Zdravím všechny hráče a hráčky Diabla, jmenuji se Sloun a zde na Diablofans budu psát občasníky ohledně buildů. Všechny buildy, o kterých budu psát mám vyzkoušené několika hodinami hraní. Mám v plánu informovat o meta buildech nebo jen o buildech které mě baví, ale již nemusí být tak efektivní na hraní.
Tutp sezónu jsem si rozjel Witch Doctora. Jak jistě všichni víte, dostal nový set a pár nových legendárních předmětů. V žebříčku se ihned dostal na vrchol a tak jsem si řekl, že ho musím hrát. Od začátku sezóny jsem na buildu nahrál kolem dvouset hodin jak v partě, tak při hraní sám. Tento návod bude sloužit pro solo hraní, do party je malinko jiný a má víc věcí na hlídání v rotaci. Na začátku jsem ten build hrál špatně, asi jako většina lidí, kteří se koukali na Twitch a Youtube. Třeba mé vysvětlení někomu z vás pomůže.
Legenda
- Vit – Vitality
- CDR – cooldwon reduction
Vybavení, doporučené staty
- Helm: Mundunugu’s Headdress
- Int, Crit Chance, Spirit Barrage
- Shoulders: Mundunugu’s Descendant
- Int, AR, CDR, Resource Cost / Vit
- Gloves: Mundunugu’s Rhythm
- Crit Chance, Crit Damage, CDR, Attack Speed
- Chest: Mundunugu’s Robe
- Int, Vit, Armor
- Belt: Captain Crimson’s Silk Girdle
- Int, Vit, Life, Armor
- Pants: Captain Crimson’s Thrust
- Int, Vit, Armor
- Boots: Mundunugu’s Dance
- Int, Vit, Spirit Barrage, Armor
- Bracers: Lakumba’s Ornament
- Cold %, Crit Chance, Int, Armor / Vit
- Amulet: The Traveler’s Pledge
- Cold %, Crit Chance, Crit Damage
- Ring 1: The Compass Rose
- Crit Chance, Crit Damage, Int, Damage
- Ring 2: Ring of Emptiness
- Crit Chance, Crit Damage, CDR
- Weapon: The Barber / Sacred Harvester
- Vysoká legendární vlasntost, Vysoký Damage roll, Damage %, Int, Attack speed
- Offhand: Gazing Demise
- Int, Crit Chance, Spirit Barrage,
Kanai’s Cube
- Weapon – The Barber / Sacred Harvester
- Armor – Mask of Jeram
- Accessory – Ring of Royal Grandeur
Osobně nosím v ruce Barbera. Mám na něm mám dobrý roll. Mimo jiné se The Barber nosí v ruce do skupiny, takže nemusím měnit zbraň (a augumentace nemusím duplikovat).
Proč tyto věci?
Mundunugu’s Regalia
- 2-piece bonus – Big Bad Voodoo nás následuje a trvá dvojnásobně dlouho.
- 4-piece bonus – Zvýší se redukce poškození o 60 % na 30 vteřin po použití Spirit Walku.
- 6-piece bonus – Spirit Barrage dá o 20 000 % větší poškození plus procento z mana regenu.
Endless Walk set
- Pokud stojíme, udělený dmg se zvyšuje až o 100 %.
- Pokud se pohybujeme, dostáváme nižší poškození až o 50 %.
Captain Crimson’s Trimmings – Craft u kováře.
- 2-piece bonus – Regeneruje 6 000 HP na vteřinu. Snižuje cooldown všech dovedností o 20%. Snižuje Resource cost o 20%.
- 4-piece bonus – Poškození je zvýšeno o procenta z cooldown redukce. Obdržené poškození je snízené o procenta z Resource cost.
Lakumba’s Ornament – Zvyšuje redukci poškození o 6 % za každý stack Soul Harvestu.
The Barber – Místo okamžitého poškození Spirit Barrage se poškození Akumuluje, následně vybouchne za 250 % naakumulovaného poškození. Velmi důležitá mechanika, kterou vysvětlím v popisu hraní.
Ring of Emptiness – Zvýšené poškození až o 300 % do nepřátel, na kterých je již přítomný Haunt, nebo Locus Swarm.
Sacred Harvester – Soul Harvest má až 10 stacků.
Mask of Jeram – Peti dávají o 200% větší poškození. Spirit Barrage je hrou považován jako pet.
Ring of Royal Grandeur – Snižuje množství předmětů potřebných k setovému bonusu o 1.
Aktivní skilly
- Levé myšítko: Piranhas – Piranhado
- Pravé myšítko: Spirit Barrage – Manitou
- Tlačítko 1: Big Bad Voodoo – Ghost Trance
- Tlačítko 2: Soul Harvest – Lanquish
- Tlačítko 3: Spirit Walk – Jaunt
- Tlačítko 4: Locus Swarm – Pestilence
Pasivní skilly
- Spirit Vessel (pro HC hráče a nízké paragony). Bad Medicine (pro softcore vyšší paragony).
- Rush of Essence
- Confidence Ritual
- Grave Injustice
Gemy
- Helm – Diamond
- Torso and Pants – Ruby
- Weapon – Emerald
Legendární gemy
- Bane of the Trapped
- Bane of the Stricken
- Enforcer
Paragon priority
- Core – Move speed, Int, Vit, Mana
- Offense – CDR, Crit chance, Crit damage, Attack speed
- Defense – Armor, Life, Ressist All, Life per second
- Utility – Lifer per hit, dál je to fuk, NEBRAT AREA DAMAGE (seká se s tím hra).
Popis hraní
Jako první v riftu sepnu Big Bad Voodoo. Zvedá mi rychlost pohybu, rychlost útočení a také snižuje obržené poškození o 20%. Big Bad Voodoo udržuji pořád nahozený.
Jako druhý v riftu kliknu Spirit Walk. Ihned získám redukci poškození ze setu. Mimo jiné jsem v tu chvíli nesmrtelný a pohybuji se rychleji. Tento skill je nutné klikat kvůli redukci poškození aspoň jednou za 30 vteřin. Já osobně ho používám časteji, ať už kvůli nesmrtelnosti a nějakým afixům od elit, nebo jen rychlosti, kterou mi dočasně přidá.
U prvních monster získám první stacky Soul Harvestu. Snažíme se mít neustále maximum stacků, to znamemá deset. Vždy, když už skill dobíhá, sepnu ho u nějakého monstra znovu. Za každý stack jsou 3% inteligence, 10% armoru a 6% snížené obržené poškození. Hodně šikovný skill.
Teď, když na sobě máme všechny podpůrné schopnosti se můžeme vydat na boj. Teď se sluší asi vyvětlit jak funguje Spirit Barrage a The Barber.
Spirit Barrage je pet, kterého, když vyvoláte, tak s Runou Manitou se vám nad hlavou ukáže modré „cosi“. To je Spirit Barrage. Jedna Spirit Barrage trvá deset vteřin. Můžeme mít maximálně aktivní tři.
Buď trvá deset vteřin, nebo ji můžeme ručně „přemazat“ tím, že vyvoláme čtvrtou Spirit Barrage. Čtvrtá přepíše první, pátá tu druhou a šestá tu třetí. Chápeme? To je totiž naprostý základ buildu a já osobně jsem to nevěděl. Spirit Barrage jsem držel (tím jsem je neustálne přepisoval) a hledal jsem ten velký výbuch, který nepřicházel.
Barber funguje stylem, že Spirit Barrage poškození pouze akumuluje a když vyprchá, nebo ji přepíšeme, tak dá do VŠECH nepřátel v okolí 15yardů 200 % naakumolovaného poškození.
Teď víme jak nám funguje poškození. Na tento build potřebujeme ideálně otevřenou mapu plnou monster Sloun se právě usmívá, protože to potřebujou asi všechny buildy. Vždy se snažíme na mapě dát co nejvíc monster z okolí na jednu hromadu.
Když máme monstra pohromadě, klikneme na Locust Swarm, který se přehoupne na všechna monstra ve skupině. Tento skill používáme kvůli prstenu Ring of Emptiness. Dáváme zvýšené poškození do monster, na kterých je Lucust Swarm, nebo Haunt. Monstra si hodíme na jednu hromadu pomocí Piranhas, tím je také oslabíme a budeme do nich dávat o 15 % větší poškození. Klieme 3x Spirrit Barrage. Čekáme ideálně na místě (set Endless Walk – pokud stojíme, udělený dmg se zvyšuje až do 100 %) co život dovolí a pokud už to je vážné a životy jdou dolů, tak zase klikněte na Spirit Barrage. Uvidíme velkou explozi a buď jdeme dál na další skupinu a celý postup opakujeme.
Pokud jedete push, Elitu jinak než přes tenhle výbuch nezabijete. Pokud jste ji přes výbuch tzv. trashe vzali pouze pár procent, přeskočte ji a jděte zase na nějakou jinou skupinu monster. Pokud má třeba polovinu HP, snažte se ji posunout k nějaké další skupině a zabít ji dalsím výbuchem. Pokud jdete nějaký menší rift do osmi minut, tak elitu s méně než padesáti procenty můžete zabít držením Spirit Barrage.
Bosse na závěr riftu nikdy nezabijeme výbuchy, protože většinou chybí trash. Musíme držet Spirit Barrage, tím se bude neustále přepisovat, dávat poškození a stackovat gem Bane of the Stricken, musíme udržovat Locust Swarm (každých osm vteřin kliknout) a doufat že ho zabijeme. Na push trvá zabití bosse kolem tří až čtyř minut.
Zde je vytvořený build na stránce D3planner – zde
Jaký máte názor na tento build vy? Vyzkoušeli jste ho? Dejte nám vědět do komentářů, nebo například na našem Discordu – odkaz zde.
Dovolím si zde nechat i reklamu na mou maličkost. Pokud vás to zajimá, tak tento build hraji na streamu. www.twitch.tv/sloun1. Bohužel jsem hloupě směnující, takže moc pravidelnosti nehledejte. Pokud mě ovšem uvidíte online, nebojte se dorazit a klidně se na něco zeptat.
To je v pytli. WD buildy se SB a r. of emptiness mě nebaví. 🙁
Mě baví, je to úžasné…
Lepší než wizz…
The barber dává poškození (400-500)% při výbuchu a ne 250%. Pokud se nepletu, tak u skillu Spirit Barage je jako pet považován jen Manitou.
Já se zatím zasekl někde u GR 115, mám Paragon kolem 1115. Mně připadá, že Phatasm dělá dost malé škody proti škodám Manitou. Na nižších GR stačí jen probíhat Manitou vše ničí. Co se týká výbuchu u Manitou, tak ten také nastává automaticky, když nastřádaná škoda už stačí na zabité nepřítele. Dříve mi bylo divné, že jsem pomalu ubíral škody GR Bossovi a pak najednou umřel, když měl třeba ještě 1/3 života.
Já to mám zatím takto, ale to tak asi mají skoro všichni u vyšších GR. Hraji jen sólo.
https://ctrlv.cz/shots/2020/05/11/yxDp.png
Na nižších GR mám u Spirit Barge runu well of souls, zbraň Voo’s Juicer, která mi navyšuje škody Spirit Barage o 60%. V kostce mám zbraň Echoing Fury (zvyšuje rychlost pohybu a útoku po zabití nepřátel) místo helmy, protože vlastně nemám žádného peta a také tedy mám gem Zei’s Stone of Vengeance místo Enforcer.
Čerpal jsem z D3planneru a tam je u Barberu 250%.
Voo’s Juicer je super, jen na solo jsi papír a v groupě neskutečně laguje, protože tam je další runa a dělá to bordel. Vím že jsi psal na low riftech, jen pro upřesnění proč se ta zbraň nepoužívá, když vypadá tak lákavě.
D3planner nemusí být vždy aktuální. V posledním patchi se u WD změnilo okouzlení předmětů The Barber, Gazing Demise a Ring of Emptiness. Spirit barage – Manitou podpořené bonusem pro pety z helmy a gemu dává asi nejvíce škod. U nižších GR (u mně kolem 90-95) při použití Spirit barage – well of Souls můžu střílet na dálku a kam chci a při použití v kostce zbraně Echoing Fury mapu proběhnu rychleji, protože monstra umírají ještě docela rychle a ani nepotřebuji zvýšení škod pomocí Ring of Emptiness u moster zasažených Locus swarm a místo toho radši použiji pasivní zvýšení škod Spirit barage ze braně.
Při použití runy Manitou je nevýhoda, že nelze přímo ovlivnit, kam duch střílí a také, že dostřel je kratší.
Ještě malá ukázka v GR95.
https://youtu.be/cuzcvbCXcFw
Já to buildy střídám, aby hra nebyla úplně nudná. WD jsem začal hrát až tuto sezónu.
Nejsem žádný expert na Diablo 3. Ve hře je dost modifikátorů pro udělované zranění a někdy není dost jasné jak se škody počítají, která % se sčítají a která násobí.
Nezkoušel někdo použít v kostce rukavice „Tasker and Theo“ na zvýšení rychlosti útoku petů? Pokud se Manitou počítá jako pet, tak by se měly škody zvýšit až o 50%.
S výjimkou druhé sezóny jsem nehrál nic jiného než Daemon Huntera. Nejraději jsem měl klasický Unhallowed Essence, který jsem v úplném závěru hraní Diabla 3 už zkoušel skládat pouze s legendárními (nesetovými) věcmi. A byla to mnohem větší zábava než drtit nejvyšší příčky žebříčků.
Díky za další námět na build, který vyzkoušet. Jen mám obavu, že mi to moc dlouho nevydrží. Používání Spirit Barrage a Locus v jakékoliv buildu mě moc neoslovilo.
na YT uz je po trech mesicich hrani tohoto buildu a navodu jak, co a proc celkem dost. Hlavni je prerusit kouzleni po nekolika „barazich“, cca 3 sekundach a nechat udelat vybuch, protoze kdyz se ti Final boss nebo elita pohne, prijdes o tu dmg, ktera se soustredi na to misto a nikoliv primo na bosse. Coz je hlavne duvod proc tveho „bomb“ wd nejedu a davam prednost nekolika mensim zato castejsich vybuchu. Navic co jsem koukal, tak hodne lidi uz nepouziva Soul Harvestr, ale radeji ma v pazoure Barber a v cube emptiness a misto nej v invu Convection of Elements.
Dobre cely ten system popisuje Anthony Evans na Youtube
To si nedovedu představit jak je papírové. To nejde dělat s paragonem 2k, natož s tím co má cílovka těchto článků. Osobně mi to přijde papírové i s tou zbraní na Soul Harvest. Hele, ale díky za tip, dává to smyl, jen nevím přes co nahrabat ten def.
Já považuji za nejúčinější jak solo, tak group mohutné exploze… Zvláště v grupě 4 players je účinek doslova devastujcí – proto se tento styl nazývá ,, bazooka “ WD…
Samozřejmě že se to „má“ hrát na velkou explozi. Mě spíš jde o tu itemizaci s CoE. Dává mi smysl na dmg, jen nechápu jak to dokáže někdo přežít.
shledl jsem nekolik navodu a „navodu“ a tenhle styl na jakoze velkou explozi nehraju a ten typek co jsem zminoval rovnez. Zaroven bych nerekl, ze se to tak ma nebo nema hrat, jen to proste nekdo hraje jinak. CoE co jsem vypozoroval se pouziva hlavne na vyssich paragonech, kde je take casto vypoustena passivka na fatal dmg. CoE se zacal pouzivat v poslednich par tydnech, kdyz uz lidi zacli mit nafarmeno a harvestr se ukazal byt jak na solo tak grupu horsim…
Ano, také to chápu stejně.
Při hraní v grupě je základem vyvolání 3 x phantasm ( physical, cold ) a akumulace probíhá automaticky po celou dobu existence phantasmů. Tu ukončíme vyvoláním nových 3x phantasm – nastane exploze.
Do této ,, základní kostry“ zakomponujeme s logickou posloupností ostatní skilly.
Jinak exploze na začátku cold je opravdu velice silná…
Zulu, jen bych tě chtěl opravit. Právě přes cold CoE stackuješ dmg a po cold (takže fire)dáváš výbuch. samotnému mi to bylo divné, ale co jsem studoval, tak to tak hrajou všichni na vysokých GR. Do tabulek jsem to neházel to se přiznám, ale strávil jse mněkolik hodin hledáním informací a od největšího procenta lidí mi jako odpověd přišlo tohle.
Aha, sám jsem byl upozorněn, že exploze má být na fire a poison. Nikdo není vševědoucí, rád se poučím…
Zvláště když mi to pomůže při dosažení lepších výsledků…
Ale nespatřuju v tom logiku…
Jak jsem to zatim testoval, během poison stack s haunt a na konci poison a fire exploze…
Jinak jsem rád, že znám jiné konstruktivní názory…( ideálně ala ,,kuchařka“ ).
V podstatě systém spouštění skillů je výplodem mého uvažování se znalostí leg. itemů…
Jednoduše otestujeme a uvidíme…
Jinak i mnoho hráčů s para 6000++ nepoužívá v grupě rotaci a vše umlátí ,, paragonem“…
Este mam par doplneni. Sam hram WD a s paragonom 1400 som dal solo 129 a skusam 130.
1. Ja pouzivam namiesto bad medicine a LS Pestilence alternativu a to pasivka Creaping Drath a LS Cloud of Insect. Ucinok skoro rovnaky a netreba kazdych 9 sekund refresovat LS. (LS Cloud of Insect funguje velmi zle bez Creaping Drath) Vyber necham na kazdeho.
2. Spirit Barage alternativa – niektori hraci (ja nie) pouzivaju kombo SB Spring is willing s pasivkou Blood ritual (20% mana cost redukcia funguje s 3 setom Captain Crimson a zaroven sa liecite 1% za sekundu) – namiesto pasivky Rush of Essence.
3. SB Manitu – zabije bossa (hlavne ktory nespavnuje jednotky) asi o 25% rychlejsie ako ine runy pretoze sice vybuchujuce SB Spektry vybuchuju pod bosom a stakuju gem striken ale druha runa SB Manitu (ak je vycarovana 3x striela 3xrychlejsie tie raketky nad hlavou) kumuluje DMG do RG skoro do nekonecna a na konci mu klesne zivot hned o 25%. To je nastakovany dmg z manitu.
PS: Hrat push pri mojom nizkom paragone 1400 bez pasivky Swampland Attunement si neviem predstavit.
Dokoncovanim elitiek sa neobtazujete je to strata casu . Len ju pulujte dalej a dalej v rifte s nadejou ze ju dokoncite nahodne pri zabijani obycajnych mobiek pripadne power pilonom Conduit. (Idealne 3-4 nacate elity na konci riftu.)
To snad ani není možný, s para 1400 dát solo 129…
Nehovorim ze som to dal na 3 pokus ale nemozne to nieje. 130 je moj ciel a je urcite mozny. Su tam borci ktori s paragonom 1500 pokorili 130 a je ich tam viacej. Mozes si pozriet cas a moj build (14:27 – GR 129) Nick: RUDO#2648
Mask of Jeram – Peti dávají o 200% větší poškození. Spirit Barrage je hrou považován jako pet.
… Mne sa zda ze len runa manitu a spektre je povazovany hrou za peta. Som si isty len na 80%.
Mas tam chybu. Ring of emptines nepada z bounty act1.
Opraveno, díky za nahlášení.