Těm zvídavějším určitě
neunikla informace, že se Blizzard opět zúčastní Gamescomu 2011. Ten se koná již tradičně
v německém Kolíně v období mezi 17. a 21. srpnem. V minulém roce ji
navštívil i náš přední redaktor Garn a přinesl zajímavé postřehy
přímo z hraní Diabla 3. I v letošním roce je ale program
akce zajímavý.
Můžeme se tak těšit na možné další informace ohledně Diabla 3,
novinky a rozhovory.
Co je ale na výše uvedeném programu letošní akce velmi zvláštní? Kdo
si pozorně celý seznam přečte a dostane se až na jeho samotný konec,
všimne si krátkého textu napsaného kurzívou. A právě tento kratičký
text vzbuzuje spekulace:
As a side note, any rumors you may have heard about a gate to Diablo’s Burning Hells opening in Cologne are completely unfounded. Seriously, nothing is happening at Rudolfplatz from the evening of August 16 — especially nothing to do with demonic invasions. |
Pokud přeložíme jeho obsah (záměrně uvádíme jeho originální
znění), jde o nevinné oznámení toho, že veškeré zvěsti, které jste
mohli slyšet o tom, že se brány do horoucích pekel otevírají právě
v Kolíně, jsou naprosto nepodložené. Opravdu se nic na Rudolfově
náměstí 16. srpna ve večerních hodinách nestane, zvláště pokud se
jedná o invazi démonů.
Veškeré další informace jsou pak pouhé spekulace. Samotná poloha tohoto
náměstí je 4 km vzdálena od Convention centra, kde se koná Gamescom. Proč
se tedy má pozornost Blizzardu obracet právě k tomuto místu? Co je na tomto
místě tak zvláštní, že stojí za celou řadou zajímavých otázek?
Možná, že tento obrázek vám napoví:
Sám bych si nedovedl představit lépe vypadající
stavbu z reálného světa, která by mohla mít s fantasy světem Diabla
více společného.
Další zajímavou věcí je to, že se mi nikde nepodařilo najít
informace, že by se o těchto zvěstech fanoušci bavili již dříve.
Neslouží tak Blizzardem uveřejněný text právě pro to, aby se ona
informace mezi fanoušky dostala? Můžeme se tak těšit na něco velkého již
zítra, nebo se nestane vůbec nic? Posouzení celé této události již
necháme na vás a na vaší fantazii.
Třeba se nakonec dočkají i ti co to chtěli hrát na tabletu
četl jsem že Bashiok napsal že pro HC postavy nebudou v infernu žádné úlevy na druhou stranu kdo zvládne inferno i s HC postavou bude za to odměněn jedinečným vzhledem.
Blizzard to myslí s konzolovou verzí D3 „velmi, velmi, vážně“.
Mometálně se snaží postavit nejlepší konzolový tým a hladají programátory game designery a grafiky. Zatím se neví, na které konzole bude, ale podle Joshe Mosquiera to bude perfektní.
Zdroj
A co se týče tý kresby na tom náměstí, tak čtěte tady..Kdo má cestu kolem, tak může získat klíč k beta testu…
http://eu.blizzard.com/en-gb/news/?…
Ty jo, úžasný novinky, paráda! Nápad s obtížností inferno je opravdu skvělý, veškeré novoty sou parádní, těším se na peklo, ten screen vypadá super. Vše vypadá mnohem lépe, kruci to bude paráda, už jen, aby ohlásili betu! SMLomoz doufám přiveze nějaké další novinky
. Skoro by to zasloužilo novinku :*). Jinak mám podobný problém jak tu někdo psal, ráno čtu a večer půl hodiny hledám, kde jsem skončil 😀
Myslím že po těchle nových informacích by stávající anketa vypadala jinak
Opravdu mi blizz zvedl náladu. Ten vzhled unikátních zbraní má fakt grády. Jen jsem trochu nervózní z toho, kam zmizely obsidian a alabaster runy a sapphire a diamond gemy. (a starší verze gemů se mi líbila víc, protože v nich byl vetší rozdíl). Ale jinak fakt super.
Taktéž musím přidat slova chvály – ten screen z pekla či odkud je čírá krása a ty sety – no prostě paráda!
Zítra odjíždím na Gamescom, což znamená 2 věci:
Pěkný večer všem!
Na http://www.diablo-3.net/ se můžete mrknout přímo na video z té prezentačky.
Ten vývoj postav a pohledy na ty statsy apod., to je super! Ha .. nádhera .. !
mě se líbí ten vývoj postav, vzhled je opravdu nádherný.
Fotka toho Inferna .. to je mazec .. konečně !
Spector: Taky sem na ten obrazek z pekla koukal, vypada to moc hezky. Rozhodne se mi grafika libi, to bylo strachu ze to bude jako omalovanky, pritom se zda ze to bude mit hodne slusnou atmosferu. Doufam ze tam bude i hodne temna muzika
Diablo 3 na GC vyhrálo v kategorii „Nejlepší PC hra“: http://www.gamescom-cologne.com/…mationen.php?…
Je mi už blbý tapetovat to tady, ale snad jsou to zajímavý informace (mimochodem v mém minulém příspěvku je obrázek z nového prostředí D3. Vypadá to na peklo, nebo Arreat kráter)
Pardon za spam, ale tady je to mnohem lepší a je jich víc: http://www.judgehype.com/index.php?…
Slidy z prezentace GC2011: http://imgur.com/a/xKlLl
Spector: Vypadá to tak. Každopádně to není aktuální .. jednak ten DH resource system a taky například inventář (talisman) apod. .. škoda, že neukázala tu současnou „alfa“ verzi .. :/
DarkGenius: Je to demo z GC 2010. Prý ale s dost vylepšenou grafikou… ale to zatím není na 100% potvrzeno, ale ti co to hráli, tak se na tom shodují.
Nejake povidani o Inferno obtiznosti: http://www.youtube.com/watch?… myslim ze se je na co tesit..
Spector: Dobre video. Mohl by mi nekdo rict jak stara ma byt tahle verze dema? Ja na zacatku nevidim u DH Hate a Discipline, ale jen jednu nadrzku jeho resource systemu.
Dost kvalitní video přímo z hraní na GC2011: http://diablo3.hu/…eplay-video/
Konečně pořádný video i s HUDem.
Chci se zeptat k té ztrátě durability, to nepůjdou opravovat předměnty? To by mě dost nazlobilo
Inferno vyzerá dobre.
legend: právě pro tyhle případy podle mě přichází na řadu výhodnost online only. Mohou za pochodu měnit co z koho padá a jak často. Myslím si že není tak složité udělat, že z každého typu bosse budou padat jiné typy run a předmětů. Pak budou muset hráči věnovat větší pozornost šišímu spektru potencionálních cílů
No v tom článku se píše, že všechny itemy co padají v předchozích obtížnostech mají na inferno zvýšenou šanci na drop.
Taky se tam píše, že obtížnost inferno udělali hlavně pro to, aby se prodloužila životnost celé hry (zní to divně ale není to umělé natahování). Prostě chcou aby jste kvůli dropu procházeli celou hru a né jenom farmili nějaká specifická monstra kvůli expům a itemům (např. mephisto runy v D2).
Wilson přímo řekl „We do expect there to be a certain amount of… runs to get items, but we wanted players to do it over a lot more content.“ Taky řekl, že pokud by se stalo, že se hráči zaměří na úzce zaměřené runy (Mephisto runy v D2) tak jsou schopni udělat jisté úpravy, které navnadí hráče hrát rozmanitějším způsobem a taky je za to odmění (jak to se tam nepíše).
Samotnou diskusi ohledně inferna doporučuji přesměrovat do našeho fóra. Osobně jsem end game obsah očekával formou nějakých speciálních questů apod. ale třeba se ještě dočkám (v datadisku apod.)
DarkGenius: Spector: Souhlas, kdo chce at si veci nakupuje. Pro nas co budem chtit obcas neco prodat je to jen a jen dobre
zdravím, super novinka
nezaložíte novú diskusiu INFERNO a všetko okolo toho ? konečne nejaká super správa..ešte spusti betu a máme vianoce 
Mimochodem, pár nových screenshotů: http://diablo.incgamers.com/…amescom-2011
DarkGenius: Presne tak. Toto nie o ludoch co si nakupia itemy z inferna, co jako ja s nimi mam. Nech si robia co chcu, mne je to jedno.
ramm: Jde snad o tvoji zábavu ne? Po dokončení Hell budeš stále mít možnost hledat super věci a to, že si je někdo nakoupí a zkazí si tím zážitek a zábavu, to je jeho problém. Pokud ho potkáš v pve, může ti to být jedno, stejně bude na tvojí straně. A v pvp ti ta lamka co si to nakoupila nebude dělat větších problémů, vzhledem k jeho menším zkušenostem s hraním. Ať utrácí, je to jejich blbost.
legend: ou jeee
trosku strach, jak budou itemy osetreny vzhledem k Action House, kazdopadne Inferno obtiznost je go(o)d 
ramm: Já nevím co ti vadí na tom kupování itemů. V D2 sis taky mohl za pár dolarů koupit hromadu istek a za ně elitních itemů, že bys je neměl kam dát. A poznal by to někdo, žes je nenafarmil sám?? Ne. Tohle si prostě musí každý obhájit sám před sebou. Tečka.
O 4 obtiznosti „Inferno“ se mluvi uz par tydnu, jsem rad ze se to potvrdilo. Pokud uz Hell bude tezsi nez v d2, tak Inferno urcite nezvladne kazdej druhej hrac. Nekde bylo psany ze nejlepsi itemy ve hre budou z craftu, tak jsem zvedav na ty pozadavky na material. Zaplaveni aukce bych se nebal, sance na drop nejakeho predmetu bude jako najit ZOD runu v D2, kterou sem ani po letech hrani nenasel
Inferno je velice dobra zprava…Nicmene jak uz nekdo nakousl dole, kdyz budou ty „best of the best“ itemy dostupny v auction house, jakej to ma pak smysl, kdyz farmenim se toho dostane k prodeji hafo a ztrati to pak smysl, jelikoz kdejaka luma si za $$ koupi opet ty nejlepsi itemy? A jelikoz neplanuji resety a chteji nechat zit ekonomiku vlastnim zivotem, mnozenim takovych nafarmenych itemu pak dojde k „inflaci“ (jako kdyz se neustale tisknout realny prachy).
Pokud to nebude nejakym zpusobem limitovany, je imo kazdej dalsi level obtiznosti k tomu poslednimu jen zdrzovani a oddalovani eng-game.
Nebo číslovat posty když jich je tolik, páč se vždy ztratím nebo někde skončím a chci číst druhý den kdy bylo 52 postů a pak půl hodiny jezdím nahoru dolu kde jsem skončil… děsný
legend: Hezkýýýýýýýýýýýýýý

legend: Tak tohle je pro mě nejlepší zpráva za posledních pár dní
TrackThor: Sory, moja chyba, zle som ta pochopil.
legend: Tak to je paráda! Farmění special itemů na inferno po dosažení max lvlu .. ha ha .. tak na to se fakt těším! Jsem moc zvědav, jak moc hardcore to inferno bude
Ale zní to fakt dobře!
legend: díky za info a upozornění
[110] Huuuu…tak na to se těšim
Na gamescomu odhalili novou obtížnost hry a to „Inferno“. Bude dostupná po dosáhnutí maximálního lvl (60). Minimální lvl potvor bude 61 ale většinou ještě větší (D2 lvl cap 99 monster lvl cap 85). Některé itemy a runy budou padat jenom na obtížnost inferno. Všechny itemy, které padají pouze v Infernu budou mít speciální vzhled, aby bylo hned poznat že se jedná o drop z inferna. Nepřátelé budou mít lepší resisty větší HP a DMG a přístup k více schopnostem.
Zdroj
Já jenom doufám, že v aukci nějak ošetří nákup věcí z inferna. Nechcu totiž vidět běhat max lvly, které skapaly na první skupince fallenu na inferno běhat v nakoupených inferno only věcech.
Nebo novinku zpracovat, připravit a poslat nám ji a my ji rádi (pokud bude stát za to) uveřejníme.
morte: Není nic jednodušího než dát „hlášku“ někomu kdo dělá novinky http://www.diablo3.cz/o-webu.html
AJey: Myslím že by sa hodilo založiť nový článok
.
Vyjadřujte se prosím k tématu článku … díky
Nevim jestli uz sem nekdo daval tohodle super hlodavce ale vypada dost dobre
http://steelseries.com/…lo-iii-mouse 
Samael: nene, mozno na freecku to tak mali ale na ofiku ne
.
TheWitcher: Musíš sa zaregistrovať a potom dúfať že ti ho pošlú.
@Madus: nebylo to tam tak? Mě přišlo že když byla zbraň poškozená, dávala menší dmg. Ale je možné že to tak není, hrál jsem jen na freečku a ne moc dlouho.
To na te malbe ma podle mne byt Diablo ale teda ne moc povedeny.. Zaprve si mohli trochu pohrat s detaily a za druhe je tam vyobrazeny asi po krute diete
Blizzard píše že je to diablo len my pripadá ako keby absolvoval operáciu na zmenu pohlavia
. Inak tie druhé dve ruky mi pripadajú skôr ako krídla.
Helljovany: protoze kdyz by se na to ti fanousci vyflakli a Blizzard by jim udelal reklamu a pak by z toho nic nebylo, tak by vsichni spustili QQ jak jim Blizzard lhal. Uz jen kvuli tomu co bylo jednou za flame ze Blizzard nesplnil to co slibil se radsi do posledni chvile neuvadej zadny presny release data a pouziva se Soon™ a ze stejnyho duvodu si nedovoli neco takovyho sverit do rukou fanouskum, ktery nemaj pod palcem a na ktery se nemuzou 100% spolehnout.
Tak to nakonec asi bude ofiko akce Blizzu…tady je program Blizzradu na letošním Gamesconu..
http://eu.media.blizzard.com/…schedule.pdf
Rafider: logiku by to mozno malo ale co sa tyka mechaniky do hry by to bola total blbost. S tym modelom by sa ti teoreticky oplatilo furt chodit do mesta a opravovat sa (lebo ved aj min staty sa ti hodia) co je doslovne retardovane, kedze durabilitu stracas postupne v boji (hity) stale by si stracal nejake staty…
Sellest: A proč by to nemohli udělat fanoušci?? Dali předem vědět Blizzardu, že to plánujou, ty jim následně udělali reklamu na webu tim, že to tak krásně nejasně Blizzardovsky napsali a ještě je přišli podpořit svojí účastí…Rád bych se mýlil, ale zatim to na mě tak působí..Uvidíme co se z toho vyklube..
Tib3rian: sem to napsal úplně jinak než sem chtěl, když si to teď po sobě čtu, myslel sem to tak, že ti max dur. klesne o 10% a hodnoty budou jen mezi nulou (kdy už se nedá používat a musí se to opravit) a tou max durabilotou (která by klesalo o 10% po smrti) takže pak by si místo x/50 měl třeba x/34
Spector: Urcite tam byl Tom Chilton (na tech fotkach na leve strane) http://www.wowwiki.com/Tom_Chilton coz je WoW lead game designer. Navic slo o akci oficialne ohlasenou Blizzardem, takze je blbost aby to tam sli delat fanousci
Helljovany: Kdosi z Blizzardu tam i byl a probíhalo i focení a zodověděl/i pár dotazů od přítomných. Ale čekal jsem teda rozhodně víc… A pokud to byla akce fanoušků, tak to potom body pro Blizzard, že se tam někdo z nich zastavil.
Tak zatim mi to příde, že je to fanouškovská akce a když se o tom Blizzard dozvěděl, jenom hodil na net tenhle post aby lidi nebláznili…I ta kresba mi příde taková amatérská, prostě mi to nesedí k Blizzardu a k jeho způsobu nějakých velkých oznámení..
Samael: kdyby to tak bylo, mělo by to svou logiku, nebylo by to špatný
Samael: to s wow je blbost, nizka durabilita neznizuje efektivnost armoru. Durabilita vo wow je binarny typ ak mas 0/XXX nemas ziadny gain z veci, ak mas viac ako 0/XXX mas full gain. Durabilita je len obycajny gold sink a jednoducha mechanika aby ludia hrali namiesto umierania.
Garn: Kdyz je to cerveno-zluty, je to Diablo. Kdyz je to hnedo-zeleny, je to hydralisk. Jinak ve xichte jsou stejny
Durability určitě nebude klesat maximální, ale momentální (na co by tam jinak byla?). A nejspíš nejen se smrtí, ale i postupně s bušením =opotřebení zbraně, zbroje… Úměrně ke stupni opotřebení bude jistě klesat i účinnost daného kousku. Např. pokud budu mít štít s obranou 500, tak poškozený na 50% už bude mít obranu třeba jen 250… a to člověka donutí jít a nechat to vše opravit. Něco takového už funguje ve WOW, tak pochybuju že vymýšleli něco nového.
Garn: To na podlaze je podle me stejny jako zde: http://diablo.incgamers.com/…10-el-diablo http://www.dragonblogger.com/…lo3-wp12.jpg
Gorelord: To z traileru je Diablo. → http://diablo.incgamers.com/…ablo/cat/543 To na podlaze předpokládám taky, ale nejsem si moc jistý.
Že bychom tu měli jednoho z bossů z D3?
zní zajímavě 
Aha tak sry, jsem si nevšiml z MOB
Rafider: Neni to Diablo ale Azmodan, Pán Hříchu kdyz „to“ ma 3 hlavy a 4 ruce
. Je to ta sama potvora jako ve videu ktere bylo pri ohlasovani D3 pred 3 rokama..
Tak co tak co, něco nového, krom toho obrázku na zemi, vypadá to dost dobře, sic je tam z diabla žížala, ale vtipné jsou ty ostrůvky, na kterých stojí
Spector: Sakra!!!
KUFI: Určitě to bude nějak omezený teda aspoň doufám ale je blbost abys sis moh kažedjch 5 minut měnít skilly, nebo to bude omezeny věcma.
Tak sem tu nedavno psal ze by mohli udelat prepinani buildu po vzoru WOW a bum – uz je to tady. Respec je zrusenej a ted je mozny si kdykoliv menit skilly, vcetne pasivnich. Na vyssich obtiznostech to bude mozna ztizeny casovyma prodlevama.
Na víc bych pomlčel o tom ať se někdo naučí po anglicky jak píšeš pač kdybys uměl aspoň trochu nebo si dokázal otevřít aspoň googla tak by ses na to neptal. Sry za spam
bobromil: Tak o tom, že by mohl držet jenom zbraně jsem nikde nezaslechl a vzhledem k tomu, že barbar bude z tý pětice jediná postava která bude stavěná na to aby vydržela stát těsně u nepřítele tak mne přijde nelogické aby barbar neměl štít. Já v diablu 2 hrál barbara tak nějak vždycky jednoručku s štítem, tak mne to přišlo jako trochu zcestný dotaz.
No ale ta otázka byla uplně bezpředmětná pokud to je u barbara zname ná to asi že ten štít bude moc mít, tak mi ta tvoje otázka nedošla pač mi přišla divná
Shield of Iron je barbarov pasivny skill btw…
LGarou: Zvysena sanca na blok zo stitom , nauc sa po anglicky, ano zo stitom to znamena ze nejaky bude musiet mat 😀 , a pokial ma pamet neklame niekde davnejsie padlo ze barbar stit nosit nebude , len zbrane Mortipede … Takze moja otazka bola , ci sa to zmenilo , ci barbar bude pouzivat shield , to je tak tazke pochopit ?
Třeba pude nějak ta max durabilita přidávat ale bude to drahý takže se to vyplatí jen u dobrých věcí
Mne sa ten skill tree z path of exile páči ,vyzerá hrozivo ale páči sa mi.Inak majú ho spoločný všetky postavy .
Spector:Nič sa tam nedeje, hlavne nič s démonickou inváziou.
Veľmi pekne namalované.
A smrť bude určite brať 10percent z celkovej durability takže sa zničí a bude treba opravovať.Inak tých 10 sa mi zdá málo na vyšších obtiažniostiach by sa to mohlo postupne zvyšovať.
TrackThor: Pockaj, zda sa mi ze si to trochu pletes. Predmety samozrejme budes musiet opravovat, ale ak by sa za kazdym ubralo z max durability, tak by postupne klesla az na nulu a premet by bol zniceny, nedal by sa opravit a teda ani nosit.
Jej a proč by nemohl mít barbar štít? 😀
Řekl bych zvíšení šance na block
Shield of Iron Increases the chance to block attacks with a shield by 10%. , znamena to ze barbar bude moct mat stit ?
Neovius: max durability by ti nikdy nekleslo na nulu, ale pokud by si hodně chcípal, tak by si ji měl malou a po chvíli užívání musel opravit
Max durability v D2 verzii 1.00 bola na vyssich obtiaznostiach postupne znizovana po kazdom opraveni. Potom vsak Blizzu doslo ze je to nezmysel a zmenil to. Navyse vzhladom k zbieraniu najlepsich kuskov na hell by znizovanie max durability bolo smiesne. Napriklad by som dropol brnenie z elitneho setu, ktore mi chybalo do sady a ono by sa mi postupne znicilo? Nezmysel.
Pe7er: Vypadá dost vychrtle no. A má 4 ruce
Není možné, že je to Azmodan? Nemám k němu žádnou dokumentaci, takže je to jen jen tip.
Spector: Paráda .. !
hm no som zvedavý či je to naozaj Diablo, zdá sa mi to alebo má tak trochu ženské proporcie ?
Spector: hezké
jsem zvědavý co bude následovat
Muhahahaha: http://www.diablo-3.net/…platz/086577

Navíc ohledně durability, podle mě klesne vždy o 10% z celkové durability(která je stálá) a ne z aktuálního počtu jak tu někteří vyvozují… to bys pak měl dur. třeba 1 a nemusel dál opravovat vůbec.
Pistacie , nevím kdes vzala, že píšu, že věci nepůjdou opravovat
Přečti si posty pode mnou a pak můj a možná ti dojde má reakce ..lol, kdyby ne nech si to vysvětlit před tím než začneš dedukovat hlouposti 
crit šanci zvyšuje atribut perfection
Pseudopes: no v d3 jsou crity a DH je ma napr v passiv … v d2 byly v „podstate“ taky – cs,ds – v podstate to melo stejny ucinek
muzem otom kecat na foru ne tady
AJey: Komu vadí crity, tohle je Diablo 😀
A co ten slavnej Rudolfplatz ? nějaké info ?
James: Už mě to taky napadlo, snad bude o čem psát, po návratu dám vědet:) Garn: Děkuju, to jsi mě uklidnil
Pseudopes: No u toho wd me spise stve ze nema nic na crity … zatim teda nema
ale zpet k tematu
Hlavně jsou tam uveřejněný všechny skilly pro classu. Já už pomalu stavim svůj HC WD spec 😀
nové info o skillech http://diablo.incgamers.com/…llustrations
SMLomoz: 5 hodinová fronta nebude, zaměstnanci Blizzardu mají napočítaný lidi a když je fronta dlouhá na 4 hodiny, tak tam hodí ceduli a posílají tě pryč.
Tak těším se na reporty účastníků… Ten skilltree, to je fakt masakr, to nemohou myslet vážně :D. Opravdu se nemohu dočkat, co z tohoto všeho nakonec bude, tak čekám čekám info…
SMLomoz: Pokud se ti podaří zahrát si Diablo 3 a budeš mít zájem, můžeme tvé zážitky a dojmy z hraní Diabla 3 zveřejnit tady na webu. Stačí je poslat na email redakce(zavináč)diablo3.cz.
Ono je úplně jedno, jak je organizovaný, protože výsledkem je monstrózní hnus, který láká ke všemu možnému, jen ne k použití
Psychopat: když jsem to viděl, smíchy jsem skoro brečel
…btw. ve čtvrtek odjíždím na gamescom a budou-li mi bozi nakloněni (rozuměj nebude 5-ti hodinová fronta na demo D3), snad dovezu nějaké zajímavé info a možná i menší report 
SMLomoz: no skilltree je opravdu monmentalni ovsem zda se mi ze tam jsou jen rozhozeny „ranky“ za sebou… jako ze proste neklikas na jeden obrazek s blizzardem ale postupne se ti otviraj dalsi ranky… proste kdyz by treba v diablu 2 byl na kazdej rank kouzla jednotlivy policko tak za tech 20 ranku coz je max z toho bude poradne skillbaobab
Nevim, jak si vůbec můžete myslet, že tam nebude možnost opravování, pokud je v systému implementována durability, tak tam musí být i protiváha (oprava, at uz kladivem nebo kouzlem).
TrackThor: Z toho spis vyplyva, ze ti durabilita nikdy neklesne na nulu, takze oprava vybavy by byla docela zbytecna (kdyz nepocitam to, ze se pravdepodobne veci budou nicit v boji)
SMLomoz: Tak jsem se dnes nasmál po druhé, ten skill tree je opravdu spíše děsivý než cokoliv jiného
PoE – ten passive skill tree je absoluně směšný 😀 Doufejme, že si z toho jen dělali srandu.
Komiks – asi tak 😀 Jdu na HC, nemusím to řešit
Rudolfplatz – uvidíme
Durability – podle mě opravení bude muset být možné. Jak někdo psal, koupíš si za 3 dolary brnění, a ono se ti zachvíli neopravitelně zničí? Jo, donutilo by to lidi cpát tam furt další a další prachy, ale jestli by to bylo dobře? Spíš ne…
Psychopat: Ten komiks je paradni 😀
nějaký německý server napsal že se na Rudolfplatzu objeví nějakej plakát nebo něco takýho
SMLomoz: tak ceho je moc toho je prilis, to je fakt sila
studovat bych to opravdu nechtel
Sice trochu OT, nicméně podělit se musím. Path Of Exile vstoupilo do fáze beta testu a vyhrabal jsem zajímave gameplay videjko http://www.youtube.com/watch?…. Zejména Ti z Vás, kteří lamentujete nad přílišným zjednodušováním mechanismů v D3 (zrušení skillpointů atp.) – zde se v čase 6:50 můžete pokochat, jak vypadá pořádný skilltree
.
Kdo ví jak to bude, ale ztrátě celkové durability moc nevěřím, i když by mi nevadila. Jeden z fanoušků přišel s velmi vtipným komiksem tak se podívejte…..docela jsem se nasmál
týká se aukce za reálné peníze.
http://diablo.incgamers.com/…rmah-cartoon
já to pochopil takhle: ze začátku máš třeba 40 durability sekerku, která se bude opotřebovávat rubáním, pokud umřeš jeho max durability klesne o 10% na 36(pak se zas bude brát 10% z 36) → z toho vyplývá, že budeš častějc běhat do města na opravu, ale možná, že systém bude jak ve wow, jak psal Psychopat:
No já bych řekl, že se Blizz nechal inspirovat Němezkými oslavami Mikuláše. A tak si udělá dneska večer svoji vlastní diablo themed verzi. Jenom aby si to německá media nějak nepopletla zítra se nedočetli v blesku a jim podobných „seriozních“ časopisech, že výtržnosti se dostaly z Anglie až do Německa.
vôbec netuším čo si o tej správe mám myslieť, no ale už teraz mi sťahuje riť 😀 😀
Psychopat: tak to jo ja myslel ze ti klesne jakoby base durability tedy kdyz mas durability 70/70 a ripnes tak uz mas max 60/60..
legend: lol tak z toho bych asi doživotně neusnul 😀
No Němci jsou ceklem povětstní svojimi oslavami Mikuláše, hlavně ztvárněním čerta (u nich krampus nebo krampuslauf). Když se na ně tak dívám, tak nevím čeho jsem se na těch našich čertech bál. Žít v Německu tak mám asi doživotní trauma. http://tinyurl.com/3srwud8 http://tinyurl.com/3z6ekuz
Javurek: No kdyby to bylo 10% z aktualni max durability, tak po deseti umrtich neni dur=0, ale zhruba 35% z maximalni hodnoty. Kdyz zemres 20×, tak bude dur=12%, po 30ti umrtich bude 4%, atd. Samozrejme uz ted by ta vec byla temer nepouzitelna, protoze by se po peti minutach hrani rozbijela. Kazdopadne by tohle dost znevyhodnovalo close combat postavy. (kouzelnice nevystavuje svoje veci takovymu poskozeni a nebyl by pro ni problem hrat s vecma s nizkou durabilitou.. coz se neda rict treba o sekere)
Na internetu se domnívají že to bude jako ve WOW máte durability meče třeba 70/100, zemřete a klesne vám na 60/100. Předpokládám, že oprava za peníze bude možná. Tím pádem čím lepší výzbroj tím vyšší náklady na smrt, což mi zní fajn.
BlackLight: kde jsi četl že nepůjde věci opravovat? tady se jen ukázalo že se rozbily o 10%, prostě systém abys rozbíjení věcí.
Javurek: kde si vzal neopravitelně ? i v d2 se dalo opravovat.
lu-xXx-us: Proč ne? Podle mě je to dobrej zpusob odčerpání peněz
Mutman: to doufam nemysli vazne :/
Mutman: Nj, 10× umřeš a máš výbavu neopravitelně zničenou .)
penalizace smrti z bety http://diablo.incgamers.com/…showfull.php?…
viděl bychto asi takto:Všichni čekali datum Bety při confcallu s Activision, tudíž dopředu oznamují, že nic nebude.Bude se jim pak lépe odpovídat na dotazy „Proč jste neoznámili to a támhleto“ etc …..
AJey: Ne, my nepíšeme neexistující informace ze „zaručených“ zdrojů.
druhy bonusweb ?
ale co
dobry postreh
Vzhledem k tomu, že jsou z USA (doufám, že jsem neřekl nějakou blbost), tak bych neměl ani na cestu za vzpourou
V betu bychom doufat neměli, ale nějaká větší novinka – možná přesné datum bety – uvidíme. Ale ani bych se nedivil, dkyby řekli něco v tom smyslu, že jasně řekli, že se nic nestane a to taky dodrží – jinými slovy, že z nás všech dělali šašky.
A proti Bllizu bude vedena vzpoura. 😀
xDomx: A oni nám řeknou, že nejsou spokojeni s vývojem D3 a začínají znovu
Nebo přijde apokalypsa 😀
Zatím si krátím chvíle hraním uzavřené bety PoE … ale milerád bych i přesedlal na právě betu D3 .. si ale fandím no 😀
TheWitcher: JJ Drakensang Online hraju taky na to že to je free vypadá slušně a ani se nemusí nic instalovat ale beta D3 by přebila všechno
V některém z minulých článků bylo uvedeno, že by měla být beta spuštěna v září, nejpozději do konce září
tak bych taky v zázraky moc nedoufal 
Chmchm chmhhmm
Sounds interesting
Zrovna tenhle víkend hraju SC2, tak mi eště řekněte že pustí betubetubetu 
asi chtěj aby fanoušci přestali diskutovat o těch změnách a nějakou pořádnou show se naladili na velký příchod… uvidim jestli mě to dostane
zbytocne strasite lidi
parchanti natahuju nas ako zuvacky :D:D:D:D no vravim vam ze dnes urcite nezaspim 😀 a zajtra v praci mi bude padat hlava na klavesnicu 😀
Tož zítra to začne
Kdyby zítra vyšla Beta, tak by to bylo super
momentálně hraju Drakensang Online a je to dobrý, ale D3 Beta by byla nej 
epicky nastup dajabla at uz jakejkoliv? ^^
Tak s tím nepočítej

Těžko říct co se zítra stane, ale pro jistotu zajdu dneska do PC servisu je trochu popohnat s tou opravou mého notebooku…Co kdyby náhodou