Optický klam, změna barev výzbroje a jen 1 místo pro gemy

aaa-diablo3-logo Po smršti novinek se samozřejmě
ani Bashiok nemohl nechat zahanbit a poté, co běžně reaguje na jeden dotaz
denně, se nyní vyrojila spousta jeho dopovědí. Nejprve si jeden
z fanoušků všiml, že je na tomto obrázku
asi nový typ zbraně. Bohužel jeho nadšení asi netrvalo příliš dlouho,
jelikož šlo prý o optický klam.

(Pokračování textu…)

Hlavní téma letošního BlizzConu: Diablo III

blizzcon-logo „Gamescom je jen počátek,“
uvedl několik hodin před začátkem akce komunitní manažer Bashiok na
oficiálním fóru. Přestože se vše točilo kolem nových řemeslníků, Jay
Wilson oznámil, že letošní BlizzCon bude
největší událost zaměřená na Diablo 3. Bude mu tak zřejmě věnována
největší pozornost a navíc očekávání jsou velká.

Větší videa a české titulky u cinematics traileru

aaa-diablo3-logo Nedávno byl rozšířen obsah
tohoto webu, ale videa zůstala nezměněna. A vše je napraveno – videa
u jednotlivých charakterů (jak úvodní, tak
i ty gameplay) i trailer z ofic. ohlášení Diabla 3 jsou nyní větší.
A co víc, k cinematics traileru byly
přidány české titulky (za pomoc s jejich zavedením patří poděkování
Hannibalovi).

Crafting náhradou gamblingu, hardcore achievementy a integrace Facebooku

facebook Gambling, tedy forma hazardního obchodu, kdy hráč
nevidí vlastnosti a kvalitu předmětu, by měl být v Diablu 3 zastoupen
formou craftingu, tedy výrobou předmětů.
Na vyšších úrovních totiž předměty budou mít minimum fixně
nastavených vlastností, takže v podstatě půjde o hazard.

(Pokračování textu…)

Velké množství waypointů a Scroll of Wealth

dum Jelikož v Diablu 3 nebudou town portály, pomocí který se
dalo v Diablu 2 dostat okamžitě do hlavního města, budou muset být
nahrazeny něčím jiným. Čím vším? Tak například waypointy, které by měly být velice
blízko sebe (konkrétní zhruba 10 minut hracího času). Nutnost prodávání
předmětů by pak měla vyřešit salvage.

(Pokračování textu…)

Patnáct barevných odstínů brnění a informace o socketu

predmety Tentokrát byl aktualizován článek Předměty. Například tím, že sockety je možné
přidat i velmi kvalitním předmětům, nebo že bude celkem 16 úrovní
gemů, a také tím, že maximální počet socketů v předmětu bude šest.
Mimochodem, vývojáři zřejmě nechtěně prozradili, že brnění bude mít
až 15 odstínů barev.

Další info o řemeslnících, konec inventáře plného talismanů a rozšiřitelná truhla

kovadlina Sekce Charaktery – NPC postavy byla
doplněna o další informace o řemeslnících, a to fakt, že hráče
budou později ve hře následovat všichni tři řemeslníci. Také víme, že
s prvním řemeslníkem se hráč setká už v první třetině prvního aktu.
Dokonce už jsou známé i konkrétní úkoly, kterými si hráč získá
jejich důvěru.

(Pokračování textu…)

Jednoduchá komunikace ve hře a nastavitelné zaměřování nepřátel

fallen Komunikace při hře více hráčů je důležitá
věc. Oproti Diablu 2 bude však v Diablu 3 hned několik změn. Například
bylo nutné si dříve zapamatovat dané příkazy, ale „nyní se spousta
možností a voleb přesune do uživatelského rozhraní (UI), takže nebude
nutné si zapamatovat žádné příkazy,“ uvedli vývojáři.

(Pokračování textu…)

Screenshoty z 1. aktu: nové health orby a šampióni

health-orb-new V médiích, které byly
zveřejněny na Gamescomu se objevily věci, které ještě nespatřily světlo
světa. Mezi nimi jsou i nové health orby. Jejich vzhled totiž prošel
změnami. Záhadou byla také skupina zombie, která jakoby byla něčím
očarovaná. A opravdu – šlo o šampiony, vylepšenou verzi zombie
monster.

(Pokračování textu…)

Video: Řemeslníci a odpad aneb efektivní využití nekvalitních předmětů

kovadlina Jednou z prvních novinek na Gamescomu bylo
představení nového typu NPC postav, a to řemeslníků (ang. artisans).
A právě informace o nich byly nyní doplněny do sekce Charaktery – NPC postavy. Funkce
těchto řemeslníků souvisí také s další novinkou: odpadem (ang.
salvage). Více v sekci Předměty –
Salvage
.

(Pokračování textu…)