Blizzcon 2019: Živý přenos, den první

Přímý přenos z Blizzcon 2019. Zde naleznete vše důležité týkající se Diabla a Blizzard univerza

Pro živé přenosy budeme využívat Blizzfan.cz Discord. Slibujeme si od toho skutečně živé přenosy a překlady novinek bez neustálého načítání a obnovování (F5) webových stránek, čímž by se měla snížit zátěž na serveru a minimalizovat riziko havárie. Pokud máte Discord, pro živé přenosy je určena místnost #blizzcon-2019-live na Blizzfan.cz Discordu,ve které mohou psát pouze redaktoři. Pro diskuzi je určena #blizzcon-2019 tamtéž.


Pokud by se vám i přesto nenačítaly nové zprávy, obnovte stránku (F5). Pokud by tato integrace přestala fungovat, využijte prosím přímo Discord, ať už webového klienta, nebo aplikaci v PC. Registrace nutná!

Tento článek bude v průběhu noci aktualizován, se zpožděním, o novinky, které se objeví na Discordu.

Diablo 4

  • Blood is the key
  • Diablo 4 cinematic https://www.youtube.com/watch?v=aJqEJL-JVkc
  • Hlavní úlohu bude hrát Lilith
  • Herní ředitel Diablo projektu se jmenuje Luis Barriga
  • Diablo 4 se chce vrátit ke kořenům
  • Diablo 4 bude mít PVP zóny
  • Isometrické aRPG pro PC, Xbox, PS4
  • 3 postavy do začátku: Barbar, kouzelnice, druid
  • Diablo 4 gameplay trailer https://www.youtube.com/watch?v=7RdDpqCmjb4
  • DURIEL!!!
  • Hratelné demo D4 přímo na Blizzconu
  • Sety nebudou dominovat
  • Předměty budou vylepšovat ranky spellů
  • Hodně legendárek, fakt hodně
  • Vypadá to na sběratelku se soškou Lilith držící lebku Diabla
  • D4 běží na novém engine
  • Na úvodní obrazovce nebude žádný text
  • Barbar bude mít 4 sloty na zbraně
  • Barbar bude používat zbraň na základě použitého skillu
  • Druid nebyl původně jednou ze zamýšlených postav do D4.
  • Druid má „seamless“ shapeshifting, mění se v průběhu útoku, útok začnete jako člověk a skončíte jako werewolf.
  • Návrat setů
  • Kouzelnice se může měnit do elementů
  • Více možností pro kustomizace. Barbar má 4 možnosti vzhledu, 2 běloši (muž + žena) 2 černoši. Bude možnost si upravit vlasy, jizvy,…
  • Talentový strom jako v D2!!!
  • Runová slova tak jak byla známá z D2, ale trochu upravená
  • Open world hra!!! s nelineárním příběhem
  • 5 různých lokací
  • Sociální HUBy v hlavních městech
  • World eventy, které jsou náročnější
  • Waypointy nebudou chybět
  • Mounti!
  • Mounit budou kustomizovatelní, budete si moct vozit trofej (jako ve Witcher 3)
  • Některé útoky budou jako „Dismount“ a budou mít speciální efekty
  • Dungeony budou náhodně generované
  • Kampaň nebude lineární!
  • Střídá se den a noc
  • Stovky dungeonů, stovky legendárek
  • 5 tříd postav
  • Diablo 4 příběh je zasazen dekády po D3
  • Přihlašte se k novinkám na https://diablo.blizzard.com/en-us/signup
  • Zdroj obrázku: Sector.sk

Wolfcryerův stream https://www.twitch.tv/videos/502597635

Diablo 4 na prvních screenshotech

Wallpaper z jedné scény, MP4 verze, WEBM verze

Pamatujete si jeden z leaků, který tvrdil, že kódové označení Diablo 4 je Fenris? Zde je obrázek z Diablo Press kitu – Videa jsou označená jako Fenris.

Brutální wallpaper

57 komentářů u „Blizzcon 2019: Živý přenos, den první

    1. bude to skorej, píšu,že nový engine ale je to podľa mňa silne upravený engine z diablo 3…velmi silne..open world, mounti atd….
      cinematic bol neskutočný !
      som rád,že pochopili ako s tzv Diablo 3 stupili vedľa…ak toto nepokazia tak si prídeme na svoje…škoda,že neoznámili remaster dvojky….
      ináč spokojnosť

          1. to ano, ale animace, zvuky atd. jsou jak z D3. Také doufám, že využijí efekty, nějaká mlha, dát tomu hloubku, okořenit to, ale nic přehaného nebo moc barevného. Jinde se píše, že jsou na začátku, tak snad to technicky posunou dál. osobně tipuji vydání na polovinu roku 2022, přijde mi, že je to cíl to vydat po cca deseti letech od D3, to je dost času.

  1. Bohužel zatím to vyvolává víc obav než nadějí. Osobně se bojím, že když to vyrábí rovnou na konzole, tak to z toho bude příliš znát. D3 bylo nejprve vyrobeno na PC a až pak se ve spolupráci s jinou firmou převádělo. Já už to párkrát vyděl, jakmile americká firma dělá něco rovnou na konzole tak kvůli jejich velkému konzolovému trhu tu hru podřídí konzolím a pak je to na PC slabota s omezenými možnostmi.
    Ale Cinematik je fakt super a na Lilith se těším.
    Osobně jsem zvědaví zda bude Necromancer, podle mne ani, to by se fanouškům líbilo.

    1. „Rovnou na konzole“ – nemam s tim problem, i Diablo 3 se mi hral lip na PS4 s gamepadem nez na PC s mysi (a to mam u nej D3 Steel series 😉 ). Klidne si me ukamenujte. ;-P

      ad. omezene moznosti – sam jsem nechapal co se da z dnes uz zastaale PS4 vymacknout, AC – Origins treba, fakt neskutecne.

      1. Často jde spíš o ovládání a herní mechaniky, ale už jsem klidný po tom co ukázali v diskuzi se už nebojím, že by PC verzi osekali a dopadlo to třeba jako Sacred 3 (pro mne asi největší průšvih způsobený kvůli konzolím).
        Někomu hold konzole vyhovují, ale já si tedy nedokážu představit, že bych na konzoli odehrál několik stovek hodin u jako u Diabla 2 a 3 a hrál třeba 16h v kuse.

  2. Jsem rád, že je to konečně zde. Co se týče gameplay záběrů, tak hra vypadá technicky dost špatně, snad je to fází vývoje, modely mají málo polygonů, rozmázlé textury, celé je to takové jako z plastu, pohyb postav není plynulý, přechody v animacích postav jsou trhané, což je něco co mi hodně vadí na Wolcen. Co se týče stylu, tak je to skvělé, svět je temný, pochmurný, pojetí realistické bez stylizace, copak na to asi říkají tehdejší obránci Blizzardu, co zuby nehty bránili tu novou stylizaci a cartoon styl, řekl bych, že Blizzard dal všem kritikům za pravdu, když od tohoto stylu upustil a ti samí lidé by dnes Blizzard zase bránili…nebo budou dnes oni kříčet, že Diablo 4 má být pěně cartoon jako Diablo 3 a že tohle pojetí je špatné? Pochybuji.

    Také doufám, že z toho udělají více uvěřitelnou záležitost, velký problém s D3, mimo jiné, je to, že to pojali jako nějaké závody, sport. Nastavíte si nějakou výbavu, kterou si můžete skoro vygenerovat díky Kadale a pak hurá nastartovat level, kde běží čas a na konci je boss, celé to působí divně, jako nějaká závodní hra, kde si připravíte auto a jdete na trať. Doufám, že to pojmou realističtěji a všemožné náhodně generované prvky budou nenásilně implementované do uvěřitelnho světa.

Napsat komentář