Paragon 2.0 – omezení na kategorie, ne staty

Na oficiálním fóru se množily obavy z toho, aby Blizzard nenutil hráče vybrat si konkrétní stat.

Jen pro upřesnění, když získáte Paragon bod, bude tento bod omezen pouze na určitou kategorii, nikoliv na konkrétní stat.
V každé kategorii existují čtyři různé statistiky a budete si moct vybrat, do kterého statu investujete.

Např. pokud získáte bod v Offense (útoku), měli byste mít možnost přiřadit bod k Attack Speed, Critical Hit Chance, Critical Hit Damage nebo Cooldown Reduction.
Pokud jste získali bod v kategorii Utility, tak máte na výběr Maximum Resource (Arcane Power, Fury atd.), Magic Find, Movement Speed nebo Gold Pick Up Radius.

Opět platí, že získaný Paragon bod vás omezuje pouze na kategorii, nikoliv na konkrétní stat.

Také se řešil Magic Find a jeho odstranění po zavedení Paragonu 2.0.

Odstranění dosavadních bonusů nemusí být špatné. Např. pokud jeden bod do Magic Find zvýší tento stat nejméně o 10%, je to ok. Stále budeme mít Magic Find jako nyní, jen o něco později.

Bonus za každý Paragon bod se liší podle kategorie a někdy i statu.
Například všechny Core Stats vám dají +5 a všechny Offense +0.2% za jeden bod.
V kategorii Utility Vám jeden bod do Maximum Resource přidá 1.00, zatímco bod v Movement Speed 0.5%.

Mějte na paměti, že se všechno ohledně Paragonu 2.0 může ještě změnit.
Budeme dělat pozoruhodné změny předmětů, monster, dovedností hrdinů a obtížnosti.

Většina lidí bude pravděpodobně usilovat o hlavní stat + vitalitu, ale nezapomeňte, že existuje cap (limit) pro tyto staty, takže nelze přidat všechny Paragon body do jednoho statu.

Jak už Travis Day poznamenal, existuje limit pro celkový počet Paragon bodů v kategoriích Offense, Defense a Utility, ale není limit pro kategorii Core Stats.
To znamená, že jakmile budete mít tyto tři kategorie na maximu (PL 800), každý další Paragon bod Vám přidá do kategorie Core Stats.

V současné době mají všechny kategorie, kromě Core Stats (Str, Dex, Int, Vit), limit na počet bodů, které k nim mohou být přiděleny.

Zdroj: Battle.net

25 komentářů u „Paragon 2.0 – omezení na kategorie, ne staty

  1. Podle mě jeden z hlavních důvodů proč vymyslely markýz byl ten, že se snažili (ač marně) o nějaké odvody goldů ze hry. Jelikož stále narůstající množství goldů ve hře zabilo celou ekonomiku tak museli přijít s něčím takovým. Posledí velká patch byl podle mě jen poslední neúspěšný pokus o záchranu ekonomiky. Tonoucí se i stébla chytá…

  2. Tjn, ale nesmí to bejt b+ item, kam si většinou lidi ty gemy dávaj… 😀 Protože ono, když už markíz, tak do itemu dražšího, než ten markíz a když na tohle někdo má, tak mu je nějakejch 5 mega u zádele. Jak řikám, tohle je pro wallet warriory. Včera sem třeba potkal hráče, co měl itemy tak za 10+ miliard (markízy všude) a přitom měl nahráno jako já (tak 250 hodin) a dokonce ještě menší paragon levely. Pro takový to je. 😀

  3. Elementalní secondary efekty (burn, silence, atd..) budou. Bylo to v dataminingu. Byly tam legendary itemy, které ty efekty zlepšovaly.

    Your Chill effects have a 50% chance to Freeze instead of Slow.
    Double the duration of Fire elemental effects.
    Double the chance for Arcane elemental effects to charm the enemy.

  4. Jak už jsem tady jednou psal: ještě bych zkousnul, že top gem stojí tolik peněz, když ho chci vycraftit, ale vzheldem k tomu, že je account bounded, tak OMG proč mám platit 5 mega za operaci s něčím co MI PATŘÍ? Nepochopitelné.

    Jinak to, že nynější top gear už nebude top je jasné. Jsem zvědavý, když už mají možnost všechno překopat, jestli něco udělají třeba s elemental dmg., tak aby to opravdu ovlivnilo buildy, takže nebude jedno jakou mám zbraň, ale půjde vyloženě kombinovat skilly a equip podle toho jakým způsobem chete hrát a to vširší míře. Teď je na konkrétním equipu závislých jen několik málo buildů a zbytek je šumák, co máte na sobě.

    Tohle by bylo super, takový poison WD, kterému by třeba takový elemntal poison meč přidal podstatně víc DPS než obyčejný černý. Nebo nějaké zvýhodnění pro barby právě za physical poškození (přeci jen vládnou silou), apod. To by udělalo hru rozmanitější, takhle se používá všehovšudy tak 12 OP buildů a nazdar.

  5. Přesně tak, jak píše R1k0, Marquise byl přidán hlavně pro wallet warriory a bottery (celkem smutné). Normální hráč utře. Já sem si ho třeba mohl udělat (co sem teď prodal item za 300 mil), ale proč bych to proboha dělal kvůli 10% cd navíc, pro mě neefektivní. To má smysl, až když vám jakýkoliv upgrade vyjde dráž, než cena toho Marquise. Ale i tak, mít to komplet v gearu za tak málo navíc je fakt demence v poměru cena/zisk. Blizzard má v tomhle fakt divný myšlení. Místo, aby se zaměřil na normální hráče, tak řeší ty, co neví, co s prachama, který stejně většinou získali pochybnou cestou…

  6. ked sa nebude dat kupovat zlato v RMAH mozno pojdu s cenami desocket markizakov dole… mozno…. uvidime
    co sa tyka samotnej hry, po vsetkych tych pripravovanych zmenach a novom datadisku pojde skoro o uplne novu hru, takze top gear co dnes radi vystavujeme a chvalime sa pojde prec, postavy sa budu levelit na lvl70, k tomu novy paragon, loot 2 system, novy akt, monstra a dalsie vychytavky (dufam)

    strasne rad by som videl keby sa tak trosku pohrali aj s ostatnymi aktami a doplnili tam nove eventy (aj lokacie ale to by som asi chcel uz privela).

  7. Helljovany:

    To jsem si myslel, ale když vidím kolik stojí desocket marquise gemu, tak to bude asi pěkně mastné 😀
    Zvláště pak ta cena bude určitě růst, čili odstranění hodně bodů bude stát majlant. Jde mi spíše o to jak předem zjistit co bude skutečně efektivní po patchi, protože se toho zřejmě dost změní a principy na které jsme byli zvyklí v D3 se můžou dost změnit v D3.5.

  8. To jsem z toho blázen, tak teď už jsem fakt zvědavý co se bude dít. Hlavní taháky všech itemů půjdou vylepšovat pomocí PL, core stats bez capu. Naposledy psali, že movement speed a pick up radius budou "adventure" staty. Začíná v tom být pěkný zmatek. Taky by mě zajímalo, jestli na to bude nějaký kalkurátor. Když bych třeba začínal po datadisku s PL okolo 150, rád bych si všechno pěkně rozvrhnul a ne to někde narval, podle toho jak se mi bude chtít a pak zpláču nad vejdělkem, protože se nebude dát odhadnout, jaký bude výsledný efekt. Tak myslím, že budu hrát chvíli bez přerozdělení PL bodů, abych vůbec zjistil co se to všechno semlelo.

  9. Nejsou to custcény, ale TA NEMOŽNOST si někde trapně zaškrnout v menu, že už je nechci přehrávat po 850tém runu na Azmodana!

    Co se týče skill bodů, tak to už je zabitý. Ze začátku mě to štvalo, ale nějak sem si zvykl a teď mi to kupodivu vyhovuje. Prostě bych si teď už nedokázal představit, že kdybych místo WW Barba chtěl hrát třeba HoTA build, tak bych musel znova facerollovat zkrze 3-4 obtížnosti s -level req itemama, abych nakonec zjistil, že mě ten build nebaví a zase grindoval něco jiného. Mě nebaví hrát furt stejnej build, tak si ho furt měním a užiju si mnohem víc zábavy, než kdybych přepínal mezi 10 Barbarama. Jako fuckt ne. 😀

  10. TO Predy: Nejsi Sám, já v tom mám taky guláš, pořád se něco mění ! Dle mne není absolutně, žádný koncept. Nebo spíš to vidím tak, že to co zde Blizz prezentuje mělo obsahovat původní D3, ale nějaký blb to smetl ze stolu a vydalo se to co se vydalo. Něco na půl cesty, co neurazilo, ale ani nenadchlo! 🙁 A teď se původní myšlenka vrací zpět, když se zjistilo, že hráči nechtějí hrát něco co je nudí… Největší kravina bylo zrušení možností si rozhodovat o přidělování bodů do statů. Kdyby vzali raději D2 + datadisk a předělali to do nové grafiky, tak myslím, že by měli mnohem větší úspěch než s tím co vydali. A ještě co mi vadí jsou ty posrané CUT scény, to je jak z levného německého porna devadesátých let!!! Proč nejsou ve hře klasické hrané filmy jako v D1 a D2. To byl další fail.

  11. Mnoo co dodat? 🙂 Asi při příštím spuštění hry budu opět hrát jiné Diablo 3 jak po patchy 1.5 + 🙂 Nevadí, aspoň za jednu cenu mám jméno hry stejné, ale pokaždé hraji něco jiného… Nevím jestli je to plus nebo mínus, ale Diablo 3, které jsem si koupil na DVD disku nemá již nic společného s tím co mám v PC :o) Jinak už se těším na RoS a konečně budu hrát za postavu, kterou jsem vždy miloval v D1 a D2 a to svatého válečníka. Bohužel BARBAR ani MONK mi opravdu povahově nesednul, kdy jsem tedy zůstal u DH, který je zatím můj favorit :o) Hezký večer všem.

  12. Blizzard si vychovava svojich hracov. Vychoval mna a mojich rovesnikov, vychova si aj dnesne decka. Aj popri tom mam vsak pocit, ze vsetci prirodzene chcu, aby sa dalo zamerat iba na urcite vlastnosti a ine vynechat. Cize klasika, rpg. Blizzard z nejakeho dovodu nechce ludom vyhoviet a dava moznost maxovat vsetko. Nie je to typicke myslenie v dnesnej dobe? Uz neplati, "dajte ludom to co chcu". Ale preco? No ale to by som uz bol hodne ot.

Napsat komentář