Změny v Patchi 1.0.2

Ve středu byl vydán Diablo III Patch 1.0.2 – v.1.0.2.9749 a máme tu český překlad změn, které přináší. Nejedná se o žádné radikální změny, ale například automatického příhlášení do General chatu se nedá nevšimnout. V případě opravy chyb byla největší pozornost věnována Aukční síni.

Diablo 3 Patch 1.02 

Kompletní seznam změn čtěte níže.

Obecné

  • Hráč je po přihlášení do hry automaticky připojen do General chatu.

Postavy

  • Monk 
        • Aktivní skilly
              • Serenity
                    • Skill runa – Tranquility
                          • Doba trvání imunity udělená okolním spojencům z efektů kontroly davu snížena ze 2 sekund na 1 sekundu
              • Mantra of Healing (nástroje budou aktualizovány v dalším patchi)
                    • Vedle zvýšení regenerace životů vám i vašim spojencům bude Mantra of Healing od nynějška po aktivaci chránit vás i vaše spojence mystickým štítem, který absorbuje poškození po dobu 3 sekund (až po omezené množství dané levelem)
                    • Skill runa – Boon of Protection
                          • Boon of Protection bylo přejmenováno na Boon of Inspiration
                          • Mantra of Healing vás bude od nynějška léčit, pokud způsobíte poškození jakémukoli nepříteli (množství životů se bude odvíjet od levelu vaší postavy)

Opravy chyb

Pro přehled všech opravených chyb navštivte stránku Known Issues na Bug Report fóru.

Obecné

  • Hráči by už po přihlášení neměli dostávat „Error 14009“
  • V menu „Select a Hero“ bude nyní u každé postavy zobrazována také obtížnost, ve které se nechází
  • Streaming downloader byl vylepšen tak, aby fungoval rychleji

Achievementy

  • Všichni hráči v partě nyní dostanou hlášku „Till Death Do Us Part“ i v případě, kdy nemají aktivního Haedriga Eamona jako followera

Akty

  •  Act IV
        • Witch Doctoři by již neměli dostávat chybovou hlášku pokud zabijí Shadow Clone s Damage-Over-Time (DoT) skillem po tom, co je aktivována Firebomb, ale předtím, než zasáhne svůj cíl

Aukční síň

  • Auction log v záložce Completed tab nyní zobrazuje hráčovu aktivitu (bids, buyouts, sales atd.) ve správném pořadí
  • Po přidání nové nabídky (bid) v reakci na předchozí nabídku (bid) ve stejné aukci by hráči od nynějška měli vidět tu správnou varovnou zprávu: „Zvýšením maximální nabídky v aukci, ve které už vyhrává vaše nabídka, navýšíte svou předchozí maximální nabídku (bid). Opravdu chcete pokračovat?“
  • Hráčům se objeví chybová hláška pokud se pokusí koupit předmět po dovršení limitu 50 v záložce Completed
  • „Physical Damage“ v sekci Preferred Stats u prstenů byla přejmenována na „Bonus Minimum Physical Damage“
  • „All Damage“ v sekci Preferred Stats u zbraní a brnění byla odstraněna a nahrazena bonusy specifickými typy poškození
  • Předměty, které byly pořízeny od obchodníka a které nosil hráč na sobě, mohou být nyní prodány v Aukční síni
  • Zobrazení seznamu předmětů v Aukční síni od jiné postavy než od té, která je právě vybraná, by již mělo fungovat bez problémů

Battle.net

  • Seznam ve veřejném chatu je nyní seřazen podle abecedy

Skilly

  • Witch Doctor
        • Spirit Vessel (Passive) již nadále nebude vymazávat debuffy po použití waypointu nebo po změně vybavení postavy

56 komentářů u „Změny v Patchi 1.0.2

  1. Protože mě ranged postavy nebaví. Protože buildy jako melee Wizard jsou na Inferno jen joke, nemožný. Protože Blizzard tvrdil, že magic find tě nebude omezovat ve výběru classu a gearu. Protože DH si krásně stackují damage a magic find a melee aby nechcípli na 1 ránu potřebují zilion HP/Vit, Armor a Resist (o nějakém MF nemůže být řeč) a i tak musíš kitovat jak idiot. Kitovat s melee? Wtf?

    Jak říkáš, je to otázka balancu, ale mě děsí, jestli tohle vůbec jde vybalancovat, pokud viable gear potřebný do aktu 2 se nachází v aktu 3/4. Nikdy se tam nedostaneš s melee a pokud nerfnou ranged classy, tak se tam nedostane nikdo. Kdo ty itemy pak nafarmí?

    A pokud to udělají tak, že boostnou melee, tak bodou moct farmit všichni a AH nebude mít moc smysl. Jde o AH. Vše se točí kolem AH. Blizzard chce, aby si nebyl schopný jít dál bez AH, jenomže tohle platí jen pro melee a ne pro ranged.

  2. „Já teda hraju za WD jsem v Infernu ve 2 actu, 1 akt ještě šel ale v tom 2 pokud nemám u sebe nějakýho dobrýho tanka tak si ani neškrtnu.“

    WD nevím jak to má, toho sem nikdy nehrál, ale pro tvoje info Act 2 je joke proti Actu 3+ (v aktu 3 mají asi 3x větší damage než ve druhém a v Actu 4 asi 6x). Nicméně velmi rád bych viděl toho dobrýho tanka, který ti pomáhá. Rád bych viděl, kde vzal svůj gear a od koho. Hah.

  3. „ale v solo hře jsou zase na tom líp melle chary protože víc ustojí“

    Nesmysl. Ty si nemohl hrát Inferno na melee. Rozhodně ne Act 3+. Očividně nevíš, o čem se tu bavím. I  se slušným equipem tě ve 3+ Aktu většina mobů zabije na 2-3 rány. Championi/bossové v pohodě na 1-2. Na melee se nedá hrát, protože NELZE TANKOVAT. Ještě jednou pro tebe opakuji: NELZE TANKOVAT. Stun je samozřejmě nepoužitelný. Bez Ignore Pain a WotB se nedá hrát. Opět krásná variabilita buildů. Každý Barb má tyhle skilly, jinak si neškrtne. Tohle je Blizz fail, o opaku fakt nemůžeš polemizovat.

    „ve skupině to mají ranger chary možná jednodušší pokud mají u sebe tanka“ 

     Jedno slovo. Tyrael.

     „to že to nedáváš ty, nebude možná vinnou charu ale tvojí výbavou“

    Klasika, typický argument lidí, kteří nikdy nespatřili Act 3+ s melee. Opět, totálně nechápeš. Nechápeš, že s melee si sice můžeš TROCHU škrtnout (o farmení nebo tankování se ale nedá bavit), ale potřebuješ výbavu za desítky mega. Protože, tadááá, logicky potřebuješ KROMĚ DAMAGE (pozn. pro wizardy/demon huntery) na itemech block, resisty, hp, armor. Tohle vše tě stojí strašný prachy a navíc tak obětuješ šílený damage. S WZ a DH STAČÍ PRAKTICKY JEN STACKOVAT DAMAGE. Protože Barb vydrží o kolik? 1.5-2x tolik co DH/WZ? Když má hodněěěěě dobrý equip? Takže Barb chcípá na 2-3 rány a DH/WZ na jednu? Hahaha. U ranged to je ale jedno, že chcípneš na jednu ránu, protože kituješ a stačí se furt oživovat. TY TEN DAMAGE DÁŠ (nastackovaný 100-200K+ DPS, oproti meleerům se 20-40K+ DPS lol). To pak samozřejmě potvory krásně chcípají s takovým damage. Melee se ale potřebuje dostat k potvorám aby dal damage, věděl si o tom? 

    Podívej se na stream Krippariana. Má Barba na Actu 3+, hraje to od vydání. Equip má luxusní, dostal desítky mega i itemy zadara od hráčů, když se snažil o record první Inferno dohrání (Method a Athene ho předběhl). Farmili jak magoři bugnutou resplending chest v Actu 3+, kterou už Blizzard nerfnul. Tím si nahrabali hromadu dobrých itemů. Jak vypadá teď? Je ve třetím aktu, a vypíná hru, když se vygeneruje „špatný“ champion pack. Nemusím ti říkat, že kdyby nebylo tý bedny a hráčů, co mu dali prachy a itemy, tak by musel kupovat za desítky mega itemy z AH, které tam sou samozřejmě nafarmené od DH a Wizardů.

     Závěr? Tohle je největší balanc fail všech dob. Jak může ranged class farmit end-game content založený na gearchecku, aniž by potřeboval top equip? Shame on you Blizz. Věděl si o tom, že aby sis na melee škrtal v Actu 2+, tak potřebuješ gear z aktu 3/4? Melee classy nemůžou pokračovat po Actu 2 bez AH. Meh. Opět se potvrdilo, že Blizzard nechápe, že výhoda ranged je…. ranged. Netřeba mít ještě 5x větší damage. Lol.

  4. delosombres, To že dává to pár lidí zrovna za tyhle postavy neznamená že to budou dávat všichni A ty to máš z vlastní zkušenosti že wizzard a DH to mají jednodušší. Kolik myslíš že lidí dohrálo inferno, myslím že jich moc nebude. Já jsem toho názoru že ve skupině to mají ranger chary možná jednodušší pokud mají u sebe tanka, protože nečelí tolika útokům, ale v solo hře jsou zase na tom líp melle chary protože víc ustojí, to že to nedáváš ty, nebude možná vinnou charu ale tvojí výbavou. Já teda hraju za WD jsem v Infernu ve 2 actu, 1 akt ještě šel ale v tom 2 pokud nemám u sebe nějakýho dobrýho tanka tak si ani neškrtnu.

  5. http://www.youtube.com/watch?v=MTVQ2OK6aR4&feature=related

    Spam, spam, spam + tlačítko nesmrtelnost. Tak a teď udělej to samé s Barbem/Monkem bez toho, aniž by si  potřeboval gear z AH za desítky milionů goldů. Dále se podívej jaké používají ostatní Inferno DH/WZ skilly a pak se můžeme bavit o tom jaká je variabilita buildů a jak tě magic find zaručeně neomezuje ve výběru classu a gearu. Protože přesným opakem byly sliby Blizzardu. 

  6. Thorag: Tak tak. Patch 1.0.3 by měl zlevnit craft, protože v pozdějších fázích je to naprosto k ničemu (opět odporuje tomu, co tvrdil Jay, že některé top věci budou z craftu), což byl ale možná i účel – AH.

     Co se týče end-game (Inferno), tak dalším „vylepšením“ by mělo být to, že melee classy už snad konečně budou moci plnit svojí roli melee. Akorát nevím, co chtějí udělat s tím, že wizardi a dh farmí A4 Inferno s prstem v nose s 10x větším DPS než meeleři, aniž by potřebovali kupovat itemy z AH. Tenhle průser, který totálně zabijí balanc postav a vůbec smysl této hry (end-game content maximálně založený na gear-checku, který můžou některé vyvolené classy ukittovat bez nutnosti mít top gear) snad může časem (až se nerfnou nějakým férovým způsobem ranged postavy) vyřešit jen wipe itemů. Jinak D3 moc šancí na dlouhověkost nedávám.

  7. Ahoj, tak btw patch byl po několika x hodinách hotfixován na 1.0.2.9858 …důvod… někdo něco zase nedomyslel. Po opatchování na 1.0.2.9749 se všem lidem nešlo přidat do pt. hra házela mraky chyb a ke všemu mizely postavy. Momentálně zažehleno. Co přinese, ale za obštrukce patch 1.0.3…? Kdo ví. Někdo se tu ptal na gemy a redukci cen u artisanů…ano patch 1.0.3. by to měl řešit..ALE počítám s dalšíma průšvihama. Hra byla vytlačená nedodělaná a to je ten původce všech strastí. V podstatě si za to můžeme my…my hráči. Tlačilo se už tolik na pilu, že to Blizz trochu risknul a pustil D3 ven. Buďme trpěliví ….můžeme si za to sami……a Blizz se snaží to celý doslepit, aby to za pár měsíců běželo jak víno, tak jak je u nich zvykem. (Stejně jsou to arogantní parchanti 🙂

  8. Mikro: To jsem dělal, ale nefunguje to, bohužel. Je tam výběr zobrazit na 10 sec, nebo že to zobrazí jen po stisknutí ALT(což právě ukazuje furt) nebo že když stisknu tak se zobrazí, stisknu znova a zmizí. Jenže v tom je asi ten problém – ukazuje mi to pořád. Ale je možný, že to je jen moje specifická vada, ostatním to možná nedělá, nevím…

  9. Gold Eagle: Je toho fakt dost, až mě překvapuje, že tuhle hru dělal Blizzard 5+ let, stačí zabrousit na battle.net. Prakticky vše, co tvrdil Blizzard o buildech, magic findu a svobodě je přesně naopak. Nevím na jaký seš obtížnosti s jakým classem, možná sis toho ještě nevšiml.

  10. Mě teda osobně štve to nechtěný sbírání věcí na zemi. Z D2 jsem byl zvyklej, že po zmáčknutí ALT se mi teprve objevily všechny věci, co vypadly. No a tady jich 90% vidím sotva spadnou na zem a jen občas se nějaká objeví až po zmáčknutí klávesy. Někdy je jich vidět hned tolik, že místo útoku na příšery seberu věc 🙁 A to se na vyšších obtížnostech počítá…

  11. ano, hra je založena na AH, tak by se meli postarat o interface vhodny pro prodej. počet filtrů je naprosto nedostatečný, již zmiňovaný zápočet gemů ještě jeden ze tří parametrů ubírá, také by bylo vhodné sloučit první dvě záložky na jednu stránku. při zadávání parametrů vyhledávání by prodávaný předmět byl stále na očích. ideální by bylo checkbutton, kterým by se předmět označil, zvíraznily by se jeho parametry a z těchto šlo jednoduše kliknutím vybrat ty hledané. jejich hodnoty by se klidně potom mohly upravovat v části obrazovky pro hledání, kam by se kliknutím automaticky přenesly. řazení již vyhledaných výsledků b mělo být podrobnější a možné podle všech zadaných parametrů. a v neposlední řadě by bylo dobré mít možnost zadat filtry, které by se uložily a člověk by nemusel stále zadávat stejné hodnoty, když hledá konkrétní věc pravidelně. upozornění na vložení prodeje hledané věci už je v říši dnů 🙂

  12. U tý Mantry of Healing jsem myslel, že ten mystickej štít‘ tam byl od začátku a já si toho všim teprv v pátek  . Jinak po patchi mám větší problémy s latency než předtím, ale může to bejt i něco u mě a náhodně to začalo po zrovna po patchi 😀 Ale třeba GTA mi jde MP dobře i internet se načte hned, tak nevim no. 🙁 

  13. zvýšil bych počet vlastností v aukci, 3 je opravdu málo pokud chci hledat co opravdu potřebuju… například chestka která má 200 intel, 150 vita, 50 rezu, 15 MF a aspoň jeden socket (jo jasný dream on, takový by bylo za pár mega, ale tj druhá věc xD)…

    taky mě štve, že se do vyhledávání počítaj gemy… hledám amulet, kterej má 30 mf a on má 9 v základu a v socketu topaz, hm paráda…

Napsat komentář