Dvacátá šestá sezóna – představení

Dvacátá páta sezóna je téměř za námi, blíží se další, ta začne již 15. dubna v 17:00. Ještě před tím však 12. dubna dostaneme patch 2.7.3.

Sezóna

Nové sezónní téma

Dvacátášestá sezóna představuje Echoing Nightmare, dobrovolná výzva plná odměn. Hráči bojují se vzpomínkami Nephalem, kteří padli v Greater Riftech. Současní Nephalem musí bojovat a nevyhnutelně padnout pod náporem démonů. Hráči musí sbírat Petrified Scream z poražených Greater Rift Guardians, aby se mohli dostat do Echoing Nightmare. Transmutací Petrified Scream v Kanai’s Cube otevře portál, v němž budete čelit nočním můrám minulosti.

Odměny

V 26. sezóně se vrací odměny z 14. sezóny. Jako vždy dostaneme dvě části z Conqueror’s setu – kalhoty a boty. Portrét nás čeká taktéž, navíc dostanete prapor.

Ale je hezké, když máte možnost získat něco nového, když jste se účastnili předchozích sezón. Pokračujeme v odměnách za splnění kompletní sezóny. Dostane dvě zcela nové odměny za dokončení celé Season Journey.

Season Journey odměny

Jak většina z vás ví, pro rožšíření truhly je potřeba splnit Conqueror kapitolu. Zde je seznam úkolů:

  • Complete a Torment XIII Rift in under 5 minutes
    • Dokončete Nephalem Rift pod pět minut na Torment XIII
  • Complete Greater Rift 60 solo
    • Sám úspěšně dokonči Greater Rift Level 60
  • Kill Greed on Torment XIII
    • Zabij Greed na obtížnost Torment XIII
  • Kill Butcher on Torment XIII in under 30 seconds
    • Zabij Butchera za méně než 30 sekund na obtížnost Torment XIII
  • Reforge a Legendary or Set item
    • Udělej Reforge legendárního, nebo setového předmětu
  • Augment an Ancient item with a Level 50 or greater Legendary Gem
    • Použij Kanai’s Cube pro Augmentaci dvou Ancient předmětů za použití legendárních gemů s minimálním levelem 50
  • Level three Legendary Gems to 55
    • Dosáhni se třemi legendárními kameny levelu 55
  • Complete two Conquests
    • Dokonči dva Conquesty

Nové Conquesty

Jaké Conquesty nás čekají tuto sezonu? Máte přezdívku Strýček Skrblík? Pak se vám budou líbit Avarice a Avarita a 50 milionů zlatých. Nebo vám snad říkají Speedy Gonzales? Pak jsou pro vás určeny Speed Demon a Need for Speed. Dráček Spike z Můj Malý Pony by určit měl radost z On a Good Day a I Can’t Stop, jste jako on? Chip a Dale určitě rádi šplhají, stejně tak jako lidé, kteří plní Divinity a Lionhearted. Jestli jste jako Akela, vlčice samotářka, mohli by se vám líbit Years of War a Dynasty.

Sety nachystané pro čtrnáctou sezónu

  • Barbarian – The Legacy of Raekor
  • Crusader – Armor of Akkhan
  • Demon Hunter – Embodiment of the Marauder
  • Monk – Inna’s Reach
  • Necromancer – Pestilence Master’s Shroud
  • Witch Doctor – Zunimassa’s Haunt
  • Wizard – Delsere’s Magnum Opus

Patch Notes

Dvacátášestá sezóna představuje Echoing Nightmare, dobrovolná výzva plná odměn. Hráči bojují se vzpomínkami Nephalem, kteří padli v Greater Riftech. Současní Nephalem musí bojovat a nevyhnutelně padnout pod náporem démonů. Hráči musí sbírat Petrified Scream z poražených Greater Rift Guardians, aby se mohli dostat do Echoing Nightmare. Transmutací Petrified Scream v Kanai’s Cube otevře portál, v němž budete čelit nočním můrám minulosti.

  • Petrified Screams a the Echoing Nightmare jsou dostupné pouze na sezonní postavě.
  • Je potřeba pouze jednoho hráče, aby otevřel Echoing Nightmare.
  • Aby hráči mohli vstoupit do Echoing Nightmare, je potřeba potvrdit dialgové okno.
  • Obtížnost Echoing Nightmare se škáluje s postupem. Čím rychleji zabíjí nepřátele, tím rychlejší je postup.
  • Za dokončení Echoing Nightmare hráči obdrží: Zkušenosti, legendární přdměty, Blood Shards, kameny a nové legendárky zvané Whisper of Atonement.
  • Whisper of Atonement je nový legendární kámen použitelný exkluzivně pro augmentaci legenárních předmětů. Padá s předem daným rankem na základě toho, jak se hráči v Echoing Nightmare vedlo.
  • V Echoing Nightmare s spawnují Rare monstra
  • Z nebe padají meteory.
  • Občas se objeví Hellish Machinations, které spawnují Exploding Lunatics.
  • V Echoing Nightmare se spawnují Rift Guardians.
  • Upravena frekvence spawnu monster.
  • Časovač opuštění Echoing Nightmare zvýšen na 60 sekund.
  • Whisper of Atonement nyní může mít až rank 125.
  • Monstra v Echoing Nightmare nemůžou být zamražena, omráčena, vyhozena do vzduchu, nebo zakořeněna (Frozen, Stunned, Rooted or Knocked Back).
  • Conduit Shrine nyní uděluje správné poškození.
  • Z nepřátel v Echoing Nightmares nepadá zlato, předměty a lahve se životy.
  • Exploding Lunatics a Meteory dávají vyšší poškození.
  • Poškození Exploding Lunatics a Meteorů je nyní fyzické poškození.
  • Obtížnost Tier 100 a vyšších je upravena.
  • Shield Pylon je nahrazen Speed Pylonem.
  • Zkušenosti za dokončené Echoing Nightmares byly upraveny, nyní odpovídají Greater Rift zkušenostem.
  • Echoing Nightmares nelze otevřít hrát s nižším levelem než 70.
  • Upraveno padání Petrified Screams z Greater Rift Guardians.

Greater Rift

  • Orek’s Dream: Greater Rift má drobnou šanci, že bude Orek’s Dream. Tyto rifty mají speciálně vyselektované mapy a kompozice monster.
  • 3 mapy byly přidány do seznamu map Greater Rifts
    • Fields of Misery
    • Desolate Sands
    • Briarthorn Cemetery
  • 2 mapy byly odebrány ze seznamu map Greater Rifts
    • Sewers of Caldeum
    • Hidden Aqueducts
  • Pravděpodobnost map byla upravena.
  • Pravděpodobnost monster byla upravena.
  • Následující monstra budou dávat více progresu a zkušeností
    • Blazing Guardians
    • Smoldering Guardians
    • Frost Guardian
    • Noxious Guardian
    • Shock Guardian
    • Blood Clan Spearman
    • Dark Moon Clan Impaler
    • Moon Clan Impaler
    • Blood Clan Impaler
    • Ice Clan Impaler
    • Hell Witch
    • Vile Temptress
  • Hráči mohou zavřít probíhající Greater Rift. Tato možnost je dostupná pouze ve hře pro jednoho hráče.
  • Některá monstra davají více do progresu, např. Fallen Shaman, Fallen Conjurer, Fallen Prophet a Fallen Firemage.
  • Vstup do Orek’s Dream má speciální vizuální efekt.
  • Upravena viněta Orek’s Dream.

Předměty

  • Barbar
    • Legacy of Raekor (4-piece Bonus)
      • Furious Charge má efekt všech run. Uděluje o 1 000 % vyšší poškození. Za každé 1 % chybějících HP se zvyšuje poškození Ancient Spear o 2 %.
    • Legacy of Raekor (6-piece Bonus)
      • Zasažení nepřítele útokem Furious Charge zvyšuje poškození dalšího Ancient Spear o 5 500 %. Ze zasaženého cíle vyletí další kopí. Tento efekt se stackuje, každý Spear spotřebuje maximálně 5 stacků naráz.
    • Arreat’s Law
      • Weapon Throw a Ancient Spear udělují o 150 % až 200 % vyšší poškození.
      • Weapon Throw generuje až 50 Fury podle toho, jak daleko stojíte od nepřítele.
      • Vygenerovaná Fury může překročit maximální Fury až o 200 Fury.
      • Ancient Spear obnoví až 50 Fury podle vzdálenosti od nepřítele. Obnoví maximální Fury na její základní maximum.
    • The Three Hundredth Spear
      • Weapon Throw a Ancient Spear udělují o 150 % až 200 % vyšší poškození.
      • Rychlost útoku Weapon Throw je zvýšena o 200 %.
    • Skular’s Salvation
      • Weapon Throw a Ancient Spear udělují o 150 % až 200 % vyšší poškození.
      • Pokud Ancient Spear – Boulder Toss zasáhne 5 a méně nepřátel, poškození je zvýšeno o 100 %.
  • Křižák
    • Thorns of the Invoker
      • Rychlost útoku Punish a Slash zvýšena o 100 % a udělují 67 500% poškození Thorns.
    • Norvald’s Fervor
      • Pokud je aktivní Steed Charge a 5 sekund po jejím skončení je poškození zvýšeno o 200 %.
  • Monk
    • Bindings of the Lesser God
      • Nepřátelé zasažení Cyclone Strike dostávají na 5 sekund o 150 % až 200 % vyšší poškození z Mystic Ally.
    • Inna’s Mantra (6-piece Bonus)
      • Všichni Mystic Allies vyvolaní bonusem nyní mají dobu trvání obnovenu každým útokem.
    • Mystic Ally – Fire Ally nyní mají Passability.
    • Mystic Ally – Earth Ally
      • Bonus k rychlosti vrhání kamenů navýšen.
      • Vrhnuté kameny nelze zpomalit.

Zdroj: Blizzard

4 komentáře u „Dvacátá šestá sezóna – představení

Napsat komentář