Nové screenshoty ze zrušeného Diablo 3

Před pár lety jsme vám ukázali screenshoty z Diabla 3, které vyvíjeli ještě lidé z Blizzard North. Jak jistě víte, bylo zrušeno. Na internetu se nyní objevily další obrázky ze zrušeného projektu.

Nové obrázky nahrál na web Oscar Cuesta, bývalý 2D/3D artist v Blizzard North. Při bližším pohledu na snímky se nelze ubránit dojmu, že spoustu věcí nový tým přebral a dal jim nový modernější kabátek. Mapa a 2D plán některých map evidentně nezměněn, stačí se podívat na obrázky z lokace Tristam Dungeon. Na obrázcích je vidět, že už tehdy si Blizzard hrál s myšlenkou Nebe ovládnutého Diablem, tento nápad je dodnes Blizzardu zazlíván.

Tristram Dungeon

Skyway Tower

Spire

Winterstone

Zdroj: Icy Veins, Artstation

Komentáře 17

  1. Me to prijde dost podobny tomu, jako to dopadlo 😀

  2. Koukam ze necro dostane v S21 novej Simulacrum set, konecne me to donuti doklepnout zbyvajici trofeje v Rise of the Necromancer DLC https://i.imgur.com/4HvD0Qs.jpg

  3. Kdyz vidim ty obrazky, tak sem si hnedka vzpomel na starej dobrej Soulbringer. Trochu mi ho to pripomina, jenom je to o neco veselejsi.

  4. Takze vlastne nový tím pod vedením jay wilsona iba prerobil D3 od Blizzard north a podľa toho to aj dopadlo. Jay je neuveriteľne neschopný človek ktorý tak dovrzal D3 pri vidani že neviem komu by sa to tak podarilo posrat ako jemu
    Už len dúfať že D4 takto nedopadne

    • Az na aukci a malej drop legendarek mi to prislo od samyho zacatku jako skvela a zabavna hra.

      • Jeste vlastne ta nevyvazena obtiznost. Ty oneshoty od swarmu na Inferno obtiznost me dobre vytaceli.

        • Tak to jsi asi něco dělal špatně, mě nic na infernu nevyplo… noo a legošky byli v poho když jsi měl normální paragon

  5. Na Diable 3 mě už od začátku štvala přemíra interierních a betonových lokací jestli se to dá tak nazvat. Lokace se zdaleka nevyrovnaly Diablu 2 a prostředí krom ACTU 1 mě na první dobrou sklamalo. Ta atmosféra oblastí z Diabla 2 tomu totálně chyběla. Prostředí mě nedokázalo vtáhnout do děje jako v D2. I přes horší gafiku mě prostě příkladně takový ACT5 v D2 Lord of Destruction zcela pohltil, to prostředí stříkalo emocema a dokresloval to parádní hudební podklad, v D3 jsem nic takového nezažil, působilo to na mě víc jako nějaká arkáda, proto jsem se také vrátil k D2 a nyní pevně doufám, že D4 úspěšně na D2 naváže.

    • Trochu jste si spletl pojmy, protože Diablo je arkáda. Přesněji hack n slash používající propriety fantasy RPG. To ho odlišuje od tradičních „neakčních“ RPG které staví na „házení x_stěnou kostkou“ , kde hrdinové opravdu nebude futrovat inventář runami, protože by chcípli hlady. A rozhodně solo by nedali ani bandu impů.

      Pilíře RPG žánru bylo je a bude D&D nebo AD&D a tam ty interierní a betonové lokace patří.

      Ale sto jazyků sto chutí…. Po D1 právě za se spouta lidí to venkovní prostředí D2 nesnášela a exotické lokace. Ze stejného důvodu neměli rádi TitanQuest, ani teď moc nebere PoE. Protože venkovní lokace designově odkazující na Arábii a středomoří z období starověku až Byzance neberou. Což než na otevřenost lokace je problém odklonu od kontinentálních starých fantasy RPG, které rozhodně nestavěli tak na arabských a asijských motivech.

      Pokládejte si možná ještě jednu otázku , kolik dají fanoušci D2 Blizzu vydělat v nových titulech?

  6. Vypadá to moc pěkně.
    Když se blížilo vydání D3, hodně mi vadila grafická rozmanitost podobná s Warcraftem. Tady z toho mám úplně jiný pocit, mnohem lepší.

  7. Velká škoda. Dotáhnout to do konce i dnes, bloknout boty a dupování a nemám co řešit. D3 je dobrá hra a hraju ji velice často, ale D2 je srdcovka. Pro D3 a D2 jsou největší škodná hráči podvodníci.
    Tohle dodělat, vůbec mně nebude vadit stará grafika. Třeba craftovací generátor byl úžasný, no zatlačím slzu a budu doufat:)
    Dík za screenshoty, .

    • …Pro D3 a D2 jsou největší škodná hráči podvodníci…. A jak Vás ta škodná nějakým podvodem poškodila?

      BOTi byly problém když byl ještě v provozu AH , ale teď to je marginální problém pro PvP či HC.

      • Já jsem se mylně domníval, že hra je o žebříčku, kde hráč prokáže svůj postřeh, schopnost sestavit build, taktniku atd. a má férovou možnost porovnání s ostatními hráčl. Pokud tomu tak není, tak mě hráči s boty nepoškodili. Napadlo mě, že bych mohl jet nějaký běžecký maraton na mopedu, ono je to vlastně jedno.

  8. Teď by to mohl někdo prohnat AI ať to vidíme ve 4k 😀

  Přidat komentář