Dvacátá pátá sezóna – představení

Jedna sezóna je za námi, blíží se další, ta začne již 10. prosince v 17:00. Ještě před tím však 7. prosince dostaneme patch 2.7.2.

Sezóna

Nové sezónní téma

Dvacátápátá sezóna představuje nový předmět zvaný Soul Shard. Nephalem mohou nalézt sedm unikátních Soul Shard podle Lords of Hell, Soul Shards dávají nové démonické síly. Tři Prime Evil Soul Shards mohou být zasazeny do helmy, čtyři Lesser Evil Soul Shards mohou být zasazeny do zbraní. Každý Soul Shard může být třikrát vylepšen za pomoci nového předmětu – Hellforge Ember.

Soul Shards a Hellforge Embers mohou padnout kdekoliv v Sanctuary, Soul Shardy mají větší šanci, že padnou z bossů. Soul Shard nemůže být vyměněn, ale může být rozebrán (salvage) využit v Caldesann’s Despair. Můžete využít pouze jeden Prime Evil Soul Shard a zároveň pouze jeden Lesser Evil Soul Shard. Soul Shards a Hellforge Embers padají pouze na sezóně, po konci sezóny nebudou přeneseny.

Odměny

V 25. sezóně se vrací odměny z 13. sezóny. Jako vždy dostaneme dvě části z Conqueror’s setu – helma a ramenní chrániče. Portrét nás čeká taktéž, a tuto sezónu dostanete medvídka, kterého potkal nepěkný osud.Ale je hezké, když máte možnost získat něco nového, když jste se účastnili předchozích sezón. Pokračujeme v odměnách za splnění kompletní sezóny. Dostane dvě zcela nové odměny za dokončení celé Season Journey. Tentokrát to bude mazlík The Dark Lordling a rámeček portrétu Pane of Tristram.

Season Journey odměny

Jak většina z vás ví, pro rožšíření truhly je potřeba splnit Conqueror kapitolu. Zde je seznam úkolů:

  • Complete a Torment XIII Rift in under 5 minutes
    • Dokončete Nephalem Rift pod pět minut na Torment XIII
  • Complete Greater Rift 60 solo
    • Sám úspěšně dokonči Greater Rift Level 60
  • Kill Greed on Torment XIII
    • Zabij Greed na obtížnost Torment XIII
  • Kill Cydaea on Torment XIII in under 15 seconds
    • Zabij Cydaea za méně než 15 sekund na obtížnost Torment XIII
  • Reforge a Legendary or Set item
    • Udělej Reforge legendárního, nebo setového předmětu
  • Augment an Ancient item with a Level 50 or greater Legendary Gem
    • Použij Kanai’s Cube pro Augmentaci dvou Ancient předmětů za použití legendárních gemů s minimálním levelem 50
  • Level three Legendary Gems to 55
    • Dosáhni se třemi legendárními kameny levelu 55
  • Complete two Conquests
    • Dokonči dva Conquesty

Nové Conquesty

Jaké Conquesty nás čekají tuto sezonu? Milujete rychlou jízdu? Pak jsou vám určeny Sprinter a Speed Racer conquesty. Radši překonáváte sami sebe? V Divinity a Lionhearted musíte pokořit Greater Rift 75. Milujete zabíjení obrovského počtu monster? Snad vaši touhu po krvi utišíu Curses! a Stars Align. Zvládnete Greater Rift 40 bez setu? Pokud ano, budou vám po chuti The Thrill a Super Human. Masters of the Universe a Masters of Sets jsou určeny pro ty, kteří ovládají perfektně všechny postavy.

Sety nachystané pro třináctou sezónu

  • Barbarian – Might of the Earth
  • Crusader – Thorns of the Invoker
  • Demon Hunter – The Shadow’s Mantle
  • Monk – Monkey King’s Garb
  • Necromancer – Grace of Inarius
  • Witch Doctor – Raiment of the Jade Harvester
  • Wizard – Firebird’s Finery

Patch Notes

Prime Evil Soul Shards

  • Sliver of Terror

    • Základní síla
      • Vaše Cooldowny jsou zvýšeny o 25 %. Za každou dovednost, které běží cooldown, dostáváte o 12,5 % nižší poškození a udělujete o 12,5 % vyšší poškození.
    • Další síly
      • Rychlost útoků, šance na kritický zásah jsou zvýšeny o 5 % za každou dovednost, které běží cooldown.
      • Po zabití 100 nepřátel vyvoláte Ring of Fire.
      • Pokud cooldown běží třem a více dovednostem, vaše bleskové a ohňové poškození je o 50 % vyšší.
  • Shard of Hatred

    • Základní síla
      • Pokud je v dosahu 25 yardů 3 a méně nepřátel, udělujete o 15 % nižší poškození. Pokud je v dosahu 25 yardů více než 3 nepřátelé, udělujete o 5 % vyšší poškození za každého nepřítele a to až do maxima 50 %.
    • Další síly
      • Zabití elity přitáhne všechny nepřátele v dosahu 40 yardů na místo, kde elita zemřela.
      • Vaše rychlost pohybu je zvýšena o 50 %. Každý nepřítel v dosahu 25 yardů snižuje vaši rychlost pohybu o 10 % a to až do maxima 70 %.
      • Základní síla je upravena: Pokud je v dosahu 25 yardů více než 3 nepřátelé, udělujete o 10 % vyšší poškození za každého nepřítele a to až do maxima 100 %.
  • Fragment of Destruction

    • Základní síla
      • Můžete procházet skrz nepřátele. Každý nepřítel, kterým projdete, dostane na 7 sekund Mark of Destruction. Každý nepřítel, který má Mark of Destruction a zemře, sníží cooldown na jedné dovednosti. Pokud nepřítel nezemře, ztratíte 2 % vašich maximálních HP. Pokud máte méně než 35 %, Mark of Destruction není aplikována.
    • Další síly
      • Je 25% šance, že pokud nepřítel s Mark of Destruction zemře, obnoví se vám 5 % zdraví.
      • Když je aplikována Mark of Destruction, zvýší se vám rychlost pohybu o 5 % na 7 sekund. Má maximálně 10 stacků.
      • Zůstává za vámi ohnivá stopa, nepřítel, který má Mark of Destruction a méně než 10 % HP, zemře.

Lesser Evil Soul Shards

  • Stain of Sin

    • Základní síla
      • Udělujete o 25 % nižší poškození. Když zabijete 50 nepřátel, objeví se krvavé kolo, které zvedá poškození do nepřátelských elit o 150 % a trvá 15 sekund.
    • Další síly
      • Krvavé kolo neguje afixy elitek.
      • Po zabití elitek se objeví další Rift Progress kuličky.
      • Krvavá kola nyní sbírají Rift Progress kuličky.
  • Dregs of Lies

    • Základní síla
      • Udělujete o 25 % nižší poškození. Vaši peti udělují o 25 % vyšší poškození.
    • Další síly
      • Zabití elity snižuje cooldowny o 5 sekund.
      • Pokud dostanete ránu, která by vás zabila, objeví se stín, který zabrání vaší smrti, obnoví vaše HP na 35 % maximálních HP, přidá +225 All Resist všem členům party po dobu trvání stínu. Stín trvá 15 sekund.
      • Pokaždé, když pet zasáhne nepřítele, vaše poškození je zvýšeno o 0,5 % na 5 sekund. Má maximálně 100 stacků. Když dosáhnete 100 stacků, ty se obnoví na 0.
  • Remnant of Pain

    • Základní síla
      • Šance na kritický zásah je snížena o 15 %. Útoky proti nepřátelům s omezeným pohybem (Incapacitated) jsou automaticky kritcké.
    • Další síly
      • Zasažení nepřítele ledovým poškozením má 50% šanci na jejich zamražení. Ledové poškození do zamražených nepřátel je zvýšeno o 20 %.
      • Pokud bonus k rychlosti pohybu je vyšší než 50 %, můžete procházet skrz nepřátele. Pokud projdete nepřítelem, odhodíte jej a na 2 sekundy jej omráčíte.
      • Pokud kriticky zasáhnete nepřítele, vaše rychlost útočení je po dobu 5 sekund o 5 % vyšší, platí pro všechny členy party. Má maximálně 10 stacků.
  • Essence of Anguish

    • Základní síla
      • Každé udělení jedového poškození zvyšuje redukci cooldownu a rychlost pohybu o 2,5 %, udílené poškození je zvýšeno o 5 %, a to vše má trvání 10 sekund. Má maximálně 10 stacků.
    • Další síly
      • Rychlost pohybu a redukce cooldownů má maximálně 15 stacků.
      • Když dáte nepříteli jedové poškození, ten pak dostává o 50 % vyšší poškození jedem ze všech zdrojů po dobu 10 sekund.
      • Zabití nepřítele smrtelnou ranou (Death blow) dá to stejné poškození všem nepřátelům v dosahu 25 yardů.

Předměty

  • Depth Diggers: Základní dovednosti udělují 80 % – 100 % dalšího poškození.
  • Remorseless: Pokud jsou zároveň aktivní Wrath of the Berserker a Call of the Ancients, Hammer of the Ancients uděluje o 600 % – 800 % vyšší poškození.
  • Shukrani’s Triumph: Spirit Walk trvá do doby, než 3x zaútočíte, nebo dokud není dosahu 20 yardů elitní nepřítel. Útoky ve spririt realmu udělují o 75 % – 100 % vyšší poškození.
  • Lakumba’s Ornament: Snižuje příchozí poškození o 60 % pokud máte nejméně 1 – 3 stacky Soul Harvest, za každý další stack se poškození snižuje o 2 %.
  • Spider Queen’s Grasp: Corpse Spiders udělují o 600 % – 800 % vyšší poškození, dále pak vyhazují síťku, která zpomalí nepřátele o 80 %.
  • Brood of Araneae​: Corpse Spiders udělují o 75 % – 100 % vyšší poškození, každé kousnutí pak způsobí, že cíl bude dostávat na 5 sekund o 1 % vyšší poškození od Corpse Spiders.
  • Spirit of Arachyr (2-piece bonus): Vyvolá trvalou Spider Queen, která je s hráčem spojena otráveným vláknem. Nepřátelé zasažení vláknem jsou otráveni. Corpse Spider útočící na otrávené nepřátele udělují stejné poškození všem otráveným nepřátelům. Spider Queen se pohybuje tam, kam hodíte Corpse Spiders. Corspe Spiders mají HP.
  • Spirit of Arachyr (4-piece bonus): Spider Queen za sebou zanechává síťku trvající 15 sekund, která zpomalí nepřátele. Otrávení nepřátelé stojící v síťce zůstanou otrávení. Pokud hráč stojí v síťce, dostává o 75 % nižší poškození a to i 4 sekundy poté, co opustí síťku.
  • Spirit of Arachyr (6-piece bonus): Poškození vyvolaných noshledů (Corpse Spiders, Plague of Toads, Firebats, Locust Swarm, Hex, Piranhas) je zvýšeno o 25 000 %.
  • Marauder’s Encasement (4-piece bonus): Když vystřelíte Elemental Arrow, Chakram, Impale, Multishot a Cluster Arrow, Sentries jej vystřelí také, stejně tak když vystřelíte Hatred spender, vystřelí jej také.
  • Marauder’s Encasement (6-piece bonus): Vaše primární dovednosti, Elemental Arrow, Chakram, Impale, Multishot, Cluster Arrow, Companions, Vengeance a Sentries udělují o 12 000 % vyšší poškození za každou aktivní Sentry.
  • The Shadow’s Mantle (6-piece bonus): Impale uděluje o 75 000 % vyšší poškození prvnímu zasaženému nepřáteli, o 25 000 % vyšší poškození dalším nepřátelům.
  • Bombardier’s Rucksack: Můžete mít dvě další Sentries. Cluster Arrow uděluje o 150 % – 200 % vyšší poškození.
  • Bones of Rathma (6-piece bonus): Každý aktivní noshled zvyšuje poškození Army of the Dead o 1 750 % a to až do maxima 31 500 %.
  • Firebird’s Finery (6-piece bonus): Hráč má o 5 000 % vyšší poškození, pokud je na cíli Ignite. Zasažení nepřítele pod vlivem Ignite některým non-channeling fire kouzlem vynásobí poškození Ignite násobkem Combustion stacků. Peti nemohou spustit tento efekt.

Zdroj: Blizzard

Jeden komentář u „Dvacátá pátá sezóna – představení

Napsat komentář