Na americkém Battle.netu byl spuštěn nejnovější Patch 1.0.8. Na evropském serveru se dá očekávat přichod nejaktuálnější verze během následujících hodin či dnů. Novinky v tomto patchi byly představeny před měsícem a během testování došlo k drobným úpravám.
K výraznějším změnám v tomto vylepšení hry patří zvýšení bonusu k experience při hře více hráčů nebo snížení životů monster. Battle.net nyní nabízí nový způsob vyhledávání hráčů (Matchmaking tagy) a zavedeny byly také soukromé konverzace s několika hráči zároveň.
Diablo III Patch 1.0.8 – v.1.0.8.16416
Kompletní přehled změn:
Aktuální a kompletní seznam změn v patchi čtěte zde.
Chyby ve hře můžete nahlásit na Bug Report fóru. Seznam nahlášených chyb najdete zde.
Stručný seznam změn:
- Obecné
- Achievementy
- Auction House
- Battle.net
- Bossové
- Postavy
- Crafting
- Followeři
- Monstra
- Questy
- Uživatelské rozhraní
Obecné
Různé
- Identifikace všech předmětů v inventáři najednou – promluvte s Deckardem Cainem nebo použijte Book of Cain, která se nachází nedaleko vaší truhlice v každém aktu
- Cooldown způsobený změnami skillů mimo město na obtížnosti Inferno byl snížen z 60 na 30 sekund
- Bonus k experience získaný přes Enlightened shrine se od nynějška bude násobit
- Magic Find a Gold Find získaný přes Fortune shrine může nyní přesáhnout hranici 300%
- Ve Video Settings lze nyní nastavit aby kurzor zůstal v okně pokud máte hru spuštěnou v maximalizovaném okně přes celou obrazovku (nikoli ale přes fullscreen mod)
Multiplayer Co-Op
Hráči nyní mohou získat 10% bonus k Magic Find, Gold Find a bonus k Experience za každého dalšího hráče, který se připojí do vaší hry. Maximum tohoto bonusu je 30%, když jsou ve hře 4 hráči.
- Magic Find Find a Gold Find bonusy mohou překročit hranici 300%
- Bonus k Experience se může sčítat s dalšími bonusy z předmětů nebo Monster Power (bonusy se budou násobit)
Pokaždé, kdy hráč začne bojovat s Elite monstry nebo s Treasure Goblinem, ostatní hráči v partě na to budou upozorněni a na mini-mapě bude označeno místo akce.
- Na banneru hráče se navíc objeví malá ikonka, která bude ukazovat zda hráč bojuje s monstrem, Elite monstrem, nebo s Treasure Goblinem
Achievementy
Opravy chyb
- Achievement Massive Blow by se měl dát znovu získat
- Achievement Fallen Angel nyní jen vyžaduje aby hráč zabil Izuala během 120 sekund
- Achievement Bashanishu již nyní nevyžaduje, aby hráč nutně použil Basic Attack
- Achievement Hero’s New Clothes již nyní nevyžaduje, aby hráč způsobil „smrtelný výbuch“
- Opravena chyba, která bránila monstrům, která byla zabita followerem nebo petem předtím, než na ně stačil hráč zaútočit, aby se počítala ke splnění achievementu
Auction House
- Velikost stacku pro obchod se zlatem byla zvýšena z 1 milionu na 10 milionů
- Tooltipy (nápovědy) v Auction House budou nyní zobrazovat porovnání předmětu s tím, který má hráčem aktuálně vybraná postava
Battle.net
Hledání hráčů do party
- Hráči mohou nyní vyhledávat hry, které byly založeny na jakémkoli questu (při splnění hranice levelu)
- Byly přidány Matchmaking Tagy: kromě obtížnosti, monster power a questu mohou hráči nyní vybírat při veřejných hrách také tagy jako Monster Slaying (zabíjení monster), Brawling (PvP = bitky), Key Warden (pokud vyberete možnost Brawling, pak bude ignorován tag Monster Power)
Komunikační nástroje
Různé
- Hráči si mohou připsat ke svému kamarádovi poznámku – stačí kliknout pravým tlačítkem na jméno hráče ve Friend Listu
- Hráči mohou nyní vyslat hráčům zprávu
- Jména v sekci „Recent Players“ nyní vyprší pokud tam jsou déle než měsíc
- Blokovaní hráči se již nebudou objevovat v sekci „Recent Players“
Hráči mohou nyní vytvářet konverzace s více uživateli zároveň
- Pro zahájení konverzace otevřete Public Chat Options a vyberte možnost Invite Friends > Start Conversation nebo můžete použít možnost „Start a Converstaion“ v Social okně, a to pravým kliknutím na jméno hráče
- Pro pozvání nebo přidání hráčů do již existující konverzace otevřete Public Chat Options, poté zvolte Invite Friends nebo použijte možnost „Invite to a Conversation“ v Social okně, a to pravým kliknutím na jméno hráče a poté vybráním libovolné konverzace
- Podobně jako veřejné channely, v soukromé konverzaci může být až 99 hráčů
Do friend listu byla přidána nová sekce „Players Near You“ (hráči ve vašem okolí)
- Jakýkoli hráč na vaší lokální síti se objeví v této sekci (a to i přesto že ho nemáte v přátelích)
- Tato nová sekce může být jednoduše deaktivována v nastavení Game menu > Social Options
Hráči mohou být nyní označováni jako „Party Guide“ (vedoucí skupiny)
- Označení Party Guide je přiřazeno první osobě, která se připojí do veřejné (public) hry
- Pokud se do veřejné hry připojí více hráčů zároveň, hra vybere hráče s nejvyšším levelem, případně nejvyšším Paragon levelem
- Pokud Party Guide opustí veřejnou hru, systém automaticky vybere nového Party Guide
- Party Guide může předat svoji hodnost vedoucího na jiného hráče v partě, a to pravým kliknutím na portrét hráče
- Party Guide bude mít na mini-mapě vlastní ikonku
Bossové
Opravy chyb:
- U Skeleton Kinga a The King of the Dead se nyní správně přehraje animace pokud použijí Whirlwind
Postavy
- Barbarian
- Active Skills
- War Cry
- Skill Rune – Invigorate – Nyní regeneruje 620 life za sekundu (původně 310)
- War Cry
- Passive Skills
- Inspiring Presence – Nyní ovlivňuje všechny členy party
- Opravy chyb
- Podobnost zvuku vypršení skillu Overpower s padnutím legendární zbraně byla odstraněna
- Barbar (muž) už nyní neběhá rychleji než ostatní postavy když je polekaný (feared)
- Active Skills
- Demon Hunter
- Active Skills
- Companion
- Skill Rune – Boar Companion – nyní regeneruje 310 life za sekundu (původně 155)
- Rapid Fire
- Base weapon damage zvýšena z 276% na 438%
- Hatred cost během channelingu snížena z 10 na 6
- Skill Rune – Bombardment
- Weapon damage zvýšena z 345% na 414%
- Explosion radius zvýšena ze 4 na 8 yardů
- Skill Rune – Fire Support
- Weapon damage of Homing Rockets zvýšena z 35% na 145%
- Skill Rune – Withering Fire
- Nyní snižuje počáteční Hatred cost na 10 (původně 5)
- Sentry
- Skill Rune – Aid Station
- Nyní léčí okolní spojence 2% of max life za sekundu (původně 1%)
- Skill Rune – Aid Station
- Companion
- Passive Skills
- Brooding – Nyní regeneruje 2% of maximum life za sekundu (původně 1%)
- Active Skills
- Monk
- Active Skills
- Mantra of Healing
- Nyní regeneruje 620 life za sekundu členům party (původně 310)
- Skill Rune – Sustenance – Nyní zvyšuje life regeneraci Mantra of Healing na 1240 za sekundu (původně 620)
- Nyní regeneruje 620 life za sekundu členům party (původně 310)
- Mantra of Healing
- Passive Skills
- Guiding Light – Damage bonus zvýšen z 16% na 20%
- Active Skills
- Witch Doctor
- Active Skills
- Firebats
- Má nyní výrazně vyšší počáteční cenu, ale mnohem nižší průběžnou cenu během channelingu
- Base weapon damage zvýšena z 180% na 385%
- Skill Rune – Cloud of Bats – počáteční damage zvýšena z 234% na 500% weapon damage
- Skill Rune – Plague Bats – Maximum damage zvýšena z 270% na 578% weapon damage
- Má nyní výrazně vyšší počáteční cenu, ale mnohem nižší průběžnou cenu během channelingu
- Firebats
- Passive Skills
- Blood Ritual – Nyní regeneruje 2% of maximum life za sekundu (původně 1%)
- Active Skills
- Wizard
- Active Skills
- Arcane Torrent
- Base weapon damage zvýšena z 210% na 285%
- Skill Rune – Arcane Mines – Weapon damage zvýšena z 180% na 340%
- Skill Rune – Cascade – Weapon damage bonusových projektilů zvýšena z 210% na 285%
- Archon
- Trvání Archonu by se nyní mělo vedle počtu zabití také odvíjet od hráčů v multiplayer hře
- Disintegrate
- Base weapon damage zvýšena z 170% na 220%
- Skill Rune – Entropy – Weapon damage zvýšena z 196% na 253%
- Skill Rune – Intensify – Maximum damage zvýšena z 221% na 286% weapon damage
- Familiar
- Skill Rune – Vigoron – Nyní regeneruje 620 life za sekundu (původně 310)
- Ray of Frost
- Base weapon damage zvýšena z 215% na 280%
- Skill Rune – Black Ice – Ice patch weapon damage zvýšena z 387% na 504%
- Skill Rune – Sleet Storm – Weapon damage zvýšena z 280% na 364%
- Skill Rune – Snow Blast – Maximum damage zvýšena z 280% na 364% weapon damage
- Teleport – Hráči se nyní mohou teleportovat na jakékoli místo v dosahu (range), pokud je to možné
- Arcane Torrent
- Passive Skills
- Galvanizing Ward – Nyní regeneruje 620 life za sekundu (původně 310)
- Opravy chyb
- Opraveno chybné užití Teleportu – Safe Passage jen ke snížení damage z fyzických útoků
- Active Skills
Crafting
Obecné
- Hráči mohou nyní dát ke craftování několik předmětů a gemů najednou do stejného tieru (pokud samozřejmě splňují všechny požadavky receptu)
- Hráči mohou nyní při craftování předmětů využívat materiály uložené ve sdílené truhle
- Opraven chybný salvaging – hráč nemohl provést salvage přetažením předmětu na příslušnou ikonu
Blacksmith
- Informace o předmětu, který prošel salvagenací, už se nebude objevovat v chatovém okně
- Hráči mohou nyní deaktivovat potvzovací dialogové okno při salvagenaci rare předmětů
Followeři
- Templar – Skilly – Loyalty – Nyní rereneruje 310 life za sekundu (původně 155)
Monstra
Obecné
- Do 1., 2. a 4. aktu na obtížnosti Inferno a Monster Power 1 nebo vyšší bylo přidáno více monster
- V multiplayer hrách se bude monstrům zvyšovat množství životů za každého dalšího hráče o 50% (původně 70%)
- Damage způsobená ohněm u Blazing Guardiana byla snížena o 50%, ale minimum damage byla zvýšena
- Poison damage způsobená Brood Hatchlings byla snížena o 40%
- Damage způsobená Tormented Stingers byla snížena o 75%
- Životy normálních Spiderlings byly sníženy o cca 68%
- Životy Elite Spiderlings byly sníženy o 4.5% pro Championy, o 3% pro Rare a o 9% pro Rare miniony
- U následujících monster byly změněny experience a šance na drop, aby lépe odpovídaly jejich životům: Accursed, Betrayed, Bile Crawlers, Blazing Guardians, Blazing Ghouls Brood Hatchlings, Cavern Spiders, Charged Constructs, Chilling Constructs, Crazed Cultists, Crazed Summoners, Dark Conjurers, Dark Cultists, Dark Moon Clan Impalers, Dark Summoners, Dark Zealots, Deranged Cultists, Doom Wraiths, Dust Shamblers, Enraged Zealots, Fallen, Fallen Grunts, Fallen Peons, Fallen Soldiers, Foul Conjurers , Frost Guardians, Ghouls, Hungry Corpses, Moon Clan Impalers, Murderous Fiends, Noxious Guardians, Ravenous Dead, Retching Cadavers, Reviled, Savage Fiends, Spiderlings, Shade Stalkers, Shadow Vermin, Shock Guardians, Skeletal Crawlers, Smoldering Constructs, Spine Lashers Stygian Crawlers, Tormented Stingers, Toxic Constructs a Vicious Ghouls
Keywardeni
- Nekarat the Keywarden má nyní vedle Infernal Machine plánů šanci na drop náhodného klíče (Key of Destruction, Key of Hate nebo Key of Terror)
- Všichni Keywardeni se nyní budou vyskytovat jen v obtížnosti Inferno
Opravy chyb
- Monstra s affixem Avenger nyní správně získají +25% damage pokaždé, kdy zemře monstrum z jejich packu
- Monstra s affixem Vampiric se nyní správně vyléčí za 200% jejich způsobené damage na všech obtížnostech
Questy
- Experience získaná splněním questu se nyní přidělí hríčům, kteří dosáhli hranice levelu (level cap)
Uživatelské rozhraní
- Nyní bude zobrazeno maximálně 8 buffů a debuffů – max. počet debuffů jsou 3
- Opraveno chybné zobrazování damage čísel pokud bylo monstrum ovlivněno kouzlem jako např. Hex
Zdroj: Battle.net
zdravim lidičky, hatery i no-lifery…je fajn, že blizz nám opět přidal něco ze své divotvorné kaše, ale mě se stejně dál nehraje zas tak moc dobře…nejsem typ člověka který ráno vstane, udělá si kafe a dá si cigáro a hraje dokud mu nepraskají párátka na očích…vím, že tu pár takových lidí je a nejspíše dotaz půjde na vás…nemáte nějaký typ na farmu goldů či itemu…prostě jsem nolucker 🙁 za svojí dobu co hraju jsem nafarmil zhruba +/-30m a o dropu radši nemluvím 😀 jen bych se rád někam posunul..chápu že blbější dotaz tady dlouho nebyl ale snad tak hloupý není 🙂 díky předem za každou dobrou radu
Sem to tak uplně nepatří ta otázka, ale stává sem Vám dnes že se pořád odpojuje Evropský server? připojení mám parádní a furt skáče po každých 20 minutách lost connected, už mě docela prudí chodit jednu lokacu furt dokola.
Btw patch 1.0.8. se mě zatím líbí.
Tak nevím jestli jsem blbej… ale ten CREEP na zemi nejde vypnout ? To je asi jediná věc která se v 1.8 tedy nepovedla, nejde nastavit klávesa na vypnutí zobrazení odpadu, takže ted všude svítí nápisy … vypadá ta hra jak letáková kampaň
Dříve to šlo vypnout přes alt…
Snížení HP mi nevadí, konkrétně na MP 10 byl ten nárůst v partě docela neadekvátní. Ale neměli snižovat dmg a vůbec je to hroznej laláč. Určitě se podařilo vyvážit pocit z odměny za hraní v partě, ale chtělo by to dalších 20 MP lvlů. A 200 PL, protože už není moc kam jít. Myslím že blizz neměl povolit, když fandové žebrali o lepší drop. Každá blbá setovka, která teď stojí 2 mega, nebo se ani nedá prodat by člověku ještě teď udělala radost. smysl toho, že „rare“ znamená vzácný se poňekud ztrácí, když mám během 15 minut plnej žluťého braku. O legendárkách a setovkách nemluvě. Ústupky a kompromisy, ale k vyváženosti daleko. Nicméně pořád každej patch přináší novou vlnu nadšení a hraní v partě je pořád extrémně návykové. Škoda že po roce vývoje se ve výsledku tolik zatily nároky na skill a taktiku při stavbě buildu a výběr equipu, D3 je pořád dobrá hra ale chybí mi nějaký mod na způsob hardcore, který by skutečně využil potenciál
rozmanitosti buildů a různorodost rolí v parté. Takhle jsou všichni DPS tanci se selfhealem. Nejsem si jistý, že je v poho, aby DH stál na desractoru a s úsměvm solil elitku aniž by musel uhýbat. Takhle je úplně jedno s kým hrajete a MP 10 hrajou PL 6 s dps 80k, a kolikrát se sane, že ho an nemůžete vyhodit z naprosto nepchopitelných důvodů. Prostě toho ještě zbývá spoustu doladit. Už aby tady byl datadisk
Taky se mi to líbí, ale zdá se mi, že neadekvátně boostli chary a nerfli nepřátele.
Tooltipy v AH = GOOD JOB!
Mnoo tak koukam, ze hra bude vice nez dobra az pd patche 1.8, to je smutne… Skoda ze vetsina novych vychytavek nemuze byt spojeno s pribehem, viz kniha identify all :'( Chapu ze vyvojare tlaci komunita do ustupku, ale tohle vsechno mohlo byt zakonpovano do pribehu hry. Jinak vyvazenost postav se povedla a uz by se do toho hrabat nemeli … Ted uz cekat jen na datadisk! A doufam, ze nebude jen jeden! Jinak prekvapeni z toho co identifikujete je lepsi. Pripomina mi to D1 kde se stejne vse u Pepina identifikovalo a pak se v tom clovek prehraboval v inventari :):) Asi by jsem zrusil identifikaci u postavy, zda se mi to divne… Barbar – in(tele)ktual.
Mickybo – aha, sorac 🙂 … pomerne velky narast som si vsimol asi kdekolvek. Hoci aj v klasickom A3 rune to ide rychlejsie, vdaka nasobicu experience. Subjektivne mam pocit, ze v inych aktoch, napr aj spomenuty A1 to ide este rychlejsie. Je tam spusta areas, kde je ozaj husta denisity monstier…fields, forest … Ale asi to tak chceli a nechaju to takto. Pride mi to subjektivne cca o zhruba dvojity narast xp, oproti 1.0.7 jasne, zalezi aj ci mas hellring a gem v helme…
Takže po cca roce tu máme Diablo takové, jaké mělo vypadat přesně po vydání hry. Mno nevim nevim ale jak jsi jsem zlomil hůl.Patch dobrý ale pořád to není ono….
kogoruhn: to je sice fajn, ale na mapě pak svítí ikona, že spoluhráč stále rube elitku, tak se tam ženu jako splašenej a ono to už není pravda. To samé ikona na mapě, že někdo prostě bojuje s normálním mobem je eq. bílým itemům. Na druhou stranu, povedly se pěkné věci, povedl se i pěkný nerf obtížnosti, povedlo se udělat z WD hlavního damage makera v partě…. pohrajeme a uvidíme, až si to sedne. Zatím za mě spíš radost… tak snad mi to vydrží 🙂
VRANA17 No tak ten item label je bugnuty , v nastaveni sa to neda zmenit cize treba pockat na hotfix ( tak mesiac =) Ale inak patch fajn.
Mne se libi ty alerty, ze nekdo rube elitky. Velice funkční.
Nejvíc jsem vděčný za hromadnou identifikaci i když to mělo být ve hře už od začátku.
Mickybo: Zkus „goat men area“ – Fields of misery (akt 1).
Komentáře typu „Vy tu hru ještě hrajete?“ za 3…2…1… hmm, pozdě :/
Peeto – To vím, jenom mě zajímá kde tak frčí ty expy. Dokud to jde chci toho využít. Nějak jsem to nepobral 😀
Mickybo – co mas na mysli? Kde vidis kolko % navyse k experience mas? Ak ano, tak to si das v hre pozriet charakteristiku postavy a tam kliknes na details. Zaskrolujes nizsie a tam mas +% experience, +%magic find atd…
Jsem kritik a skeptik ale musím na rovinu říci že jsem s Patchem velmi spokojenej.Více monster je fakt znát , expy letěj závratnou rychlostí , když mě to příjde lehký zvednu si MP a hned mě přejdou roupy.Multicraft super , farma Act 1,2,4 nádhera , jen jednu výtku bych měl a to že je škoda že kvůli multiidentifikaci musím do města ( kde mi nejvíc při portu padá hra) ale to je jen drobotina. Friend List hned vypadá lépe a ne zalomcovanej lidma který vůbec neznám . Za mě lepší 1+
wayne – taky pak váš gear vypadá na pitchu.
Ja sa len musim straaaasne smiat tym, ktory hned po vidani hry nafarmily 60 lv a hned nato 100 paragon a stravily u toho nenormalne dlho hodin. HA HA HAAAA ….. my ostatny uz to mame za „par minut“ 😀 😀 😀
Peeto
Kde přesně to je ???
tak si daj mp10 zajic.
hm, otestovano, patch je celkove, no nevim jestli lepší, snad v něčem ano, ale bohuzel…. Hraj se stává lehčí a lehčí, mam WD a dam si firebat – plague bats a jsem na MP6 nesmrtelnej a ani manu nemusim resit
a to mam jen 92k dps. Takhle ne Blizzarde, plz….
Tak sem rychle otestoval a fakt nevím jestli se smát nebo brečet. Vývojářům se po 3 týdenním testování patche povedlo vyřadit fungujíc věci ve hře. Klobouk dolů před vývojářským týmem D3, vážně smekám. Můžete mi někdo vysvětlit jak vypnout bílý a modrý odpad ve hře? Dřív to šlo Alt ted to nějak nefunguje. Dokonce změny provedené v tomhle nastavení se neuloží. Super hraji na plasmě 3 metry ode mě, bude super umírat diky zvedání víš zmíněného odpadu ve hře při soubojích.
Ps: otázka je na co vůbec tyhle věci ve hře, jsou jediným účelem je zasvinit obrazovku. No každopádně funguje to někomu, please poradíte?
farmit goldy? to sa este nosi?
Ano, hra je o dost lahsia. Ale aby som len nekritizoval, znovu ma to bavi. Hra v multi ma konecne zmysel, mam viac ex aj mf ako v single. Exp naskakuju ako dive a umriet je skoro nemozne 🙁 , hram mp7 multi v parte 4ks..exp bez leoricu 808%
Na druhou stranu ten patch zas obsahuje dost veci, ktery udelaj hru lehci. Uz dost prosim, uz to stacilo!!
Ahoj, prave stahuju novy patch, muzrtr mi rict kde se nejlip farmi goldy na mp1?
Ahoj, prave stahuju novy patch, muzrtr mi rict kde se nejlip farmi goldy na mp1?
Chlapi hrajte, kym to nenerfnu :)… jeden zrychleny kratucky do 15min. run v A3, alkeizerov… cez 30m exp. na mp7. Za hodinu vyse 100m exp a to hram single :).. idem skusit multiplayer, tam sa to este nasobi.
Drakkari lebo tu provokujes a pises sprostosti :))
Prosil bych adminy aby si to vyridili se Sklbem a spol, který mě zde zatím jen sprostě urazil, proč tu tolerujete takové lidi co neumí vyjádřit svůj názor a jen vulgárně napadají ostatní fanoušky?
ID all funguje aj na legendarky.. samozrejme stale pada ten wizard hat lvl58 :)) . KEd uz mam full stash a id all funguje, co je fajn. Zistim, ze vsetko je crap, tak to chcem aj salvage all /samozrejme chyba/ alebo sell all /samozrejme chyba tiez/. Co je uplne najlepsie, ked dam naraz spravit napr 10 gemov, tak to trva rovnako dlho ako pred patchom, pretoze sa kazdy gem robi separatne, ale nespravi sa to naraz. Za toto by som mal v praci okamzite padaka.
TAk testujem to solo a v single player mam teraz 748% increased experience, bez shrines. Tak to do tej p100 potiahneme ovela rychlejsie teraz… bonusy exp sa nasobia/stale je tych exp viac a rychlejsie, aj ked znizili pocet exp za skoro vsetkych nepriatelov… /… V multy sa budeme blizit k +1000% experience so shrines, mp10 a samozrejme vsetky gemy, leoric signety atd
Tak jsem to testnul.nechci to hned kritizovat. jde o upozorneni ze je v blizkosti elita v levo hláška ok dejme tomu dobrý.ale ta by se podle me mela objevit pri střetu sní coz se děje ale jakmile ji zabijete by mela zase okamzite zmizet coz se nestane.otravuje vas to dalsich 10-15 sec.narazíte na dalsi elitu a tim padem uz tam mate 2 alarmy z toho uz jeden neplatí a takhle to jde dokola takze vlastne porad jen alarm kterej vas tim tak otravuje(aspon teda me).jinak v poho…
Morning! Pekne Blizzard. Mne se libi ta funkce upozorneni ikonkou na banneru hráče. Malickost ale na hardcore se bude hodit.
Peeto
to by bola velmi nebezpecna funkcia.
Identify all mame. Ale nechyba tam stale salvage all ? To si snad robia srandu, zase polovicna robota 🙁 …
Nerfnutí monster hodnotím záporně, jakmile je v multiplayer teamu slušná wizna, tak vzrušení ze hry a challenge padá totálně dolů :/
Patch celkem potesil. Ikdyz je pravda ze spoustu veci co pridali v 1.08 uz melo byt ve hre mnohem driv. K tem itemum. Uz sem tu jednou psal ze i na ty dojde a melo by na ne dojit v pristim patchy (1.09). Ale vse ukaze az cas 😀
sice uz moc nehajru 🙁 ale potesi, kdyz vylepsi skilly co pouzivate v buildu 🙂 rapid fire + heal sentry. ostatni zmeny jsou taky fajn. jsem rad, ze blizzard vetsinou nenerfuje casto pouzivane skilly, ale misto toho zkusi udelat atraktivnejsi ty ostatni. skoda, ze se toho nedrzi i ve wowku
+ „8 buffů“ ! to trvalo
+ tooltipy v AH
ler.Kil
pokial neumre u neho, po umreti s book of cain. logicke nie?
Zdravím lidi! 🙂
První věc, co mě zarazila, je tato : Jak můžu identifikovat všechny věci u Caina, když je mrtvej? 😀
Jinak ten patch nevypadá zle, ale uvidíme, až spustí server, abych si ho zahrál 🙂
Hmm tak predsa zvysili stack na gold v RMAH z 1 miliona na 10 milion. Som zvedavy kedy cena zase padne na 0,25 eura za 10 milion
lampo ono naprogramovat takove veci neni jako vyrezat pistalicku, nrni to jen o zmene, ono se to potom musi testovat a az nasledne spustit na ostro
Piglampa: ironie ?
Drakkari neberes neco??
Zatim nic neukazali,pvp v nedohlednu,lepsi loot taky v nedohlednu,laddery zadne,ani pocitani score u rvacek(to zvladne zak 5tridy,co se zajima o programovani,pripadne jakykoliv student stredni skoly),stale nerfovani hp mobu,zvysovani dmg spellu o dvojnasobek-trojnasobek v kazdem patchi.
V patchi vidim,akorat mathmaking,zbytek jsou akorat opravy bugu a veci,co meli byt uz pri startu diabla 3.
Takže se stale ceka na poradny patch a ne tyhle minihotfixy.
R1k0: Diky. Opraveno.
U Firebats je chyba. „Má nyní nižší počáteční cenu, ale mnohem nižší průběžnou cenu během channeling“, melo by tam byt tohle: „Má nyní výrazně vyšší počáteční cenu, ale mnohem nižší průběžnou cenu během channeling“
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru, což je největší zábava na diablu, tleskám umu a kvalitně odvedené práci jež nám blizzard servíruje a doufejme, že dlouho ještě bude, hip hip hurá!