Konec PTR, je patch 2.1.2 na spadnutí?

Blíží se ukončení PTR realmu, kdy bude vypnut? Dovíte se v dnešní novice. Dále se objevily náznaky o blížícím se patchi 2.1.2 a pauze mezi sezónama. Jste zvědaví?

První tu máme zprávu od Grimiku, informuje hráče o vypnutí testovacího realmu. Stane se tak 9. ledna, přibližně v 8 hodin večer našeho času. V blue-postu je původní americký čas.

V rámci příprav na spuštění patche 2.1.2 vypneme PTR server. Stane se tak 9. ledna přibližně v 11:00 PST. Od té chvíle se nebude možné nalogovat do PTR klienta, všechny PTR účty budou resetovány, PTR Feedback a PTR Bug report fóra  budou uzamknuta a nebude již možné do nich přispívat.

Mějte na paměti, jakýkoliv postup, který máte na PTR se nepřenese na váš standartní D3 účet!

Děkujeme všem, kteří se podíleli na testování a poskytli nám zpětnou vazbu. Těšíme se na brzké spuštění patche 2.1.2!

Zdroj: Battle.net


Druhým dnešním tématem je patch 2.1.2, hráč Beyaz se ptá: "Sezóna končí 3. února. Ale co patch? Kdy se jej dočkáme? Před začátkem druhé sezóny? Nebo po jejím začátku? Kdy?"

Verenas, jak je tomu u Blizzardu zvykem, ve své odpovědi trochu mlží, ale nejspíš se patche vážně dočkáme už dočkáme příští týden:

Konečné datum spuštění patche 2.1.2 ještě nebylo pevně stanoveno. Datum je tedy pouze předběžné, ale je docela možné, že patch bude spuštěn bude během příštího týdne.

Zdroj: Battle.net


Třetí a poslední dnešní novinka se týká pauzy mezi sezónama. Soudě podle našeho fóra a FB, tato informace zajímá spoustu lidí.

Lasagna (po tomhle nicku jsem dostal hlad) se ptá: "Mezi koncem a začátkem sezóny bude asi týden nebo tak nějak? Na uklizení bedny a připravení se na druhou sezónu?"

Odpověď Nevalistis:

Dobrý odhad! Chceme, aby proluka byla minimální, ale dost dlouhá na protřídění věcí a postaviček. Náš plán je jeden nebo dva týdny. Pokud bude potřeba nějakých zásahů, uděláme nutné opravy, než spustíme druhou sezónu.

Pokud se nic nepokazí a vše půjde jako po másle, druhá sezóna může začít už 10. února.

Zdroj: Battle.net

37 komentářů u „Konec PTR, je patch 2.1.2 na spadnutí?

  1. podla mna su tie zmeny pekne naprt hlavne co sa tyka DH. nechapem naco menia taketo veci ked samotna hra neni vyladena.. to ze to seka do prdele asi vsade a to mam I5, R9 280x, 8GB ram. uplne je to smutne az. strasne volaco tak yosm z toho znechuteny ze uz cakam kedy mi pride gta V a dam si pauzu z tejto magoriny 🙂 dufam ze nie som jediny s tymto pocitom…

  2. fragnatic, gold eagle: SC ma vôbec nazaujíma, to nie je hra, to je len testovanie, celý čas hovorím o HC a tam T6 farmiť efektívne stále nedá každý, hoci je to už omnoho ľahšie. A T6+ znamená, že s tým buildom sa dá ísť aj oveľa vyššie – nepleťme si gear a build, ak niekto používa určitý build, je možné, že nemá ešte ten správny gear na to aby išiel vyššie, resp. taká "maličkosť" ako T&T rukavice s trifektou ti urobia zásadný rozdiel, 50% CD navyše je neskutočný boost, ale nie je jedno či používať v tom builde Maximus alebo Furnace, ale nie každý má to šťastie aby mu padol a keď už padne, tak vôbec nemusí byť dobrý. Dart build je fajn, dá sa s ním chodiť T6 a je sviežou zmenou, treba mať na to správne veci a hlavne vedieť ako to hrať, je to iný mechanizmus. Určite zatiaľ nemá na Kukri, ale to sa môže zmeniť v novom patchi, lebo teraz je tam bug, ktorý neráta poison dmg do poškodenia. Ale ancient Kukri bude zrejme neprekonateľné, hoci som veľmi zvedavý na Wormwood, ktorý pridá až 30% poison dmg a aplikuje locust automaticky? Uvidíme asi zajtra, hlavne svitá aspoň malá nádej, že sa trochu pomenia tie buildy, minimálne sa budú môcť použiť iné elementy v nich, nie len jeden.

  3. Izar, moja primárna postava je Wizardka, akurát som s ňou nehral už poriadne dlho. Dám s ňou aj T6 keď treba, mám tam 93% cold dmg, takže celkový dmg sa šplhá v statoch na zhruba 2.300.000, plus bonusy. Hrával som teraz od začatia sezóny Monka, dávam tak +/-2 hodiny za deň. Je mi úplne jasné, aké sú najlepšie buildy, firebird set mám v bedni, aj tal rasha set aj iné sety. Možno neuveríš, ale nechcem byť ako státisíce ostatných hráčov, ktorí kopírujú jeden dva buildy a tak behajú ako klony všade.
    Za najväčší problém hry však považujem, že neexistujú rovnocenné sety pre každý elemental dmg, resp. sety, ktoré by dávali elemental dmg podľa toho, ktorý si hráč vyberie na základe skillov. Tvorcovia hry pretláčajú veľmi silno fire dmg. Možno zbierať a hrať s fire vecami, ale aj na D2 som hral za cold a baví ma to dodnes tak, aj keď nemám tip-top postavu. Toľko k tomu.
    Takže ja "nebřečím" nad obtiažnosťou hry, ale skôr nad veľmi slabými predmetami v hre a za to by sa podľa môjho skromného názoru mali tvorcovia hry tak trošku aj hanbiť.

  4. elektrar: T6 bych nebral jako milník podle kterého se pozná silný build….Pro mě je silný build ten, se kterým je možné hrát GR 40+ a T6 je jako GR +-25, samozřejmě myslím SC. Jinak souhlas se swaxem87. Nevidím důvod proč by nemohli přidat Torment obtížnosti T7-10 pro hráče které nebaví hrát GR, je jich spousta. Další věc je, že z těch ancients itemů bude nejdůležitější najít zbraň….ta přidá nejvíc dmg, zbytek jako je helma, pasek, boty atd. nejsou prioritní záležitost, ale samozřejmě taky potěší když je najdete.

  5. Jinak pridanim Antients legs je super vec. Vymyslet to by kazdemu z nas zabralo par sekund, blizz je asi pomalejsi (resp. tech 5 vyvojaru co ted pracuji na d3). Ale zase to na nejakou dobu prodlouzi zazitek z loveni itemu.
    Dalsi veci co nechapu, ze je po celou dobu ROS jenom jeden z dvou setu k necemu, druhej je absolutni shieet. Pak vyjde patch oba zmeni k vysledku, ze se akorat jejich role prohodi. Je opravdu tak obtizne udelat pro kazdou postavu oba sety cca. na stejne urovni?? Urcite ne.
    Treti vec. Jsem sam, nebo jeste nekdo resi porad nedostatek mista v bedne (a vsech "bednopostavach"). Snazil jsem se vyzkouset vsechny postavy a kazda ma nekolik buildu, takze toho mista je opravdu malo.
    Pisu to tak jam me to napada, tak se omlouvam za neucelenost 🙂

  6. fragnatic: tak si prejdime T6+ buildy
    Barbar – Furious Charge build
    Leap Jump build
    Crusader-Stampede (kone) build
    Shotgun build
    Condemn build
    Wizard – Firebird build
    Magic Missile (ale tento je slabší)
    Witch Doctor – Pet Build
    – Pet dart build
    – Jade Harvester build
    Demon Hunter – Marauder cold build
    – Lightning build (electrolute)
    Monk – Sunwuko holy build
    – ??? tu je to ťažšie, nič sa sunwuku nevyrovná, ale support build sa dá pekne urobiť

  7. Ano, každý nech si hrá svoje buildy, nech si urobí postavu tak ako sa mu páči a baví ho to, ale na druhej strane nemôže potom čakať, že bude chodiť T6 alebo vyššie GR. Bohužiaľ je to tak, že každá postava má cca 2-3 silné buildy, ktorých efektivita ešte záleží na statoch itemov a to je všetko. T6 už dávno nie je výzva a robí sa kvôli speedfarmingu, ale rifty sú zas strašne nudné, takže dúfam, že nový patch to trochu zmení.

  8. seraphimSVK:
    ani pro nás co hrajeme t6 to nebude snadné, sehnat pro mého wize ancient furnace bude hodně těžky.
    S mým 588 paragon lvl se považuji pouze za průměrného hráče, v našem clanu určitě a můžu ti říct, že za měsíc hrát nepřestaneme. Vždy může padnout lepší item.
    Například jsem dnes dropnul tyhle boty s luxusním rollem a dal jsem je kamarádovi na wd
    http://images.megaupload.cz/Screenshot053.jpg
    Když se podívám na tvé wizardy a dh,pokud je tohle tvůj acc http://eu.battle.net/d3/en/profile/SeraphimSVK-1214/hero/5484698
    Jsou to postavy o kterých něco vím, tak se nedivím, že nedáváš vysoký torment. Není to obtížností hry, ale naprd build. Copak je těžké vycraftit devastator a tomu sehnat firebirds set nebo marauder set pro dh. Copak je těžké zjistit, jaký je aktuálně nejsilnější build např. na anglických diablofans než brečet na obtížností hry, která je vlastně tak jednoduchá

  9. každopádne:
    Veneras naposledy napísal pred 4 dňami: The launch date of patch 2.1.2 hasn’t been locked down completely yet, which means that it is still tentative, but it is quite possible that we will see the patch next week.

    Tak to bude prekvapko. Nie že by to bolo dačo extra, zas sa každý bude naháňať za novými legendárkami, tí, čo sú na T6 to budú mať tak ľahké, že sa na hru vykašlú, tí ostatní sa na T6 snáď už vyškriabu, hlaví tí ako ja, čo nemajú šťastie na dostatok rôznorodých legendáriek. A potom kdesi čosi zvýšia obtiažnosť a budeme zas tam, kde sme 🙂

Napsat komentář