Buildy pro start 16. sezóny vhodné na splnění Greater Rift 20

LEGENDÁRNÍ ZPRÁVA

Zdravím všechny hráče a hráčky Diabla, jmenuji se Sloun a zde na Diablofans budu psát občasníky ohledně buildů. Velkou většinu dnešních buildů mám otestovanou pouze jedním až několika průchody GR 20, takže mé hraní v přiložených videích tomu odpovídá. Mám v plánu informovat o meta buildech nebo jen o buildech které mě baví, ale již nemusí být tak efektivní na hraní.

Dneska bych se s vámi rád podíval na buildy, které využívají čtyři části startovacích setů a dá se s nimi proběhnout Greater Rift 20. Tyto buildy jsem testoval bez paragonů a kostky. Pouze žluté věci vykované u kováře společně se zmíněným startovacím setem.

Na začátek bych chtěl hráče, kteří to ještě neznají, seznámit s ulehčením celého začátku sezony. Challenge Rift nesplňujte v den vydání (tj. 15. ledna), ale počkejte si do pátka. Vytvořte si sezonní postavu a následně splňte Chalenge Rift. Po splnění dostanete materiál a Blood Shardy. Za Blood Shardy si můžete vytočit zajímavý legendární předmět.

Na tomto odkazu si vyberete jaká postava a level vás zajímá a následně vám vyjedou legendárky, které mohou padnout. Ty si můžete ihned vložit do kostky a sezona je hned jednodušší.

Barbarian –  Immortal King’s Call

Skilly

Aktivní

  • Levé myšítko: Ignore pain – Iron Hide
  • Pravé myšítko: Whirlwind – Wind Shear
  • Tlačítko 1: Wrath of the Berserker – Insanity
  • Tlačítko 2: Call of the Ancients – The Council Rises
  • Tlačítko 3: Overpower – Momentum
  • Tlačítko 4: Threatening shout – Falter

Pasivní

  • Unforgivind
  • Rampage
  • Boon of Bul–Katos
  • Ruthless

Pro HC hráče nesmí chybět pasivka Nerves of Steel, vyměnil bych za Rampage.

Gemy

  • Helma – Amethyst
  • Brnění – defenzivní – Diamond, ofenzivní – Ruby
  • Zbraň – Emerald

Popis hraní

Na začátku Riftu zapneme Call of the Ancients. Tyto pomocníky máme po svém boku po celou dobu Riftu. Pokud náhodou umřeme, nebo umře jeden ze společníků (nepravděpodobné), tak skill zmáčkneme znovu.

Wrath of the Berserker zvedá poškození, crit hit, atd. Má vysoký Cooldown, ale my využíváme čtvrtou část setu. Za každých utracených 10 Fury se zredukuje Cooldown o 3 vteřiny u Call of the Ancients a Wrath of the Berserker. To znamená, že tento spell můžeme mít zapnutý téměř pořád.

Ignore pain redukuje obržené poškození o 50 %. Používáme při boji s elitou, nebo s velkou skupinou monster, a to z důvodu vysokého Cooldownu. 

Overpower generuje 5 Fury za každé monstrum, které trefíte. Snažíme se spamovat, spell má tři stacky, tak je zbytečné mít všechny tři.

Threatening Shout mačkáme u skupin monster. Monstra dostanou debuff, budou nám dávat o 25 % menší poškození a díky runě Falter budou dostávat od nás o 25 % poškození více. Threatening Shout také generuje 15 Fury.

Náš hlavní a jediný útočný skill je Whirlwind. Točíme se skrz všechna monstra. Díky runě Wind Shear získáme zpět 5 Fury za každé monstrum kterému dáme poškození.

Build vytvořený na stránce D3planner – https://www.d3planner.com/997525618

Video

Wizard – Vyr’s Amazing Arcana

Skilly

Aktivní

  • Levé myšítko: Energy Armor – Prismatic Armor
  • Pravé myšítko: Disintegrate – Entropy
  • Tlačítko 1: Archon – není nutná runa
  • Tlačítko 2: Magic weapon – Deflection
  • Tlačítko 3: Teleport – Safe Passage
  • Tlačítko 4: Black hole – Spellsteal

Pasivní

  • Blur
  • Evocation
  • Audacity
  • Unsable Anomaly

Gemy

  • Helma – Diamond
  • Brnění – defenzivní – Diamond, ofenzivní – Topaz
  • Zbraň – Emerald

Popis hraní

Při vstupu do Riftu sepneme skilly Energy Armor a Magic Weapon. Tyto skilly udržujeme stále aktivní, to není vůbec těžké, protože trvají deset minut.

Energy Armor zvyšuje Armor o 35 % a All Resist o 25 %.

Magic Weapon zvyšuje naše poškození o 10 % a pokud útočíme, tak kolem nás vytvoří štít ze 4 % HP na 3 vteřiny. Zbytek hraní se dělí na dva typy.

Archon forma

Ve chvíli, kdy použijeme Archon, tak se nám změní všechny skilly. Jako první použijeme bublinu Slow Time. Od teď projektily, které na nás, v bublině znatelně zpomalí.

Druhý skill se jmenuje Teleport. Ten asi není potřeba moc představovat, skáčeme z místa na místo, používáme jak agresivně, tak defenzivně, například na uhnutí od projektilů.

Skill, který používáme na útočení monster na blízko, je Arcane Blast. Já osobně mám zapnuté přes Numlock trik. Vystřelí energii kolem nás, dá se čarovat při chození i při držení pravého tlačítka myši, našeho hlavního skillu Disintegration Wave. Disintegration Wave je paprsek který útočí do vzdálenosti 50 – 55 yardů.

Normální Forma

Po použití Teleportu máme změněnou polohu a také redukci poškození o 25 % na pět vteřin.

Jako útočný spell používáme Disintegrate. Disintegrate před námi vytvoří několik Arcane paprsků.

Black Hole snižuje obdržené poškození o 10 % na pět vteřin, také zvyšuje naše poškození o 3 % za každé monstrum, které Black Hole trefí. Samozřejmě Black Hole zasažené monstra stahuje na jedno místo.

Build vytvořený na stránce D3planner – https://www.d3planner.com/791661955

Video

Necromancer – Trag’Oul’s Avatar

Skilly

Aktivní

  • Levé myšítko: Grim Scythe – Cursed Scythe
  • Pravé myšítko: Fraitly – Scent of Blood
  • Tlačítko 1: Skeletal Mage – Skeleton Archer
  • Tlačítko 2: Devour – Cannibalize
  • Tlačítko 3: Blood rush – není nutná runa
  • Tlačítko 4: Bone Armor – Dislocation

Pasivní

  • Spreading Malediction
  • Dark Reaping
  • External Torment
  • Extended Servitude

Pro HC hráče nesmí chybět pasivka Final Service. Jediné, za co bych ji vyměnil, je Dark Reaping.

Gemy

  • Helma – Amethyst
  • Brnění – defenzivní – Diamond, ofenzivní – Topaz
  • Zbraň – Emerald

Popis hraní

Začal bych skillem Devour. Devour spotřebuje mrtvolu a vyregenuje nám 3 % HP.

Bone Armor zastunuje nepřátele v dosahu na dvě vteřiny. Získáme tím také redukci obdrženého poškození o 3 % za každé monstrum, které spellem trefíme, maximum je deset stacků.

Blood Rush je náš pohybový spell, máme všechny jeho runy díky bonusu setu. Protože máme všechny runy, tak nás použití Blood Rush healuje, zvyšuje Armor, nechá jednu mrtvolku na původním místě.

Grim Scythe je útok na blízko, který nám generuje Essence. Monstra mají 15% šanci, že dostanou jednu z našich Curse. Takže útočení na ně nás následně uzdravuje, snížíme jim rychlost, pokud budou mít málo HP, tak umřou.

Frailty. Afektovaná monstra dostávají o 15 % více poškození od našich minionů. Pokud bude mít nepřítel pod 15 % HP, tak instatně umře.

Jak jste již asi pochopili z pasivek a debuffů, tak našim hlavním poškozením budou minioni a to konkrétně Skeletal Mage. Tito minioni jsou lučištníci, kteří vydrží naživu šest vteřin a můžete jich mít maximálně deset. Pokaždé když vyvoláváte miniona, snažte se mít v targetu monstrum, na které chcete, aby minioni útočili. Zde narážím hlavně na skupinu elit. Pokud to neuděláte, tak minioni budou útočit na náhodný cíl. Ano, mě se to moc ve videu nedaří.

Pokud budete mít štěstí a padne vám prsten Circle of Nailuj’s Evol, tak bych řekl že máte vyhráno.

Build vytvořený na stránce D3planner – https://www.d3planner.com/946007472

Video

Demon Hunter – Natalya’s Vengeance

Skilly

Aktivní

  • Levé myšítko: Evasive Fire – Focus
  • Pravé myšítko: Strafe – Rocket Storm
  • Tlačítko 1: Shadow Power – Blood Moon
  • Tlačítko 2: Preparation – Focused Mind
  • Tlačítko 3: Rain of Vengeance – Flying Strike
  • Tlačítko 4: Companion – Wolf Companion

Pasivní

  • Awareness
  • Ambush
  • Cull the weak
  • Ballistics

Gemy

  • Helma – Diamond
  • Brnění – defenzivní – Diamond, ofenzivní – Emerald
  • Zbraň – Emerald

Popis hraní

Na začátku bych chtěl říci, že jsem tento build jel několikrát a zkoušel všelijaké variace. Pokud to pojedete čistě se žlutými věcmi od kováře, tak potřebujete minimálně 520 tisíc damage a něco kolem 500 tisíc HP.

Jak tedy tento build hrát? Shadow Power máme v buildu pro zvýšení obdrženého healu z našeho útočení. Vzhledem k tomu, že je tato postava naprosto papírová, tak to spamujeme pořád. Z toho důvodu máme Preparation, který doplňuje Disciplinu po dobu patnácti vteřin. Companion má, stejně jako v Multishot buildu (který je popsán zde), funkci zvýšení našeho poškození o 15 % na deset vteřin. Já osobně jsem měl tento spell vlastně pořád na Cooldownu.

Rain of Vengeace je náš hlavní útočící spell. Po několika vteřinách se z nebe snesou ptáci, kteří dají 3 800 % weapon damage a monstra v dané oblasti dostanou na dvě vteřiny stun. Abychom mohli neustále používat Rain of Vengeace, mačkáme skill Evasive Fire. Evasive Fire doplňuje 7 Hatred. Strafe útočí na náhodné nepřátele kolem nás a zároveň se při tom pohybujeme za 75 % naší rychlosti. Strafe spotřebováva Hatred. Díky bonusu 2 částí setu se nám po každém použití jednoho z těchto spellů sníží Cooldown na Rain of Vengeace o čtyři vteřiny.

Build vytvořený na stránce D3planner – https://www.d3planner.com/901854254

Video

Crusader – Seeker of the Light

Skilly

Aktivní

  • Levé myšítko: Shield Glare – Zealous Glare
  • Pravé myšítko: Falling Sword – Rapid Descent
  • Tlačítko 1: Steel Charge – Rejuvenation
  • Tlačítko 2: Blessed Hammer – Limitless
  • Tlačítko 3: Provoke – Too Scared to Run
  • Tlačítko 4: Laws of Justice – Immovable Object

Pasivní

  • Finery
  • Blunt
  • Holy cause
  • Heavenly strenght

Pro HC hráče nesmí chybět pasivka Indescrutible, vyměnil bych ji za Finery.

Gemy

  • Helma – Diamond
  • Brnění – defenzivní – Diamond, ofenzivní – Ruby
  • Zbraň – Emerald

Popis hraní

Hraní Hammerdina není nijak složité. Steel Charge spell je v tomto buildu pro regeneraci HP. Vygeneruje zpět 15 % našeho HP. Druhá a možná hlavní vlastnost je zvýšená mobilita, protože na dvě vteřiny můžeme chodit mezi monstry.

Shield Glare dává okolním nepřátelům v 30 yardech blind a generuje 9 Wrath za každé jedno trefené monstrum.

Druhým skillem kterým si dobíjíme Wrath je Provoke. Ten dá taunt okolním nepřátelům, zpomalí jejich Attack Speed a generuje 30 Wrath, dalších 5 za každé trefené monstrum. Jak jste tedy pochopili, tyto dva spelly točíme pořád a samozřejmě v co největší skupině nepřátel.

Laws of Justice zvýší náš Ressit All o 490 a Armor o 7 000 na 5 vteřin, takže po zmáčnutí tohoto skillu je postava skoro nezranitelná na dané obtížnosti.

Falling Sword využívá bonusu, který nám dává set, a to je snížení obrženého poškození o 50 % na 8 vteřin. Po použití Falling Sword vyskočíme do vzduchu a dopadneme na námi vybrané místo. Čím víc nepřátel trefíme, tím menší bude mít skill Cooldown.

Náš jediný skill na damage je Blessed hammer. Kolem nás se vytvoří malá kladiva, které útočí na vše, čeho se dotknou. Jejich kroužením se pomalu zvyšuje radius. Tím, že je Blessed Hammer díky runě Limitless holy damage, máme za každý zásah vyregenováno 1 % našeho HP z pasivky Holy Cause. Jak ve videu můžete vidět, snažíte se zabíjet skupiny monster, držet Provoke téměř pořád na Cooldownu, abychom generovali Wrath a měli za co útočit.

Problém ovšem začíná na závěru, kdy musíme zabít bosse. Protože kolem nás není moc monster, tak máme málo Wrath a tím pádem nemáme čím útočit.

Build vytvořený na D3planneru – https://www.d3planner.com/680380359

Video

Monk – Uliana’s Stratagem

Skilly

Aktivní

  • Levé myšítko: Way of the Hundred Fists – Fists of Fury
  • Pravé myšítko: Seven – Sided Strike – Sustained Attack
  • Tlačítko 1: Dashing Strike – Blinding Speed
  • Tlačítko 2: Cyclone Strike – Implosion
  • Tlačítko 3: Exploding Palm – Impending Doom
  • Tlačítko 4: Mantra of Salvation – Agility

Pasivní

  • Seize the Initiative
  • Beacon of Ytar
  • Determination
  • Near Death Experience

Gemy

  • Helma – Diamond
  • Brnění – defenzivní – Diamond, ofenzivní – Emerald
  • Zbraň – Emerald

Popis hraní

Tento build mi pro tento start sezony přišel nejjednodušší. Jediný problém je ten, že postava má celkem malou defenzivu.

Začal bych skillem který máme na liště jen pasivně a to Exploding Palm. Exploding Palm aktivujeme skrz bonus set: Každý třetí hit Spirit generátor skillem aplikuje Exploding Palm. Co skill dělá? Pokud nějaké monsrum, které umře, má na sobě tento skill, tak kolem sebe dá poškození za 6 305 weapon damage.

Další skill na liště je Mantra of Salvation. Ta nám zvyšuje dodge šanci a Resist All. Pokud zmáčneme, tak získáme dalších 20 % Resist All, ale je to docela náročné na Spirit, používáme pouze když čekáme nějaké trable.

Dashing Strike, mobility dovednost a také nám po použití na 4 vteřiny zvyšuje šanci na dodge.

Cyclone Strike stahuje všechny monstra v okolí 35 yardů a nahrne je na hromadu přímo na nás.

Way of the Hundred Fists je Spirit generátor. To znamená, že každou třetí ránu aplikuje Exploding Palm. Také samozřejmě doplňuje Spirit.

Seven – Sided Strike je hlavní útočný skill. Zaútočí mezi okolními monstry sedmi skoky za 5 677 % weapon damage + bonus ze čtyř věcí ze setu.

Jak to tedy vypadá?

1x Dashing Strike + 1 – 2x Cyclone Strike + 3x Way of the Hundred Fists + 1x Seven – Sided Strike. Vše umře a jdeme dál.

Build vytvořený na D3planneru – https://www.d3planner.com/945369478

Video

Witch Doctor – Spirit of Arachyr

Skilly

Aktivní

  • Levé myšítko: Haunt – Poisoned Spirit
  • Pravé myšítko: Hex – Jinx
  • Tlačítko 1: Spirit Walk – Severance
  • Tlačítko 2: Soul Harvest – Lanquish
  • Tlačítko 3: Summon Zombie Dogs – Leeching Beasts
  • Tlačítko 4: Gargantuan – Humongoid

Pasivní

  • Confience Ritual
  • Fierce Loyalty
  • Rush of Essence
  • Pierce the Veil

Gemy

  • Helma – Diamond
  • Brnění – defenzivní – Diamond, ofenzivní – Topaz
  • Zbraň – Emerald

Popis hraní

Na začátku ritfu vyvoláme naše pety. Konkrétně Summon Zombie Fogs a Gargantuan.

Summon Zombie Dogs jsou tři psi, kteří při každém zásahu nás oživí za 100 % našeho Life per Hit. Neuškodí si na nějakém dvou itemech narolovat Life per Hit. Kontrolujeme, jestli opravdu máme vyvolané všechny tři, pokud ne, spell zmáčkneme a vyvoláme psy znovu.

Gargantuan, vysoké monstrum, které útočí na několik monster v jeho radiusu za 585 % našeho weapon damage.

Soul Harvest zvyšuje Armor o 10 % za stack a inteligenci o 3 %. Maximum stacků je 5, ty se snažíme stále udržovat na maximu.

Hex udělá z nepřátel slepice, které 12 vteřin neútočí a dáváme jim o 15 % více poškození. Z bonusu, který nám dává set, dostáváme o 50% menší poškození a dostaneme heal za 10 % našeho life per hit na 15 vteřin.

Použitím Spirit Walk můžeme chodit skrz nepřátele a máme zvýšenou rychost o 100 % na 2 vteřiny.

Posledním skillem je Haunt. Nepřátelé, na které jsme použili Haunt, dostávají poison poškození za 4 000 %. Pokud nějaké monstrum afektované Hauntem umře, přesune se Haunt na jiné monstrum. Z runy Poisoned Spirit dostávají montra o 20 % poškození více z našich útoků (Zombie Dogs a Garantuan).

Build vytvořený na D3planneru – https://www.d3planner.com/811022453

Video

Užijte si sezonu 16 a dejte vědět, jestli vám návod pomohl.

Komentáře 20

  1. Ahoj jenom dotaz kde tu sezonu najdu .
    Děkuji

  2. Paráda, některý typy postav sem s určitejma setama ještě nehrál. Doufám že to vydržíš (ty kecy) a uděláš tyhle startovače na všechny sety (podle sezón). S full setem je to sranda ,toho je plnej internet :-D. Pro nás normální hráče co nemají čas to hrotit je to dobré. Bohužel zatím stíhám tvé články jen číst ale bohužel sem zatím nevyzkoušel. Monkem sem třeba prakticky netknutej. Tak třeba tuhle sezonu to dám za nej.

  3. Pekny, je videt ze sis s tim dal praci, jen je to udelany pro novacky nebo ty kteri zacinaji s D3, pro ostrileny borce ktery to maj v maliku celkem neuzitecny. Ale palec hore za praci, treba nas casem prekvapis necim co jeste nikdo nevi :)))

    • No pro nováčky. Já nevím jak ty, ale pravidelně na začátku se zony koukám na nějakej build s čím to projít 😀 Teda pokud se nejedná o mnou hranej build, který znám úplně dokonale :D. Můžu říct, že jsem si u tý Natálky fakt vylámal zuby.

      • Dark_Deamon

        Jj. Je vidět, že DH asi moc nehraješ. Dají se zvolit jiné skilly, popřípadně runy.

        • co se DH týče, tak jsem hrával jen multishot, jinak ta postava jde kolem mě. Mé oblíbené postavy jsou Wizard, Barb a Monk, také to je vidět. Např u Barbara stačí vytočit u Kadaly wristy na Hotu a pak si místo WW udělat HOTU build a máš Gr 20 fakt simple. Já sem to ovšem chtěl vzít celé jinak. Nemumím hrát diablo (neumím ho dobře hrát, atd..) a hra po mě chce abych splnil GR20. Myslím si, že ho určitě pár lidem pomůže a o tom to je. Pro někoho kdo má v D3 stovky hodin to je k prdu, ale to všechny buildy, protože si je najde na jiných webech a sleduje žebříčky atd.
          Abych to shrnul, když jsem psal klukům, jestli můžu pro Dfans psát něco o buildech, tak to od začátku je mířené na lidi co hrajou pro zábavu a třeba o tom nemají ponětí.
          Na druhou stranu, když jsem vytvořil něco svého (farmící wizard), tak jsem tu sklidil kritiku, že to je k prdu…

  4. Pěkný návod, jen bych tam někde doplnil větu o tom že když člověku popadají nějaký věci který podporují procentuálně dmg nějakého spellu tak je dobré to zkombinovat. Pak se dosáhne ještě lepší efektivity a GR 20 nebude za 10+ minuty ale třeba za 5 munut.

    • Ahoj, tyhle buildy jsou dělané pouze se žlutýma ěcma. To jestli někomu padne nějaká legenda je prostě bonus a předpokládám že si to ten člověk nějak vykombinuje jak potřebuje.

      • Jojo to jsem pochopil, jde mi jen o nováčky. Pro ty by byla dobrá takovýhle dovětek k tomu že je to pouze ze žlutěnek.

        • Vykopírováno z textu: „Pouze žluté věci vykované u kováře společně se zmíněným startovacím setem“

          • Tak to řeknu ještě jinak. Pro člověka co s Diablem začíná by to takto mohlo vyznít že takto jak je to tu popsánu je nejlepší volba. Což samozřejmě není, pokud člověk nakombinuje build s věcmi který mu už popadali a přidávají dmg do určitého spellu tak se efektivita zvětšuje. Proto říkám že by tam na začátku nebyla na škodu takováhle větička. Neberte moje příspěvky nějak útočně, je dobře sepsané a pro nováčky jisto jistě velmi užitečné jen aby to nebylo zavádějící.

  5. Zaujal mě Crusader, toho tuhle sezónu vyzkouším. Děkuji za doporučený build.

  6. Pred vice jak dvema lety se mi povedlo splnit GR 45 bez setu s vecmi na Multishot build zkombinovanymi s gearem na Legacy of Nightmare. Myslim, ze s augmenty 80+ by se nyni dalo jit nekam okolo 80., mozna vys. Byl to hodne netradicni a o to vice zabavny build.

  7. Ahoj, já hraju D3 hrozně dlouho, ale jen pro radost a moc jsem nikdy buildy neřešil. Hrozně díky za tvoje návody, protože teď mi to přijde ještě lepší, když víc chápu jak co spolu souvisí (ono moje angličtina je fakt hodně špatná a překlad z googlu není zrovna vždy k pochopení). Jo a nenech se odradit chytráky co to umí určitě nejlépe na světě 😀

    • Ahoj, díky za tvůj komentář, pro lidi jako to jsou dělány.

      • JJ, je to super, aj ja hrajem D3 dlho len pre zábavu a toto sa mi páči, pokračuj budem ťa sledovať 🙂

  Přidat komentář