Dvacátá páta sezóna je téměř za námi, blíží se další, ta začne již 15. dubna v 17:00. Ještě před tím však 12. dubna dostaneme patch 2.7.3.
Sezóna
Nové sezónní téma
Dvacátášestá sezóna představuje Echoing Nightmare, dobrovolná výzva plná odměn. Hráči bojují se vzpomínkami Nephalem, kteří padli v Greater Riftech. Současní Nephalem musí bojovat a nevyhnutelně padnout pod náporem démonů. Hráči musí sbírat Petrified Scream z poražených Greater Rift Guardians, aby se mohli dostat do Echoing Nightmare. Transmutací Petrified Scream v Kanai’s Cube otevře portál, v němž budete čelit nočním můrám minulosti.
Odměny
V 26. sezóně se vrací odměny z 14. sezóny. Jako vždy dostaneme dvě části z Conqueror’s setu – kalhoty a boty. Portrét nás čeká taktéž, navíc dostanete prapor.
Ale je hezké, když máte možnost získat něco nového, když jste se účastnili předchozích sezón. Pokračujeme v odměnách za splnění kompletní sezóny. Dostane dvě zcela nové odměny za dokončení celé Season Journey.
Season Journey odměny
Jak většina z vás ví, pro rožšíření truhly je potřeba splnit Conqueror kapitolu. Zde je seznam úkolů:
- Complete a Torment XIII Rift in under 5 minutes
- Dokončete Nephalem Rift pod pět minut na Torment XIII
- Complete Greater Rift 60 solo
- Sám úspěšně dokonči Greater Rift Level 60
- Kill Greed on Torment XIII
- Zabij Greed na obtížnost Torment XIII
- Kill Butcher on Torment XIII in under 30 seconds
- Zabij Butchera za méně než 30 sekund na obtížnost Torment XIII
- Reforge a Legendary or Set item
- Udělej Reforge legendárního, nebo setového předmětu
- Augment an Ancient item with a Level 50 or greater Legendary Gem
- Použij Kanai’s Cube pro Augmentaci dvou Ancient předmětů za použití legendárních gemů s minimálním levelem 50
- Level three Legendary Gems to 55
- Dosáhni se třemi legendárními kameny levelu 55
- Complete two Conquests
- Dokonči dva Conquesty
Nové Conquesty
Jaké Conquesty nás čekají tuto sezonu? Máte přezdívku Strýček Skrblík? Pak se vám budou líbit Avarice a Avarita a 50 milionů zlatých. Nebo vám snad říkají Speedy Gonzales? Pak jsou pro vás určeny Speed Demon a Need for Speed. Dráček Spike z Můj Malý Pony by určit měl radost z On a Good Day a I Can’t Stop, jste jako on? Chip a Dale určitě rádi šplhají, stejně tak jako lidé, kteří plní Divinity a Lionhearted. Jestli jste jako Akela, vlčice samotářka, mohli by se vám líbit Years of War a Dynasty.
Sety nachystané pro čtrnáctou sezónu
- Barbarian – The Legacy of Raekor
- Crusader – Armor of Akkhan
- Demon Hunter – Embodiment of the Marauder
- Monk – Inna’s Reach
- Necromancer – Pestilence Master’s Shroud
- Witch Doctor – Zunimassa’s Haunt
- Wizard – Delsere’s Magnum Opus
Patch Notes
Dvacátášestá sezóna představuje Echoing Nightmare, dobrovolná výzva plná odměn. Hráči bojují se vzpomínkami Nephalem, kteří padli v Greater Riftech. Současní Nephalem musí bojovat a nevyhnutelně padnout pod náporem démonů. Hráči musí sbírat Petrified Scream z poražených Greater Rift Guardians, aby se mohli dostat do Echoing Nightmare. Transmutací Petrified Scream v Kanai’s Cube otevře portál, v němž budete čelit nočním můrám minulosti.
- Petrified Screams a the Echoing Nightmare jsou dostupné pouze na sezonní postavě.
- Je potřeba pouze jednoho hráče, aby otevřel Echoing Nightmare.
- Aby hráči mohli vstoupit do Echoing Nightmare, je potřeba potvrdit dialgové okno.
- Obtížnost Echoing Nightmare se škáluje s postupem. Čím rychleji zabíjí nepřátele, tím rychlejší je postup.
- Za dokončení Echoing Nightmare hráči obdrží: Zkušenosti, legendární přdměty, Blood Shards, kameny a nové legendárky zvané Whisper of Atonement.
- Whisper of Atonement je nový legendární kámen použitelný exkluzivně pro augmentaci legenárních předmětů. Padá s předem daným rankem na základě toho, jak se hráči v Echoing Nightmare vedlo.
- V Echoing Nightmare s spawnují Rare monstra
- Z nebe padají meteory.
- Občas se objeví Hellish Machinations, které spawnují Exploding Lunatics.
- V Echoing Nightmare se spawnují Rift Guardians.
- Upravena frekvence spawnu monster.
- Časovač opuštění Echoing Nightmare zvýšen na 60 sekund.
- Whisper of Atonement nyní může mít až rank 125.
- Monstra v Echoing Nightmare nemůžou být zamražena, omráčena, vyhozena do vzduchu, nebo zakořeněna (Frozen, Stunned, Rooted or Knocked Back).
- Conduit Shrine nyní uděluje správné poškození.
- Z nepřátel v Echoing Nightmares nepadá zlato, předměty a lahve se životy.
- Exploding Lunatics a Meteory dávají vyšší poškození.
- Poškození Exploding Lunatics a Meteorů je nyní fyzické poškození.
- Obtížnost Tier 100 a vyšších je upravena.
- Shield Pylon je nahrazen Speed Pylonem.
- Zkušenosti za dokončené Echoing Nightmares byly upraveny, nyní odpovídají Greater Rift zkušenostem.
- Echoing Nightmares nelze otevřít hrát s nižším levelem než 70.
- Upraveno padání Petrified Screams z Greater Rift Guardians.
Greater Rift
- Orek’s Dream: Greater Rift má drobnou šanci, že bude Orek’s Dream. Tyto rifty mají speciálně vyselektované mapy a kompozice monster.
- 3 mapy byly přidány do seznamu map Greater Rifts
- Fields of Misery
- Desolate Sands
- Briarthorn Cemetery
- 2 mapy byly odebrány ze seznamu map Greater Rifts
- Sewers of Caldeum
- Hidden Aqueducts
- Pravděpodobnost map byla upravena.
- Pravděpodobnost monster byla upravena.
- Následující monstra budou dávat více progresu a zkušeností
- Blazing Guardians
- Smoldering Guardians
- Frost Guardian
- Noxious Guardian
- Shock Guardian
- Blood Clan Spearman
- Dark Moon Clan Impaler
- Moon Clan Impaler
- Blood Clan Impaler
- Ice Clan Impaler
- Hell Witch
- Vile Temptress
- Hráči mohou zavřít probíhající Greater Rift. Tato možnost je dostupná pouze ve hře pro jednoho hráče.
- Některá monstra davají více do progresu, např. Fallen Shaman, Fallen Conjurer, Fallen Prophet a Fallen Firemage.
- Vstup do Orek’s Dream má speciální vizuální efekt.
- Upravena viněta Orek’s Dream.
Předměty
- Barbar
- Legacy of Raekor (4-piece Bonus)
- Furious Charge má efekt všech run. Uděluje o 1 000 % vyšší poškození. Za každé 1 % chybějících HP se zvyšuje poškození Ancient Spear o 2 %.
- Legacy of Raekor (6-piece Bonus)
- Zasažení nepřítele útokem Furious Charge zvyšuje poškození dalšího Ancient Spear o 5 500 %. Ze zasaženého cíle vyletí další kopí. Tento efekt se stackuje, každý Spear spotřebuje maximálně 5 stacků naráz.
- Arreat’s Law
- Weapon Throw a Ancient Spear udělují o 150 % až 200 % vyšší poškození.
- Weapon Throw generuje až 50 Fury podle toho, jak daleko stojíte od nepřítele.
- Vygenerovaná Fury může překročit maximální Fury až o 200 Fury.
- Ancient Spear obnoví až 50 Fury podle vzdálenosti od nepřítele. Obnoví maximální Fury na její základní maximum.
- The Three Hundredth Spear
- Weapon Throw a Ancient Spear udělují o 150 % až 200 % vyšší poškození.
- Rychlost útoku Weapon Throw je zvýšena o 200 %.
- Skular’s Salvation
- Weapon Throw a Ancient Spear udělují o 150 % až 200 % vyšší poškození.
- Pokud Ancient Spear – Boulder Toss zasáhne 5 a méně nepřátel, poškození je zvýšeno o 100 %.
- Legacy of Raekor (4-piece Bonus)
- Křižák
- Thorns of the Invoker
- Rychlost útoku Punish a Slash zvýšena o 100 % a udělují 67 500% poškození Thorns.
- Norvald’s Fervor
- Pokud je aktivní Steed Charge a 5 sekund po jejím skončení je poškození zvýšeno o 200 %.
- Thorns of the Invoker
- Monk
- Bindings of the Lesser God
- Nepřátelé zasažení Cyclone Strike dostávají na 5 sekund o 150 % až 200 % vyšší poškození z Mystic Ally.
- Inna’s Mantra (6-piece Bonus)
- Všichni Mystic Allies vyvolaní bonusem nyní mají dobu trvání obnovenu každým útokem.
- Mystic Ally – Fire Ally nyní mají Passability.
- Mystic Ally – Earth Ally
- Bonus k rychlosti vrhání kamenů navýšen.
- Vrhnuté kameny nelze zpomalit.
- Bindings of the Lesser God
Zdroj: Blizzard
Echoing Nightmare. Současní Nephalem musí bojovat a nevyhnutelně padnout pod náporem démonů. HC postavy tam nebudou umírat ????
Nevim. Ale nechal bych Slouna to vyzkoušet 🙂
Ftipálku 😀
Umírají. Vyzkoušeno.