BlizzCon 2013 a Diablo 3 – Reaper of Souls

BlizzCon 2013 začíná v pátek ve 20:00 hod. a trvá až do soboty. Koná se v Anaheimu v USA. Očekává se představení novinek o datadisku Reaper of Souls pro Diablo 3 a také premiéra konzolové verze pro PlayStation 4. Zahajovací ceremoniál hratelná verze datadisku Reaper of Souls, a to jak v klasické PC verzi, tak i na nejnovější konzoli Reaper of Souls hratelný na BlizzConu 2013 na PC i PlayStation 4

  • Skillů zůstane šest, Torment obtížnost, vzhled a animace předmětů
  • Datadisk RoS nebude podporovat gamepad, obchodní fórum pro konzole!
  • Možné změny přerozdělování Paragon bodů, rozmanitost postav
  • 85 komentářů u „BlizzCon 2013 a Diablo 3 – Reaper of Souls

    1. S tím life stealem souhlasím. Koukal sem na ten druhej panel a je třeba souhlasit s tím, co tvrdil Cheng. Máme 3 základní vlastnosti. Damage, EHP a obnova HP. Díky %life stealu stačí jen boostovat damage a mám prakticky všechno. Navíc %life steal stačí na jednom itemu nebo v pasivce, takže je OP i vůči life on hit.
      Každopádně jak už tu někdo psal, doufejme, že tyhle všechny nerfy jsou jen podporou k tomu, aby se buildy stavěli přes itemy, což bude dobře. Co sem zahlíd, tak redukce cooldownu tam byla docela dost i na jednom itemu, snad 18%!. Pak tam můžou přidat i boost fury generace z itemů, prodloužení Wratha atd. Když tam byl i affix Ignore Pain na 60 sekund… 😀

    2. Gold Eagle: Nerikam ,ze je to vyvazi na 100%. Ani nemuze kdyz jsou hosi z Blizzardu rozhodnuti Barbara nerfnout. Ale odpovedel sis sam, po zruseni lifestealu budes mit volne misto pro pasivku ktera regeneruje fury a s reduces cooldowns budes moci casteji vyuzivat skill War Cry ktery jak je znamo take regeneruje fury. A samozrejme taky Bash-Instigation. NIkdo nevi jiste co se jeste stane: treba daji regen fury na pasek nebo helmu, ale to je spis zbozne prani:)

    3. Fragnatic: Jak to vyváží skilly, které asi nebudou jako Into The Fray apod.? Nijak. Barbar potřebuje aktivní doplňování energie na skilly, nebo si tam hráč bude muset plácnout pasivku na automatické doplňování. Ostatní to mají automaticky doplňované. Tuším, že soudruzi z NDR dělají chybu a ještě na to nepřišli. Barbaři budou nejprve minutu bušit bash, kterej je taky nerfnutej na Fury a pak se 3x zatočí a zase bahs. 😀 To bude komedie a začne spíše partu zdržovat. Tuším, že přibudou hráči s mončicema, mončičákama a Crusaderama. A barbar bude ležet u ledu, než soudruzi z NDR zase přisjou s jeho buffem. I na cooldownový skilly potřebuješ fury a to tak, že moc. Takže budeš bez cooldownu, ale flašku budeš mít prázdnou a bude ti to na exkrement.

    4. Autori rikali, ze jim vadi 100% uptime skillu, ktery ma cd 2 minuty a ze to se musi zmenit. Otazka jak moc.Rad bych aby zvolili stredni cestu, kdy sice lze snizit cd a rekneme nerfli tu runu thrive of chaos, treba z 1sec/25 furyna 1 sec/40 fury. Ale cert to vem. Vim, ze crusader se mi libi a datak si stejne koupim bez ohledu na nerf;)

    5. Shlednul jsem par videii o ROS a jeden z duvodu zruseni Into the Fray nebo omezeni WotB muze byt to,ze u Mystica bude moznost pridani na zbran(nebo na obleceni…nejsem si jisty) REDUCES COOLDOWNS OF ALL SKILLS…..8-12procent. Coz by mohlo vyvazit nerf tech skvelych skillu. Mit kolem 50% reduces cooldowns by bylo husty:)))

    6. koukam na diablofans.com->
      We do see life-steal as an issue. It really distorts how you evaluate your items. We want you to make better decisions about if you want more toughness, or healing or damage.

      And about the build changes – yes. The new Legendary items will really open up a lot of interesting builds. A lot of builds are unlocked by getting a new Legendary.

      Doufejme, ze blizzard vi co dela. Nam se to tak zdat nemusi, az nam toho barbara nerfnou, bude jeste hur, na druhou stranu si nechci pripustit, ze by barbar mel byt jen maso na zabiti a byt useless. Nadeje umira posledni, ale o to horsi se pak bude smirit se zmenou;)

    7. Krwell ja som pocul, ze tych obtiaznosti ma byt 6, Easy, Normal, Hard, Torment, Demonic and Apocalypse. Ohladom MP som zatial nezachytil info ci tam bude alebo nie, pretoze ak nie tak dnes sa da Diablo nastavit celkovo na 44 obtiaznosti a kazdy hrac si to dokaze nastavit teda tak ako potrebuje. Ak by MP0 az MP10 system zachovali tak po novom by to bolo este viac (66 urovni ak spravne pocitam) a tak by sa dostalo aj na fajnsmekrov ktori dnes davaju Inferno MP10 s prstom v nose. Ak nie….nuz tak to bude naozaj zaujimave. Torment uroven by mohla odpovedat sucasnemu Infernu aj ked to je len hruby odhad. Apocalypsa by potom bola radovo dvojnasobne horsia (mozno aj viac). Nieco malo napovedia tie nove best in slot predmety so statmi, ktore v dnesnom Diable by spravili z kazdeho boha (napr. DH ako tank). Uvidime ako dlho potrva a objavia sa prvi, ktori dokazu fungovat na najvyssej obtiaznosti. Nemalo by to byt skoro a je vobec otazka ci by to bolo dobre pre hru. Ale je pochopitelne, ze kazdy by sa chcel dostat na tu najvyssiu uroven, pretoze len tam moze ocakavat najsilnejsie a najlepsie predmety (viazanost statov itemov na vysku monster lvl). Nikto sa na tej konferencii nespytal na to ci MP zostane alebo bude zrusene? Alebo som to len prehliadol?

    8. Já myslím že tentokrát už nic nerfovat co se týká obtížností moc nebudou, hráči nebudou mít proč brečet, pokud to dávat nebudou, dají si nižší stupeň, ale obsah hry včetně předmětů bude stejný na vyšší obtížnostech bude akorát větší šance na kvalitnější drop. Tenkrát brečeli protože si nemohli zahrát Inferno.

    9. Ano nikdo nema rad kdyz mu nerfuji postavu. Obzvlast, kdyz celou dobu co to clovek hraje, ji postavi s tim, jak bude vypadat a hrat se v end game a oni to najednou zmeni (facepalm). delosombres: nebude se menit intofray, ale thrive of chaos u wrathu. Jinak pripoustim ze generace fury u ww barba neni zadna sranda. Nastesti tu mame IK set a s nim uz se to da, holt musim ozelet 150k dmg, ktery bych mel jinak za predpokladu, ze ho mit nebudu. ->jinak doporucuji pri ww pouzivat overpower s navysenim crit chance na 6 sec. Je to zkratka OP;) na MP7 a vejs je tak vysoka denzita mobu, ze fields of misery probehnete celou na jeden wrath;)

      Jinak rikam si proc to blizz meni a jejich argumenty jsou do nebe volajici, ale PRAVDIVE. Kdyz mi skonci wrath – jsem smutny za predkladu, ze mam jeste cd. Oni toto chteji zmenit (jak?;)) Tim, ze wrath bude jen vzpominka na stare dobre casy, tezko rict. Na druhou stranu, predstavte si,ze pujdete do pvp a bude tam behat barbar we wrathu..hmm imunita slow, knockback atd.. zadna prdel. Dalsi vec proc to chtej nerfovat, urcite budete souhlasit, zpusob hunteni equpu s barbarem by bylo op, pac pokud navysej drop legendarek, tak barbar we wrathu je zkratka masina na farmeni mobu. Coz my barbari zasadne schvalujeme, ale s ohledem na jine klasy je to ponekud nefer;) Ale pokud by to byl nerf z duvodu "kazdy noob hraje barbara, jdete hrat huntry a witch doctory" good good.

      Pripoustim, ze perma wrath s ohledem na mobilitu je OP and we like that! A ubira diverzite jak barbara hrat. Na druhou stranu, barbar ma byt stroj na zabijeni (beast) a tak si pripadam jen kdyz ten wrath mam na sobe, a pokud ne, "i am so weak:("

    10. Jak to tedy bude s tema novejma obtiznostma? Normal – Hard – Expert – Master – Torment. OK, takze toto nahradi nynejsi normal-nightmare-hell-inferno a taky nynejsi mp, je to tak? Takze Torment asi bude muset bejt hodne tezkej, kdyz si v ramci nej uz nebude kazdej moct nastavit svoje mp. To zas bude asi narku, ze to je nehratelny, jako prvnich par mesicu u inferna nez ho nerfli:-).

    11. easyyy >>> trzby budu, vela ludi vratane mna si to kupia iba preto lebo maju zakladnu hru. ludia im to spocitaju v dalsich hrach. ja uz blizzardu neverim a to bola dakedy moja oblubena firma. problem nie je v tom ze nevedia robit hry, ale v ich zvlastnom pristupe. starcraft fanusikovia dostali presne to co chceli. diablo fanusikovia dostali dobru hru, ktora ale nie je pre fanusikov diabla 2. online only sa neda, no na konzole sa da. nemam sa teda ako vyhnut ich sialenym zmenam v patchoch atd. totalne neferovy pristup k zakaznikom ked radikalne zmenia hru a jedine cim si to odobria je ze ti nechaju potvrdit pri starte hry ze zo zmenami suhlasis, no ked nesuhlasis mali by ti bratit peniaze, to neurobia – toto je dovod preco online only nie je dobre. oni ho tam nedaju preto lebo by modderi urobili za mesiac super hru z toho a ukazali aky v blizzarde robia neschopaci. neferovo slubuju pvp a stale nic, len kecy o nevyvazenosti na ktoru im kazdy ….
      je to iba moj pocit ze jedine k diablo serii a ich fanusikom takto pristupuju? preto lebo to nebol ich napad a je to dielo inej firmy? nechapem. zostava iba dufat ze datadisk naozaj hratelnost zlepsi.

    12. Čekal jsem, že hodí aspoň nějakej odhad patche/datadisku.. a nic..

      skoro na všechny otázky byly odpovědi typu :možná, nevím, nemůžu teď říct..

      a ty screeny itemů mně dostali .. jestli si myslí, že když daj na věci absurdní čísla (jako třeba 800 int 500vit na helmu) a lidi z toho budou na větvi tak se spletli (vlastně většina lidí z toho na větvi bude protože si ty itemy budou dávat do dnešního stavu hry).. já z toho co řekli a ukázali na blizzconu mám hodně špatnej pocit.. pocit, že vývojáři prostě neví co mají dělat a snaží se hodně věcí okoukat od TL2 a PoE, snaží se do hry narvat místo 5 pořádně udělaných a promyšlených věcí věcí 50, ale dělají to po blizzardovsku a špatně (můj názor, nikomu ho necpu)..

      to že bude mít RoS zase nehorázný tržby je dle mně už předem daný.. lidi rychle zapomínaj a nový informace maj u nich větší váhu než starý, bohužel.

    13. truhlu nezvacsia? ach jaj….aukcia uz nebude tak to aj vzhladom na tuto skutocnost ako aj na to ze pribudne dalsia postava mohli urobit. Nic by sa im nestalo! a k tym nerfom no comment. uz je to celkom nuda v ich podani. Ovela lepsia taktika by bola posilnit albo inak vylepsit skilly ktore su tam len do poctu!!!

    14. Nazdárek lidičky, no barbar je asi podle blizzu moc oblibený, tak ho trochu nerfnou.

      Mojí oblíbenou postavou je naopak Wizardka za, kterou se mi hraje velice dobře 🙂 A vůbec co dostane můje oblíbena Wizardka za překvapení, protože mě postava Crusader moc nebere!

      S pozdravem!

    15. Blizzard je mistr nerfů, když se podívám na WW, tak se musím smát. Ten skill prostě nefunguje s Into the Fray ani když mám CC 70%, zato jakýkoliv jiný skill (Hota, Seismic Slam) nabírá fury jako prd. Blizzard to trošku přehnal. Místo aby boostnul nepoužívané skilly, tak zmrší ten dobrý a čeká, že lidi ze zoufalosti začnou používat něco, co je nebaví, jen proro, že to není tolik nerfnuté, lol. Dementní filosofie opravdu. Co se týče Archona a WotB, tak NENÍ ŠANCE, že to někdo někdy bude používat, když to má 2 minuty cooldown jen na 15 vteřinový boost. I když je pravda, že perma Archon je OP, možná ještě víc, než Wrath. Perma slow time, kouzlení for free a 40% armor+res (lol, to nemá ani barb) je celkem přehnaný. Navíc stačí jen kosit potvory na MP1+ (zvýšená denzita gg), u Wratha je management fury fakt opruz. Podle mě by měli snížit cooldown maximálně na 1 minutu, jinak to nikdo nebude používat.

    16. Kdyz prvne nerfli barbara aka nerf attack speed, byl jsem dotceny, nicmene vznikl dalsi krasny build – ww toho nerfli take. Pak vznikl pan hota. Ja jezdil combinaci hota +ww bez fury generatoru a to bylo opravdu BOMBA a stale je. A jen doufam, ze az to znova nerfnou, prijde za to nejaky vyvazeny balance, ale moje obava je takova ze barbar, tak jak ho zname nyni, uz bude jen vzdalenou vzpominkou. A tak me napadlo, ze si asi jen naexpim osm barbaru na 800 paragon a pripadne pak zalozim jinou postavu;) Jinak take se priklanim k tomu, ze pokud by meli nervnout tu runu, tak dalsi adekvatni runa tam byla na +100 procent dmg. A ja rikam stejne je to khovnu. Kdyz to budu davat jen abych zabil nejakou hustou elitku, tak to musi davat alespon +400 procent, ale to se nestane. Vsichni dobre vime co rikal par J.W. – ze kazdy ma rad ve hre ten zpusob hrani, kdy se citi jako cheater. Problem je ze jay uz tam davno neni a kazdy cheat s kterym herni komunita prijde, akorat nerfnou.

    17. Sarevok: Naprosto s tebou souhlasim, nejenze se mluvi o omezeni nebo dokonce zruseni life stealu a barbarovy pasivky RUTHLESS ( 5 CD+50CC), ale ted chteji zrusit nebo zasadne omezit barbaruv nejlepsi skill Wrath of the Berserker-(T in Chaos). Jsem velmi zvedav jestli se to necim vyvazi nebo se z Barbara stane podprumerna postava.

    18. fakjuol >>> vsetky neprijemnosti od blizzardu zacinaju – we have talked… to je ten problem. keby zacinali – we have played… tak by mozno nemali tolko zmatkov a nezmyslov v zmenach.
      akoze seriozne, naco mi bude skill ktory ma bufne na 15 sekund a potom ho 2 minuty nemozem pouzit. to by musel ten buff byt tak 30x ucinnejsi nez je teraz aby za to stal. ved niektore behave elitky len nahanam dlhsie ako minutu ked sa rozprchnu do stran. no mozno to vyriesia nejakou super vychytavkou typu 1h sword s 3000-4000 dmg 🙂

    19. patch 1.0.9:

      Keeping ‚Wrath of the Berserker‘ and ‚Archon‘ From Unlimited Duration: "There is no fundamental flaw with having a 2 minute cooldown ability that transforms your character and is really powerful, the problem is when it becomes a forgone conclusion that these AWESOME abilities are up 100% of the time and instead of being excited that they are up you are annoyed when they fall off. We have talked about what if anything we want to do with these abilities in the long term. I will say we have no short term plans to change them but we don’t like that they aren’t fulfilling their original purpose which is to provide a really awesome button that mixes up the tempo of combat for a small window of time… Any future change that we would consider making to either this or Archon would be focused on making these not a 100% uptime abilities. Wrath isn’t the problem, Wrath of the Berserker – Thrive on Chaos and the assist duration extending mechanic of Archon are the problems."

    20. V Blizzardu jsou nějaký socialistický politici, kteří chtějí za hráče rozhodovat o každým detailu kvůli nějaký vyváženosti. To nikdy nebude fgovat jako to nefunguje v realitě. Nechte to kurnik na lidech. Vydejte PVP jak to je teď, pořádný mapy nebo možnost si to zapnout v normál mapě. K tomu žebříček a na víc se vyprdněte, stejně to jinak nikdy nevyladíte.

    21. KUFI: S tim inventarem souhlasim. Dneska jsem zkousel Reaper of Souls na PS4 a v inventari jsem z toho byl jelen. Hra jako takova se da asi nacvicit, ale vzdycky jsem byl zvykly jen na mys. Ale pokud ma clovek moznost hrat na velke obrazovce (televizi) a treba v pohodlnem gauci nebo kresle a pak treba i s kamarady, tak pak je ta konzolova verze rozhodne lepsi volbou. Je to uplne jiny zazitek. Na Blizzconu tady prave maji taky ty pohovky s velkoplosnou obrazovkou a kdyz to hrajou treba 2 hraci, tak je to fakt o necem jinem.

    22. Nanuk: Vylet na BlizzCon pro Cecha by vypadal financne nasledovne. Vstupenka stoji tusim $180, ubytovani na 3 dny minimalne tak $230, pujceni auta kolem $170, letenka kolem $1200 a jidlo na 4 dny vyjde asi na $80. Takze celkem bych to videl asi na 35 000 kc, ale to je jenom orientacni cena. Ja jsem se rozhodne na takovou castku nedostal, protoze ziju v USA. Ale kdyz uz bych sem jel z Ceska tak by se to vyplatilo spojit jeste s navstevou dalsich mist tady na zapadnim pobrezi USA. Jsou tu plaze, surfing, hollywood, universal studios, narodni parky a spoustu dalsiho. To uz pak jde ale cena celeho vyletu jeste nahoru.

    23. Zajímalo by mě jak jsou na tom se sběratelskou verzí datadisku.
      Za prvé: Je v plánu vydání pro sběratele?
      Pokud odpoví ano.
      Za druhé: Jak daleko jste s obsahem balení?

      PS: Moc si to tam užij. Vyfoť taky nějaké hostesky a poděl se potom. Jsme sice hráči ale také jenom lidé.

    24. Milion: Jojo, jsem tu osobne a jediny. Zatim jsem nikoho z CR nebo Slovenska nepotkal. Slysel jsem zatim jen nejake Francouze a take jsem videl Asiaty. To budou asi ti mistri na Starcraft 🙂 Aktualni info se pokusim co nejdriv davat sem (nahoru do clanku jak jsou Tweets). Aktualizuje se to automaticky.

    25. Dotaz Evilbringera: Ja bych jeden mel: Jak je mozny, ze udrzba na EU serverech vzdycky trva 10 hodin, zatimco US a Asie to maj za 2 hodinky zmaknuty a s tim souvisi taky naprosto mizernej Support. Kde kdyz se neco chceme dozvedet, musime na EN.US, nebo Asii. EN.GB si proste vzdycky musi poradit sam.

    26. PvP nebude asi nikdy. 😀 V tom podcastu co sem zmiňoval PvP taky řešili a údajně pořád neví, jak to udělat, kvůli balancu skillů a itemů. PvP sice už bylo představený kdysi na Blizzconu, ale tam byly už předdefinovaný postavy s pevným equipem a jim to přišlo, že to ztrácí kouzlo Diabla, když v tom nehrajou roli tvoje vlastní nalezený itemy.

    27. bude tm Lader tak rebricek tam urcite bude 🙂 dufam ze to vydaju cim skor , hlavne tu betu…. inak ma napadlo, ze neviete ci sa budu robit teraz 2 bety ? jedna na RoS a druha na patch kde bude loot 2.0 ? lebo vacsinov pred kazdym velkym patchom je beta a loot 2.0 sa ma vydat pred datadiskom …..

    Napsat komentář