Po bezpečném návratu ze své tiskové odysey po Asii a Austrálii si Jay Wilson našel čas na pár otázek od fanoušků. Tentokrát padlo hodně otázek na téma runy, runová slova a došlo i na prvky, které by hráči rádi viděli ve hře.
D2 runy byly super craftící systém, ale nyní máme normální craftící systém. D2 styl run by byl přebytečný. -JayWilson
Myslím, že většina D2 komunity nesdílí tvůj pohled na runy, dodávaly hloubku předmětům. Nenechte je zemřít!
Runy=runová slova, což je nadbytečný element. Měl bys hru hrát předtím, než budeš deklarovat co chybí. -JayWilson
Částečně máš pravdu. Runy jsou runy a mohou se stát runovými slovy. Ale není to nezbytné.
Četl jsi naše fórum? Myslíš, že runy bez runových slov se přes ně dostanou? 😉 -JayWilson
Prosím udělejte runy různých barev.
Obarvení run naznačuje kategorie různých funkcí, které ovšem neexistují. Hodně lidí z interního testu bylo názoru, že to je docela matoucí. -JayWilson
Dokázal někdo z týmu interních testerů dokončit obtížnost Inferno?
Ne -JayWilson
Hej Jayi, když už odpovídáš na Diablo 3 otázky – nějaká šance na přidání tlačítka k zapnutí málo HP „red alert“ efektu? (jako např při zásahu v call of duty apod., pozn. překl.)
Nepravděpodobné. Pokud přidáme každou možnost o kterou hráči žádají, bylo by toho stovky a okno Options by bylo nepřehledné. -JayWilson
To je velkým zklamáním, rudé zamlžení je strašně výstřední a vůbec není prospěšné…ve skutečnosti právě naopak.
Znám hodně lidí kteří to za užitečné považují 😀 -JayWilson