Patch Notes 2.0.1

Diablo 3 Patch 2.0.1

Diablo III Patch 2.0.1 – v.2.0.1.22044


OBECNÉ

  • Nové bonusy: Pools of Reflection
    • dávají 25% bonus k experience, který trvá dokud nedosáhnete danou hranici bonusu (zhruba 10% momentální Paragon experience potřebné k dosažení dalšího Paragon levelu), nebo pokud vaše postava zemře
    • kombinace více (max. deseti) Pools of Reflection zvyšuje celkový bonus, který postava může získat dokud nezemře
    • bonusy přetrvávají po odhlášení
  • Nový bonus: ​Nephalem Glory
    • během boje náhodně vypadne Power Globe (po zásahu nebo smrti monstra)
    • Power Globe udělují Nephalem Glory bonus, který přidá postavě damage v podobě elektrických výbojů a zvýší pohyb postavy na krátkou dobu
    • možnost kombinací až 3 bonusů najednou
  • ​Nové staty: 5 nových statů
    • názvy nových statů jsou Toughness, Healing, Splash Damage, Cooldown Reduction a Resource Cost Reduction
    • Life Steal je nyní méně účinný na vyšších levelech
    • na levelu 60 je účinnost Life Stealu snížena na 10%
  • Nové vzkrísení: Více míst pro obnovení postavy
    • hráči si mohou vybrat, kde se po smrti objeví – buď u své mrtvoly, ve městě, nebo u posledního checkpointu
    • hráč se nesmí obnovit u své mrtvoly během boje s bossem
    • hráč se může obnovit u své mrtvoly maximálně 3x po sobě
  • Další obecné změny:
    • followeři nyní získají level spolu s postavou hráče
    • za questy budou občas udělovány předměty jako forma odměny pokud budou dokončeny během levelovacího procesu
    • se zlatem již nelze obchodovat
    • Nephalem Valor byl odstraněn ze hry
    • grafický engine nyní podporuje odrazy – nastavují se v menu Options > Video (ovšem odrazy nejsou vhodné pro hráče, kteří hrají Diablo 3 na minimální konfuguraci)

 

BOSSOVÉ

  • Mechanika mnoha bossů byla vylepšena
  • Následující bossové prošli největšími změnami:​
    • Maghda
    • Siegebreaker
    • Azmodan
    • Iskatu
  • Enrage timery se u následujících bossů aktivují pouze na obtížnostech Torment I nebo vyšší:
    • The Butcher
    • Zoltun Kulle
    • Belial
    • Ghom
    • Siegebreaker
    • Rakanoth

​​

POSTAVY

  • všechny postavy prošly rozsáhlými úpravami, vše nejlépe poznáte, když si hru zahrajete a uvidíte rozdíly

 

CRAFTING A ARTISANI

  • crafting materiály jsou rozděleny do 2 kategorií podle item levelu: 1-60 a 60-70
  • tím se sníží zatěžování prostoru v truhle crafting materiálem a crafting recepty
  • všechny již existující crafting materiály v inventářích a truhlách byly převedeny
  • všechny craftované předměty nyní budou nabízet staty vhodné pro postavu, která je craftuje – využije se přitom nový Loot 2.0 Smart Drop systém
  • vyjímku tvoří předměty, na kterých se vyskytují specifické staty, jako např. Archon Armor, těch předmětů se to netýká
  • předměty pořízené od obchodníků jsou nyní označené a není je možné salvagovat

 

OBTÍŽNOSTI

  • systém obtížností byl kompletně předělán
  • obtížnosti Nightmare, Hell a Inferno byly odstraněny
  • obtížnost je nyní dynamická a monstra budou mít vyšší level zároveň s postavou hráče
  • 5 nových úrovní obtížnosti:
    • Normal
    • Hard
    • Expert
    • Master
    • Torment (1-6)
  • obtížnosti ​Normal, Hard a Expert jsou dostupné již od počátku
  • Master obtížnost se odemkne po dokončení 4. aktu
  • Torment obtížnost se odemkne po dosažení levelu 60
    • Torment navíc nabízí možnost dalšího nastavení obtížnosti: 6 úrovní s lepšími odměnami v podobě kvalitnějších předmětů a silnějších monster
    • bonusy v levelech Tormentu jsou uvedeny u každé úrovně v nastavení
  • obtížnost lze zjednodušit v nastavení hry
  • zvýšení obtížnosti vyžaduje opuštění aktuálně rozehrané hry a tato možnost je nedostupná v Hardcore
  • hustota výskytu monster napříč celou hrou byla upravena

 

EVENTY

  • Cursed Objects

    • ​truhly nebo shrines mohou být cursed (zakleté) a po aktivaci může být spuštěn event
    • po dokončení cursed eventu vypadne trochu zlata, odměna k experience a buď Radiant Chest nebo jiný náhodný shrine bonus
    • tyto eventy mohou být také o nekonečném množství monster nebo časování
  • Infernal Machines​

    • pro použití Infernal Machines je nutná obtížnost Torment

 

ITEMIZACE (LOOT 2.0)

  • legendární a setové předměty jsou vázané na účet
  • hráči mohou vyměňovat legendárky a sety s ostatními hráči, pokud byli přítomni při jejich nalezení (limit pro výměnu je 2 hodiny po nálezu předmětu)
  • implementován Smart Loot systém
    • všechny předměty mají šanci být Smart Loot
    • Smart Loot předměty jsou užitečné pro postavu, za kterou hráč předmět najde
  • přidány nové affixy:
    • Splash Damage
    • Cooldown Reduction
    • Resource Cost Reduction
    • +% damage to Physical damage skills
    • specific Class Skill Bonuses
  • vlastnosti předmětů mají nyní 2 kategorie:
    • Primary
      • Strength, Dexterity, Intelligence, Vitality, Critical Hit Damage, Critical Hit Chance, Attack Speed, Life per Second, Armor, +% Life, Bonus Damage to Elites, Bleed Damage, All Resistance, Sockets a nové affixy uvedené výše
    • Secondary
      • ​Gold Find, Thorns, Bonus Experience per Monster Kill, Chance for (Fear, Stun, Blind, Freeze, Chill, Slow, Immobilize and Knockback), Ignore Durability Loss, Bonus Healing to Health Globes and Potions, Bonus Pickup Radius, Single Resist, Life After Kill a Level Requirement Reduction
  • rozsah statů na všech předmětech byl upraven
  • legendárky se nyní rollují podle rozsahu, ne podle statického množství
  • hráč může nyní vidět rozsah statu u předmětu po stisknutí a držení CTRL a najetí myší na předmět
  • všechny legendárky byly upraveny podle výše uvedených změn
  • změny se týkají jen nově padnutých předmětů, nikoli těch, které již ve hře jsou ze starších verzí hry
  • potions jsou nyní jen jednoho typu – dávají 60% života
  • všechny potions v inventářích a truhlách byly převedeny na nový typ potions

 

MONSTRA

  • affixy monster byly upraveny
  • Arcane Enchanted – ukazuje, kterým směrem se bude točit
  • Desecrator – damage je nejprve nízká, poté rychle roste na max.
  • Frozen
    • zvýšen počet Frozen krystalů
    • počet krystalů se už nezvyšuje podle počtu hráčů ve hře
    • krystaly způsobují area of effect damage hráčům s blížící se explozí
  • Jailer – nyní způsobuje nízkou damage
  • Vortex – nyní způsobuje nízkou damage
  • Mortar​
    • vnější efekt s menší damage než ten vnitřní
    • detonace v případě vertikálního zásahu zdi
  • Plagued – někdy dropne louži pod hráče i pod sebe
  • Reflects Damage
    • již nereflektuje část přichozí damage
    • nyní reflektuje danou damage za každý útok
  • Elite a Champion monstra mají nyní 5 nových affixů:
    • Frozen Pulse: kus ledu následuje cíl, pak zamrzne a pulsuje cold damage na nejbližší okolí
    • Orbiter: blesková energie s doprovodnými elektrickými koulem, které obíhají ve většíím prostoru
    • Poison Enchanted: vyvolá jed, který se šíří v křížové formaci a způsobuje poškození
    • Thunderstorm: silný elektrický výboj udeří do země a způsobí vlnu elektrické energie
    • Wormhole: vytvoří dvojici portálů, způsobí damage tím, že přetahuje cíle z místa na místo
  • hustota monster byla upravena podle nových obtížností a Elite a Champion skupinky se mohou objevovat ve větších variacích velikosti
  • Wasp projektily mohou nyní minout cíl nebo je lze blokovat

 

PARAGON 2.0

  • Paragon systém je předělán
  • neomezený počet Paragon levelů na hráče
  • Paragon levely jsou nyní vázané na účet hráče a sdílené napříč všemi postavami
  • Paragon je však oddělený pro Hardcore a Normal postavy
  • statické bonusy Paragonu byly odstraněny
  • za každý Paragon level hráč získá body, které může rozdělit do 4 kategorií:
    • Core
    • Offense
    • Defense
    • Utility
  • již existující Paragon levely byly převedeny na odpovídající počet bodů a získaná Paragon experience byla převedena na tu novou

 

KOMUNIKAČNÍ VYLEPŠENÍ

  • do hry byly přidány klany a komunity
  • Klany

    • může jej vytvořit kdokoli
    • po připojení se do klanu se u vašeho jména objeví clan tag
    • členové klanu mají přístup k seznamu členů, privátnímu chatu a záložce s novinkami a infem o klanu
    • v klanu může být max. 120 členů a vyžaduje pozvánku
    • hráč může být členem jediného klanu
  • Komunity

    • může ji vytvořit kdokoli
    • přístup k popisu komunity má rovněž kdokoli
    • členové komunity mají přístup k seznamu členů, privátnímu chatu a záložce s novinkami a infem o komunitě
    • hráč může být členem více komunit
    • komunity nejsou omezené počtem členů, ale pokud jich je více než 100, v seznamu členů budou uvedeni pouze správci
    • komunity mohou být veřejné nebo privátní, ty privátní vyžadují pozvánku
    • komunity mají různé kategorie, např. Classes, Regional nebo Game Type

 

UŽIVATELSKÉ ROZHRANÍ

  • nastavení obtížnosti a tvorby hry bylo kompletně předělané
  • in-game menu upraveno
  • seznam waypointů byl nahrazen waypoint mapou
  • skill tooltipy nyní ukazují damage typ pokud máte zapnuté Advanced Tooltips
  • přidány barvy spojené s klany a komunitami
  • přidána možnost zobrazení ikon u dropnutých předmětů místo textu – dá se to nastavit v Options > Gameplay menu
  • přidána možnost automatického přeskakování všech cut scén – dá se to nastavit v Options > Gameplay menu
  • popisky pro zlato byly odstraněny – hodnota se ale stále zobrazí po sebrání zlata

 

Zdroj: Battle.net

Napsat komentář