Hned několik zdrojů přineslo
z Gamescomu 2011 první obrázky a videa. Videogamer.com zveřejnil
dvouminutový videozáznam z hraní Diabla 3 hands-on, zatímco Incgamers.com
představili nové obrázky ze hry. V porovnání se screenshoty z počátku
srpna jde ale tentokrát o vysoce kvalitní obrázky.
Výzva pro nejlepší hráče: v Diablu 3 bude čtvrtá obtížnost Inferno
Diablo 3 bude mít vedle
obtížností Normal, Nightmare a Hell ještě jednu obtížnost: Inferno.
Nepřátelé s největším množstvím životů, největším poškozením,
s nejvyšším levelem a samozřejmě ty nejkvalitnější předměty. To
všechno čeká na nejlepší hráče, kteří dohrají všechny tři
předchozí obtížnosti a dosáhnou max. levelu 60.
Otevře se zítra brána do pekel, nebo nás jen vývojáři tahají za nos?
Těm zvídavějším určitě
neunikla informace, že se Blizzard opět zúčastní Gamescomu 2011. Ten se koná již tradičně
v německém Kolíně v období mezi 17. a 21. srpnem. V minulém roce ji
navštívil i náš přední redaktor Garn a přinesl zajímavé postřehy
přímo z hraní Diabla 3. I v letošním roce je ale program
akce zajímavý.
Rozhovor: Vývojář Diabla 2 Max Schaefer hovoří o změnách v Diablu 3
Na základě oznámených novinek
z minulého týdne (hraní pouze online a aukce za reálné peníze) se serveru
IncGamers.com podařilo provést další rozhovor s Maxem Schaeferem. Toho
jistě mnozí znají. V krátkosti pouze zmíním, že jde o jednoho
z původních vývojářů z Blizzard North, v současnosti pracujícího pod
značkou Runic Games.
Leonard Boyarsky o Diablu 3: Polovinu času jsme strávili předěláváním
Poté, co se v roce 2006 rozpadla
společnost Troika Games, nastoupil do Blizzardu zkušený vývojář Leonard
Boyarsky na pozici „game world designera“. V rozhovoru pro web
Gamasutra.com řekl, co je jeho náplní práce při vývoji Diabla 3 a
s čím vším se během posledních pěti let práce setkal.
Vlastnosti předmětů, shrines (svatyně), drop předmětů i zlata a další drobnosti
Vývojáři v průběhu posledních několika dní
reagovali na různé dotazy od fanoušků. Řešily se výpočty bonusů
u vlastností předmětů, shrines (svatyně), šance na drop zlata
i předmětů, smrt hráče během souboje s bossem a následně zisk
zkušeností či dropu, beta test Diabla 3, ale nechybělo ani řešení
nutnosti být stále online.
Vysvětlení, proč bude muset být hráč online při hraní Diabla 3
Nedávno bylo oznámeno, že Diablo 3 si hráči zahrají pouze pokud budou
online. Fanoušci na oficiálním Battle.net fóru se ptali, proč tomu tak
musí být. Komunitní manažer Bashiok tedy podobně jako v případě odstranění skill
bodů vysvětlil, proč budeme muset hrát Diablo 3 online.
Hráči se nejvíce těší na příběh a prostředí Diabla 3
Dvě třetiny všech hráčů (66%) se nejvíce těší na
příběh a prostředí Diabla 3. Vyplynulo to z ankety, která probíhala na
tomto webu minulý měsíc. Hráči se dále těší na postavy a jejich buildy
(13%), předměty a sety (12%) a přibližně desetina hráčů se pak těší,
až si zahraje multiplayer a v něm případně pak PvP (9%).
Dojmy novinářů z bety Diabla 3
Novináři, kteří byli pozváni na tiskovou konferenci, měli k otestování
Diabla 3 asi 4 hodiny. Všichni se shodli na tom, že i když museli hrát
stále dokola krátký úsek hry, hodně je to bavilo. Hra je prý ve fázi
„plně hratelného alfa stavu“. Beta začínala v Tristramu a její
celková velikost prý odpovídala zhruba 1/3 prvního aktu.
Rozhovor s Janem Netoličkou, překladatelem Diablo knih
Všichni nadšeně hltáme nové informace o Diablu
III, ale přesto jsme se rozhodli zveřejnit tento rozhovor. Díky spolupráci
s nakladatelstvím Fantomprint, které stojí za celou řadou fantasy knih
nejen od Blizzardu, jsme zkontaktovali pana Jana Netoličku, člověka, který
stojí za překladem všech dosud vydaných Diablo knih.