Diablo 3 s rozlišením v poměru 16:9 a 16:10

fallen Každý, kdo hrál Diablo 2, moc dobře ví, že
rozlišení hry nebylo zrovna tou nejsilnější stránkou. V první verzi hry
bylo k dispozici jen jedno rozlišení, a to 640×480 pixelů. S datadiskem
Lord of Destruction pak přišlo rozlišení 800×600 a takové už zůstalo
dodnes.

Nyní se na oficiálním Battle.net fórum přišlo s tím, že v Diablu
3 bude rozlišení jak pro obrazovky v poměru 16:9, tak v poměru 16:10.
Žádné konkrétní možnosti rozlišení už ale na oficiálním fóru nebyly
uvedeny.

16 komentářů u „Diablo 3 s rozlišením v poměru 16:9 a 16:10

  1. Dneska se bezne pouzivaji na LCDckach obe, 16:9 i 16:10, kdybyses podival treba na stats. pouziti rozliseni v toplistu ( http://toplist.cz/global.html ) , tak porad nejakych 40% dava 4:3, tj. musi to byt schopne fungovat ve vsech. Je otazka pro jake AR to udelaji nativne (16:9 nebo 16:10), a jak to pak oriznou – jestli priblizi nebo zobrazi nahore a dole vice nez uvidi jiny hrac s vetsim pomerem vysky k sirce, tj. pak to bude otazka vyvazeni, pripadne se to osefuje nejakym stmavenim aby se to vyvazilo.

  2. Dost dobre nechapu proc resite rozliseni, od zacatku bylo uz z prvnich screenshotu jasne, ze to pobezi na 3D enginu nezavislem na rozliseni (jen ruzne prvky GUI jsou umisteny na obrazovce percentuelne se statickou velikosti). Dost dobre by dneska (natoz _snad_ za rok) ani neslo vydat hru ktera bude mit AR jen 4:3 nebo jen 16:10, protoze kazdy notas ma jine rozliseni a na zadnem by to nebylo hezke a ostre.

  3. To bylo to hlavní co mě na D2 stvalo maximalne,ale hral jsem to protože to byl DIABLO a člověk si chtě nechtě zvykl.Měli to mít hned od začátku v 800×600 a byl by klid.Teď šlo zase všechno dopředu,tak doufám,že z toho v tom roce 2012 ( ;-) ) neudělají nějakou starou vykopávku!!!

Napsat komentář