Diablo III Patch 2.3.0 – v2.3.0.33174
• Předměty
• Redukce cooldownu a redukce spotřeby mohou nyní být narolovány na normálních štítech.
• crusadery.
• Předměty pro jednotlivé třídy
• Barbarian
• Nové legendární bracery.
• Seismic Slam udílí 300-400% zvýšení poškození prvním 5 nepřátelům, které zasáhne.
• Nové legendární bracery.
• Hammer of the Ancients útočí o 50% rychleji a udílí 150-200% zvýšené poškození.
• Chilling aura má zvýšený proc koeficient z 20-30% na 100%.
• Nové legendární ramena.
• Call of the Ancients získává efekt runy Ancients' Fury.
• (6) Set Bonus
• Bonus poškození je zvýšený z 100% na 250%.
• Nyní také prodlužuje délku trvání Ignore Pain – Mob Rule
• Již nevyvolá Ancienta pokud již máte 3 aktivní
• Crusader
• Nové legendární bracery
• Pokud Vaše Blessed Hammer udeří 3 nebo méně nepřátel 75-100% ceny Wrathu je vráceno.
• Nový legendární Crusader štít
• Blessed Hammer poškození je zvýšeno o 200-250% pro první 3 nepřátele, které zasáhne.
• Nový legendární flail
• Zvyšuje rychlost útoku Blessed Hammer o 100%
• Nový set
• (2) Set Bonus
Každé použití Blessed Hammer, které zasáhne nepřítele, snižuje cooldown Falling Sword a Provoke o 1 sekundu
• (4) Set Bonus
Obdržíte o 50% menší poškození na 8 sekund po přistání s Falling Sword
• (6) Set Bonus
Zvyšuje poškození Blessed Hammer o 750% a Falling Sword o 500%
• Demon Hunter
• Nový legendární opasek
• Vaše primární skilly útočí o 30% rychleji a udílejí o 45-60% zvýšené poškození.
• Nové legendární bracery
• Vaše hatred generátory redukují obdržené poškození o 30-35% na 5 sekund.
• Nový legendární luk
• Multishot útočí o 50% rychleji.
• Roluje s +40-50% redukcí spotřeby zdroje.
• Monk
• Nový legendární opasek
• Každý úder pomocí Seven-Sided Strike zaručuje 3-3.5% redukci poškození na 7 sekund.
• (2) Set Bonus
• Poškození Vašich Spirit generátorů je zvýšeno o 1,5% za každý bod spiritum který máte
• Při dosažení maximálního spiritu, je všechno poškození zvýšeno o 100%, avšak nadále neregenerujete pasivně spirit a 65 spititu je spotřebováváno každou sekundu, dokud nedosáhne 0.
• Nový set
• (2) Set Bonus
• Každý třetí úder Vašich spirit generátorů aplikuje Exploding Palm.
• (4) Set Bonus
• Váš Seven-Sided Strike udělí celkové poškození každým úderem.
• (6) Set Bonus
• Váš Seven-Sided Strike odpálí Vaši Exploding Palm.
• Witch Doctor
• Carnevil
• Poškození šipek vypálených Fetishy je nyní zvýšeno na 250%.
• Množství Fetishů, kteří střílejí šipky je nyní omezeno na 5.
• Nové legendární bracery
• Když chanellujete Firebats, získáte 60000-80000 Life per Hit.
• Obržíte 30% redukce poškození při chanelování Firebats.
• Nyní roluje s +45-60% Grasp of the Dead poškození.
• Tento předmět byl dočasně vyřazen z dropu a bude k dispozici v budoucím patchi.
• Mimics' skill poškození nyní získává bonusy z vašich předmětů.
• Odstraněn cooldown pro mimiky Acid Cloud a Zombie Charger skilly.
• Mimics můžou nyní kouzlit Wall of Death.
• Zvýšen dosah kouzlení skillů mimiků.
Byl přepracován
• (2) Set Bonus
• Nepřátelé zasažení skilly uvedenými v (6) setovém bonusu jsou ovlivněny Necrosis jsou zpomaleni a obdrží 1500% poškození zbraně každou sekundu po dobu 10 sekund.
• Necrosis způsobuje že zasažení nepřátelé obdrží o 20% zvýšení poškození ze všech zdrojů.
• (4) Set Bonus
• Po aplikaci Necrosis na nepřítele, obdržíte o 50% redukované poškození na 10 sekund.
• (6) Set Bonus
• Po vyčarování Wall of Death dostanete o 900% zvýšený útok vašich primárních skilů, Acid Cloud, Firebats, Gargantuan, Grasp of the Dead, Piranhas, Wall of Death, Zombie Charger, a Zombie Dogs na 15 sekund.
• Nové legendární bracery
• Wall of Death může být vyčarována dvakrát během 2 sekund, než začne cooldown.
• Roluje s +75-100% Wall of Death útoku
• Zvyšuje rychlost útoku Wall of Death o 30%
Poznámka: Toto nebude uvedeno v popisku
Byl přepracován
• (2) Set Bonus
• Útok vašeho výbuchu Hex – Angry Chicken je zvýšen o 200% a zabití nepřátelé spouští další explozi.
• Vaše Hex – Angry Chicken nyní vydrží 15 sekund a rychlost pohybu ve formě kuřete je zvýšena o 100%.
• Nový set
• (2) Set Bonus
• Vyčaruje trvale Spider Queen která zanechává sítě udílející 800% poškození zbraně za sekundu na 5 sekund a zpomaluje nepřátelé. The Spider Queen jde tam, kde zakouzlíte Corpse Spiders.
• (4) Set Bonus
• Hex získává efekt Toad of Hugeness runy. Zatímco je Toad of Hugeness aktivní, obdržíte o 40% snížené poškození. Poté co Toad of Hugeness sní svou potravu, vylíčíte se o 10% maximálního života po dobu 10 sekund.
• (6) Set Bonus
• Útok vašich dovedností „příšery“ je zvýšen o 800%. Dovednosti „příšery“ jsou: Corpse Spiders, Firebats, Hex, Locust Swarm, Piranhas, a Plague of Toads.
• Nyní roluje s + 45-60% Corpse Spider útokem.
• Nová legendární hůl
• Acid Cloud získává efekt Lob Blob Bomb runy.
• Roluje s + 75-100% útoku Acid Cloud.
Byl přepracován
• (2) Set Bonus
• Nyní také redukuje cooldown Fetish Army o 80%.
• Wizard
Byl přepracován
• (2) Set Bonus
• Každou sekundu v podobě Archona kouzlíte Wave of Destruction, která udílí 350% poškození zbraně nepřátelům v okruhu 30 yardů.
• Pokaždé když zaútočíte když nejste v podobě Archona, 350% poškození zbraně je přidáno k Wave of Destruction, maximální počet stacků je 20.
Byl přepracován
• (2) Set Bonus
• Archon získává efekt všech run.
• (4) Set Bonus
• Archon stacky také zvyšují vaši rychlost útoku, Armor a resistence o 1%.
• (6) Set Bonus
• Získáváte stacky Archonu pokud zasáhnete schopností Archona.
• Řada existujících předmětů byla upravena tak aby měli jegendátní vlastnost. Existující předměty nejsou ovlivněny, pouze nově nalezené předměty budou mít legendární vlastnost.
• Barbarian
• Přidána legendární schopnost
• Weapon Throw generuje až 15-20 Fury navíc podle toho jak vzdálený je zasažený nepřítel. Maximálně se počítá vzdálenost 20 yardů.
• Demon Hunter
• Izzuccob
• Byl odstraněn.
• A nahrazen Valla's Bequest.
• Přidána legendární schopnost.
• Strafe nyní proráží.
• Poznámka: Demolition prorazí pouze jedenkrát.
• Witch Doctor
• Přidána legendární schopnost.
• Snižuje spotřebu many Zombie Chargeru o 40-50%.
• Roluje s 60-80% zvýšeným útokem Zombie Charger.
• Wizard
• Přidána legendární schopnost.
• Bonusy z Archon stacků nyní vydrží 15-20 sekund poté co Archon podoba skončí.
• Nové sezónní legendární gemy
Poznámka: Následující sezónní předměty nebudou pro PC hráče k dispozici, dokud nezačne Sezóna 4 a do skončení S4 budou exkluzivně pouze pro sezónní hráče.
• Nový legendární gem
• Každý útok, který udělíte proti nepříteli, zvyšuje útok, který udělíte vašimi útoky o 0,8%.
• Bonus k útoku je zvýšen o 0.01% za rank.
• Při ranku 25 získáte o 25% vyšší útok proti Rift guardianovi a bossům.
• Barbarian
• Nová Mighty Weapon
• Cleave udílí 300-400% zvýšené poškození dle procenta chybějícího Fury.
• Crusader
• Nový legendární opasek
• Judgment – Debilitate je vykouzleno v místě přistání pomocí Falling Sword.
• Demon Hunter
• Nová legendární Hand Crossbow
• Spike Trap – Sticky Trap se rozprskne na blízké nepřátele při výbuchu.
• Monk
• Nová legendární Fist zbraň
• Seven-Sided Strike provede 7 úderů navíc.
• Witch Doctor
• Nové Mojo
• Poprvé když vás nepřítel zasáhne je toto poškození redukováno o 60-80% and zmate nepřítele na 3 sekundy.
• Wizard
• Nový legendární opasek
• Automaticky začnete s 15-20 Archon skacky při vstupu do Archon podoby.
• Achievements
• Stonesinger byl odstraněn z achievementu You're not the Boss of Me.
• Adventure Mode
• Bounties
• Během jedné hry bude pouze jeden bonusový akt.
• Dokončení bonusového aktu dá jako odměnu další cache, která obsahuje zlato, bloodshardy a kraftící materiál.
• Po dokončení bonusového aktu bude aktivován nový bonusový akt.
• Počáteční bonusový akt se nyní mění každou hodinu.
• Horadric Caches a bonusové caches nyní obsahují specifický materiál pro craft.
• Horadric Caches nyní obsahují dva garantované legendární nebo setové recepty.
• Jednotlivé bounties neodměnují již bloodshardy, ale jsou až v získané bonusové cache.
• Horadric Caches nyní obsahují zlato.
• Čas, za který se spustí pomocný ukazatel byl snížen z 5ti na 1 minutu.
• Druhé patra bounty nyní ukazují 15 zbývajících nepřátel místo pěti.
• Nadále neposkytují klíče pro rifty.
• Nephalem Rifts
• Conduit Pylon
• Délka trvání byla zvýšena z 15 na 30 sekund ve Greater Rifts.
• Conduit nyní uděluje poškození založené na aktuálně zvolené obtížnosti nebo úrovně Greater Riftu.
• Conduit nyní uděluje snížené poškození bosům a Rift Guardianům.
• Nephalem Rifty nadále nepožadují Keystony.
• The Realm of Trials byl odstraněn ze hry.
• Keystony pro Greater Rift nyní padají na každé obtížnosti.
• Úrovně Greater Rift jsou nyní vybírány prostřednictvím rozbalovacího menu.
• Maximální úroveň riftu, kterou můžete zvolit je:
• Váš předešlý nejlepší výsledek, nebo o jednu úroveň více než kterou jste úspěšně dokončili.
• Množství postupu potřebného pro dokončení Nephalem Riftu nebo Greater Riftu bylo zvýšeno.
• Množstí progress globů v Nephalem a Greater Riftech bylo zvýšeno.
• Volba uprade klíče po dokončení GR byla ostraněna.
• Legendární gemy můžete upgradovat pouze pokud dokončíte GR před časovým limitem.
• Útok monster v GR nad lvl 25 byl znatelně snížen.
• Množství Blood Shardů v GR nad lvl 42 byl zvýšen.
• Počet legendárek v v riftech nad úroveň 50 byl zvýšen.
• Keywardens nyní dropují Infernal Machines místo klíčů; existující klíče budou přeměněny dle typu po nalogování.
• Infernal machines nyní padají pouze pro hráče, kteří jsou ve stejné oblasti.
• Recepty pro craft Infernal Machine byly odstraněny ze hry.
• Opravy chyb
• Opraven problém, kdy hráči ve hře ve které je otevřen Greater Rift, kterého se neúčastnili, nemohli měnit své skilly.
• Opravena chyba, která mohla způsobit že bounty The Hell Portals nešla dokončit.
• Crafting
• Materiály pro craftění nízkého levelu byly ze hry odstraněny.
• Cena za craft a hodnoty padání craftícího materiálu byly upraveny dle druhu materiálu.
• Blacksmith
• Magické a vzácné recepty nyní již nepadají.
• Byly přidány další magické a vzácné recepty, tak aby byly vyplněny mezery mezi úrovněmi.
• Byly přidány další vzácné předměty úrovně 70.
• Byla přidána nová volba k filtru, který zobrazí předměty pro vaši úroveň a postavu.
• Vytvořené legendární a setové předměty již nepožadují legendární materiál.
• Vytvořené legendární a setové předměty úrovně 70 nyní vyžadují materiál patřící k aktu místo Forgotten Soul.
• Ceny za craft byly sjednoceny napříč sloty.
• Cain's Memory a Cain's Insight mají nyní správné vlastnosti.
• Monstra
• Jailer
• Poškození bylo zredukováno o 50%.
• Dálka trvání byla zvýšena z 1 sekundy na 1.5 – 2.5 sekund.
• Cooldown mezi monstry ve stejné skupině kouzlícími Jailer byl výrazně zvýšen.
• Poison Enchanted
• Monstra ve stejné skupině mají nyní sdílený cooldown pro kouzlení této schopnosti.
• Monstra můžou nyní vyčarovat 1 jedovou bombu.
• Cooldown jednotlivých monster byl mírně zredukován.
• Reflects Damage
• Nyní má vizuální varování krátký čas před udělením poškození.
• Nyní odráží poškození stejného typu, jako bylo uděleno.
• Nyní má velmi krátký interní cooldown.
• Udělené poškození bylo zvýšeno.
• Pouze jedno monstum ve skupině může právě udělovat reklektované poškození.
• Monstra nemohou odrážet poškození, pokud jsou ovlivněna Witch Doctorovým kouzlem Hex.
• Skupiny šampionů s vlastností Waller nemohou vykouzlit další stěnu do vzdálenosti 3 yardy.
• Zkušenosti a postup riftem garantované řadou monster byly vyladěny aby výce odpovídaly náročnosti na jejich zabití.
• Dosah poškození ohnivých řetěrů byl snížen tak, aby více odpovídal vizuálnímu efektu
• Armor Scavenger
• Mechanika brnění byla přepracována
• Poškození bylo mírně zvýšeno
• Život byl mírně snížen
• Délka zakopání byla mírně zvýšena
• Corrupted Angels nemůžou již klouzat po povrchu, po kterém se nedá chodit.
• Winged Assassins a Executioners mohou být nyní zabiti při kouzlení a obnovování z jejich skákacích útoků, ale nemohou být zabiti ve vzduchu.
• Winged Assassins, Urzael, a Executioners již neudílejí poškození, pokud jsou zabiti během jejich skákacího útoku.
• Rockworm
• Nyní se objevují v jejich zahrabaném stavu
• Musí setrvat minimálně 4 sekundy po vyhrabání, než se mohou znovu zahrabat
• Sand Sharks musí čekat minimálně 4 sekundy po vynoření, než se mohou znovu zahrabat
• Rift Guardians
• Většina monster již nemůže střílet projektily, pokud je v melee vzdálenosti.
• Monstra, které střílí projektily, je vždy zaměřují na hráče, avšak mohou zasáhnout pety.
• U některých monster byl snížen dosah tak aby nemohly střílet mimo viditelnou obrazovku.
• Monstra, které chargují, nyní útočí na náhodné hráče.
• Monstra, která utíkají, nyní utíkají pouze při přiblížení hráče a dělají tak méně častěji.
• Život Rift Guardiana byl znatelně snížen.
• Eskandiel
• Vzdálenost účinnosti vlnového útoku byla zvýšena.
• Vlnový útok má delší animaci, než je vykouzlen.
• Orlash
• Klony již nemění směr poté, co použijí útok dechem.
• Orlash nyní vykouzlí 3 klony, když dosáhne 50% života.
• Doba trvání klonů byla prodloužena.
• Klony nyní používají jejich útok dechem jakmile jsou vykouzleny.
• Poškození melee útoku bylo mírně sníženo.
• Výrazně snížen dosah poškození Orlashova útoku dechem.
• Raiziel
• Electrified vlastnost byla odstraněna.
• Lighting storm údery nyní vytvoří charged bolt.
• Lighting storm nyní útočí vícekrát za vykouzlení.
• Nyní nemohou být vykouzleny dvě bouře současně.
• Při zdraví pod 75% kouzlí lightning storms častěji.
• Vizuální efekt lightning storms je nyní vidět po celou dobu trvání.
• Sand Shaper
• Trvání tornáda bylo zkráceno
• Dosah poškození tornáda byl snížen
• Nyní čaruje tornáda v náhodné vzdálenosti od sebe
• Stonesinger
• Již se nemůže objevit
• Opravy chyb
• Opraven problém, který způsoboval, že Eskandielův vlnový útok zasákl hráče za ním, pokud stáli velmi blízko
• Opraven problém, který způsoboval, že projektily Waspů vystřelené elitními Sand Wasps neudělovaly větší poškození.
• Opraven problém, který způsoboval, že Tethrysin pozemní AoE útok neuděloval redukované poškození petům.
• Opraven problém, který způsoboval, že Orlash's útok dechem neuděloval redukované poškození petům.
• Opraven problém, který způsoboval, že někdy Corrupted Angels klouzací útok neudělil hráči poškození.
• Opraven problém, který způsoboval, že poškození z Arcane Sentry bylo mírně nesynchronní s vizuálním efektem.
• Uživatelské rozhraní
• Kliknutí pravým tlačítkem na hráče v žebříčku a výbraním zobraz detaily hrdiny nyní ukáže momentku charakteru ve chvíli vstupu