Dvacátá osmá sezóna v Diablu 3 je skoro tady! Co na vás čeká?

A máme tady „poslední“ (v řadě už 28.) sezónu před spuštěním Diabla IV na které se všichni těšíme. Podle toho co nám Blizzard naservíroval v patchi 2.7.5 to vypadá že se opravdu máme na co těšit. A jelikož jsou to novinky nemalé tak si je tady spolu přehledně shrneme. PTR pro vás vyzkoušel a článek připravil člen naší komunity FunSt0rM!

Nová Sezóna

Nové sezóní téma nám představí mechaniky Rites of Sanctuary, Primordial Ashes, a změny některých Class a předmětů.

Pro sezónu 28, Rites of Sanctuary, cestujeme hluboko do tajemných ruin Festering Woods. Během lovecké výpravy narazili občané pocházející z New Tristramu na zlověstný oltář vyřezaný z archaického materiálu s tajemnými značkami. Otřeseni až do morku si vyžádali pomoc statečného Nefalema ochotného prozkoumat tento zlověstný objev, který byl kdysi ponechán času – Oltář obřadů.

(Důležité, lze jej použít už od 1. levelu)

 

Funkce oltáře obřadů

Po příchodu k Altar of Rites hráči uvidí 26 ikon kterým říkáme Seals a tři Legendary Potion Powers. Udělejte si chvilku a seznamte se s níže uvedenými prvky.

Bonusy oltáře obřadů

A – Trvání časovače „Kill Streak“ a bonus za odměnu se zdvojnásobí

B – „Pools of Reflection“  trvá celou sezónu a neodstraní se smrtí

C – Předměty jdou nosit od levelu 1

D – +200 Poškození

E – +25% Snížené poškození z projektilů

F – +25% Rychlosti pohybu (nad rámec max limitu)

G – Zvyší poškození proti elitám o 15%.

H – „Health Globes“  poskytují  štít za 5 % vašeho maximálního zdraví na 7 sekund. Maximální počet stacků 5

I – +25% Snížené poškození útoku z blízka

J – Zvyšuje váš nejvyšší bonus k poškození z elementární dovednosti o 10 %

K – Zvýší poškození proti elitám o 20%

L – +10% Poškození

M – Zdvojnásobí množství Death’s Breaths, které padnou

N – Kritické zásahy regenerují Mana: 15, Hatred: 5, Wrath: 5, Arcane Power: 3, Fury: 3, Spirit: 5, Essence: 5

O – Zdvojnásobí množství „Bounty Caches“, z dokončení „bounties“

P – Orby z „Nephalem a Greater Rifts“ jsou sbírány automaticky

Q – Sníží poškození od elit o 25%

R – +15% Poškození

S – Obdržíme imunitu proti „crowd-control“  effektům

T – Získáme průchodnost

U – „Peti“ sbírají „Death’s Breaths“

V – Z elitní skupiny padá orb navíc

W – Zvýší poškození do bossů o 25%

X – „Peti“ sbírají bílé, modré a žluté předměty a rovnou je rozbíjí na materiál

Y – Zvýší šanci na „Dodge“ (úhyb) o 15%

Z – Zdvojnásobí šanci najít legendární předměty u Kadaly

Potion AA – Když vypijete lektvar zdraví, vytvoříte na zemi jeden ze tří runových kruhů, které udělují zvýšené poškození, snížení „cooldownu“ nebo snížení nákladů na zdroje.

Potion AB – Když vypijete lektvar zdraví, všichni nepřátelé v okruhu 25 yardů budou udělovat o 25 % menší poškození.

Potion AC – Když vypijete lektvar zdraví, získáte náhodné efekt „shrine“ nebo „pylonu“.

AD – Když vám padne „Primal“ legendárka, tak padne hned i druhá náhhodná.

 

Jak odemknout Sealy a Legendary potion powers

Odemykání pečetí a lektvarů nebude snadný úkol, zvláště po mnoha obětech – zjistíte, že se prohrabáváte přes Sanctuary a zabíjíte spousty démonů, kteří vám chtějí bránit v získání plné moci. Hráči musí shromáždit materiály uvedené v nabídce Altar of Rites a obětovat je, aby získali sílu pečeti nebo lektvaru.

Jak můžete vidět, po odemknutí první pečeti je pořadí, ve kterém odemykáte další schopnosti zcela na vás. Jakmile je pečeť nebo síla legendárního lektvaru odemčena, okamžitě získáte její sílu a budete mít možnost odemknout další a další připojené,  jakmile budete mít požadované materiály. Hráči mohou odemknout všechny síly a ty se vztahují na všechny vaše postavy a trvají po celou 28. sezónu.

Poté, co dobudete armády pekla a získáte potřebné materiály k odemknutí všech 26 pečetí a tří lektvarů, získáte odměnu, která se skutečně hodí k vaší nezastavitelné síle – křídla Wings of Terror.

 


Funkce Primordial Ashes

Získávání „Primal“ předmětů není malý úkol. Proto k tomuto patchi přidáváme novou funkci „Primordial Ashes“, která vám pomůže ve vašem hledání. U kováře nyní můžete rozebírat „Primal“ předměty a získáte 55 „Primordial Ashes“.

Do „Kanai’s Cube“  jsme také přidali recept na výrobu „Primal“ předmětů, který vám umožní takto vylepšit jakýkoli (nevyrobený u kováře) legendární předmět na „Primal“ za 100 „Primordial Ashes“. (Najednou lze nosit pouze jeden takto vylepšený předmět a po vylepšení se zamíchají jeho vlastnosti)


Rebalance a změny skillů

Kromě oltáře a primodrial ashes se také v této sezóně dočkáme hodně rebalancování a přímo i zásadních změn, jaké tady nebyly celé roky.

 

Změny u skillů Monka

+Combination Strike Passive Skill:

Každý jiný Spirit generátor, který používáte, zvyšuje vaše poškození o 10 % po dobu tří sekund.

Každý Spirit generátor, který používáte, zvyšuje poškození vašich ostatních generátorů duchů o 100 % po dobu 10 sekund.

+Crippling Wave Skill:

Každý třetí zásah také omráčí nepřátele do vzdálenosti 11 yardů, zpomalí jejich rychlost pohybu o 30 % a rychlost útoku o 20 % na tři sekundy.

Každý třetí zásah také omráčí nepřátele v okruhu 11 yardů, zpomalí jejich rychlost pohybu o 30 % a rychlost útoku o 20 % na 10 sekund.

+Concussion Rune: Nepřátelé zasažení Crippling Wave způsobí o 20 % menší poškození po dobu tří 10 sekund.

+Breaking Wave Rune: Nepřátelé zasažení Crippling Wave utrpí 10% dodatečné poškození ze všech útoků po dobu tří 10 sekund.

+Deadly Reach Skill:

+Foresight Rune: Každý třetí zásah také zvyšuje poškození všech vašich stacků o 15 % na pět sekund.

+Foresight Rune: Každý třetí zásah také zvyšuje poškození všech vašich útoků o 15 % na 10 sekund.

+Way of the Hundred Fists:

+Asimilační runa: Každý zásah nepřítele třetím zásahem zvyšuje vaše poškození o 5 % na pět sekund.

+Asimilační runa: Každý zásah nepřítele třetím zásahem zvyšuje vaše poškození o 5 % na 10 sekund.

 

Změny u předmětů

 

Barbarian

*Horde of the Ninety Savages (6-piece bonus):

+Frenzy způsobí poškození o 2 000 % na stack.

Demon Hunter

* Chanon Bolter:

+ Vaše Spike Pasti na ně lákají nepřátele a způsobují o 150–200 % vyšší poškození. Nepřátelé se mohou vysmívat jednou za 10 sekund.

* The Demon’s Demise:

+ Každý výbuch z Spike Trap po 1 sekundě znovu poškodí všechny nepřátele a způsobí poškození o 150-200 %.

*Natalya’s Slayer:

+ Zvyšuje poškození Spike Trap o 10 -15%.

* Natalya’s Vengeance (2-piece bonus):

+ Zasáhnutím nepřítele vyvoláte past na hroty, pokud je na vašem akčním panelu. Každá detonace Spike Trap obnoví 1 Disciplínu.

* Natalya’s Vengeance (4-piece bonus):

+ Položením pasti na hroty se sníží poškození o 60 %. Doba trvání tohoto bonusu se vždy rovná počtu již položených pastí v sekundách.

* Natalya’s Vengeance (6-piece bonus):

+ Spike Traps způsobí o 10 000 % vyšší poškození a každý po sobě jdoucí výbuch z řetězové detonační reakce způsobí o 10 % větší poškození než předchozí výbuch.

* The Shadow’s Mantle (2-piece bonus):

+ Když budete vybaveni zbraní na blízko, poškození vašich Bolasů, Chakramů, Fan of Knives a Impale se zvýší o 6 000 %.

* Trag’oul Coils:

+ Spike Traps získávají Scatter Rune, jsou rozmístěny dvakrát rychleji a způsobují o 150–200 % vyšší poškození.

* Unhallowed Essence (6-piece bonus):

+ Generátory nenávisti, útoky Vengeance a Multishot způsobí o 1700 % vyšší poškození za bod disciplíny, který Demon Hunter aktuálně má.

 

Monk

* Patterns of Justice (6-piece bonus):

+ Úder s Tempest Rush, když je aktivní Sweeping Wind, zvyšuje také velikost Sweeping Wind a zvyšuje veškeré způsobené poškození o 20 000.

* Raiment of Thousand Storms (4-piece bonus):

+ Dashing Strike utratí 25 spirit, ale když se tak stane, vrátí poplatek.

Necromancer

* Masquerade of the Burning Carnival (6-piece bonus):

+ Bone Spear způsobí o 9 000 % vyšší poškození. Simulakra získají trojnásobek tohoto bonusu.

 

 Wizard

* The Typhon’s Veil (6-piece-bonus):

+ Hydry způsobí o 4 000 % vyšší poškození za každou živou hlavu Hydry.

 

Článek pro vás připravil FunSt0rM

15 komentářů u „Dvacátá osmá sezóna v Diablu 3 je skoro tady! Co na vás čeká?

    1. – open beta probehne 24-26 brezna pro plebs a pro nas preorder maniky zacne o tyden driv 17-19 brezna (yay uz za mesic!)
      – vas progres se mezi tema dvouma etapama prenese
      – beta probehne na PC/PS/XBOX
      – lvl cap 25, prolog cast hry v Act 1, vsechny sidequesty v Act 1 budou aktivni
      – vas charakter bude viditelnej v ingame animacich
      – ucelem bety je samozrejme otestovat stabilitu serveru, vyvazenost postav a zabavnost questu
      – 28 unora bude druhej developers live stream, kde se dozvime dalsi novy informace

          1. vďaka KUFI ! dobrá práca ! nech už je 17.3. 🙂 to bude pekelný víkend !

Napsat komentář