Video: Diablo 3 hands-on a 14 nových screenshotů z Gamescomu 2011

spell-screen Hned několik zdrojů přineslo
z Gamescomu 2011 první obrázky a videa. Videogamer.com zveřejnil
dvouminutový videozáznam z hraní Diabla 3 hands-on, zatímco Incgamers.com
představili nové obrázky ze hry. V porovnání se screenshoty z počátku
srpna jde ale tentokrát o vysoce kvalitní obrázky.

(Pokračování textu…)

Výzva pro nejlepší hráče: v Diablu 3 bude čtvrtá obtížnost Inferno

wizard-v-akci Diablo 3 bude mít vedle
obtížností Normal, Nightmare a Hell ještě jednu obtížnost: Inferno.
Nepřátelé s největším množstvím životů, největším poškozením,
s nejvyšším levelem a samozřejmě ty nejkvalitnější předměty. To
všechno čeká na nejlepší hráče, kteří dohrají všechny tři
předchozí obtížnosti a dosáhnou max. levelu 60.

(Pokračování textu…)

Otevře se zítra brána do pekel, nebo nás jen vývojáři tahají za nos?

gamescom-logo Těm zvídavějším určitě
neunikla informace, že se Blizzard opět zúčastní Gamescomu 2011. Ten se koná již tradičně
v německém Kolíně v období mezi 17. a 21. srpnem. V minulém roce ji
navštívil i náš přední redaktor Garn a přinesl zajímavé postřehy
přímo z hraní Diabla 3. I v letošním roce je ale program
akce
zajímavý.

(Pokračování textu…)

Rozhovor: Vývojář Diabla 2 Max Schaefer hovoří o změnách v Diablu 3

max-schaefer Na základě oznámených novinek
z minulého týdne (hraní pouze online a aukce za reálné peníze) se serveru
IncGamers.com podařilo provést další rozhovor s Maxem Schaeferem. Toho
jistě mnozí znají. V krátkosti pouze zmíním, že jde o jednoho
z původních vývojářů z Blizzard North, v současnosti pracujícího pod
značkou Runic Games.

(Pokračování textu…)

Leonard Boyarsky o Diablu 3: Polovinu času jsme strávili předěláváním

leonard-boyarsky Poté, co se v roce 2006 rozpadla
společnost Troika Games, nastoupil do Blizzardu zkušený vývojář Leonard
Boyarsky na pozici „game world designera“. V rozhovoru pro web
Gamasutra.com řekl, co je jeho náplní práce při vývoji Diabla 3 a
s čím vším se během posledních pěti let práce setkal.

(Pokračování textu…)

Vlastnosti předmětů, shrines (svatyně), drop předmětů i zlata a další drobnosti

battlenet Vývojáři v průběhu posledních několika dní
reagovali na různé dotazy od fanoušků. Řešily se výpočty bonusů
u vlastností předmětů, shrines (svatyně), šance na drop zlata
i předmětů, smrt hráče během souboje s bossem a následně zisk
zkušeností či dropu, beta test Diabla 3, ale nechybělo ani řešení
nutnosti být stále online.

(Pokračování textu…)

Vysvětlení, proč bude muset být hráč online při hraní Diabla 3

aaa-diablo3-logo-pouze-online
Nedávno bylo oznámeno, že Diablo 3 si hráči zahrají pouze pokud budou
online. Fanoušci na oficiálním Battle.net fóru se ptali, proč tomu tak
musí být. Komunitní manažer Bashiok tedy podobně jako v případě odstranění skill
bodů
vysvětlil, proč budeme muset hrát Diablo 3 online.

(Pokračování textu…)

Hráči se nejvíce těší na příběh a prostředí Diabla 3

dum Dvě třetiny všech hráčů (66%) se nejvíce těší na
příběh a prostředí Diabla 3. Vyplynulo to z ankety, která probíhala na
tomto webu minulý měsíc. Hráči se dále těší na postavy a jejich buildy
(13%), předměty a sety (12%) a přibližně desetina hráčů se pak těší,
až si zahraje multiplayer a v něm případně pak PvP (9%).

(Pokračování textu…)

Dojmy novinářů z bety Diabla 3

aaa-diablo3-logo-beta
Novináři, kteří byli pozváni na tiskovou konferenci, měli k otestování
Diabla 3 asi 4 hodiny. Všichni se shodli na tom, že i když museli hrát
stále dokola krátký úsek hry, hodně je to bavilo. Hra je prý ve fázi
„plně hratelného alfa stavu“. Beta začínala v Tristramu a její
celková velikost prý odpovídala zhruba 1/3 prvního aktu.

(Pokračování textu…)

Rozhovor s Janem Netoličkou, překladatelem Diablo knih

leoric Všichni nadšeně hltáme nové informace o Diablu
III, ale přesto jsme se rozhodli zveřejnit tento rozhovor. Díky spolupráci
s nakladatelstvím Fantomprint, které stojí za celou řadou fantasy knih
nejen od Blizzardu, jsme zkontaktovali pana Jana Netoličku, člověka, který
stojí za překladem všech dosud vydaných Diablo knih.

(Pokračování textu…)