Další střípky o Diablu 3 z Gamescomu 2011

gamescom-logo Gamescom 2011 se pomalu blíží ke
svému závěru. O hlavních novinkách jsme vás již v průběhu týdne
informovali. V průběhu konference se však několika novinářům podařilo
vyzpovídat představitele Blizzardu a získat tak několik dalších
zajímavých informací. Podívejme se tedy na jejich shrnutí.

Obtížnost Inferno je prvním
z „end game“ obsahů. Blizzard se prý bude snažit přicházet
s dalšími zajímavými rozšířeními.Hardcore hráči nebudou mít
v Infernu žádná zvýhodnění. Jediné jejich ocenění bude odlišný
vzhled. Inferno bude jinak velice obtížné a pro hráče to může znamenat
i to, že bude muset strávit nějaký čas hledáním kvalitnějších
předmětů v Hellu, aby byla jeho postava dostatečně vybavená pro hru na
Infernu.

Při prezentaci nových informací byly zveřejněny pouze tři typy run a menší počet gemů. Toto omezení se samozřejmě netýká
hry. Bylo zvoleno pouze z důvodu přehlednosti samotné přednášky.

Diablo je o předmětech a jejich sbírání. Předměty, které naleznete,
budou mít spoustu bonusů. Objeví se několik starých známých, ale
i nové, prý lehce bláznivé, jako třeba regenerace Arcane Power při
kritickém zásahu, spotřeba Fury, která vás léčí, více života z Health Globes, zvýšení rádiusu po sebrání
Health Globu, zvýšení rádiusu po sebrání zlata a mnoho dalších.
Legendární předměty pak budou mít i bonusy, které u jiných věcí
neuvidíte.

Blizzard dále na Diablo Facebooku oznámil, že pokud v anketě http://uk-microsites.ign.com/ign-pca/
Diablo 3 zvítězí, vydá betu Diabla 3. Jestli se tak opravdu stane, to
ukáže až čas.

Jay Wilson potvrdil, že se v Diablu 3 setkáme s některými předměty
z prvního dílu Diabla. Zatím prozradil pouze název jednoho předmětu. Je
jím luk Windforce.

Blizzard nebude omezovat cenu předmětů, které budou nabízeny v aukční síni na prodej. Bude na
samotných hráčích, za jak vysoké částky budou chtít své předměty
prodávat. Poplatky za prodej předmětů by měly být pevně stanovené.
Nebudou se tedy odvíjet procentuelně z prodejní částky.

Připravuje se velké množství achievementů, a to jak pro samotnou hru,
tak i pro PvP. Budou také achivementy typu
„Speed run“, kde bude záležet na tom, jak rychle budete schopni danou
oblast „vyčistit“ od nepřátel. Veškeré vaše úspěchy se budou
zaznamenávat na Banneru u totemu vaší postavy.

Blizzard bude monitorovat, jak hráči hru hrají, pokud by se našla oblast,
která bude extrémně využívaná pro „runy“ (čili nájezdy), budou se
snažit to nějak regulovat.

Co se týče požadavků na samotnou hru, Jay Wilson potvrdil, že pokud jste
schopni hrát hry jako StarCraft 2 a World of Warcraft na maximální detaily,
nebudete mít s Diablem 3 při hraní problémy.

115 komentářů u „Další střípky o Diablu 3 z Gamescomu 2011

  1. Ja s tim souhlasim, ze neni dobre umele vytvaret lokace, kde je dobrej drop, aby tam hraci zevlili a farmili… ale pokud vim, ze boss mi uz napodruhe skoro jiste nic dobreho neda a je tam skoro stejna sance jako u random moba nekde kousek jinde.. tak je prece zbytecne, abych se s tim bossem zdrzoval a budu cistit lokace, kde bude efektivnost zabijeni co nejvyssi, abych sanci na drop zvysil… takze nakonec bosse udelam jednou kvuli questu a pak uz to nema moc cenu… jedine ze by vzali v uvahu pomer casu na bose a na jinych mobech a tim koeficientem to nejak ridili.. takze boss mi sice zabere 5× vic casu, nez skupina mobu, ale je tam 5× veci sance na drop, takze pak uz je na hraci, co mu vic vyhovuje..

  2. Souhlasím, že je dobré omezit runování na bosse, ale myslím, že nějaké runy – nebo poloruny (mně to stejně vždycky zabralo půl dne a nic ;-) ) by měly zůstat. Tzn. neměly by být oblasti, kde něco padá 10× víc, než jinde, ale měla by být možnost objevovat nové možnosti, lepší dropy atd. Hráč by měl mít možnost najít sem tam zajímavé místo, kde něco padá víc – to neznamená, že tam padá víc všechno, nebo že je to samý epic item. Jen to chce u každé oblasti nějakou tu dávku jedinečnosti. Věřím, že ve hře bude – už aby byla k dostání.

  3. Johny: Tenhle systém funguje u GW1 už roky. Když se našel build co dával nejakou lokaci bez problemu a harvil … prostě přidali jednoho moba od jinud co třeba uměl shazovat nějakou potřebnou auru. Co se týká bosse tak cesta k němu má být delší a tím pádem i možná méně zajímavějši. A drop bude hlavně rozložen rovnomerně takže se bude vyplácet harvit lokace než čistě jen bosse. ;-)
    Jim nejde o harvení bosse ale o tu monotónost takového hraní – chtějí udělat všechny lokace zábavné na hledání a to je velké +

  4. Dobra tedy, konec debaty o tomto, tak neco k tematu „Blizzard bude monitorovat, jak hráči hru hrají, pokud by se našla oblast, která bude extrémně využívaná pro „runy“ (čili nájezdy), budou se snažit to nějak regulovat.“

    Jasne.. chapu ze se jim nelibi, ze nekdo dela najezdy na jistou lokaci, kvuli vetsi sance dropu run, napriklad.. to je „rozumne“ ze to budou chtit elminovat.. ale jak chteji zabranit runum na bossy? Tam je prece nejaka zakonita sance, ze ten drop musi za neco stat a ty runy tam podle me budou, je jen otazka casu za jak dlouho.. to chteji resit jak ? Snizovat dropy u bossu ? First quest kill a dobrej drop, a pak to bude obycejnej silnej mob ?

  5. Ivos: Je to e-sport. A jako takový má právo a sílu drtit casual hry jako D3 :) Kdyby tam byl další pořádný e-sport tak by to bylo dost těsně, ale když měla proti sobě jen casual RPG, MMOčka a FPSko… byla jasná. Viz můj koment – Pseudopes: Psal jsem ho ještě před uveřejněním výsledků :)

    Jinak D3 web pěkný, pokud máte SC2 profil tak je to docela hodně pěkně graficky vyvedené. Za tohle plusko :)

  6. DoTa je fajn a o grafice neni…sám dost hraju HoNko…ale pravda je, že na první pohled DoTa 2 nevypada graficky nic moc a nic moc nového nenabízí..dokonce v tomhle směru zaostává za HoNem (můj názor), který navíc nabízí i nové hrdiny o proti staré DoTě. Snahou zřejmě bylo aby DoTa již nebyla jen modem k W3 a byla hrou samostatnou.

  7. „So this is what won IGNs People Choice Awards?! FAAAAAAIIIIIIILLLLLLLLLLLL!!!“ … tak to je jeden z mnoha komentaru k DOTA primo na strankach IGN. Ocividne spousta komentujicich o Dota pred tim neslysela a ti, co slyseli, tak se neprestavaj divit. Nejak si nedokazu predstavit, ze by tohle (ikdyz to nemusi bejt spatna hra) melo vetsi zakladnu fandu, nez Diablo.

  8. Tib3rian:
    There were also four Highly Commended games, each of which got a huge share of the votes:
    • Battlefield 3 (Electronic Arts)
    • Diablo III (Activision Blizzard)
    • The Elder Scrolls V: Skyrim (Bethesda)
    • Guild Wars 2 (NC SOFT)

    Osobně jsem očekával GW2 výše … 8-) Nevím otom že by vše vyhrával zrovna batttl když GW2 má jedno ocenění za druhým

  9. Silblade: Podobne. Po 10 dnovej pauze bez internetu s bazenom som po navrate cakal ze uz to niekto z „vas“ hraje a stale nic. Asi sa to rozbehne az v Septembri. Odkedy d3 ohlasili som na hre co este nevysla zavysli ale tym cakanim ma to uz pomaly prestava bavit a navyse ak to vyjde na vianoce asi budem niekde skrabat zemiaky v hotelovej kuchyni :-D, cize ma to ani nemusi trapit hh. A ta dota2 mi pripomina HoN.

  10. Ola, tak po 14 dnech ve Španělsku jsem opět zabrouzdal na D3 s příjemným napětím, zdali se tu už budou psát dojmy z beta. :-D A ono ještě nic. :-D No neva. Jinak Inferno hodnotím jako zajímavej krok, ale snad to bude hratelný. :-) Jinak žádný převratný novinky, ale tak je to Blizzard.:-) Padlo nějaké slovo o záčátku bety? Přečetl jsem si pár novejch článků, ale nic konkrétního jsem nenašel.

  11. First 10 real money transactions achievement = „Auctioneer“

    First 50 RMAH = „Auction Master“

    100 RMAH = „Bashiok’s Year End Bonus Supporter“

    500 RMAH = „Jay Wilson’s Mortgage Payment Provider“

    1,000 RMAH = „Bobby Kotick’s Kid’s College Fund Donation Station“
    :-D

  12. Jupí, konečně bude Sin Wars! Dnes jsem chtěl dát ještě hlas D3 a už je to u konce, jak čtu i tady… kdy to sakra zveřejní? Jsem děsně zvědav na poměry hlasů u her… co je to za problém, zobrazit to co jim tam lidi naklikali, tak šup šup… Ta achievmenty jsou v překladu, rozšlapej co nejvíce nebohé toulající se havětě (oblíbená činnost už v D2) a udělej ze sebe duhu, čili, každou věc co můžeš nosit obarvi jinou barvou? 😀 No doufám, že tam budou i více vážné činnosti :-P

  13. Pseudopes: Přesně tak, nečtu, co píšeš. Vůbec ani nevím, o čem mluvíš, Phile. Vůbec jsem na tebe nereagoval. Evidentně jsi slabomyslný a vztahovačný, když to bereš jako nějaké napadání. Měl by ses léčit – tohle není napadání, chci ti pomoct. Já jen konstatoval, co vlastně Blizz doopravdy řekl. V článku je doslova a dopísmene, že pokud to D3 dostane, tak vydají betu, což není pravda. Proto tam dali to „or will we!?“ Sami dobře vědí, že to D3 dostane, zvláště, když nedočkavce navnadí vydáním bety.

  14. SynchR: Hm, a když se podíváte na všechny hráče Doty? :-D Promiň, ale esporty budou mít vždycky víc příznivců než diablo. Vem si jenom SC2 – jednoho komentátora na YT je schopno subsrcibovat půl milionu lidí… myslím, že jsem viděl i 750k… Vůbec – D3 vs Dota rozhodně není jasné vítězství pro D3… spíš naopak

  15. Oproti minimálním požadavkům SC2 mám tak 2× lepší HW. Na minimální to jede naproto plynule, na střední to jede taky v pohodě, ale už to po té mapě tak krásně neklouže – je to plynulé, ale pomalejší. Na vyšších už to dělá problémy. Ale to D3 by vážně neměla být taková hrůza. Že to budu mít na střední detaily mě vážně nevadí. A Blizzard obecně má dobré hry oproti nízkým HW nárokům (vzhledem právě ke kvalitě. Je spousta jiných horších her s vyššími nároky). ;-)

  16. omg tolko paniky tu tecie, co stresujete d3 nebude urcite narocnesjsie alebo urcite nie nejak extra vyrazne narocnejsie ako sc2 . sc2 rozbeham na max na 3roky starom pc s 9800gt grafikou na 40+ fps maximalne tak pri kampani mi padli fps kde bolo obrovske mnozstvo jednotiek ale to je samozrejme .

  17. Co pořád řešíte? :) … Prostě to buď pojede nebo nepojede. Stejně rád vzpomínám, jak jsem hrál NFS3 na 400×300 a řikal sem si, jak by to byla krásná hra, kdybych měl lepší grafárnu (tehdy S3 Trio 1MB) a že jednou si ji zahraju na max a mám se na co těšit. A teď mi jede třeba Metro 2033 na max, hra pěkná, ale lepší už to nebude 😀 … Tak buďte rádi, když se vám D3 bude sekat, aspoň se budete mít na co těšit až si koupíte grafárnu 😀

  18. V!K: je rozdil mezi tim rozjet wow a byt schopen plynule hrat wow. vzdy rad ctu, jak to lidi rozjeli na kdovi cem, ale pokud se dostanete na max level, chodite raidy, battlegroundy, mate par addonu, tak musite uz mit trochu masinu – napr. na notecu (tusim 2 roky starym) s dvoujadrem a herni grafikou to ve vetsich raidech bylo nehratelny, fps dropy az na 5fps (nastaveni detailu bylo nejnizsi co slo, rozliseni bylo hruza, neco jako 1300×700).

  19. logik: ..wow ani nemůžu uvěřit, že jsi něco takového řekl :-D Je pravda že SC2 je poměrně náročnou hrou na „poměry blizzu“ ale dneska si NIKDO nemůže dovolit udělat systémově náročné MMO, jelikož tam jde primárně o počty hráčů (více než o off titulech) – možná proto je WoWko tak nenáročné – dokonce spousta lidí si vybírá levné notebooky se slovy „Když mi na tom to WoW pojede ..“ Vzhledem k tomu, že jsem origo WoW rozjel na GF 4400MX a P4 2.0Ghz (SC) a datadisky přinesly toho vylepšení jen minimum, mi právě připadá divné uvádět takovej velkej výkonovej rozsah mezi WoW a SC2. Ale je možný, že tím WoW myslí min. detaily a SC2 doporučený. V tom případě by to tak nějak odpovídalo (viz Torchlight).

  20. Ak je Starcraft 2 narocny, tak potom co ostatne hry. Jasne, ze na najvyssie detaily ma aj na tych vykonnych pc fps okolo 25. Co je este stale plynule(ak sa bavime o tom ci to seka). Ja mam 3 roky stare pc a SC2 mi ide na plne detaily uplne v pohode. Narocnejsie hry mi idu tiez vsetky aspon na stredne detaily.

    Tu vetu o case vydania naozaj povedal Max Schaefer? To je nejake divne, co on o tom vie, a nechapem preco nieco take hovori. Aj keby to bola pravda je to divne. Najskor Q1 2012. No ak Blizzard vyda betu koncom Septembra, tak potom najneskor Q1.

  21. parbexxx: taky jsem se u nej se summon nekrem strasne natrapil, a ne jenom s nim. I amazonka ma u Duriela velky problemy. To by ted uz nemel bejt problem, vzhledem k tomu, ze si kdykoliv bez omezeni budes moct zmenit skilly. Videl bych to tak, ze si napr. s WD pred fajtem s nejakym bosakem typu Duriela prehazu summon skilly treba na firebomb + horrify + pasiv na velkou obranu a az ho sejmu tak si nahazu zpatky ty moje obvykly.

  22. ja u te obtiznosti mam strach jen z bossaku. mobiky si urcite nejak potaham, ale u heru sem mel kolikrat problemy. dodnes pamatuju jak sem mel pri prvnim hrani obrovsky problemy pri hrani za nekdomanta s bossem v aktu 2. ja jel spec na pomocniky a tam sem dosel, on mi zabil vsechny skoro instantne a jak se dostal ke me tak uz se moc resit nedalo. uhral sem to nakonec ne ze ne, ale abych zase ted nevzal nejakou postavu na ktere delal spec pri kterym zjistim ze nakonec bude proti necemu zlymu neskodnej.

  23. Pseudopes: mě nazajímá na čem to zozjíždí casteři, ať mají třeba tři gtx 580 ve sli..já ti dal jasný důkaz toho, jak je SC2 neskutečně náročný na kterém zakráká gtx 460(reakce na GK gts 250) – já ti dal jednoznačný argument s důkazem – co ty?..jen prázdné kecy

    Psychopat: vtip je v tom, že SC2 rozjet na max plynule je těžké i s TOP grafikou, když pominu dvojčipovky a i ty mají nejspíš kvůli ovladačům taky často problémy..a WoW je při spoustě hráčích ve městě taky rozkoš vidět „netrhaně“ – čili je to jejich ochranný alibismus, páč to tedy vypadá, že to bude opět totálně na vyšší detaily náročné..kdyby raději dali přirovnání s méně náročnými hrami, tak by to vyznělo lépe – když rozjedete plynule WC3 rozjedete plynule i D3 – když se na ty jejich enginy dívám(bez fyziky), tak to mělo být i takto řečeno, ale chápeme, že to kvůli jistým odhodám nejde…

  24. Psychopat: a to je prave ten problem. Aspon u me. Ja ani WOW a uz vubec ne SC2, nerozjedu na max detaily. WOW jeste jakztakz, s maximalnima stinama je to katastrofa, ale kdyz je stahnu tak se to da (1920×1080), kdezto SC2 je i se stazenyma stinama slideshow. Upgradovat grafarnu se mi kvuli jedny hre zase nechce (zbytek by to snad utahnout moch – Core2Duo E7200), i kdyz je tu jeste v zaloze Serious Sam 3, ale to sou porad dve hry. To si misto upgradu gr.karty radsi koupim 4 hry na PS3.

  25. logik: A můžeš mi tedy vysvětlit, jaký počítač tedy musí mít casteři, kteří jedou max detaily (očekávám stupidní post, že to nejsou max detaily :-D), natáčejí to i s jejich komentářem? Asi mají vedle v místnosti superpočítač viď? :) Co se fanatismu týče, vyvrbil se spíše u tebe, fanatismus na to, shodit blizzard kdekoli a kdykoli.

    KUFI: nedíval bych se na to tak skepticky. Jak psal James: – pochybuji, že bývalým vývojářům se stále poskytuje pohled na to, v jakém je hra stádiu, ačkoli už pracují jinde ;-)

  26. Nějak nechápu co se tu zase řeší. Blizzard řekl, že kdo to na maximální detaily rozjede, nebude mít u D3 problém. To je přeci naprosto nenapadnutelné tvrzení když má mít D3 nižší nároky. A vůbec se to nevylučuje (ba právě naopak) s tím, že to rozjedete i na daleko méně výkonných strojích.

    Co se týče obtížnosti. Předpokládám, že pro dětičky bude maximálně normal kde vám ještě budou pomáhat followers. To bohatě stačí na to aby si to ti „dětičky“ (jak tvrdíš) pořídili. Pokud Blizzard všude jasně tvrdí že ta obtížnost je opravdu velká tak tomu nemám důvod nevěřit.

  27. Pseudopes: podívejme se, fanatik pes se ozval..najet si třeba i jen na youtube, kde je test gtx 460 při max detailech u SC2 a potom si přiznej, jaký si tupec: http://www.youtube.com/watch?… – při pohledu na základnu mu fps v jisté chvíli spadlo až na 23 – dále nemusím nic dokazovat a to měl ještě dost přetočený čtyřjádro…a postovat tu své výsledky raději ani nebudu, páč ještě dostanu ban, za krutou realitu

  28. AJey: ano, znám lidi, kterým plynulost připadne i při 25fps..tak tě chápu..proč lžeš?..myslím, že u CPU i7​-2600 a 8gb spolu s gtx 580 si dokážu udělat jasný obrázek..kromě toho jsem zjistil, že ani tolik peněz vyhhozených oknem za tuto nedávno „TOP“ sestavu mi nestačilo, abych na 60 fps při max detailech a bez AA, hrál hry, jako SC2, stalkery atd alespon rok – ale na to je asi 45000kč málo…

  29. AJey: Logik tam zapoměl dvojtečku :) V jeho příspěvku mělo stát

    „.. haha, opět lži a kecy, jak už to je zvykem u všech: – starcraft 2 nejede plynule na maximální detaily v rozlišení 1680×1050 ani na gtx 580 – osobně potvrzeno..nad 60 fps upotí jen v jednodušších scénách, ale nedej bože, aby se na obrazovce začalo něco dít…mezi námi, na prezentovaný vizuál D3 by měla stačit na stabilní plynulost i GF 6600“

    Takhle to mylně vyznělo, že považuje za lži a kecy to co říká blizzard, samozřejmě to mělo být tak, že lže a kecá on ;-)

  30. „pokud jste schopni hrát hry jako StarCraft 2 a World of Warcraft na maximální detaily, nebudete mít s Diablem 3 při hraní problémy“ .. haha, opět lži a kecy, jak už to je zvykem u všech – starcraft 2 nejede
    plynule na maximální detaily v rozlišení 1680×1050 ani na gtx 580 – osobně potvrzeno..nad 60 fps upotí jen v jednodušších scénách, ale nedej bože, aby se na obrazovce začalo něco dít…mezi námi, na prezentovaný vizuál D3 by měla stačit na stabilní plynulost i GF 6600

    krom toho se měl vrátit tetrisový systém v inventáři..kde je?..pouze se rozlišil na to, že „velké“ věci zabírají 2 políčka a ty „menší“ jedno – wow!..heh a krom toho je to vše tak malé, že si tu věc ani neužiješ v invošu a co teprve přečíst drobné staty..mnoho lidí se shodne na tom, že toho měli převzít více z D2, než ze zlodějského WoW…

  31. No no zase tak bych to nehrotil s tím že to bude opravdu až tak těžké blizzard v tomhle vidí další zisky a budou chtít aby to hrálo co nejvíce lidí (děti z USA) kteří budou zase plakat že to je nehratelné tak Blizzardi to ponerfují a už to bude hratelné.Tohle se děje i ve World of warcraft hře která mi vzala bezmála 6 let života 😀

  32. Neovius: V pohodě, taky jsem četl na battle net fóru téma : No inferno items for hardcore players? a autor tam defakto říká že hráči na hardcore se nedostanou k inferno věcem, protože bude inferno tak těžké, že tam ty věci umřou spolu s postavou .) Toho se ale fakt nebojím. V diablu II jsi taky mohl na spoustě míst dostat one hit kill pk one hit kill a hrálo to dost lidí s top věcma v nejtěžších lokacích .)

  33. Věřím, že ohledně detailů to rozjedu aspoň na 2. od spoda. SC2 tak taky šlo, i když ve víc hráčích to nebylo zcela plynulé. Souhlasím, že WoW a SC2 je dost rozdíl. U wow sem nikdy detaily neměnil, ale hra jede v pohodě. U SC2 mi trvalo 3 minuty nastavit původní detaily poté, co jsme zkusil ty nejvyšší. ;-) Co se týče ostatních věcí, tak všechno vítám. Hlavně doufám, že dodrží neovlivňování obchodu – aby nehnali ceny nejen dolů, ale třeba i nahoru… Co se týče bannerů, to je skvělá věc – i pomalejší hráči vidí svůj postup. Kdejaká maličkost s eprojeví (já vím, že ne každá – spíš 100× jedna maličkost, ale i tak mě to těší ;-) ). Takže jsem spokojen. Takovéhle novinky bych mohl číst pořád.

  34. Osobně si myslím, že Diablo 3 bude mít dokonce menší požadavky než Path of Exile. Obě hry jsou vyráběny od roku 2006, a ačkoli je PoE free-to-play hra od nezávislých vývojářů, snaží se mít ostré textury a velký počet polygonů. Naproti tomu Diablo 3 se snaží o více uměleckou grafiku a na detaily 3D modelů tolik nedbají. Tím nechci říct, že by mi přišel vzhled D3 nějak opudivý. Naopak jsem rád, že se obě hry vydali jiným směrem a dávají tak hráčům možnost vybrat si, čemu dají přednost.

  35. Hehe, ta anketa mě dostala, Blizzard ví, jak si to zařídit:D. Tak koukejte všichni hlasovat, né že bych si snad myslel, že to urychlí vydání bety, ale prostě proto, že si to D3 zaslouží ;). Jsem rád, že se vrací taky k názvům, luk a díky tomu jeho méno, Windforce, miluju odjakživa, ta se těším…

    Blizzard nebude omezovat cenu předmětů, které nabízeny v aukční síni na prodej. ← jen malý detaily, tady asi chybí autorovi „budou“. Jinak mi to příde jako dobrý nápad, bude se udělat dobrý i špatný obchod, záleží na tom kdo nabízí a kupuje…

    Na achievementy se těším, je to super nápad, jen jsem zvědav, jak to nakonec bude využívaný a sledovaný, je to ale určitě plus!

    Z monitorovaní jsem přímo nadšený, že jsou připraveni sledovat a okamžitě zasahovat, aby nedocházelo k situacím jako v DII. Jen se trochu bojím nároků, na té mé staré herce jede DII bez problémů, SC2 a WOW jsem nezkoušel, ale myslím, že to bude trochu problém, alespoň se ale vyjádřili ;)

  36. „Co se týče požadavků na samotnou hru, Jay Wilson potvrdil, že pokud jste schopni hrát hry jako StarCraft 2 a World of Warcraft na maximální detaily, nebudete mít s Diablem 3 při hraní problémy.“ Tohle je dost divná věta – s wowkem na max nemám absolutně žádný problém, se SC2 už je to horší, tam jsem musel s detaily hodně dolů. Připadne mi to jako věta : „pokud jste schopni hrát Zaklínače 2 a Painkillera na max detaily …“

Napsat komentář