S novou sezónou obdrží Diablo 3 nový patch.
Předměty
- Gears of Dreadlands
- Nový set pro Demon Huntery
- 2. setový bonus: Získáš stack Momentum za každý útok primárním útokem. Každý stack Momentum trvá čtyři sekundy, maximálně může trvat 20 sekund. Primární útoky dávají o 10 % více poškození za každý stack Momentum. Momentum získáš okamžitě po vystřelení, ne až po zásahu nepřítele.
- 4. setový bonus: Strafe automaticky vystřeluje poslední použitý primární útok. Během Strafe je snížené příchozí poškození o 60 %, trvá 5 sekund po ukončení Strafe. Za každý stack Momentum se pohybujete o 8 % rychleji.
- 6. setový bonus: Primární útoky udělují o 10 000 % větší poškození.
- Leonine Bow of Hashir
- Bolas mají 100% šanci, že při výbuchu přitáhnou všechny nepřátele v dosahu 24 yardů. Bolas udělují o 100 % až 150 % vyšší poškození.
- Emimei’s Duffel
- Bolas vybuchují okamžitě a uděljí o 150 % až 175 % vyšší poškození.
- The Ninth Cirri Satchel
- Hungering Arrow má 100% šanci, že projde cílem. Hungering Arrow uděluje o 450 % až 600 % vyšší poškození.
- Odyssey’s End
- Nepřátelé zachycení Entangling Shots dostávají o 100 % až 150 % vyšší poškození ze všech útoků.
- Hunter’s Wrath
- Primární útoky jsou o 30 % rychlejší a udělují o 150 % až 200 % vyšší poškození.
- Holy Point Shot
- Impale vyhodí dvě další dýky. Impale uděluje o 75 % až 100 % vyšší poškození.
- Masquerade of Burning Carnival
- Nový set pro Nekromanty
- 2. setový bonus: Během Simulacrum nedostáváte poškození. Simulacrum využívá všechny runy. Cooldown je obnoven, když umřete.
- 4. setový bonus: Když máte Simulacrum, udílené poškození je sníženo o 50 %. Příchozí poškození je sdílené se Simulacrum.
- 6. setový bonus: Bone Spear uděluje o 10 000 % vyšší poškození. Bone Spear od Simulacrum uděluje o 30 000 % vyšší poškození.
- Grasps of Essence
- Pokud výbuch mrtvoly poškodí nejméně jednoho nepřítele, pak Corpse Explosion uděluje o 150 % až 200 % vyšší poškození po dobu 6 sekund. Má 5 stacků.
- Haunted Visions
- Simulacrum vysává každou vteřinou 1 % maximálních HP. Trvá navždy. Haunted Visions duplikují Grim Scythe místo Skeletal Mage.
- Razeth’s Volition
- Skeletal Mage má runu Gift of Death a Singularity. Pokud nemáte plnou Esenci, příchozí poškození je sníženo o 35 % až 60 %.
- Jesseth Arms
- 2. setový bonus: Pokud je Skeletonům přikázáno útočit na nějaký cíl, jejich poškození je zvýšeno o 400 %.
- Grace of Inarius
- 4. setový bonus: Bone Armor garantuje za každého zasaženého nepřítele další 3 % sníženého příchozího poškození.
- Pestilence Master’s Shroud
- 6. setový bonus: Každá zkonzumovaná mrtvolka garantuje Empowered Bone Spear charge, který zvedá poškození Bone Spear o 3 300 %. Poškození Corpse Lance a Corpse Explosion je zvýšeno o 3 300 %.
- Shield of Fury
- Crusader
- Efekt se stackuje 10krát.
- Stone of Jordan
- Přidána legendární síla: Bonusy k poškození elementy jsou rovny nejvyššímu elementálnímu bonusu, který máte
- Např.: Máte 1 000 000 Fire DMG a 1 200 000 Frost, tak automaticky budete mít 1 200 00 u Fire i Frost.
- Myslím si, že toto bude vhodné pro mágy.
- Přidána legendární síla: Bonusy k poškození elementy jsou rovny nejvyššímu elementálnímu bonusu, který máte
- Reaper’s Wraps
- Dostaly 2sekundový interní cooldown.
- Mantle of Channeling
- Nyní fungují i s nekromantským Siphon Blood.
- Convention of Elements
- Přidáno slovo „non-static“ do legendární síly. Funkčnost zůstala zachována.
Úpravy dovedností
- Nekromant
- Simulacrum
- Simulacrum se přiteleportují k Nekromantovi, pokud se dostanou příliš daleko od hráče. Funguje pouze když má Nekromant nasazený amulet Haunted Visions, nebo set Masquerade of the Burning Carnival.
- Simulacrum nemůže používat Grim Scythe (s amuletem Haunted Visions), nebo Skeletal Mage pokud je Nekromant nepoužíval, když vyvolal Simulacrum.
- Final Service
- Nyní nepozře pety.
- Nyní se aktivuje před sebeobětováním Simulacrum.
- Bone Prison
- Simulacrum nyní benefituje z této pasivky.
- Serration
- Simulacrum nyní benefituje z této pasivky.
- Corpse Explosion
- Poškození zvýšeno z 350 % na 1 050 %.
- Simulacrum
- Witch Doctor
- Spirit Barrage
- Spektry z runy Phantasm nyní nebenefitují z bonusů do petů.
- Spirit Barrage
Opravy chyb
- Opravena chyba, která způsobovala, že hráči mohli vstoupit do uzamčené party, čímž si znemožnili vstoupit do jakékoliv hry a měnit nastavení.
- Opravena chyba, která způsobovala, že Skeletal Mages neútočili na některé potvory.
- Sezónní efekt nedává area damage.
- Sezónní efekt se resetuje pokud hráč odejde, nebo vstoupí do riftu.
- Sezonní efekt nefunguje v Set Dungeonech.
- Maltorius‘ Petrified Spike bonus je aditivní, není multiplikativní.
- Opravena chyba, která způsobovala, že se sezónní buff zrušil, když se hráč stal „Invulnerable.“
- Poškození sezónního buffu se počítá z počtu zabitých nepřátel.
Zdroj: Blizzard
Tak jsme se dostali ve 2 hráčích do top 100 a to je fajn 🙂 hlavně v netradiční sestavě, jak tak koukám. Kombo WD – DH se tam jen tak nevidí a zábava to je.
Hra je těžce na steroidech, ale je to zábava zahrát si to takto pár dnů alespon ve 2 lidech.
Nejvíc na tom všem je to, že po pár dnech ti největší blázni už udělali GR 150 a tím hra končí víceméně 😀
Stále jsem doufal, že se startem nové sezony dojde k resetu NS žebříčků – nestalo se tak.
Musím říci, že v tomto patchi (2.6.9) tvůrci předvedli diletantismus nejhrubšího zrna.
Pokud bylo takto WD oslabeno .. so myslíte, že se uchytí v sezoně 21 jako 2-players group ? Chceme chvíli zahrát s kámošem, chtěl jsem být WD, ale nevím nevím.
Minulou ligu jsem neviděl nic jiného, než WD monk nebo WD barbar 😀
V tomto patchi (2.6.9.) byl oslaben WD a crus. NS žebříčky však zůstaly z předchozího patche (2.6.8.).
Takže v současnosti (patch 2.6.9.) WD a crus nemohou konkurovat výsledkům v NS žebříčku.
Uvědomují si tvůrci patche tyto souvislosti?
Ve světle výše popsaného postrádají změny u WD, cruse v patchi 2.6.9. elementární logiku…
Hrůza…
Mám dojem, že hra začíná být zmatečná a naprosto nepřehledná. Máte někdo stejný dojem?
Jesseth Arms
2-Piece Set Bonus: While your skeletons are commanded to attack a target, you deal 400% increased damage.
Vas preklad :
2. setový bonus: Pokud je Skeletonům přikázáno útočit na nějaký cíl, jejich poškození je zvýšeno o 400 %.
Ja by som to prelozil inak.
2. setový bonus: Pokud je Skeletonům přikázáno útočit na nějaký cíl, tvoje poškození je zvýšeno o 400 %.
————————–
Neviem ako to funguje v skutocnosti ale myslim ze to zvysuje celkovy DMG a nie je len DMG kostriciek.
Myslím, že zde popsané změn prstenu Stone of Jordan jsou popsány poněkud divně.
Pokud se nepletu tak to znamená, že nejvyšší % navýšení jednoho elementu bude pro ostatní elementy a neznamená to, že absolutní hodnoty škod různých elementů se budou rovnat nejvyšší hodnotě. Např. budu mít ohnivé zranění +20% z rukavic, +20% z chráničů paží a +20% z prstenu, tak pak budu mít těch 60% na všech elementech, což je dobré, protože, pak lze snadněji měnit buildy, protože i změnu runy, může změnit typ škod.
Jak jsi si to představoval s těmi hodnotami, když každá dovednost dělá různé škody a jen jedním elementem?
Jono, na druhou stranu ja PTR netestoval, tak nevim. Ale ani z oficialniho popisku ty lege sily nejsem moudrej a nejsem schopen z toho vycist, jak funguje.
No občas jsou popisy zmatené.
Na ostrém serveru je už nový patch a prsten jsem získal a už si to ověřil. Takže s tím prstenem bude mít hráč všude stejné X% škody na oheň, jed, chlad, atd., které se budou rovnat maximu jednoho elementu.
Jn, tak nejak jsem to puvodne taky chapal… I kdyz ten popisek je fakt hloupej (neprehlednej – nevysvetlujici). Proste: Vyzkousej si sam.