Plánované úpravy v Patchi 2.1:
- Ancients již nebudou nečinně přihlížet, pokud mají v dosahu nepřátele.
- Ancients by již měli používat sekundární ability.
- Vylepšení AI a petů.
- Opravy několika chyb, kdy peti neútočili na nepřátele poblíž, nebo přestali útočit.
- Peti, kterých se změna týká:
- Call of the Ancients
- Companion
- Fetish Army
- Gargantuan
- Mystic Ally
- Phalanx
- Zombie Dogs
Další info:
- Procentuální poškození do Hauntu a Locust Swarmu se bude správně aplikovat v dalším patchi.
- Patch 2.1 PTR bude spuštěno v létě.
Mám všechny postavy a hraju to co je zrovna rel. OP dle toho jak Blizzard namíchá patche. Je to taktika na HC zajišťující lepší přežití. Jasný?
Dostaneš boost, tak v klidu. 😀 Protože WDs strašně potřebujou boost… 😀
Kuki10: Cože?? Já je kopnu kam slunce nesvítí! Takže gear polepenej na gouvno % navýšením. Achich ach booože BUUUU. GRRRR.
Nezapocitaval se % bonus do těchto skillu co jsi mel na gearu.takže pokud tam nejakej mas, tak vlastně boost.:)
Na tom Haunt a Loctus Swarmu ještě bylo něco špatně? Takže to teď ještě nerfnou, nebo jak tomu mám rozumět? 🙁
Ja se jen modlim aby v PS verzi nebyl loot 3.0 a jine (dost silne) zvyhodneni a aby PC verze zase nemusela na new veci cekat dlouhe roky jako za vanilly. Ale verim ze deticky si zase vybreci neco uber a samozrejme co by pro ne blizz neudelal :-D. Nezbyva nic jineho nez doufat ze se blizz konecne poucil a tohle uz neudela.
Kuki10: Hlavně bych řekl, že teď řeší spíš konzolovou verzi, která má v létě vyjít. Sem zvědavej, jaký specialitky tam dostanou. Tam toho bude víc, než ve 2.1 lol…
V létě na PTR takže na vánoce to dají do normální hry. 🙂
Přesně, vše co je tu napsano a již bylo (tiered rifty atd…) bude v patchů 2.1 a bude toho ještě víc určite.
Horší je, ze to bude prvně na PTR (snad už tedka někdy) a pak az live, takže se v průběhu PTR toho ještě dost změní.
Ale některý věci mohli mít snad opraveny už dávno, viz fetaci z pasivky, %dmg hauntu a locusu….dyt to snad takovej problém nemůže byt, ale ne oni to všechno nahrnou az do velkýho patche, asi aby toho bylo jakoze moc…
delosombres: mas pravdu cital som ten popis na battle nete moc rychlo
pokud vím tak to co tu je vypsáno je jen takovej dodatek patch 2.1 má obsahovat seasons tiered rifts atd.
to je ten patch, který bude následovat, ve kterém maj opravit, aby fetišové ze skillu nemizeli, když se objeví ti z pasivky? Nebo to opraví v nějakém dřívějším patchi? Jinak to toho moc teda neupraví….
😀 jaj, to jsem taky používal.
Gold Eagle: To mi připomíná, když sem dlouho s Wizardem používal Arcane Dynamo s Disintegrate, pak vyšel patch 2.0.4., kde bylo uvedený, že teď už to má jakože fungovat. 😀
"Procentuální poškození do Hauntu a Locust Swarmu se bude správně aplikovat v dalším patchi." Doprčic práce a kde je zaso co blbě. Zrovna tohle používám!
To dohny777
spravit dobru AI neni az tak lahka vec…
Super, tiež sa mi stávalo, že si v boji dával gargantuan so psami šlofíka.
bunkerman: S Bloodshed to podle mě nefunguje, protože to není 20% weapon damage, ale z konkrétního hitu, takže už jen tím, že se ti zvýší damage s útočícím skillem, se ti automaticky zvedne damage s Bloodshed, ale pořád by to mělo být těch 20%.
No konecne bude set od Imm. Kinga k něčemu dobrej. .jeden z ancients vždycky stoji a čučí.a.rozběhne se v poslední vteřině
hard reaper: jj do dmg buffu sa to nepremieta a ani sa to nema premietat jedine v rune bloodshed physical dmg zvysoju poskodenie explozii
Chápu že rage neni přímej skill na dmg.
Ahoj nevím zda je to chyba či o ale do battle rage s jakoukoli runou (physical) se nepromítá třeba na Bracersech + %physical dmg.
dohny777 lepší pozdě nežli vůbec. 🙂
natom makaj měsíce? aby se nepředřeli 😀
konecne ty peti budou neco delat 😀 hlavne garga ten stoji u elitky a snad si spolu povidaj nebo ja nevim co 😀
Díky za info Kuki