A máme tu opět klasické
zpravodajství od Bashioka z oficiálního fóra. Jak si zahraniční fandové
všimli, v Gameplay videu Demon
Huntera zhruba v čase 10:15 to vypadá, že Witch Doctor vystřeluje jedovaté
šipky. Má jít o „jedovaté hady“, které postava střílí do obličeje
nepřítele.
Pokud se dobře podíváme na strom „kouzel“ u Barbara, všimneme si na nejvyšších
pozicích dovednosti, při které dokáže Barbar přivolat pomocníky, přesně
řečeno Talica, Korlica a Madawca. Vypadá to, že je bude
možné přivolat až někdy na začátku obtížnosti Nightmare a díky
používání runových kamenů bude každá z vyvolaných postav používat
různé skilly. Bude to asi silné kouzlo, ale potrvá opravdu jen chvilku. Jeho
název je Call of Ancients.
Takto vypadali barbaři „Ancients“ v Diablu 2:
Co se týče změn charakteru, bude prý možné každé
nastavení/rozdělení bodů později změnit. Nicméně bude povětšinou
snazší udělat novou postavu, než některá nastavení měnit. Vše bude
totiž hodně drahé a časově náročné.
Ještě upřesnění k Demon
Hunterovi. Pro tuto postavu totiž nebudou vyčleněny jen Ranged Weapons
(zbraně na dálku), ačkoliv jsou jádrem používaného arzenálu. Ze zbraní
na blízko bude lovec démonů moci určitě používat i jednoruční zbraně
a štíty. Také bude mít traity pro
používání „melee weapons“ i štítů. Této
zajímavosti si všiml Sigurn.
Ve hře by také měla být možnost podívat se na věci,
které ostatní hráči získali, bez toho, aniž se musela otvírat tradovací
okna (prostory určené k obchodu).
Další otázka, která se na zahraničních webech probírala, bylo to, zda
bude ve hře nástroj, který dokáže při použití nějakého prvku
náhody přisoudit získaný předmět té či oné osobě. Co máme na
mysli? Díky tomu, že má každý hráč svůj „loot“ (kořist) již
odpadají bitky o to, kdo si danou věc ponechá. Nicméně pokud nastane
situace, že budou hrát dva hráči a jeden získá věc, kterou by chtěli
oba, bylo by dobré míti něco (třeba 100hrannou kostku), která by je
dokázala rozsoudit. Oba dva si pak jednoduše hodí o to, kdo daný
předmět získá.
Většina hráčů si zajisté všimla toho, že se v pozadí
inventáře nachází portrét postavy. Tento prvek má pomoci
k lepšímu ztotožnění se s postavou. Je to prvek známý především ze
starých klasických RPG.
Co je také zajímavé je to, že questové předměty
nebudou v inventáři, tudíž při samotném hraní nebudou zabírat místo.
A to je za poslední týden z oficiálního fóra vše.
jaky mod ty chuj sak torchlight je uplne ina hra.
veru. informacne such. som ze bude viac infos…..
http://www.youtube.com/watch?…
Predpokladám, že ste to už všetci videli, ale aj tak som sa neudržal
. Jedna z mála hier, ktorá má mod ešte skôr ako vyjde 
Dost velke informacne sucho po blizzcone.
Pěkný trailer s artworky, nemálo se těším na Ureh
snad se tam bude odehrávat větší část nějakého actu a né že tam přijdem, zabijem 5 mobů a jdem jinam 😀
http://www.youtube.com/watch?…
Pekny, a vetsina jich tu chybi..
Helljovany: Právě se dokončuje. Již brzy o tom bude zpráva.
Tak teď nevim jestli sem něco zaspal neboj je to novinka ten Youtube kanál??..pěkný
JUra: já vím, že je dávno hotový, vím, že každý bude mít svůj drop, já narážel na to ukazování předmětů pomocí shift + click… teda jestli shmitty mluvil o tom, ze je to zbytecne slozity system xD
2Schmitty: Ohledně toho dropu si myslím, že prostě nikdo nic neuvidí, dokud mu to nějakým způsobem neukážeš. A že by jsi tím trávil 1/5 herního času nemyslím, zase tolik k darování toho nepadne. Jestli si dobře vzpomínám, tak jediné, co by se dalo darovat, budou class specific zbraně. Zbytek by snad měl být univerzální pro všechny postavy jen na každém jinak vypadat (armor obecně).
Rafider:mne mystic taky vyrazila dech ale je to sympaticka postava
a urco bude nejpouzivanejsi podle popisu co muze delat s itemama
jupí, žeby konečně vrátili tolik oblíbenou assassinku, tedy aspoň částečně. dali démon hantrovi nějaký drápky, pasti a šedow kouzla
mmmm to by se mi líbilo 
Tak Mystic mě taky dostala
Nepopírám, že bych tyhle věci radši řešil s hezčí slečnou, ale nápad je to skvělej… mě dostali… fakt už si jen vystřelit růži 
Ňouma: přesně… já si taky myslím že to bude x% prostě … a buď nějakou runu budeš mít a nebo budeš mít ** a ona ti jen řekne … že se to prostě nepovedlo 😀 a beztak si to nechá 😀
Ňouma: Já ale s tebou naprosto souhlasím. To že dropnutá věc je vidět jen u jedné postavy a někomu padne zase něco jiného je perfektní a to jsem vůbec neřešil. Bavím se o tom, jak budou informováni ostatní o tom co tobě padlo a aby to nezpomalovalo hru (alespoň já nechci strávit 1/5 hracího času kontrolou nějakých logů viz WoW).
Mystic je pro mě příjemným překvapením. Taková představitelka mě nenapadla
2Klaun: Ale jako cikánka v pohodě
Je to nápad nečekanej, tudíž velký plus. jen aby nám ty runy nevyráběla stylem: Dej tolik a tolik surovin a peněz, a já se pokusím ti vyrobit runu. Pak to všechno prodá a prochlastá. Tobě řekne bohužel…síly mi nebyly nakloněny. Známe přeci svý lidi 
Garn: uh promiň když sem se koukal naposled tak to tam nebylo … jinak jeweler je hodně podobnej jak v torchlight
Ňouma: jojo toho mystica bych si taky představoval jinak 😀
2Klaun: Pecka
Blacksmith je takovej standard, ovšem ta cikánka mě dostala
Jeweller je taky slušně „hladovej“
http://www.diablo3.cz/charaktery.html … Jinak toho mystika dobře vyhmátli, taková ta tlustá pouťová cikánka s šátkem na hlavě…chybí už jen plastová křišťálová koule.
teda JEWELER BLACKSMITH a MYSTIC*
Tak to si dle jejich tvrzení myslíš špatně. Jak už říkal JUra, co padne druhým,je druhých. Co padne tobě, je tvoje. Tento systém už je potvrzen a měnit ho? Proč? Max. nabídnou vychytávku na ukázání itemu do group a zbohem tvá Máňa. Je to opravdu jeden z nejlepších systémů, co může být. Když budeš hrát s kamarády, rozdávej co hrdlo ráčí. Ale já přeci nedám vzácnej orb někomu, kdo mi před chvílí rozebral stejně kvalitní meč. To ho radši taky rozeberu a něco si nechám vyrobit. Kdoví, třeba ty vyráběné věci budou lepší než ty, které dropnou. Necháme se překvapit.
Jen jestli by někoho zajímalo jak vypadá JEWELER ARTIST a MYSTIC
http://sphotos.ak.fbcdn.net/…580861_n.jpg
Netvrdím, že ten systém není dobrý, jen trochu zdžuje. Pro max. 4 lidi v jedné hře přeci není třeba tak komplexního systému. Myslím, že to udělají podstatně prostější.
LOYF/Schmitty: Systém na rozdělování itemů je dávno hotový – každému padne to co mu padne a pak už je jen na něm co stím udělá…nemusí ani říct že mu něco padlo…
Schmitty: proč když je ten systém dobrej, tak proč ho nepoužít? je jedno kolik to hraje lidí…
Pokud chcete porovnávat systém rozdělování, či jen informování o padnutých předmětech ve WoW a Diablu III, pak bych zvážil počet hrajících lidí. Ve Warcraftu je jich nepoměrně víc (i 50 lidí : 4 lidem), tedy bych nečekal ani stejný systém.
presne taky se na ne tesim a taky si myslim ze barbar nebude naky tintitko treba to bude za nej vetsi fuska ale tuhost jeho vypadu polozi na kolena urcite nejednu witch doctorovu armadu nemrtvych na kolena:)
Pěkné informace, na ANCIENTS se fakt těším, fajn nápad
Bashiok psal, že by spíš mělo jít o něco, jak svýmu kámošovi „ukázat“ item, co ti padl, jestli ho nechce. Ve WoWku je systém, že když otevřete chatovací okno a přes Shift kliknete na item, tak se jeho název přepíše do okna a když na něj někdo klikne, tak to vyvolá stejné okno, jako kdyby na něj najel v inventáři. Říkali, že chtějí něco podobného, ale bdue to vypadat asi jinak.
„Ve hře by také měla být možnost podívat se na věci, které ostatní hráči získali, bez toho, aniž se musela otvírat tradovací okna (prostory určené k obchodu).“
Viděl bych to na „Inspect“
morte:mne by stacilo i jen trochu vice game playe videi:)
mne bude na vianoce stacit beta
No za dva měsíce je tu konec roku,tak doufám že blizz nachystá na vánoce nějáky pěkný dárek.Mohl by třeba upřesnit datum vydání
:DD zajimavy paranek mne se moc libi to nechat cultisti vyvolat unikata to budu delat porad:
@Ňouma: Na ty runy by to chtělo udělat tabulku někdy během bety, až jich bude víc, zatím to moc nemá cenu podle mě.
Co se týká BN, tak jsem narazil na zajímavější topic. Týpek říká, že nedohrál po 8-mi hodinách na beginnera první misi v SC2 a ptá se, jestli bude Diablo na normal lehké.
anketa o nasi prvni postavu bude supr
Na BNforu se objevila zajímavá informace odhledně vlivu run na spelly: http://forums.battle.net/thread.html?…
Skôr by som anketu videl na „Uspokojil Vás Blizzcon dostatočne?“ 😀
Většinou je měníme na 1000 hlasech +/-. Jestli máte ale pocit, že je čas na už finální „kdo bude vaše 1. postava“-anketu, tak myslím není problém.
Nechtělo by to už novou anketu??
KUFI: s tím si problém dělat nemusíš (/roll) … jak řekli dříve každý bude mít svůj vlastní drop
to kufi, oni to právě do chat okna dávat nechtějí, rádi by přišli s novým systémem.
2JUra: To je vcelku možné. Jinak všimli jste si jak trapně neúčinný je v grupě barbarian? Mně přijde, že na něj v grupě skoro nic na zabití nezbyde. Ostatní postavy zabíjely daleko rychleji. Ale také je možné, že za něj hrál nějaký trubec
Ňouma: Asi stejnej spell, ale pozměněný skill runou…
No len aby sa nestalo že ich privoláš, pozrú na teba, zahlásia „Payback time!“ a začnú Ťa kosiť:D
Jestli jsem v tom videu dobře viděl, tak kromě hadů jde z foukačky i nějaká ohnivá šipka, co následně exploduje. Asi další neodhalenej spell.
Doufam ze udelaji D3 jako D2 s lepsi grafikou a nikdo si toho nevsimne.
krom foukacky WD, ktera uz je znama z drivejska, me v B-roll videu zaujalo kouzlo Zombie charger, ktery vyvola zombika co udela nekolik kroku proti nepriteli nez se rozpadne. Koukal sem taky, ze ted kdyz WD necha vybuchnout mongrela tak z nej zpetne nasaje jeho dusi(?).
Těším se na obávané Ancienty v nové grafice.
no teď už jen aby zapnuli tu betu a ohlásili datum vydání a budu spokojenej
s linkovanim itemu do chat okna sem pocital jako s hotovou veci, tudiz me to neprekvapilo. A moc bych nedal za to, ze se dockame i /roll.