Přímý přenos z Blizzcon 2019. Zde naleznete vše důležité týkající se Diabla a Blizzard univerza
Pro živé přenosy budeme využívat Blizzfan.cz Discord. Slibujeme si od toho skutečně živé přenosy a překlady novinek bez neustálého načítání a obnovování (F5) webových stránek, čímž by se měla snížit zátěž na serveru a minimalizovat riziko havárie. Pokud máte Discord, pro živé přenosy je určena místnost #blizzcon-2019-live na Blizzfan.cz Discordu,ve které mohou psát pouze redaktoři. Pro diskuzi je určena #blizzcon-2019 tamtéž.
Pokud by se vám i přesto nenačítaly nové zprávy, obnovte stránku (F5). Pokud by tato integrace přestala fungovat, využijte prosím přímo Discord, ať už webového klienta, nebo aplikaci v PC. Registrace nutná!
Tento článek bude v průběhu noci aktualizován, se zpožděním, o novinky, které se objeví na Discordu.
Diablo 4
- Sorc: Cold, Lightning, Fire
- Když je z kouzelnice bleskový orb, je nezranitelná
- Frost kouzla dávají Chill, po jisté době dostane nepřítel Freeze, je zamrazen.
- Barbar může mít zároveň 2 jednoručka a 2 obouručky
- Druid: Human, Werewolf, Werebear
- Druid má Storm a Earth kouzla
- Skill pointy slouží k nákupu nových kouzel, nebo k vylepšení současných
- Můžete narazit na Skill point tomes, knihy, které vám přidají skill points
- Na konci talentového stromu jsou nejsilnější talenty
- Charged bolt je spell, který se vrací do Diabla
- Dungeony budou „private“
- Kampaň bude „private“
- Solo nebo v grupě, budete mít stejný přístup ke všemu
- Bude text a voice chat
- Dungeony budou náhodně generované
- Dungeony budou jak exteriéry, tak interiéry
- Mezi podlažími v dungu nebudou loadovací obrazovky
- Náhodné eventy z D3 se vrací
- 1 náhodný event může být pokaždé na jiném místě
- Bishibosh
- Každý dungeon má náhodný objectiv
- Za splněné objectivy jsou odměny
- Affixů můžou hráčům hrát do karet, ale i proti nim.
- Každý dungeon může být Endgame dungeon, pokud naleznete správný klíč. Ve světě jsou stovky dungeonů.
- V D4 budou mít elitky budou mít Enhacing affixes, základní Affix je znásoben
- Všechny postavy mají krátký dash, aby mohli vyskočit např. z pastí
- Unstopable kouzla můžou být použita pro totéž
- Barbar má např. Ralying cry
- Bossové budou mít „Stagger“ efekt. Pokud na bosse použijete CC, nedostane např. stun, ale přičte se to k „Stagger meter.“ Jakmile je „Stagger meter“ plný, boss bude na krátký moment zastunovaný, a některá jejich kouzla budou omezena. Boss v demoverzi má po dosažení „Stagger meter“ menší dosah a zničené drápy.
Nejvyšší kvalita předmětů je Mythic
- Normal – magic- rare – Legendary, Set, Ancient Legendary, Ancient Set – Mythic
- Předměty upravují talenty i skilly
- Dva typy run: Condition + Effect
- Runy budou mít vlastní progression systém
- Monetizace: Základní hra + Expanze
- Žádné P2W!
- Ranky skillů odemykají nové součásti
- Několik bodů do shout odemkne unstoppable
- Nebude offline mode!
- Trading: Tři typy itemů: 1/ Věci, které mohou být neomezeně. 2/ Věci můžou být tradované pouze jednou. 3/ Věci, které nemohou být tradovány vůbec.
- Jak často budou padat legendárky? Nebudou padat z nebe.
- Čím těžší obsah, tím lepší legendárky.
- Bude combat stejně rychlý jako v Diablo 3? Bude záležet na spoustě věcí. Něco může být rychlé, něco pomalé.
- V Diablo 4 budou sezóny.
- V každé sezóně budou legendárky, každá sezóna bude zaměřená na jiný druh legendárek.
- Bude Hardcore Mode
- Ve hře přes 100 vesnic.
- Výhra na Malthaelem byla vlastně porážkou.
- V původních Diablo hrách jsme viděli jen zlomek celé mapy.
- V Diablo 4 bude jedna velká část celého Sanctuary.
- V Diablo 4 uvidíme následující hlavní lokace:
- Scosglen, domov druidů
- Dry Steppes
- Fractured Peaks
- Hawezar,
- Zde je lokace Ureh. Není jisté, zda se Ureh objeví ve hře.
- V Hawezaru jsou obrovští hadi.
- Kehjistan, poslední výspa církve Zakarum
- Sea Witch je z „klanu“ Drowned a bude dungeon boss
- Duriel, lord of Pain, Lord of Maggots
- Duriel hráče na krátkou chvíli spolkne tou vertikální pusou.
- Duriel je tribut Durielovi z D2 a vypadá to, že bude mít důležitou roli.
- Inarius? Kdybychom prozradili, co se s ním děje, byl by to spoiler.
- Sanctuary je open world, mapa nebude náhodně generovaná, bude fixní. Dungeony budou náhodně generované.
- Co se stalo s dušemi, které byly uvězněněny v Black Soulstone? Jsou venku a vrátí se.
- Uvidíme trojici z pekla? Duriela jsme již viděli, ostatní si vždy najdou cestu zpět.
- Bude Tyrael vypravěč Diabla 4? Nevíme kde je Tyrael.
- Je Butcher v D4? Bavíme se o tom, že by tam mohl být
- High Heavens nezvedá telefony, Horadrim taky ne.
Za mě paráda, zatím spokojenost, uvidíme v průběhu vývoje 😉
Díky za přepis a všechno, muselo to dat kurva práce, díky, díky ,díky.
Někde jsem ztratil dvě noci, neviděls je? 😀 Díky Setone, vážím si toho 🙂
Mimochodem, visí mi tu další 4 články. Kua, kdy já budu spát? Žít? 😀
Chceš pomoct s nějakým překladem? pokud jo, jebni mi to na mail (měl bys ho mít z dob kdy jsem zveřejňoval build pro monka :D.) Nebo sem do SZ pokud nemáš mail
Mě trochu zatím děsí itemizace ala D3 spíš to bral jak to je v D2 přeci jen se tam hodí ledasco jak modrý žlutý zlatý zelený. I bílý se sbiraj na dourovani 🙂
Velká spokojenost se vším co odkryly , velkej svět , runy , vizuál – SUPER.
Pořád si říkám, že inovace by mohla být i taková , že si na začátku budeme moci vybrat z Diabla , Baala a Mephista a půjdeme nakopat prdel těm barbarům, monster hunterům a Andělům 🙂
Cekal jsem neco k pripadnemu pokracovani Starcraftu. Vypada to, ze tuto serii uz uplne vypustili. Skoda. Alespon pokracovani Diabla ctvrtym dilem vypada lepe, nez jsem ocekaval. Snad ho nezprasi podobnymi tabulkami jako trojku.
jak to teď vypadá se starcraftem, tak to dlouho vypadalo i s D4. Takže se za pár let dočkáme i tam 🙂
Pokud vím, tak SC bylo dílo Chrise Metzena a bylo řečeno, že dvojka je poslední díl. Leda by navázali nějakým spin-off.
Mě zklamalo Hots tak nějak marně tajně sem doufal.
podľa mňa výborný súhrný článok ktorý vecne a triezvo opisuje dojmy z toho čo sa o Diablo 4 zatiaľ vie..odporúčam !
https://games.tiscali.cz/preview/diablo-iv-se-vraci-ke-starym-poradkum-ale-take-inovuje-svym-otevrenym-svetem-335686
Výhra na Malthaelem byla vlastně porážkou.
OMG :DDD
Ono je to komplexnější kvůli Black Soulstone. On to borec vysvětloval, ale vzhledem tomu, kolik toho bylo, tak jsem všechno nestíhal psát.
je mi to jasne, ze nejako musia do hry vratit prime evil. a nemam im to vobec za zle, pretoze sa velmi tesim na nove graficke stvarnenie Diabla, Baala a hlavne Mephista. Dufam, ze to bude najlepsie ake sme dosial videli 🙂
A velka vdaka za informacie a preklady z Blizzconu. Good job 🙂
Díky, vážím si toho 🙂
Ještě se hromada věcí změní, takže nemá moc smysl do hloubky řešit současné mechaniky. V celkovém kontextu to ale působí, že se chtějí vyhnout všem nepříjemnostem z D3, na které si komunita stěžovala a zatím to vypadá, že mají našlápnuto správným směrem. Hra je téměř kompletně překopaná, působí dospěle a je příslibem do budoucnosti. Nechápu lidi, co v ní vidí D3. Možná proto, že je to izometrická hra se stejnou kamerou 😀 Vizuál je naprosto ohromující, nemá konkurenci…
presne moja reč…..izometrická hra RPG sa bude vždy podobať na inú izometrickú RPG….aj môj renault sa podobá na golfa…má 4 kolesá..kapotu..motor…atd :)))
Diablo 4 bude super ! verím mu
Tak, tak, pravdu díš! 🙂
O D3 se psalo podobně, alespoň ze strany velkých optimistů. Osobně kladně hodnotím jen návrat k temnému pojetí, zbytek vypadá jako další zjednodušení a plný příklon k MMO což k Diablu vůbec nesedí, tato hra byla a měla by být vždy o osamělém hrdinovi v temném světě co bojuje proti samotnému peklu, místo toho tady máme svět zaměřený na sociální kontakty, a ve kterém se budou prohánět ostatní hráči a dokonce bojovat mezi sebou nebo společně dělat ty tzv. eventy, atmosféra je tak pryč. Kdyby byla možnost jet sólo a tohohle se účastnit jen dobrovolně, pak by to bylo v pořádku, ale tahle ne.
Wyatt Cheng dostal otázku za jak dlouho aspoň přibližně vidí dokončení D4. On řekl, že jsou před námi ještě roky tvrdé práce a vývoje, a že nechtějí nic uspěchat. Napsal bych i jméno streamera, který položil tuto otázku, ale bohužel si teď nevzpomenu. Tak já osobně to vidím nejdříve na jaro 2022 spíš tedy jaro 2023. Ale samožřejmě doufám, že to bude dřív, naděje přece umíra poslední :).
Radši ať na tom makaj klidně 4 roky a je to pecka, než kdyby za rok pustili do světa úplnou sra*ku.
Na D3 makali další 4 roky a jak to dopadlo (+ 4-6 let předchozího vývoje), bohužel to není žádná záruka.
Trojka byla v dobe vydani po vyladeni chyb na tom nejlepe v cele sve historii. Ze ji pote zprasili neustalym zjednodusovanim je vec jina. Moznost rollbacku do toho stavu by tretimu dilu jen prospela.
Škoda, že to dál tak zjednodušují a kopírují D3.
Za mě zatím dobrý 🙂