Patch 2.6.9: Update z 22. června

S novou sezónou obdrží Diablo 3 nový patch.

Předměty

  • Gears of Dreadlands
    • Nový set pro Demon Huntery
    • 2. setový bonus: Získáš stack Momentum za každý útok primárním útokem. Každý stack Momentum trvá čtyři sekundy, maximálně může trvat 20 sekund. Primární útoky dávají o 10 % více poškození za každý stack Momentum. Momentum získáš okamžitě po vystřelení, ne až po zásahu nepřítele.
    • 4. setový bonus: Strafe automaticky vystřeluje poslední použitý primární útok. Během Strafe je snížené příchozí poškození o 60 %, trvá 5 sekund po ukončení Strafe. Za každý stack Momentum se pohybujete o 8 % rychleji.
    • 6. setový bonus: Primární útoky udělují o 10 000 % větší poškození.
  • Leonine Bow of Hashir
    • Bolas mají 100% šanci, že při výbuchu přitáhnou všechny nepřátele v dosahu 24 yardů. Bolas udělují o 100 % až 150 % vyšší poškození.
  • Emimei’s Duffel
    • Bolas vybuchují okamžitě a uděljí o 150 % až 175 % vyšší poškození.
  • The Ninth Cirri Satchel
    • Hungering Arrow má 100% šanci, že projde cílem. Hungering Arrow uděluje o 450 % až 600 % vyšší poškození.
  • Odyssey’s End
    • Nepřátelé zachycení Entangling Shots dostávají o 100 % až 150 % vyšší poškození ze všech útoků.
  • Hunter’s Wrath
    • Primární útoky jsou o 30 % rychlejší a udělují o 150 % až 200 % vyšší poškození.
  • Holy Point Shot
    • Impale vyhodí dvě další dýky. Impale uděluje o 75 % až 100 % vyšší poškození.
  • Masquerade of Burning Carnival
    • Nový set pro Nekromanty
    • 2. setový bonus: Během Simulacrum nedostáváte poškození. Simulacrum využívá všechny runy. Cooldown je obnoven, když umřete.
    • 4. setový bonus: Když máte Simulacrum, udílené poškození je sníženo o 50 %. Příchozí poškození je sdílené se Simulacrum.
    • 6. setový bonus: Bone Spear uděluje o 10 000 % vyšší poškození. Bone Spear od Simulacrum uděluje o 30 000 % vyšší poškození.
  • Grasps of Essence
    • Pokud výbuch mrtvoly poškodí nejméně jednoho nepřítele, pak Corpse Explosion uděluje o 150 % až 200 % vyšší poškození po dobu 6 sekund. Má 5 stacků.
  • Haunted Visions
    • Simulacrum vysává každou vteřinou 1 % maximálních HP. Trvá navždy. Haunted Visions duplikují Grim Scythe místo Skeletal Mage.
  • Razeth’s Volition
    • Skeletal Mage má runu Gift of Death a Singularity. Pokud nemáte plnou Esenci, příchozí poškození je sníženo o 35 % až 60 %.
  • Jesseth Arms
    • 2. setový bonus: Pokud je Skeletonům přikázáno útočit na nějaký cíl, jejich poškození je zvýšeno o 400 %.
  • Grace of Inarius
    • 4. setový bonus: Bone Armor garantuje za každého zasaženého nepřítele další 3 % sníženého příchozího poškození.
  • Pestilence Master’s Shroud
    • 6. setový bonus: Každá zkonzumovaná mrtvolka garantuje Empowered Bone Spear charge, který zvedá poškození Bone Spear o 3 300 %. Poškození Corpse Lance a Corpse Explosion je zvýšeno o 3 300 %.
  • Shield of Fury
    • Crusader
    • Efekt se stackuje 10krát.
  • Stone of Jordan
    • Přidána legendární síla: Bonusy k poškození elementy jsou rovny nejvyššímu elementálnímu bonusu, který máte
      • Např.: Máte 1 000 000 Fire DMG a 1 200 000 Frost, tak automaticky budete mít 1 200 00 u Fire i Frost.
      • Myslím si, že toto bude vhodné pro mágy.
  • Reaper’s Wraps
    • Dostaly 2sekundový interní cooldown.
  • Mantle of Channeling
    • Nyní fungují i s nekromantským Siphon Blood.
  • Convention of Elements
    • Přidáno slovo „non-static“ do legendární síly. Funkčnost zůstala zachována.

Úpravy dovedností

  • Nekromant
    • Simulacrum
      • Simulacrum se přiteleportují k Nekromantovi, pokud se dostanou příliš daleko od hráče. Funguje pouze když má Nekromant nasazený amulet Haunted Visions, nebo set Masquerade of the Burning Carnival.
      • Simulacrum nemůže používat Grim Scythe (s amuletem Haunted Visions), nebo Skeletal Mage pokud je Nekromant nepoužíval, když vyvolal Simulacrum.
    • Final Service
      • Nyní nepozře pety.
      • Nyní se aktivuje před sebeobětováním Simulacrum.
    • Bone Prison
      • Simulacrum nyní benefituje z této pasivky.
    • Serration
      • Simulacrum nyní benefituje z této pasivky.
    • Corpse Explosion
      • Poškození zvýšeno z 350 % na 1 050 %.
  • Witch Doctor
    • Spirit Barrage
      • Spektry z runy Phantasm nyní nebenefitují z bonusů do petů.

Opravy chyb

  • Opravena chyba, která způsobovala, že hráči mohli vstoupit do uzamčené party, čímž si znemožnili vstoupit do jakékoliv hry a měnit nastavení.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že Skeletal Mages neútočili na některé potvory.
  • Sezónní efekt nedává area damage.
  • Sezónní efekt se resetuje pokud hráč odejde, nebo vstoupí do riftu.
  • Sezonní efekt nefunguje v Set Dungeonech.
  • Maltorius‘ Petrified Spike bonus je aditivní, není multiplikativní.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že se sezónní buff zrušil, když se hráč stal „Invulnerable.“
  • Poškození sezónního buffu se počítá z počtu zabitých nepřátel.

Zdroj: Blizzard

10 komentářů u „Patch 2.6.9: Update z 22. června

  1. Tak jsme se dostali ve 2 hráčích do top 100 a to je fajn 🙂 hlavně v netradiční sestavě, jak tak koukám. Kombo WD – DH se tam jen tak nevidí a zábava to je.
    Hra je těžce na steroidech, ale je to zábava zahrát si to takto pár dnů alespon ve 2 lidech.
    Nejvíc na tom všem je to, že po pár dnech ti největší blázni už udělali GR 150 a tím hra končí víceméně 😀

  2. V tomto patchi (2.6.9.) byl oslaben WD a crus. NS žebříčky však zůstaly z předchozího patche (2.6.8.).
    Takže v současnosti (patch 2.6.9.) WD a crus nemohou konkurovat výsledkům v NS žebříčku.
    Uvědomují si tvůrci patche tyto souvislosti?
    Ve světle výše popsaného postrádají změny u WD, cruse v patchi 2.6.9. elementární logiku…
    Hrůza…

  3. Jesseth Arms
    2-Piece Set Bonus: While your skeletons are commanded to attack a target, you deal 400% increased damage.
    Vas preklad :
    2. setový bonus: Pokud je Skeletonům přikázáno útočit na nějaký cíl, jejich poškození je zvýšeno o 400 %.

    Ja by som to prelozil inak.
    2. setový bonus: Pokud je Skeletonům přikázáno útočit na nějaký cíl, tvoje poškození je zvýšeno o 400 %.
    ————————–
    Neviem ako to funguje v skutocnosti ale myslim ze to zvysuje celkovy DMG a nie je len DMG kostriciek.

  4. Myslím, že zde popsané změn prstenu Stone of Jordan jsou popsány poněkud divně.
    Pokud se nepletu tak to znamená, že nejvyšší % navýšení jednoho elementu bude pro ostatní elementy a neznamená to, že absolutní hodnoty škod různých elementů se budou rovnat nejvyšší hodnotě. Např. budu mít ohnivé zranění +20% z rukavic, +20% z chráničů paží a +20% z prstenu, tak pak budu mít těch 60% na všech elementech, což je dobré, protože, pak lze snadněji měnit buildy, protože i změnu runy, může změnit typ škod.
    Jak jsi si to představoval s těmi hodnotami, když každá dovednost dělá různé škody a jen jedním elementem?

Napsat komentář