Již 30. března 2021 se dočkáme nového patche 2.7.0, nová sezóna bude následoval záhy, konkrétně 2. dubna 2021 v 17:00 CET.
Sezóna
Kormac, Lyndon a Eirena dlouho studovali a pozorovali Nephalem, aby se naučili to nejlepší na poražení temnot. Učedníci Sanctuary jsou připraveni stát po bo boku legendám, vybavit se báječnými předměty a dát volný průchod síle, kterou pomohou v boji proti zlu…
Třiadvacátá sezóna přinese zcela nový systém kumpánů. Hráči je nyní mohou vybavit 14 předměty, jenž obsahují Relic, helmu, ramenní chrániče, kyrys, rukavice, nátepníky, pásek, 2 prsteny, náhrdelník, kalhoty, boty, zbraň a štít. Tato sezóna navíc přinese novou fičuru – Emanate – která umožňuje hráčům získát legendárek a setů, pokud je budou mít nasazeny na kumpány.
Odměny
V 23. sezóně se vrací odměny z 11. sezóny. Čekají na vás tedy kalhoty a boty z Conqueror setu, rámeček portrétu inspirovaný Vaultem a pet Emerald Dragon.
Ale je hezké, když máte možnost získat něco nového, když jste se účastnili předchozích sezón. Pokračujeme v odměnách za splnění kompletní sezóny. Dostane dvě zcela nové odměny za dokončení celé Season Journey. Tentokrát to bude mazlík Lacuni Cub a rámeček portrétu Chopping Block.
Season Journey odměny
Jak většina z vás ví, pro rožšíření truhly je potřeba splnit Conqueror kapitolu. Zde je seznam úkolů:
-
- Far Away: Kill the Siegebreaker Assault Beast at level 70 in under 30 seconds on Torment X difficulty.
- Zabij Siegebreaker Assault Beast na 70. levelu na obtížnost Torment X za méně než 30 sekund.
- Money Ain’t a Thang: Slay Greed on Torment X difficulty. Treasure Goblins outside of Nephalem Rifts will sometimes open portals to Greed’s domain, The Vault.
- Zabij Greed na obtížnost Torment X.
- A Little More: Reach Greater Rift Level 60 Solo.
- Sám dosáhni Greater Rift Level 60
- 4 Minutes to Save the World: Finish a level 70 Nephalem Rift on Torment X difficulty within 4 minutes.
- Na 70. levelu dokonči Nephalem Rift na obtížnost Torment X pod 4 minuty.
- Gem of My Life: Level three Legendary Gems to level 55.
- Dostaň 3 legendární kameny na 55. level.
- All I Do is Win: Complete 2 Conquests this Season.
- Dokonči 2 Conquesty.
- Far Away: Kill the Siegebreaker Assault Beast at level 70 in under 30 seconds on Torment X difficulty.
Nové Conquesty
Nadevše milujete sbírání zlata? Bude se vám líbit Avarice a Avaritia. Co takhle zabíjení nepřátel? Speed Demon a Need for Speed určitě skvěle poslouží vašim potřebám. A zabíjení VELKÝCH nepřátel? Boss Mode a Worlds Apart na vás čekají. Vrací se Divinity a Lionhearted. Jsou určeny pro ty, kteří mají rádi výzvy v podobě Greater Rifts. Pokud chcete prokázat, že zvládnete ovládnout různé Sety, Masters of the Universe a Masters of Sets se taktéž vrací.
Sety nachystané pro dvacátou třetí sezónu
- Barbarian – Wrath of the Wastes
- Crusader – Roland’s Legacy
- Demon Hunter – Unhallowed Essence
- Monk – Raiment of a Thousand Storms
- Necromancer – Bones of Rathma
- Witch Doctor – Helltooth Harness
- Wizard – Tal Rasha’s Elements
Patch Notes
Revamp kumpánů: Systém followerů bude předělán a bude trvale dostupný v sezónní i nesezónní hře. Hráči budou moct vybavit kumpány 14 různými předměty, které obsahují následující: Relic, helma, ramenní chrániče, kyrys, rukavice, nátepníky, pásek, 2x prsten, náhrdelník, kalhoty, boty, zbraň, druhá zbraň/štít/další. Navíc představujeme novou fičuru, jenž se nazývá Emanate, která umožňuje hráčům benefitovat z některých legendárních sil a setových bonusů, když jsou jimi vybaveni kumpáni. Následující předměty mají Emanate efekt:
- Broken Crown
- Homing Pads
- Spaulders of Zakara
- Goldskin
- Custerian Wristguards
- Nemesis Bracers
- Gladiator Gauntlets
- Gloves of Worship
- Dovu Energy Trap
- Rakoff’s Glass of Life
- Avarice Band
- Krede’s Flame
- The Flavor of Time
- Sage’s Journey (bonus ze tří částí setu)
- Cain’s Destiny (bonus ze tří částí setu)
Dovednosti kumpánů byly předělány
Scoundrel
- Crippling Shot
- Útok na dálku, který uděluje 140 % poškození zbraně a zpomalí nepřítele o 80 % a podle toho, kolik má Scoundrel má Dexterity, tak je zasažený nepřítel zpomalen na 3 – 6 sekund.
- Powered Shot
- Útok na dálku, který po dopadu exploduje a udělí 120 % poškození zbraně jako Arcane poškození všem nepřátelům v dosahu 10 yardů podle toho, kolik má Scoundrel má Dexterity, tak je zasažený nepřítel omráčen na 3 – 6 sekund.
- Hysteria
- Když dá Scoundrel kritický zásah, tak vy i Scoundrel získáte buff hysterie a podle toho, kolik má Scoundrel má Dexterity, tak je doba trvání 3 – 6 sekund.
- Anatomy
- Zvyšuje Critical Hit Chance vám i Scoundrelovi podle toho, kolik má Scoundrel má Dexterity o 1,8 – 4 %.
- Multishot
- Scoundrelovy speciální útoky mají 50% – 70% šanci podle toho, kolik má Scoundrel má Dexterity, že mohou vystřelit 3 šípy.
- Vanish
- Byl předělán.
- Když dostanete fatální poškození, Scoundrel vás před nepřáteli skryje na 3 – 7 sekund podle toho, kolik má Scoundrel má Dexterity.
- Night’s Veil
- Nová dovednost.
- Scoundrel pokryje dýmem 20 yardů plochy, doba trvání je 2 – 4 sekund podle toho, kolik má Scoundrel má Dexterity. Všechny zásahy do nepřátel v dýmu budou kritické zásahy.
- Piercing Shot
- Útoky na dálku, které projdou skrz nepřítele (pierce) zvyšují poškození o 10 % na 3 – 6 sekund podle toho, kolik má Scoundrel má Dexterity.
- Dirty Fighting
- Byl odebrán.
- Poison Bolts
- Byl odebrán.
Templar
- Heal
- Škáluje podle templářovy Strength.
- Loyalty
- Škáluje podle templářovy Strength.
- Intimidate
- Nepřátelé zasažení templářovými jsou zpomaleni o 80 % a podle toho, kolik má templář Strength, tak je zasažený nepřítel zpomalen na 3 – 6 sekund.
- Charge
- Naběhne do cíle, udělí 280 % poškození zbraně a omráčí všechny nepřátele v dosahu 8 yardů po dobu 3 – 6 sekund podle toho, kolik má templář Strength.
- Intervene
- Když je hráč zasažen, templář donutí nepřátele v dosahu 10 yardů útočit na něj (Taunt) po dobu 3 – 6 sekund podle toho, kolik má templář Strength.
- Onslaught
- Byl předělán.
- Udělí masivní poškození za 800 % poškození zbraně, zasažený nepřítel a poblíž stojící nepřátelé dostávají o 10 % vyšší poškození po dobu 3 – 6 sekund podle toho, kolik má templář Strength.
- Guardian
- Byl předělán.
- Když dostanete fatální poškození, templář vám přispěchá na pomoc a nepřátele v dosahu 15 yardů odhodí. Templář vás vyléčí o 15 % – 25 % podle toho, kolik má templář Strength. Na 5 sekund dostanete štít.
Enchantress
- Erosion
- Vytvoří jezero energie, které uděluje 330 % poškození zbraně ve formě Arcane poškození po dobu 5 – 7 sekund podle toho kolik má kouzelnice Intelligence. Zasažení nepřátelé dostávají o 10 % větší poškození.
- Focused Mind
- Plocha 40 yardů, která zvyšuje rychlost útoků o 3 % – 6 % podle toho kolik má kouzelnice Intelligence.
- Powered Shield
- Původně se jedná o Powered Armor.
- Byl předělán.
- Snižuje příchozí poškození útoků z dálky o 6 %. Zvyšuje Armor o 3 %. Zpomaluje útočníky o 60 % na 3 – 6 sekund podle toho kolik má kouzelnice Intelligence.
- Temporal Pulse
- Nová dovednost
- Kouzelnice vyvolá naváděnou kouli, která uděluje 150 % poškození zbraně, zpomaluje útočníky o 80 % na 3 – 6 sekund podle toho kolik má kouzelnice Intelligence.
- Amplification
- Nová dovednost
- Zvyšuje váš statický elementální bonus o 5 % – 10 % podle toho kolik má kouzelnice Intelligence.
- Prophetic Harmony
- Nová dovednost
- Snižuje Cooldowns o 5 % – 10 % podle toho kolik má kouzelnice Intelligence.
- Fate’s Lapse
- Nová dovednost
- Když dostanete fatální poškození, kouzelnice zvýší vaši rychlost cestování časem na dobu 3 – 7 sekund podle toho kolik má kouzelnice Intelligence.
- Forceful Push
- Byl odebrán.
- Mass Control
- Byl odebrán.
- Disorient
- Byl odebrán.
- Missile Ward
- Byl odebrán.
Úprava solo žebříčků
Greater Rift solo žebříčky obsahují další filtry. Přibyly následující filtry:
- Class Sets
- No Class Set
- Overall (default filter)
Odměny za sezónu
Do sezónních odměn přibyly dvě nové odměny: Rámeček a mazlíček. Peta dostanou všichni, kteří splní celou sezónu. Tyto odměny nebudou viditelné během PTR.
Předměty
Obecné
Teleport – Byla upravena rychlost animace
Land of the Dead – Runa Invigoration nyní odebírá všechen Resource cost.
Rathma’s Shield – pasivní dovednost nyní mají 60 sekund cooldown.
Bones of Rathma
- 2. setový bonus: Trvalí minioni snižují CD Army of Dead o 0,5 sekundy pokaždé, když udělí poškození. Kostění válečníci se objevují rychleji, oživení (revived) minioni nemizí.
- 4. setový bonus: Minioni nedostávají poškození. Dostanete 1% damage redukci na 15 sekund pokaždé, když vaši minioni udělí poškození. Maximálně má 75 stacků.
- 6. setový bonus: Každý aktivní trvalý minion zvyšuje poškození Army of Dead a Bone Spirit o 500 % do maxima 9 000%.
Defiler Cuisses
- Poškození Bone Spirit je zvýšeno o 400 % – 500 % za každou sekundu, kdy je aktivní. Po dopadu zamrazí nepřátele.
Bonds of C’Lena
- Nový předmět
- Army of the Dead uděluje o 75 % – 100 % vyšší poškození nebo zvyšuje tento bonus proti cílům, kteří jsou aktivním cílem kouzla Command Skeletons.
Firebird’s Finery
- 2. setový bonus: Když zemřete, z nebe spadne meteorit a oživí vás, tento efekt má 60sekundový CD. Disintegrate podpálí (Ignite) nepřátele, ti pak dostávají 3 000 % poškození zbraně dokud nezemřou.
- 4. setový bonus: Když je aktivní Ignite, získáte 80% damage redukci. Kouzlení Disintegrate přidá na cíl stack Combustion, který sníží cooldown Teleportu o 2 % za každý stack, má maximálně 50 stacků.
- 6. setový bonus: Když je aktivní Ignite, vaše poškození je zvýšeno o 2 000 %. Pokud zasáhnete nepřítele, který je pod vlivem Ignite jiným ohnivým kouzlem než je Disintegrate, tak Ignite dává poškození násobené o stacky Combustion.
Gears of Dreadlands
- 6. setový bonus: Primární útoky udělují o 15 000 % vyšší poškození.
The Ninth Cirri Satchel
- Hungering Arrow nyní má garantováno, že projde cílem (Pierce) a uděluje o 450 % – 600 % vyšší poškození. Hungering Arrow může projít až čtyřmi cíli.
Gazing Demise
- Poškození Spirit Barrage zvýšeno o 100 % – 150 %. Spirit Barrage má Phantasm runu, která trvá dvakrát déle. Rychlost útoků Manitou spekter je zvýšena.
Blackthorn’s Jousting Mail
- Jedna primární vlastnost je nahrazena náhodným elementálním affixem.
Úpravy set dungeonů
- Bones of Rathma
- Úkol „Vyvolej 100 kostěných mágů (Raise 100 Skeletal Mages)“ byl nahrazen „Oživ 100 mrtvol (Revive 100 Corpses)“.
Opravy chyb
- Opravena chyba, která způsobovala, že Etched Sigil dávala buffy, které dávat neměl.
- Opravena chyba, která způsobovala, že se spouštěly cheat death mechaniky u kumpánů, když měl hráč aktivní Shield Pylon.
- Opravena chyba, která způsobovala, že templář občas přestal následovat hráče.
- Opravena chyba, která způsobovala, že Revive – Personal Army nefungoval, když měl hráč 4 kusy setu Bones of Rathma.
Zdroj: Blizzard
Vcera… Chcipnul jsem s HC postavou. paragon cca 810, full ancient a cela sezona hotova (nastesti). Najednou, z nicehonic v GR114 lagy jak hovado (spis freezy) a najednou dead. Neslo delat vubec nic. A co sjem videl na forech, tak je to celkem bezna vec. Takze jelikoz sezona je hotova, tak uz v tyhle pokracovat nebudu. Ale je to pekna prasarna od blizzu zas.
Lagy byly už o víkendu.
ano ten několika sec. lag mě také pohřbil
Laguje to jak hovovado. Proto nechápu HC hráče, co když lag, vypne se ti třeba receiver, nebo tak něco. Já hraji tedy jestli se tomu dá říkat hra SC a pokaždé když ta prasečí hra začne lagovat hned to vypínám. Otázka zní jak dlouho ti idioty co tu hru vyvíjejí budou ještě potřebovat na to aby vyřešily lagy? Dalších 10 let? Říkejte si co chcete, ale aby ta hra byla po 10 letech v takovém stavu vypovídá hlavně o nich. Pomalu by měli začít vracet prahy.
Určitě jsou technické možnosti jak to omezit…
Dnes jsem cca 10 x GR 145 with big packs a minimal laggs…
Jednoduše vše co nebotřebujete reset, anebo minimum ( area damage para, gold in para reset, game menu all reset.)
Technicky jsem to omezil, přestal jsem to hrát a přešel jsem zpět ke konkurenci. Nic no myslel jsem že tomu dám šanci když podpořili patchem sólo play, takhle ale hrát nehodlám
Netuším, co za pitomce teď Diablo3 spravuje, ale nechápu, jak se s levelem 52 mohu přes public dostat na T8, když hledám pod expert nebo hard partu. Tohle je fakt žalostné. Nebyla tahle chyba už v některé z předchozích sezón?
jop dělá si to co chce, my jsme se třeba naučili tahat nové chary na t16 😀
Ahoj a nechceš se podělit jak to děláš?
Hele, vsude ctu jen flejmy na wizarda.Ja wizarda hraju celou dobu, co je D3 venku. bez ohledu na to, jak je zrovna silnej nebo slabej.
Nedokazu uplne dobre posoudit silu ostatnich class (mam sice za vsechny odehrano, mam splneny vsechny set dungy a tak, ale nejsem za ne dostatecne zkusenej, abych je hodnotil).
Za me osobne je tahle sezona za wize opravdu jedna z nejsnazsich, nicmene vic nez ten gosu dmg (a ja jsem si teda ten top build upravil hodne podle svyho – nemam rad takovy to slepy kopirovani buildu bez premejsleni a hrat ho za kazdou cenu, i kdyz mi nevyhovuje a nebavi) je pro me az ta druha vec, co ted u wize je. Za me nejvetsi bonus, kterej wizard obdrzel, je ten instant teleport. Uprime – wizard byl ZDALEKA, ale opravdu ZDALEKA nejhorsi classou na pohyb po mape. Utekl mu uplne kazdej. Grupovej rift nebo GR se skoro jit nedal. I kdyz jsem se portoval jak silenej (a mel jsem treba i aether walker v kostce), tak ja byl v pulce riftu, vsechno okolo mrtvy a skupina uz se prochazela po dalsim patre. Kolikrat jsem se musel portovat na spojence po zabiti bosse, protoze bych jinak nestihnul ani loot. Zatimco v tyhle sezone jsem na par pokusu dal i rift pod 2 minuty conquest (ptal jsem se lidi, kdo chce jit taky, ale nikdo nechtel, tak jsem to zkousel, az se povedlo).
Ve vysledku mi prijde, ze to porovnavani class je blbost. Bud hraju to, co me bavi (coz je u me wiz proste), nebo hraju neco, co me nebavi jen proto, ze zrovna je neco silnejsiho. Ta druha moznost mi prijde dost divna. Ale to je kazdyho vec.
Na sezoně HC s barbarem (došli zásoby na wihrtwind build, resp. všichni zdechli :-D) sem po vlahém začátku využil nabídky na lvl boost. Po doexpení 70 jsem neměl moc peněz ani materiálu. Koupil sem zbraň ale dostával sem na normal těžce na frak. Už nebylo kam klesnou a mat ani prachy nebyli, šel sem Wip. hollow a jen tak tak sem to dával, naštěsní něco popadalo a tak mám aspoň magic a rate na 70 ale je to teda byla to fakt bída…….Stalo se Vám to???? a jak nejlíp a nejrycheji jste se z toho dostali…..předem díky za rady.
Mám radu. Než si hru úplně osvojíš a nebudeš se muset ptát na podobné věci, tak nehraj HC.
Díky za radu :-D……hraju HC už celkem dlouho, vlastně od začátku co hru mám oproti D2 je tady HC brnkačka…..ale sezona mě v tomhle zaskočila. Při běžném postupu sezonou se mi to nestalo, ale tím boostem sem byl bez zdrojů. Kolega mě jen vyexpil ale nenechal mě portoval na konce riftu, nějak ho to nenapadlo a já nechtěl prudit……Poradil sem si jen sem doufal že se dotazem dovím třeba něco nového.
mas na zacatku sezony udelat challange rift abys mel matro a goldy 🙂 *ale az po spusteni ne drive
No jóó…….na to sem úplně zapomněl….Díky 😀
mám nějakej problém s hrou, už když jsem se zezačátku lognul tak mě to neukázalo takovou tu tabulku S23 live a odměny atd, založit s. postavu šlo ale nemůžu se dostat do tierů.
a scan and repair jsem zkoušel a nic
https://ctrlv.cz/kzvY a tohle je taky rozbitý
…smazal jsem komplet hru +battlenet a znova stáhnul a už to jde o.O
Takže celé farmení na sezóně od nuly je v s23 jen kvůli rámečku a petu (který hned omrzí a někoho ani nezajímá). Žádný buff ani rozdíl. Žádné zvláštní předměty. To se na HC ani nevyplatí piplat od nuly a s nulou materiálu za ten čas. Než se udělají postavy na HC, tak je pusto. To vypadá na nejchudší sezónu.
Hned v úvodu píšete: Již 30. března 2021 se dočkáme nového patche 2.7.0.
No nevím jak ostatní ale já se nedočkal. Ví se něco, proč není ?
Všude krom EU nový patch nahodili. Také jsem čekal ale raději jsem šel spát. Asi až dnes ?♂️
Protože datum platí pro US, pro EU přestal Blizz časy nasazení patche uvádět.
Na PS5 je uz patch aktivni (1.38) akorat sezona porad jeste ne
Proboha proč ještě víc posilují Spirit barrage build. Stejně už se jel jenom ten…
Neposilují. Nerfují ho o dalších 300% dolů takže wd je mrtvé a slabé na všechny sety. Tím pádem se stává nejslabší postavou ve hře.
Hlavně že bustují wize opět a nekro bone spear nechali, u deamon huntera udělali kompromisy. Nechápu pochody blizzardu. Tím jak všechno boostují, nerfují a pořád dokola jen komunitu nasíraj. Nejsou schopní to udělat na patch po ptr pořádně a do finální podoby neustále se do všeho hrabou a pak už se nechce hrát nic.
Připrav se že pokud wize nechaj tak další rok se jede jen wiz firebird.
Já třeba nechápu, proč většina změn učiněná vývojáři v patchích k S 22 a zřejmě i S 23 je nepoužitelná pro kategorii ,, overpower“…
Proč v rámci této kategorie dělají nekonstruktivní změny?
Tak v patek na videnou v Sanctuary
Mé video k sezoně včetně komentářů, tipů a názorů k budoucímu hraní v novém patchi. https://youtu.be/5VxuSrA2c0w