Vývojáři odpovídají: horní hranice MF, vylepšení vyhledávání v AH a další opravy

Další série otázek fanoušků a odpovědí vývojářů Diabla 3 je tady. Tentokrát se zaměřením na Auction House, balanc followerů, Magic / Gold Find a jeho horní hranici 300%. Vývojáři také například uvedli, že nemají v plánu zvyšovat počet slotů pro postavy na jeden Battle.net účet.

Zvýší se někdy max. bid/buyout (nabídka/cena za výkup) v Real Money Auction House nad $250?
Ne, momentálně nemáme v plánu zvyšovat tuto hranici.

Nemáte v plánu přidat do vyhledávání předmětů tlačítko “Reset”, aby hráči nemuseli upravovat jednotlivé parametry předmětů pokaždé, když změní typ předmětu?
To zní dobře, podíváme se na to.

Hráči by raději uvítali možnost vyhledávání celkového +blocku u štítů, než vlastnosti “% to block”.
Dobrý návrh.

Hráči by také chtěli možnost filtrace vyhledávání, a to podle “Bid Only” (jen nabídka) nebo “Buyout Only” (jen výkup). Funkce uložení vyhledávání a “tagování” (označení) předmětů (aby se k nim mohl hráč později jednoduše vrátit) by se také hodily.
Opět dobré návrhy. Podíváme se na to.

Bude někdy možné “importovat” vlastnosti předmětu, který právě používá moje postava, do vyhledávacího pole?
V tuto chvíli se snažíme najít způsob, jak vyhledat podobné předměty, které má postava právě na sobě.

Co určuje hranici maximální absorpce nového force armor u Zombie Dogs? Jak se počítá dodatečná damage? “Některé útoky zabijí psy na jeden zásah, a to včetně těch silnějších psů. Nestěžuji si, mně se to líbí a je dobře, že umírají, jen bych rád věděl podrobnosti ohledně toho jak to funguje.”
Některé útoky a kouzla, jako např. plameny vyvolané Skeletal mágy, zraňují nepřátele postupně. A právě proto Zombie Dogům a Gargantuanům rychle ubývají životy. Víme, že je těžké předvídat takovéto útoky, takže se pokusíme snížit poškození způsobované petům podobně, jako jsme to udělali u Plague, Molten a Desecratoru.

Mají followeři určenou horní hranici pro Magic/Gold Find? Započítává se jejich MF/GF do celkového 300% bonusu, nebo může tuto hranici překročit?
Bonusy Magic Findu a Gold Findu u followerů a Fortune Shrine respektují hranici 300% MF/GF. Jen bonusy z Nephalem Valoru mohou tuto hranici překročit. Někteří hráči nám však nahlásili, že se jim podařilo dostat za hranici 300% MF/GF díky bonusům od followerů. Pracujeme na tom a opravíme to.

Takže bonusy z Fortune Shrine nemohou překročit hranici 300% MF?
Správně. Fortune Shrine neumožňuje překročit hranici 300% MF.

Popisky u lišty s Experience neuvádějí, že při postupu na další Paragon level se mají zvýšit také základní staty. Je to chyba, nebo to tak má být?
Je to chyba. Děkujeme za upozornění. Opravíme to.

Vrátíte do hry Magic Find / Gold Find také na objekty ve hře?
Ano, máme to v plánu.

Chystáte se zvýšit počet slotů pro postavy na účet? Jak je to v případě Auction House?
Momentálně nic takového v plánu nemáme, ani pro AH.

Budete nějak vylepšovat nebo balancovat followery? Říká se, že enchantress je mnohem populárnější, než templar nebo scoundrel.
Podiváme se na to.

Nechcete zavést levnější opravy předmětů u blacksmithe, přičemž ceny oprav by se odvíjely od jeho (artisan) levelu?
Nic takového neplánujeme.

Hráči by chtěli mít možnost vymazat jejich seznam “Recent players” (posledních hráčů) nebo to nějak odstranit. Bylo by to možné?
Ne, ani tuto funkci nemáme v plánu přidávat.

Mohly by se crafting mats stackovat více než po 100 kusech?
Dobrý návrh. Zvýšíme to.

38 komentářů u „Vývojáři odpovídají: horní hranice MF, vylepšení vyhledávání v AH a další opravy

  1. Když to porovnám tak z mobů a truhel mi padlo asi tak 10 legendárek a jedna setovka, z elitek mi padla jen jedna legendárka a také jedna setovka. Tak že u mě je to jednoznačné. Většina až na jednu z legendárek byli dost mizerné (bohužel). Co se týče toho resetu dělám to tak že aukci zavřu a pustím znovu a mám reset:) ale s tlačítkem by to bylo snazší. 

  2. to KUFI:

    tak jde oto zda mas ruby v helme na expy, jak rychle to davas v jakem actu hrajes… nekdo ma uz i pres 70 PLVL

    Rad bych se Vas vsech zeptal, jake mate zkusenosti s dropovanim legendarek? Ja osobne mam pocit ze vzdy padaji z obycejnych potvor. Hraju to i s brachou legendarek bylo uz dost (jen i dost spatnych) a krome jedne to bylo vse z normal potvor.

  3. S demon hunterem flowerem a plným NV mám 347gold find. (čiže ano dá se to překročit)

    A i tak mi na tom GF něco nesedí, jako kdyby ta zvýšena šance na nalezení zlata (a taky většího množství zlata) byla jenom na pár nepřátel, po zabytí asi něco cez 200 mobu se nalez zlata zredukoval na 250 až 600 goldu.

    Při prvních nepřátelech mi padalo až 1200, 1600 až 2680.

  4. spousa jiz zmineych veci je zajimava a urcite by ot stalo za zvazenou 😉 za me bych velmi rad uvital neco jako auto loot lahvicek, tome of secrets, gemu atd (bylo by mozne zaskrnout pro co bude auto loot platit)… dale moznost nastaveni nezobrazovani dropnutych predmetu dle ruznych kategorii (normal, magic rare a item level), pr.: rozbrazovat jen drop rare a legendary nad item level 60

  5. hh chlapcom z blizzardu nenapadlo dat tlacidlo reset pri statoch v AH. to im musel nikto povedat. Detto stackovanie craft mat. 😀 Ale zas na druhu stranu zvysili diamanty na 100. keby to dali na 1000 tak staci.

    mojo – vyhladavanie podla avarage damage tam setsakra chyba

    to uchopovanie predmetu mysou a kliknutie na iny predmet s tym ze sa prehodia ma dost vytaca.

    Napisem im nejaky suhrn co tam maju upravit.

  6. AH ingame je hovadina… 🙂 to by se hraní s kámošema změnilo na neustálé čekání na někoho kdo je zrovna v aukci a prodává, kupuje, odcěnuje věci co zrovna našel atd.. 🙂 strašně by to zpomalilo hru.

    Jinak gemy by fakt chtěly poladit…je toho tolik co by šlo vylepšit. Mám pocit ale, že diablo je hotový takže většina teamu už pracuje na něčem jiném a lidí co se ted starají o tuning hry je už mnohem míň.

  7. Joo a ještě k těm gemům, možná bych to udělal uplně jinak.

    1) Dropovali by všechny ranky, samo ze cim vyšší rank tím menší drop chance, radiant star pouze ve 3-4actu s dropem jako legendarky.

    2) diky tomu by jeweler byl k hovnu, a udelal bych tak z nej artisana na vyrobu, amuletů a kombinovanych gemů, třeba amethyst+topaz do helmy / 50% statů = 9% max HP, 16% MF (na tyhle gemy by padali planky act3-4), a bylo by potřeba 2+2 gemy od každé barvy předchozího ranku k výrobě. Třeba by mohl být i rainbow gem – 25% z každého statu, výroba od každé barvy1 gem.

    3) přidal bych skull, a diamond gemy. Radiant Star Skull – weapon (8% LS), helm: 400 LOH, armor +250 armor. Radiant Star Diamond – weapon (20% weapon dmg), helm: (80 all resists), armor (3% reduce dmg from melee)

    4) dropovali by i plánky na legendarni gemy, které by měli ruzné % affixy, jako 25% cast frost nova when u hit…i kdyz to uz by asi bylo moc 😀

     

    Kazdopadne takhle bych viděl vytuněnýho jewellera a celkově gemy :))

  8. Funkce uložení vyhledávání a “tagování” (označení) předmětů..“

    Joo tak tohle by bylo super, doufam že to fakt přidají. A další super věc by byla AH ingame :))) ale asi nerealný, škoda 🙂

    Jinak co bych bejt nima určo udělal je snižil cenu na výrobu gemů, jako sry ale v AH si koupim radiant star o miliony levněji…divný, jak na tomhle vidělávaj prodávající nechápu 😀

  9. Každej den co hraju mě něco napadne. Jsou to tak jednoduchý a jasný věci a základní funkce, že je s podivem, že tam už dávno nejsou…
    Co se týká třeba filtru vlastností věcí které hledáte na aukci…proč tam třeba není funkce kde by zůstával nějaký zůžený výběr naposledy hledaných vlastností? 100X denně stále zadávat stejný vlastnosti hledanejch věcí, který se mě navic komplet vyresetujou jen co zavřu aukci… kde to jsme?

    Nebo proč tady není nějakej základní „compare“ postav. Jako že si vezmu svoji postavu a dám compare s přítelem ve friend listu např. Viděl bych hned kdo má co leší atd.

    Využil bych i system compare moje bedna VS cizí postava stojící vedle bedny. Určitě jste to zažili. Někdo od vás něco koupí a pak přijde otázka. „Máš ještě něco zajímavého na mě?“
    A já furt čumím do bedny..pak zase inspect na něj..pak zase bedna a takhle 100X jako dement…trvá to hodinu než něco najdu.
    No je stále co zlepšovat…a je toho hodně.

    Dodržuj prosím pravidla komentářů (Mikro)

  10. Hráči by chtěli mít možnost vymazat jejich seznam “Recent players” (posledních hráčů) nebo to nějak odstranit. Bylo by to možné?
    Ne, ani tuto funkci nemáme v plánu přidávat.

    OMG, to jsou …. Tak primitivní věc, absolutně mě recent players nezajímají, je jich tam miliarda a já musím scrollovat jak trotl, abych najel na friends. Thanks Blizzard!

  11. ShawDou: Absolutni souhlas. Vyhledat offhandku s dmg je v podstate nemozny, kdyz tam enchces jen an tomhle stravit hodinu a nakonec zjistis, ze tam nic s poradnym dmg neni.

    Co nechapu je taky zmena zpatky ze z objektu se bude pocitat MF a GF. To uz maj vyhazeny vsechny bottery, nebo blizzardu z nich klesly vydelky a chtej z nich zas neco vyrejzovat?

    Jak psal Kufi – taky enchapu, proc to stale nejde porovnat, jak se mi zmeni statsy kdyz si neco koupim.

    A za dalsi – nevim jestli si toho jeste nekdo vsiml, ale porovnavani 1h+offhand a 2h zbrani uz zase poradne nefunguje. Teda alespon u me. Nasel jsem enjakou 2h, ktera psala, ze kdyz si ji nasadim, zvedne se mi dmg o 5k. Tak jsem to udelal a dmg klesnul o 3k… (Nemel jsem zadny buffy na sobe v ty chvili).

    Tohle jsou z myho pohledu veci, ktery by taky meli vyresit.

  12. Koumes oni totižto zrušili tvoj bonus z MF pri otváraní truhlíc, váz a podobne. Teda ak otvoríš truhlu, dropnú ti úplne nanič iteny bez ohľadu na to koľko si mal MF. Bolo to kôli tomu, že strašne veľa ľudí bugovalo tieto chestky pomocou relogu (hneď si sa objavil u bedne – napr. v The Hidden Cellar a cele okolie 1. aktu) alebo Resplendid Chestky ktoré mali takmer 100% šancu na spawn v danej oblasti. (napr. v Dahlgur Oasis -> Ransacked Cellar kusok od wp) alebo farmily jak besny Secret Level oblaciky.

  13. Je tam spouta veci co jen tak nepochopim.. Treba prendavani veci v inventari, snad automaticky kdyz dam jednu vec na druhou, tak tu druhou dotanu do uchopeni ne? Ten system kdy se mi to vmeni a musim pro to jet mysi znovu me strasne stve a vubec nechapu jeho vyhody (jestli to vubec nejak ma). Ale jinak Diablo3 super, po pocatecnim zklamani uz mam zase klasickou diablo zavislost: Vaypoint a koncim.. Je super item, zkusim jak vpada.. Je, kosim to s tim daleko lip, tak jeste k dalsimu waypointu.. Je, brzo bude level, to uz dorazim.. Novej level, zkusim novou runu..  Je, kosim to s tim daleko lip, tak jeste k dalsimu waypointu.. hele, brzo konec aktu, tak to dohraju.. atd=) 

Napsat komentář