Diablo III Patch 2.0.3 – v2.0.2.22427
Obecné
- Plošné efekty Fire Trenches v Halls of Agony mají nyní lepší animace
- Před způsobením damage od Fire Trenches je nyní krátká prodleva
- Achievement "Swing That Bloody Hammer!" již nepotřebuje ucraftění předmětu s Life Stealem k dokončení
- Achievement "Gorging the Forge" již nepotřebuje ucraftění předmětu s Magic findem k dokončení
- Střely odražené Sokahr the Keywarden již nezpůsobují kritické poškození
- Hráči by již neměli být nesprávně informováni, že získali bonus, přestože nesplnili Cursed Chest event
- Matchmaking pro Any Quest (nebo All acts) by již nemělo zobrazit chybu, pokud není žádná hra k dispozici
- Skilly, které udělují Physical damage, by již neměly těžit z předmětů, které přidávají elementární poškození
- Opravena chyba, kdy někdy nebylo možné dokončit boj se Skeleton Kingem
Followers
Enchantress
- Bug Fix: Erosion způsobovala proc Electrified příliš často
Bossové
- Act bossové nyní vždy dropnou rare předmět
- Skeleton King již po aktivaci Reset Quests nedropuje legendárku pro postavy na 60. levelu – tento bonus byl přesunut na Diabla (opět pro postavy levelu 60)
Postavy
Wizard
- Aktivní skilly
- Hydra – Bug Fix: Hydry se chybně deaktivovaly po odchodu či smrti hráče
- Familiar – zvýšen interní cooldown attack rate tak, aby byl zhruba jako hráčova attack speed s maximem 2 útoků za sekundu
- Magic Weapon – Skill Rune – Deflection – přidán interní cooldown k proc rate a je zhruba 1 za sekundu
- Mirror Image – Hydry vyvolané zrcadlovými klony by již měli správně udělovat damage
- Teleport – Nyní správně umožní Wizardům projít přes stěny, které vyvolají monstra s affixem Waller
Crafting
-
Blacksmithing
- Level 1-60 crafted Legendary a Set itemy nyní vyžadují 2 Fiery Brimstones
- Všechny low level crafted Legendary a Set itemy nyní vyžadují aspoň 1 Demonic Essence
- Bug Fix: legendary recepty chybně rollovaly rare staty
- Přidán kontrolní mechanismus tak, aby bylo vždy zajištěno 6 affixů pro craftovanou legendárku
Předměty
- Přidán nový affix: +Max Spirit for Monks – výskyt na Fist Weapons, Spirit Stones a Combat Staves
- Bug Fix: obouruční legendární zbraně rollovaly damage vhodnou pro jednoruční
- The Grand Vizier – Nyní bude padat s Inteligenci pro Wizarda a Dexteritou pro Monka
- Blackfeather – Nyní má správně vnitřní cooldown po použití legendárního affixu
- Homing Pads – Již nedělá hráče imunním vůči crowd control efektům pokud hráč kouzlí portál
- Unity – Poškození, kterému zabrání Talisman of Aranoch, The Star of Azkaranth, Mara's Kaleidoscope, nebo Xephirian Amulet se již nerozděluje mezi nositele prstenu