Diablo III a nadcházející podpora

Ať už začala vaše pouť Diablo III dnes, nebo před sedmi lety, Blizzard se chce podělit o informace o budoucnosti vývoje hry. V tomto blogovém příspěvku se dozvíte, co můžete očekávat od budoucích sezón a patchů.

Nadcházející obsah a sezóny

Počínaje 14. sezónou, Blizzard spustil tematické sezóny. Úkol byl jednoduchý: Změnit zaběhnuté pořádky a vytvořit unikátní zážitky pro každou sezónu. Ať už se jedná o mix toho nejlepšího ze hry, nebo upravit zdroj síly postav, Blizzard i nadále chce hledat nové a vzrušující způsoby, jak změnit Diablo III.

Od přidání tematických sezón byla 16. sezóna jednou z nejpopulárnějších. Sedmnáctá sezóna ukazuje podobná čísla. V šestnácté sezóně hrálo stejně lidí jako v jedenácté (první, ve které byl dostupný nekromant). Blizzard poslouchá zpětnou vazbu a chce nové způsoby, jak změnit zážitek ze hry. To, že zpětná vazba je pozitivní a účast v sezónách je vysoká, dává Blizzardu znamení, že dělá věci správně. Proto ve zpětné vazbě pokračujte.

Vývojáři dělají další tematické sezóny, nové sety pro každou postavu, desítky legendárních sil a balancování. Quality of Life a občasné změny herního systému jsou také v plánu. Ale vše výše zmíněné nepřijde naráz, takže když něco neuvidíte hned, nebojte, na každého se dostane.

PTR a zpětná vazba

Se šestnáctou sezónou Blizzard vyzkoušel nový přístup k PTR. Testování probíhalo pouze jeden týden, Patch Notes byly poskytnuty dopředu, a finální verze byla publikována před tím, než patch vyšel na live serverech. Tento přístup se zdá být vysoce úspěšný. V minulosti kvůli drobným změnám a nasazování více PTR buildů ztrácel Blizzard spoustu vývojářského potenciálu. Což mělo za následek více času investovaného na nasazování patchů na všechny platformy, které podporujeme. Počet lidí na PTR po prvním týdnu padá, je méně zpětné vazby i potřebných dat, proto se Blizzard rozhodl pokračovat v současném formátu PTR.

Blizzard taktéž chce více zdůraznit změny, které byly provedeny na základě zpětné vazby. Ne všechny změny se dějí kvůli testování na PTR. Občas se dějí na základě úžasného tématu na fórech, které čteme celou sezónu, a na dané změně pracujeme dlouho dopředu. Občas se z jednoduchého nápadu stane něco komplexního, než bylo očekáváno, a proto ona věc musí být odložena do některého z budoucích patchů, nebo nemůže být vůbec implementována. Občas se někdo zastaví u stolu vývojáře, prohodí řeč na téma Season Journey a vzejde z toho nápad.

Za změnami, které Blizzard dělá, není vždy jen jedna věc. V budoucnu se budou snažit uznat ty dobré nápady a zdůrazňovat budoucí designové záměry a inspirace pro změny do budoucích patchů. Jedno je důležité: Blizzard je vděčný za zpětnou vazbu a žádá, aby v ní hráči pokračovali, jelikož inspirace přichází z mnoha směrů.

Mít jasno, být komunikativní

Na několik věcí se ptá spousta lidí pořád dokola: Jaké jsou plány, na čem děláme, a jaká jsou plány do budoucna. Tento blog je prvním krokem. Komunitní tým bude viditelnější a komunikativnější na nových fórech, obzvlášť pak v období PTR a patchů. Blizzard chce být v kontaktu s lidmi z celého světa, chce tak činnit pravidelně. Chce probírat věci, které komunitu a vývojáře spojují: Diablo.

Blizzard doufá, že hráčům poskytl lepší představu o tom, jak si Diablo III stojí. Chtějí, aby Sanctuary bylo domovem pro všechny hrdiny. Hráči mají mít místo kam se vrátit, když dostanou chuť zabíjet monstra, sbírat legendárky a vždy najít něco nového.

Zdroj: Battle.net

14 komentářů u „Diablo III a nadcházející podpora

  1. tak neviem ci je ten preklad spravny ale tato veta fakt pobavila

    Občas se z jednoduchého nápadu stane něco komplexního, než bylo očekáváno, a proto ona věc musí být odložena do některého z budoucích patchů, nebo nemůže být vůbec implementována.

    Podla mna Blizzard ma velmi vela uzasnych a komplexnych napadov, ktore nemozu byt vobec implementovane, takze sa v hre neobjavia ale to neznamena, ze nie su kreativny :DDD

  2. Witku, předně tradičně dík za pravidelné perfektní informace. Tyto stránky mají oficiální zastoupení a máte vazbu na Blizzard a já bych měl návrh. Pro slušné hráče je hra výzva, jak sestavit postavu, jaké vlastnosti a jakými předměty ji vybavit, je to pro mne o postřehu a taktice. Najednou vidím, že mezi tzv. „hráči“ v první padesátce s paragonem 3000/4000/5000 za tři měsíce je frajer s paragonem 1400, ten by měl být na prvním místě a ne šmejd co si koupil bota, podvádí a umlátí to paragonem! Přemýšlím, jak ty šmejdy, co když spí a pracuje za ně bot, jak je vyšachovat a napadlo mne to udělat dvěma způsoby, když už sezóny trvají 3 měsíce.
    1. Vytvořit maximální dosažitelný paragon v sezóně, například 2500 a potom ukaž, co v tobě je!
    2.. Asi dost složitá metoda, vytvořit koeficient, kterým by se vypočítal dosažený GR max a dosažený paragon, od třeba dosaženého paragonu například 1300 a to by rozhodovalo o pozici v tabulce GR.
    Současný stav je neudržitelný a spoustu slušných hráčů se smyslem pro fair-play to odradí. Je to jako by šachisti začali hrát a soupeř má dvojnásobný počet figur. Můžete oponovat, že hrají teamy za jednu postavu a že je to v pořádku, tak prostě budou mít smůlu, ale tak to není, to je jenom teorie. Šmejd s paragonem 5000 za tři měsíce je v první desítce, co tam dělá!?

    1. Suhlasim. Mohli by spravit rebricek GR podla Paragonu. Napr do 1500, do 2000 a nad 3000. Po dosiahnuti 1500 paragon sa ti levelovanie zastavi pokial nedas mozmost pokracovat a presunie ta do dalsej skuipiny od 1500-2000. Privital by som aj SSF LIGU. (Solo self found) Vela hracov hrava Diablo rado sam.

  3. Uz od oznameni Diabla Immortal tvrdim a stale si stojim za nazorem, ze Diabla 4 se na PC nemusime vubec dockat. A o prevratnych zmenach v ramci Diabla 3 se neda vubec hovorit. Ta hra je od vydani Reaper of Souls vicemene v udrzovacim modu. A kdyz se podivate, jak se vyviji konkurence PoE, Grim Dawn, Wolcen a jine – Blizzard by musel prijit s necim prevratnym, cim by konkurenci strcil do kapsy.

Napsat komentář