Patch Notes 2.1.0 Pt.1

Diablo III Patch 2.1.0 – v2.1.0.26451


Sezóny

První sezóna začne 29. srpna. Více informací zde.

Sezóny jsou dobrovolné, opakující se herní mód, který umožňuje hráčům pravidelně začít hrát nového hrdinu, který nemá zlato, zdroje pro řemeslníky, předměty, nebo Paragon. Stejně jako normáloví a HC hrdinové mají vlastní sdílenou truhlu, řemeslníky, tak sezónní hrdinové budou mít vlastní sdílenou bednu, řemeslníky. Veškeré předměty, zlato, a Paragon zkušenosti získané během sezóny budou po ukončení sezóny převedeny na nesezónní postavičky.

Sezóny nabízejí unikátní odměny a nové výzvy, nové legendární předměty, exkluzivní set určený pro transmogrifikaci (v každé sezóně bude jedna část setu) a nový druh achievementů zvaný Conquest. K sledování postupu sezónou je určen nový systém Žebříčků.

Více o sezónách zde.

Greater Rifts

Dřive známé pod pojmem Tiered Rifts jsou speciálním druhem časem omezeného Nephalem Riftu. GR je nekonečně mnoho a každý level je těžší, než ten předchozí.

Dokončení GR v daném časovém limitu dovolí hráčům postoupit do dalšího (a pokud si vedete na výsost dobře a při dokončení riftu vám zbyde velká časová rezerva, budete moci přeskočit několik stupňů GR). Hráči budou moci postupovat do těžších levelů GR dokud jim v bude stačit daný časový limit. Pokud jim vyprší, dobrodružství končí a váš výsledek bude zapsán do Žebříčku.

Více o Greater Rifts zde.

Žebříčky

Společně se Sezónami a GR jsme uvedli Žebříčky. Chceme hráčům umožnit porovnat své výsledky pro různé druhy herních typů s ostatními. Z toho důvodu jsme vytvořili Žebříčky.

Žebříčky budou sledovat různá porovnatelná data (např. dosažené časy dosažené při čistění GR, dosažené Conquest body) dosažená během hraní různých herních typů. Aby žebříčky poskytovaly co nejvíc informací a detailů, výsledky budete moci porovnávat v rámci regionů, přátel a klanu.

The Cesspools

Hráči budou mít během hraní Nephalem Riftů a Greater Riftů objevit nové prostředí: The Cesspools.

Původně byly navrženy jako stoky ve Westmarch, ale nějak se nám je včas nepodařilo zakomponovat do herních prostředí Reaper of Souls. Každopádně, líbil se nám vzhled a atmosféra tohoto hnijícího, zatuchlého prostředí natolik, aby se objevil v Nephalem a Greater Riftech, když jsme strávili hodně času jeho vylaďováním. Doufáme, že se vám bude líbit!

Postavy

  • Byla zvýšena umělá inteligence u mnoha petů.
    • Peti ostatních hráčů budou méně viditelní.
    • Byl opraven bug, kdy peti neútočili na blízká monstra nebo bezdůvodně přestali útočit.
    • Seznam petů, kteří doznali úprav: Call of the Ancients, Companion, Fetish Army, Gargantuan, Mystic Ally, Phalanx, Zombie Dogs.
  • S patchem 2.1 přichází uprava s jakou hrdinové Sanctuary obnovují životy. Health-globes byly upozaděny, zatímco předměty a dovednosti upřednostněny. Bezpočet dovedností, které se léčení týkají, byly vylepšeny.
  • Barbar

    • Filozofie

      • Barbar i nadále obdrží změny v útocích, tak abychom podpořili elementální rozdílnost a poskytli více směrů při utváření vaší postavičky. Primární útoky Bash, Cleave, a Frenzy byly upraveny ve smyslu zvýšení jejich atraktivity.
      • Furious Charge dostal nespočet úprav. Útok je nyní efektivnější a zábavnější. Také má vylepšenou animaci, vzdálenost, ze které lze provést útok, a prodlevu pohybu po ukončení útoku.
    • Aktivní dovednosti

      • Bash
        • Zvýšeno poškození z 215 % na 320 %
        • Runa Clobber byla nahrazena runou "Frostbite" – nyní zamrazí nepřítele na 1,5 sekundy, každý nepřítel může být zamražen pouze jednou za 5 sekund. Uděluje ledové (Cold) poškození.
        • Runa Instigation nyní generuje 9 Fury místo 8.
        • Runa Pulverize – poškození Shockwave bylo navýšeno ze 70 % na 100 %
        • Runa Onslaught byla předělána, nyní je blesková místo původní fyzické, každý zasažený nepřítel má po tři vteřiny o 10 % zvýšenou šanci, že bude kriticky zasažen.
      • Call of the Ancients
        • Zvýšeno poškození z 180 % na 270 %
        • Peti nyní jsou povoláni na 20 sekund z původních 30.
        • CotA by měli nyní lépe trefovat pohybující se cíle.
        • Kolricova Furious charge udělí poškození cílům, kterými Korlic proběhne.
        • Mawdawcův Seismic Slam nyní vyhazuje do vzduchu místo odhození.
        • Runa Ancients' Fury nyní generuje 4 Fury místo 3.
        • Runa The Council Rises má zvýšené poškození z 360 % na 540 %
        • Runa Duty to the Clan byla předělána, nyní uděluje Ledové poškození místo fyzického,  zasažení nepřátelé jsou nyní zpomaleni na 2 vteřiny o 30 % a je zvýšená šance o 10 % že tyto zpomalená monstra obdrží kritický zásah.
        • byl opraven bug, kdy Ancients nepoužívali speciální útoky.
        • byl opraven bug, kdy Ancients měli špatnou rychlost útoku při vyvolání.
      • Cleave
        • Zvýšeno poškození z 150 % na 200 %
        • Nyní generuje 6 Fury místo 5.
        • Byla zvýšena výseč útoku ze 120° na 180° aby více odpovídala animaci.
        • Runa Broad Sweep má zvýšené poškození z 215 % na 235 % a zasáhnete všechny nepřátele kolem vás.
        • Runa Gathering Storm byla předělána – nyní jsou všichni zasažení nepřátelé zmražení a dostávají o 10 % zvýšenou dmg ze všech zdrojů po dobu 3 sekund, runa je nyní ledová místo fyzického.
      • Earthquake
        • Zvýšeno poškození z 2600 % na 4200 %
        • Runa Giant's Stride nyní uděluje 200 % poškození z původních 160 %
        • Runa Molten Fury nyní uděluje 5100 % poškození z původních 4500 %
        • Runa Cave-In byla změněna na fyzickou (Physical) místo ohnivé (Fire).
      • Frenzy
        • Zvýšeno poškození z 155 % na 220 %
        • Runa Berserk byla předělána, nyní je ledová z původní fyzické.
        • Runa Sidearm má zvýšené poškození z 130 % na 300 %
      • Furious Charge
        • Zvýšeno poškození z 360 % na 540 %
        • Nyní by se barbar měl lépe prosmýknout kolem překážek a rohů.
        • Nyní může být útok proveden až ze vzdálenosti 60 yardů.
        • Hlavní udílení poškození je až do 20 yardů od cíle.
        • Zvýšena rychlost běhu během Furious Charge.
        • Animace závěrečného útoku byla výrazně zrychlena a je navíc ovlivněna vaší rychlostí útoku(Attack speed).
        • Poškození není ovlivněno střídavě buď hlavní anebo druhou zbraní.
        • Runa Bull Rush byla přejmenována na "Cold Rush". Omráčení (Stun) bylo nahrazeno zamražením (Freeze). Nyní je ledová z původní fyzické.
        • Runa Battering Ram nyní uděluje 1050 % poškození místo původních 760 %
        • Runa Dreadnought je nyní blesková místo fyzického.
      • Ignore Pain
        • Když je IP aktivní, hráč je nyní imuní vůči všem crowd control efektům.
        • Runa Bravado byla předělána, nyní zvyšuje rychlost běhu o 40 % a odhazuje nepřátele.
        • Runa Contempt for Weakness byla předělána, nyní instatně vyléčí 35 % vašich maximálních HP.
        • Runa Ignorance is Bliss má navýšené léčení za spotřebovanou Fury z 4126 na 5364.
      • Rend
        • Zvýšeno poškození z 1000 % na 1100 % po dobu 5 vteřin.
        • Runa Lacerate je nyní blesková místo fyzické.
        • Runa Mutilate byla předělána, všichni nepřátelé, kteří jsou zmražení Rendem, dostávají o 10 % zvýšenou dmg ze všech zdrojů
        • Runa Ravage je nyní ohnivá místo fyzické.
      • Revenge
        • Zvýšeno poškození z 220 % na 300 %
        • Zvýšeno léčení za zasaženého nepřítele ze 2 % na 4 %
        • Runa Blood Law má zvýšeno léčení za zasaženého nepřítele ze 4 % na 6 %
        • Runa Retribution má zvýšeno poškození z 480 % na 700 %
      • Seismic Slam
        • Slam se nyní místo lokace zaměří na nepřítele, kterého jste původně zaměřili.
      • War Cry
        • Runa Invigorate má zvýšeno léčení za vteřinu z 8253 na 8315.
      • Weapon Throw
        • Zvýšeno poškození z 185 % na 275 %
        • Runa Balanced Weapon nyní generuje 9 Fury místo 8.
        • Runa Ricochet nyní skáče dále.
        • Runa Mighty Throw má zvýšené poškození z 270 % na 400 %
      • Whirlwind
        • Zvýšeno poškození z 275 % na 340 %
        • Odstraněn postih na snížení pohybu během tohoto útoku.
        • Proc koeficient byl výrazně zvýšen.
        • Runa Dust Devils – tornáda májí zvýšeno poškození z 80 % na 120 %, tornáda jdou přibližně směrem, kterým se pohybujete. Tornáda nyní trvají déle a pohybují se rychleji.
        • Runa Hurricane nyní dvakrát častěji přitahuje nepřátele.
        • Runa Volcanic Eruption má zvýšeno poškození z 325 % na 400 %
      • Wrath of the Berserker
        • Runa Slaughter nyní spouští procy z uděleného poškození.
        • Runa Thrive on Chaos má výšeno léčení za fury z 4126 na 5364.
    • Pasivní dovednosti

      • Berserker Rage bylo upraveno, nyní udělujete o 25 % větší poškození, pokud máte 95% Fury a víc.
      • Bloodthirst má navýšené léčení za spotřebovanou Fury z 578 na 966.
      • Inspiring Presence má navýšené léčení na 2 % za sekundu z maximálních možných životů z původního 1 %
      • Weapons Master – Mighty weapons: získaná fury za zásah navýšena na 2 z původní 1.
  • Crusader

    • Filozofie

      • Ruku v ruce se změnami dovedností přichází do hry i nový, šestidílný, set "Roland's Legacy". Podívejte se svým nepřátelům hezky zblízka do očí za použití Sweep Attack nebo Shield Bash. Upravili jsme Shield Bash, aby byl v symbióze s tímto setem.
      • Upravili jsme poškození obouručních zbraní a tato změna je retroaktivní, vztahuje se na předměty, které jsou již ve hře. Abychom toto vylepšení kompenzovali, Heavenly Strength nyní snižuje poškození o 20 % – zvýšení poškození dvouručních zbraní daleko převyšuje 20 %, takže na tom stále vyděláte.
    • Aktivní dovednosti

      • Consecration
        • Má zvýšeno léčení za vteřinu z 12379 na 48278.
        • Runa Bathed in Light má zvýšeno léčení za vteřinu z 12379 na 48278.
      • Judgment
        • Runa Penitence má zvýšeno léčení za vteřinu z 1032 na 2682.
      • Justice
        • Runa Holy Bolt má zvýšeno léčení z 1651 – 2476 na 2146 – 3219.
      • Laws of Hope
        • Má zvýšeno léčení za vteřinu z 3714 na 10728.
      • Laws of Justice
        • Runa Faith's Armor absorbuje 26821 poškození místo původních 20632.
      • Laws of Valor
        • Runa Invincible má zvýšené léčení za zásah na 21457 z původních 16505.
      • Phalanx
        • Rychlost Avatara navýšena na 200 % z původních 100 %
        • Runa Bowmen – opravena chyba, kdy Avatar nestřílel, ačkoliv byl nepřítel v dosahu, ale mimo dohled (Out of Line of Sight).
      • Provoke
        • Cleanse má zvýšené léčení za zásah na 1073 z původních 825.
      • Punish
        • Rebirth má zvýšeno léčení za vteřinu z 4952 na 12874.
      • Shield Bash
        • Rychlost, se kterou vrazíte mezi nepřátele, byla navýšena o 60 %
        • Animace závěrečného útoku byla zrychlena a je navíc ovlivněna vaší rychlostí útoku(Attack speed).
        • Runa Pound má zvýšené poškození z 1200 % na 1320%
      • Smite
        • Runa Reaping má zvýšeno léčení za vteřinu z 1238 na 6437.
      • Steed Charge
        • Prodleva, po kterou jste nemohli kouzlit po použití Steed Charge, byla snížena z jedné sekundy na 0,4 sekundy.
        • Runa Rejuvenation nyní obnoví 15 % maximálních HP místo původních 10 %
      • Sweep Attack
        • Runa Holy Shock má zvýšené léčení za zásah na 5364 z původních 2063.
    • Pasivní dovednosti

      • Heavenly Strength nyní snižuje poškození o 20 %, pokud máte obouruční zbraň. Je to reakce na zvýšení poškození obouručních zbraní. Cílem bylo zachovat, nebo lehce zvýšit, udílené poškození za použití dvouručních zbraní.
      • Indestructible – opraven bug, kdy hráč byl imunní na "ovládání" (crowd control) a přerušení kouzlení, když byl aktivní imunní buff.
      • Renewal nyní vyléčí 16093 životů místo původních 12379.
      • Vigilant má zvýšeno léčení za vteřinu z 2063 na 2682.
      • Wrathful má navýšené léčení za spotřebovaný Wraht z 825 na 1341.
  • Demon Hunter

    • Filozofie

      • Rozhodli jsme se, že místo jedových (Poison) dovedností se u DH zaměříme na ledové (Cold) dovednosti. Snížením z pěti na čtyři elementy je vyšší pravděpodobnost, že při enchantování získáte elementální bonus, který potřebujete.
      • Preparation s runou Punishment byla předělená. Předchozí nastavení učinilo z Discipline útočnou věc, což podkopávalo záměr udělat z Discipline obranou taktickou věc.
    • Obecné

      • Dexterity nyní nepřidává dodge chance.
      • Dexterity nyní přidává 1 armor za každý bod dexterity.
    • Aktivní dovednosti

      • Bolas
        • Runa Acid Strike byla nahrazena runou "Freezing Strike" – existuje 50% šance, že nepřátelé budou zamraženi (Frozen) po dobu jedné sekundy. Uděluje ledové poškození.
      • Cluster Arrow
        • Runa Maelstrom – ostny byly vyměněny za rakety a zvýšeno poškození z 220 % na 450 % – Uděluje ledové poškození místo původního fyzického.
        • Runa Shooting Stars  – způsobené zranění raketou zvýšeno z 400 % na 600 %
      • Companion
        • Runa Boar Companion – prase nyní cleavuje nepřátele, které má před sebou.
        • Runa Ferret Companion – pokud fretka běží sebrat zlato, její rychlost je zvýšena o 150%
      • Elemental Arrow
        • Runa Frost Arrow má změněný efekt, zpomalení je zaměněno za zmrazení (chill).
        • Runa Screaming Skull byla nahrazena runou Immolation Arrow. Vystřelí ohnivý šíp, který udělí 300 % poškození, poté vybuchne a zapálí zemi v okruhu 10 yardů, kde poté uděluje 315 % poškození během 2 sekund.
        • Entangling Shot
        • Runa Chain Gang změněna z jedové na fyzickou.
      • Evasive Fire
        • Odebrán CD na přemet dozadu (backflip).
        • Přemet uděláte už jen maximálně na pět yardů z původních 15.
        • Runa Displace byla nahrazena runou "Focus". Místo přemetu získáte o 7 víc Hatred.
        • Runa Surge byla předělána – přemet uděláte na 15 yardů.
      • Fan of Knives
        • Zvýšeno poškození z 450 % na 620 %
        • Runa Assassin's Knives – Zvýšeno poškození z 450 % na 620 %, odstraněno prodlení pro kouzlení, když nože letěly daleko. Nože nyní doletí dál.
        • Runa Bladed Armor – změněno poškození na ledové z fyzického.
        • Runa Fan of Daggers – omráčení nyní trvá 3 vteřiny místo původních 2,5. Runa je nyní blesková místo ohnivé. Odhození (Knockback) odstraněno.
        • Runa Knives Expert – změněno poškození na ohnivé z fyzického.
        • Runa Pinpoint Accuracy – zvýšeno poškození z 1200 % na 1600 % – runa je nyní blesková místo fyzické.
      • Impale
        • Poškození zvýšeno z 620 % na 750 %
        • Runa Chemical Burn – zvýšeno poškození z 220 % na 500 % během dvou sekund.
        • Runa Grievous Wounds – bonusový critical hit damage zvýšeno ze 130 % na 330 %
        • Runa Impact šance na omráčení je nyní 100 %
        • Runa Overpenetration je nyní ledová místo jedové.
      • Marked for Death
        • Přidán cooldown 0,1 vteřiny, aby se předešlo k nechtěnému znovupoužití
        • Runa Death Toll při zásahu obnoví 3 % maximálních životů místo původního 1 %
        • Runa Grim Reaper – nepřátelé, kteří vás obklopují, obdrží 20 % poškození místo původních 15 %
        • Runa Mortal Enemy – nyní není šance, že získáte Hatred na základě proc koeficientu. Místo toho získaný Hatred bude ovlivněn proc koeficientem. Příklad: Dovednost s proc koeficientem 1 generuje o 4 více Hatred, skill s proc koeficientem 0,5 generuje o 2 více Hatred.
        • Runa Valley of Death – nyní dopadá na oblast o průměru 15 15 yardů místo původních 12 yardů. Bonusové poškození zvýčeno na 15 % z původních 12 %
      • Multishot
        • Runa Arsenal – způsobené zranění raketou zvýšeno ze 160 % na 300 %
        • Runa Burst Fire – průměr prvního výbuchu zvýšen na 15 yardů z původních 12. Runa je nyní ledová místo jedové.
      • Preparation
        • Runa Punishment – nyní stojí 0 Discipline a má 20 sekund CD.
      • Rain of Vengeance
        • Způsobené poškození zvýšeno z 1250 % na 1500 % během 5 vteřin.
        • Runa Anathema – způsobené poškození zvýšeno z 5400 % na 5800 % během 5 vteřin.
        • Runa Dark Cloud – způsobené poškození zvýšeno z 2650 % na 3500 % během 8 vteřin.
        • Runa Flying Strike – způsobené poškození zvýšeno z 3200 % na 3800 % během 5 vteřin, runa je nyní ledová místo fyzické.
        • Runa Shade – způsobené poškození zvýšeno z 2400 % na 2800 % během 5 vteřin.
        • Runa Stampede – způsobené poškození zvýšeno z 4200 % na 4600 % během 6 vteřin.
      • Rapid Fire
        • Způsobené poškození zvýšeno z 525 % na 685 %
        • Runa Bombardment – způsobené poškození zvýšeno z 465 % na 545 %
        • Runa High Velocity – šance, že šíp projde skrz cíl je zvýšena z 40 % na 50 %, runa je nyní blesková z původní jedové.
        • Runa Web Shot – zpomalení nyní trvá 2 vteřiny místo původní jedné. Zpomalení (Slow) bylo změněno na zchlazení (Chill). Runa byla přejmenována na "Frost Shots"
      • Sentry
        • Způsobené poškození zvýšeno z 200 % na 280 %
        • Runa Aid Station byla přejmenována na "Polar Station". Zchladí a zpomalí nepřátele v okruhu 16 yardů o 60 % – uděluje ledové poškození.
        • Runa Chain of Torment – způsobené poškození zvýšeno z 240 % na 300 za sekundu. Může nyní udělovat kritické zásahy.
        • Runa Impaling Bolt je nyní blesková místo fyzické.
        • Runa Spitfire Turret – způsobené poškození zvýšeno z 70 % na 120 %
      • Shadow Power
        • Léčení za zásah zvýšeno z 8235 na 12379.
        • Runa Blood Moon má léčení za zásah zvýšeno z 16505 na 32185.
        • Runa Gloom má zvýšené poškození z 15 % na 35 %
        • Runa Well of Darkness byla předělána, Shadow Power s touto runou stojí 10 Discipline.
      • Smoke Screen
        • Runa Special Recipe nyní nemá CD a stojí 10 discipline.
      • Spike Trap
        • Způsobené poškození zvýšeno z 250 % na 340 %
        • Runa Echoing Blast – způsobené poškození při jednotlivých explozi zvýšeno z 250 % na 420 %
        • Runa Lightning Rod – způsobené poškození zvýšeno z 280 % na 500 %
        • Runa Long Fuse – způsobené poškození při jednotlivých výbuších zvýšeno z 300 % na 520 %
        • Runa Sticky Trap – způsobené poškození zvýšeno z 680 % na 800 %
      • Strafe
        • Způsobené poškození zvýšeno z 400 % na 675 %
        • Runa Demolition – způsobené poškození zvýšeno z 340 % na 460 %
        • Runa Drifting Shadow změněna z fyzické na bleskovou.
        • Runa Emberstrafe nahrazena runou "Icy Trail" – zanecháte za sebou ledovou stopu, která uděluje 300 % poškození během tří sekund a zpomalí nepřátele o 60 %
        • Runa Rocket Storm – způsobené poškození zvýšeno z 90 % na 110 %
        • Runa Stinging Steel – bonusový critical hit poškození zvýšeno ze 130 % na 140 %
      • Vault
        • Runa Acrobatics má nyní CD 6 vteřin z původních 8.
      • Vengeance
        • Runa From the Shadows je nyní ledová z původní jedové.
        • Runa Side Cannons při zásahu obnoví 3 % maximálních životů místo původního 1,5 %
    • Pasivní dovednosti

      • Awareness byl předělán, když dostanete ránu, která by vás jinak zabila, na dvě vteřiny zmizíte a obnoví se vám zdraví do celkových 50 % vašich HP, CD je jedna minuta.
      • Cull the Weak – upraven popisek, nyní obsahuje formulku, že se vztahuje i na zamražené (Chilled) nepřátele.
      • Brooding – léčení zvýšeno z 1,5 % na 3 % maximálních HP za každý stack.
      • Perfectionist nyní nedává bonus 10 % do životů.
  • Monk

    • Filozofie

      • Mechaniky použité u Exploding Palm zapříčinily, že v určitých situacích byl útok příliš slabý a v jiných byl pro změnu až příliš silný. Předělali jsme Exploding Palm tak, aby se choval jednotněji v širokém spektru situaicí, což nám umožnilo vylepšit další monkovo dovednosti.
      • Také jsme zkontrolovali jestli správně funguje Spirit – jaký je poměr ve spotřebování a generování Spiritu – a udělali jsme změny ve všech dovednostech, které generují Spirit a dílčí změny v dovednostech, které spotřebovávají Spirit (např. Tempest Rush aLashing Tail Kick).
      • Tyto změny ve Spiritu benefitují ze změn, které jsme provedli v setu Sunwuko, ten vám přidává bonus za spotřebovaný Spirit.
    • Obecné

      • Dexterity nyní nepřidává dodge chance.
      • Dexterity nyní přidává 1 armor za každý bod dexterity.
      • Monk nyní může mít maximální Spirit 250 z původních 150.
    • Aktivní dovednosti

      • Blinding Flash
        • Runa Replenishing Light – každý nepřítel, kterého oslepíte, generuje 10 Spirit místo původních 7.
        • Runa Soothing Light má zvýšeno léčení za vteřinu z 11966 na 26821.
      • Breath of Heaven
        • Léčení zvýšeno z 53642 – 70147 na 69735 – 91192.
        • Runa Circle of Light – léčení zvýšeno z 107284 – 140295 na 139469 – 182383.
        • Runa Infused with Light – Extra Spirit generovaný Spirit generátory zvýšen ze 4 na 14.
      • Crippling Wave
        • Zvýšeno poškození z 143 % na 155 %
        • Navýšeno škálování prvního a druhého útoku.
        • Runa Mangle – způsobené poškození zvýšeno z 216 % na 255 %
        • Runa Rising Tide – předělána – nyní generuje o 2,5 Spiritu za každého zasaženého nepřítele.
        • Runa Tsunami – každá třetí rána nyní nepřítele zamrazí po dobu 1 sekundy.
      • Cyclone Strike
        • Runa Soothing Breeze má léčení zvýšeno z 23874 na 31036.
        • Runa Wall of Wind byla předělána, nyní nepřítele zamrazí po dobu 1,5 sekundy po přitažení.
      • Dashing Strike
        • Zvýšeno poškození z 305 % na 370 %
        • Délka útoku zvýšna z 6 sekund na 8 sekund.
        • Runa Barrage má zvýšeno poškození z 489 % na 975 % během 2 sekund.
        • Runa Blinding Speed má navýšen bonus na úskok (Dodge) z 29 % na 40 %, délka trvání navýšena z 3 sekund na 4 sekundy.
        • Runa Flying Side Kick byla nahrazena runou "Radiance" – po použití Dashing Strike je navýšena rychlost útoků o 15 % na 4 sekundy. Uděluje ohnivé poškození.
        • Runa Quicksilver nyní uděluje bleskové poškození místo původního fyzického.
        • Runa Way of the Falling Star – délka trvání navýšena z 3 sekund na 4 sekundy. Nyní uděluje svaté (Holy) poškození místo původního fyzického.
      • Deadly Reach
        • Způsobené poškození zvýšeno z 109 % na 150 %
        • Runa Foresight – buff nyní trvá 5 sekund místo původních 3.
        • Runa Keen Eye byla odebrána, nahrazena runou "Searing Grasp" – způsobené zranění zvýšeno na 260 %
        • Runa Piercing Trident – každá třetí rána 100% vyhodí nepřítele do vzduchu.
        • Runa Scattered Blows – každá třetí rána má způsobené poškození zvýšené ze 156 % na 215 %
        • Runa Strike from Beyond byla předělána – za každého nepřítele zasaženého třetí ranou se snižuje o 8 % cena jakéhokoliv spirit spenderu.
      • Epiphany
        • Runa Soothing Mist má léčení zvýšeno z 20632 na 40232.
        • Runa Windwalker nahrazena runou "Insight" – navýšena regenerace Spiritu na 45 za sekundu
      • Exploding Palm
        • Zvýšeno poškození z 1179 % na 1200 % během 9 vteřin.
        • Poškození výbuchu bylo změněno na poškození zbraní místo nepřítelovo zbývajících procent životů.
        • Nyní uděluje 2270 % fyzického poškození pokud nepřítel umře během krvácení (bleeding).
        • Runa Creeping Demise byla narhazene runou Shocking Grasp – Exploding Palm nyní přeskočí na jiný cíl až do vzdálenosti 15 yardů.
        • Runa Essence Burn – zvýšeno poškození z 1623 % na 1875 % během 9 vteřin. Poškození udělené DoT bylo zvýšeno z 258% na 3260% během 3 sekund. Nyní se nemůže několikrát opakovat.
        • Runa Impending Doom byla předělána, exploze uděluje 6305 % – nyní uděluje poškození, pokud nepřítel umře.
        • Runa Strong Spirit nyní uděluje svaté (Holy) poškození místo původního fyzického. Generovaný Spirit zvýšen z 10 na 15.
      • Fists of Thunder
        • První a druhý útok mají navýšené poškození z 122 % na 200 %
        • Třetí útok má poškození z 183 % na 400 %
        • Škálování rychlostí prvního a druhého útoku je navýšeno.
        • Runa Bounding Light – způsobené poškození zvýšeno z 195 % na 240 %
        • Runa Quickening nyní generuje 20 Spiritu.
        • Runa Static Charge – způsobené poškození zvýšeno z 125 % na 180 %
        • Runa Thunderclap – způsobené poškození zvýšeno z 95 % na 120 %
        • Runa Wind Blast – Zamražení trvá 2 sekundy místo původní 1.
      • Inner Sanctuary
        • Runa Intervene – štít absorbuje 107284 z původních 68332.
        • Runa Safe Haven má léčení zvýšeno z 11389 na 35779.
      • Lashing Tail Kick
        • Zvýšeno poškození z 624 % na 755 %
        • Zvýšena cena útoku na 50 Spiritu z původních 30.
        • Výseč poškození navýšena ze 150°na 180°.
        • Runa Hand of Ytar má významně zvýšen rádius poškození.
        • Scorpion Sting – šance na omráčení (Stun) zvýšena z 85 % na 100 % a délka trvání omráčení navýšena z 1,5 sekundy na 2 sekundy.
        • Runa Spinning Flame Kick má zvýšeno poškození z 677 % na 755 % – zvýšen dostřel a rychlost střely.
        • Runa Sweeping Armada má zvýšeno poškození z 671 % na 825 % – velmi navýšen dosah poškození útoku. Bylo odebráno odhození (Knockback) a zpomalení.
        • Runa Vulture Claw Kick byla předělána – vypustí proud ohně, který spaluje nepřátele v dosahu 10 yardů za 755 % poškození a uděluje dalších 230 % poškození během 3 sekund. Jedná se o ohnivé (Fire) poškození.
      • Mantra of Evasion

        • Byla nahrazena "Mantra of Salvation". Aktivní část kouzla zvyšuje odolnosti vůči všem elementům na tři sekundy o 20 %. Pasivní část kouzla zvyšuje odolnosti vůči všem elementům o 20 % všem hráčům v dosahu 60 yardů.
        • Runa Agility – pasivní část kouzla navyšuje také šanci na úskok (Dodge) o 35 %
        • Runa Divine Protection – Mantra of Salvation ochrání vaše přátele, pokud jejich zdraví klesne pod 25 % – hráč obdrží štít, který redukuje příchozí poškození o 80 % po dobu tří sekund. Každý hráč může být takto ochráněn pouze jednou za 90 sekund.
        • Runa Hard Target – pasivní část kouzla navyšuje také brnění (Armor) o 20 %
        • Runa Perseverance – pasivní část zvyšuje bonus k odolnosti vůči všem elementům na 40 %
        • Runa Wind through the Reeds – pasivní část kouzla navyšuje také rychlost pohybu o 10 %
      • Mantra of Healing
        • Léčení zvýšeno z 4126 na 10728 za sekundu.
        • Runa Heavenly Body byla předělána, pasivní část kouzla navyšuje také maximální počet životů o 20 %
        • Runa Time of Need  byla předělána, Mantra také snižuje příchozí poškození o 30 procent pokud máte méně než 50 % životů.
        • Runa Sustenance má léčení zvýšeno z 8253 na 21457 za sekundu.
      • Mystic Ally
        • Zvýšeno poškození každého zásahu ze 40 % na 130 %
        • Runa Air Ally nyní generuje 4 Spirit místo původních 2.
        • Runa Earth Ally – zvýšeno poškození kamenu (Boulder) z 333 % na 380 %
        • Runa Enduring Ally má léčení zvýšeno z 4176 na 10728, pasivní léčení za sekundu je nyní zvýšeno o 30 % z vašich celkových HP.
        • Runa Fire Ally – zvýšeno poškození exploze z 149 % na 290 %
        • Runa Water Ally – zvýšeno poškození vlny (Wave) z 190 % na 625 % a zamrazí nepřítele na 3 vteřiny.
      • Serenity
        • Runa Peaceful Repose – léčení zvýšeno z 56943 – 62101 na 93874 – 120685.
      • Seven-Sided Strike
        • Runa Fulminating Onslaught – způsobené poškození sníženo z 977 % na 877% za zásah, "proc" koeficient výrazně zvýšen. Opraven bug, kdy Fulminating Onslaught předčasně skončil, ačkoliv kolem byly ještě nepřátelé.
        • Runa Pandemonium byla předělána, nyní nestojí spirit, každý zasažený nepřítel je zamražen na 7 sekund, "proc" koeficient výrazně zvýšen, runa je nyní ledová místo fyzické.
        • Runa Several-Sided Strike byla nahrazena runou "Incinerate". Zasažení nepřátelé dostávají 630 % poškození a hoří po dobu tří vteřin.
        • Runa Sudden Assault – způsobené poškození zvýšeno z 6477 % na 8285 % – runa je nyní blesková místo fyzické, "proc" koeficient výrazně zvýšen.
        • Runa Sustained Attack – CD snížen z 17 sekund na 14, "proc" koeficient výrazně zvýšen.
      • Sweeping Wind
        • Způsobené poškození zvýšeno z 30 % na 60 % za každý stack.
        • Runa Blade Storm – způsobené poškození zvýšeno z 40 % na 145 % za každý stack.
        • Runa Cyclone – způsobené poškození Tornádem zvýšeno z 23 % na 95 %
        • Runa Inner Storm – nyní při maximálním počtu stacků generuje 8 Spirit místo původních 4.
        • Runa Master of Wind byla předělána, pokud je aktivní vortex a nepřítel je 3x po sobě zasažen Sweeping windem, nepřítel bude zamražen na 2 sekundy. Nepřítel může být zamražen maximálně jednou za 3 sekundy.
      • Tempest Rush
        • Způsobené poškození zvýšeno z 240 % na 260 %
        • Odstraněn počáteční Spirit potřebný k útoku.
        • Zvýšena cena útoku z 10 Spirit na 30.
        • Runa Bluster – buff nyní trvá 4 sekundy místo 2 sekund.
        • Runa Flurry byla předělána. Nyní dělá ledový výbuch, který v okruhu 15 yardů udělí 135 % poškození jako ledové ve chvíli, kdy jej přestanete kouzlit. Kouzlením si vytváříte stacky, které zvyšují poškození útoku. Každý stack zvyšujue poškození o 135 %, maximum je 100 stacků.
        • Runa Northern Breeze – zvýšeno poškození z 285 % na 500 % – počáteční Spirit potřebný k útoku byl snížen na 25 Spiritu.
        • Runa Slipstream byla nahrazena runou "Electric Field" – nepřátelé v okruhu 20 yardů dostávají 135% poškození za sekundu, poškození je bleskové.
      • Wave of Light
        • Bylo odebráno dodatečné poškození způsobené rázovou vlnou.
        • Zvýšeno poškození z 605 % na 835 %
        • Sníženo zpoždění z 1.4 sekundy na 1 sekundu.
        • Runa Empowered Wave byla předělána, zvýšeno poškození zvonu na 1045 % a (přidány) projektily.
        • Runa Explosive Light – velmi zvýšena velikost projektilů.
        • Runa Numbing Light byla nahrazena runou "Shattering Light". Wave of Light je následovánou čárou, která uděluje 820 % poškození, které je ledové. Čára neudílí poškození nepřátelům, byli již zasaženi zvonem.
        • Runa Wall of Light byla předělána, nyní máte 100% šanci na omráčení nepřítele na 1 sekundu.
      • Way of the Hundred Fists
        • Sníženo poškození z 192 % na 190 %
        • Navýšeno škálování prvního a druhého útoku.
        • Runa Hands of Lightning – způsobené poškození sníženo z 429 % na 423 %
        • Runa Spirited Salvo byla nahrazena runou "Assimilation" – každá třetí rána zvyšuje vaše poškození o 5 %
        • Runa Windforce Flurry – způsobené poškození Wave of wind zvýšeno z 191 % na 500 %
    • Pasivní dovednosti

      • Chant of Resonance – generovaný spirit zvýšen ze 2 na 4.
      • Exalted Soul – generovaný spirit zvýšen ze 2 na 4. Bonusový Spirit snížen na 50 z původních 100.
      • Guiding Light nahrazen dovedností "Alacrity". Rychlost útoků, které generují spirit (Spirit Generators) byla navýšena o 15 %
      • One With Everything bylo nahrazeno dovedností "Harmony" – 30 % odolností z jednotlivých bonusů se převede na odolnost ke všem (např. pokud máte na brnění +300 Fire resist, o toto přídete, ale získáte +100 ke všem elementálním (přírodním) resistancím).
      • Provocation bylo nahrazeno dovedností "Determination" – poškození je zvýšeno o 4 % za každého nepřítele v dosahu 12 yardů, maximální bonus je 20 %
      • Relentless Assault – nová dovednost na 30. levelu, nepřátelé, kteří jsou buďto oslepení, zamražení, nebo omráčení, dostávají o 20 % více poškození.
      • Resolve – zvýšena doba trvání na 4 vteřiny. Zasažení nepřátelé jsou označeni.
      • Seize the Initiative bylo předěláno. Pokud udělíte poškození nepříteli, který má nad 75 % zdraví, vaše rychlost útoku je zvýšena o 30 % na 4 sekundy.
      • Sixth Sense byl předělán. Nyní snižuje obdržené nefyzické (elementální) poškození o 25 %
      • The Guardian's Path – šance na úskok (Dodge) navýšena na 35 % z původních 15 % pokud máte obouruční zbraň.
      • Transcendence má navýšené léčení za spotřebovaný Spirit z 248 na 429.
  • Witch Doctor

    • Filozofie

      • Udělali jsme spoustu změn v elementální rozdílnosti, vylepšili jsme málo používané runy. Společně s tím jsme Witch Doctorům přidali věci, které by jim měli usnadnit hru, za všechny připomeňme přidání počítadla fetishů.
      • Sacrifice bylo předěláno. Místo toho, aby byli obětováni všichni vaši psi, je vybrán jeden, který se rozběhne, vybouchne a udělí poškození v cílové oblasti.
    • Obecné

    • Uživatelské rozhraní (UI)

      • Byla přidána ikona, která zobrazuje, kolik živých fetishů je vyvoláno dovedností Fetish Army.
      • Byla přidána ikona, která zobrazuje, kolik živých fetishů je vyvoláno dovedností Fetish Syncopants.
      • Byla přidána ikona, která zobrazuje, kolik času zbývá do zmizení Gargantuana s runou Wrathful Protector.
    • Aktivní dovednosti

      • Acid Cloud
        • Runa Corpse Bomb – změněno poškození na ohnivé z jedového.
        • Runa Slow Burn – změněno poškození na ledové z jedového.
      • Corpse Spiders
        • Způsobené poškození zvýšeno z 327 % na 576 %
        • Runa Blazing Spiders – způsobené poškození zvýšeno z 400 % na 700 %
        • Runa Leaping Spiders – způsobené poškození zvýšeno z 383 % na 646 %
        • Runa Spider Queen – způsobené poškození zvýšeno z 1575 % na 2625 %
      • Fetish Army
        • Runa Ambush je nyní fyzický útok místo ledového.
        • Opravena chyba, kdy Fetish Army zrušilo fetishe vyvolané dovedností Fetish Sycophants.
      • Gargantuan
        • Runa Humongoid – Gargantuan nyní dělá poškození ve výseči 180° z původních 120°.
        • Runa Wrathful Protector – opravena chyba, kdy Gargantuan měl vyšší rychlost útoku než bylo zamýšleno.
      • Grasp of the Dead
        • Runa Death is Life – změněno poškození na jedové z fyzického.
        • Runa Desperate Grasp – změněno poškození na jedové z fyzického.
        • Runa Unbreakable Grasp – změněno poškození na ledové z fyzického.
      • Haunt
        • Runa Consuming Spirit – zvýšena obnova životů z 2063 na 2682.
      • Hex
        • Runa Hedge Magic – Fetish Shaman by nyní měl správně 3x léčit. Opakované léčení zvýšeno z 24758 na 32185.
      • Horrify
        • Runa Frightening Aspect – bonusové brnění sníženo ze 100 % na 30 %
      • Locust Swarm
        • Pokud máte zaměřeného nepřítele a jste mimo dosah kouzla, WD nyní dojde blíž, aby mohl zaútočit.
        • Runa Devouring Swarm byla předělána, nyní přidává 25 many každou vteřinu, kdy je první cíl zasažen a dokud je živý, runa je nyní ledová místo jedové.
        • Runa Cloud of Insects runa je nyní fyzická místo jedové.
      • Mass Confusion
        • Runa Devolution má nyní sníženou šanci na vyvolání Zombie Dog na 30 % z původních 50 %
      • Poison Dart
        • Runa Flaming Dart má zvýšeno poškození z 425 % na 565 % během 4 sekund.
        • Runa Numbing Dart – změněno poškození na ledové z jedového.
        • Runa Spined Dart – změněno poškození na fyzické z jedového.
      • Sacrifice
        • Sacrifice bylo předěláno, nyní je obětován jediný pes, onen pes je přesunut na místo vašeho kurzoru a vybouchne. Způsobené poškození zvýšeno ze 185 % na 1090 % – pokud máte předmět Tall Man's Finger, poškození je ztrojnásobeno. Neplatí v případě, že váš "giant dog" obsahuje víc než tři psy.
        • Runa Black Blood byla předělána, nyní omráčí nepřátele v místě dopadu na 3 sekundy.
        • Runa Pride – doplňování many je zvýšeno ze 60 na 280 za každého psa.
        • Runa For the Master – byla předělána, všichni vaši živí psi budou obětováni najednou a způsobí 1300 % poškození za každého obětovaného psa.
        • Runa Provoke the Pack byla předělána, nyní máte zvýšené poškození o 20 % na 5 sekund za každého obětovaného psa. Maximálně však můžete mít 5 stacků.
      • Spirit Barrage
        • Runa Well of Souls je nyní ohnivá z původní ledové.
      • Soul Harvest
        • Runa Siphon – za každého sklizeného nepřítele obnovíte 32185 životů z původních 24758.
      • Wall of Zombies
        • Runa Creepers – opravena chyba, kdy se správně neobjevili všechny tři zombie.
    • Pasivní dovednosti

  • Wizard

    • Filozofie

      • Kouzelník získal elementální rozdílnost, ale také vylepšení spousty kouzel.
      • Zkontrolovali jsme "channeling" dovednosti (např. Disintegrate a Ray of Frost). Záměrem bylo, aby je hráči používali jako první volbu, pokud mají možnost zůstat stát chvíli na místě, ale byli slabší než ostatní kouzla, pokud se hráči museli hýbat. Tato mechanika funguje u jiných postav.
    • Aktivní dovednosti

      • Arcane Orb
        • Zvýšeno poškození z 381 % na 435 %
        • Runa Arcane Orbit – zvýšeno poškození výbuchu z 236 % na 265 %
        • Runa Obliteration – zvýšeno poškození z 509 % na 700 %
      • Arcane Torrent
        • První útok uděluje 400% poškození a zvedá se o 305% za každou vteřinu do maxima 1010 %
        • Runa Arcane Mines – zvýšeno poškození výbuchu z 688 % na 825 %
        • Runa Death Blossom – první útok uděluje 1215 % poškození a zvedá se o 640 % za každou vteřinu do maxima 2495 %
        • Runa Disruption nahrazena runou "Flame Ward" – během kouzlení dostáváte o 15 % míň poškození, za každou další sekundu dostáváte o 5 % méně až do maxima 25% redukce. Uděluje ohnivé poškození.
        • Runa Power Stone nahrazena runou "Static Discharge" – každá raketka vybuchne do dvou elektrických šipek, které udělují 150 % poškození – poškození je bleskové.
      • Archon
        • Nyní jste imuní vůči "crowd control" efektům.
      • Black Hole
        • Zvýšeno poškození z 360 % na 700 % během 2 sekund.
        • Runa Blazar – zvýšeno poškození exploze z 464 % na 725 %
        • Runa Supermassive – zvýšeno poškození exploze z 570 % na 1290 % během 2 sekund.
      • Blizzard
        • Způsobené poškození zvýšeno z 807 % na 1075 %
        • Runa Frozen Solid – šance na zamražení zvýšena z 40 % a délky trvání 1,5 sekundy na 100 % a trvání 2,5 sekundy.
        • Runa Grasping Chill byla nahrazena runou "Lightning Storm" – nepřátelé zasažení Blizzardem dostávají o 15 % vyšší poškození bleskovama. Uděluje bleskové poškození.
        • Runa Snowbound – snížena cena kouzla z 13 Arcane Power na 10 AP.
        • Runa Stark Winter nahrazena runou "Apocalypse" – průměr Blizzardu navýšen na 30 yardů. Uděluje ohnivé poškození.
        • Runa Unrelenting Storm – způsobené poškození zvýšeno z 1296 % na 1810 %
      • Diamond Skin
        • Absorbuje 93337 poškození z původních 71798.
        • Runa Crystal Shell – absorbuje 186674 poškození z původních 143596.
      • Disintegrate
        • První útok uděluje 390 % poškození a zvedá se o 250 % za každou vteřinu do maxima 890 %
        • Runa Convergence změněna z Arcane na ohnivou.
        • Runa Entropy první útok uděluje 435 % poškození a zvedá se o 340 % za každou vteřinu do maxima 1115 %
      • Electrocute
        • Další skoky nyní dávají stejné poškození jako prnví útok.
        • Runa Forked Lightning je nyní ohnivá z původní bleskové.
      • Energy Twister
        • Způsobené poškození zvýšeno z 1000 % na 1525 %
        • Runa Twister se nyní spustí tam, kde měl hráč kurzor.
        • Runa Mistral Breeze – snížena cena kouzla z 28 Arcane Power na 25 AP.
        • Runa Raging Storm – způsobené poškození zvýšeno z 1935 % na 3200 %
        • Runa Wicked Wind – způsobené poškození zvýšeno z 743 % na 835 %
      • Explosive Blast
        • Způsobené poškození zvýšeno z 616 % na 945 %
        • Runa Chain Reaction – zvýšeno poškození z 320 % na 520 %
        • Runa Obliterate – zvýšeno poškození z 760 % na 990 % – nyní je ledová z původní Arcane.
        • Runa Time Bomb nahrazena runou "Flash" – snižuje CD na 3 sekundy, uděluje bleskové poškození.
        • Runa Unleashed – zvýšeno poškození z 970 % na 1485 %
      • Familiar
        • Způsobené poškození zvýšeno z 179 % na 240 %
        • Runa Arcanot – obnova Arcane Power navýšena ze 2 AP za sekundu na 4,5 AP za sekundu.
        • Runa Sparkflint – opraven bug, kdy se Sparkflint nespouštěl z Conflagrate, Firebird's Finery (6) Set Bonusu, a jiných ohnivých pasivních dovedností.
      • Hydra
        • Způsobené poškození zvýšeno z 66 % na 195 %
        • Runa Arcane Hydra – způsobené poškození zvýšeno z 111 % na 245 %
        • Runa Blazing Hydra – způsobené poškození zvýšeno z 108 % na 185 % během tří sekund.
        • Runa Frost Hydra – způsobené poškození zvýšeno z 108 % na 275 %
        • Runa Lightning Hydra – způsobené poškození zvýšeno z 138 % na 305 %
        • Runa Mammoth Hydra – způsobené poškození zvýšeno z 178 % na 400 %
      • Ice Armor
        • Runa Frozen Storm – zvýšeno poškození z 28 % na 80 %
      • Magic Missile
        • způsobené poškození zvýšeno z 170 % na 230 %
        • Runa Charged Blast – způsobené poškození zvýšeno z 240 % na 325 %
        • Runa Conflagrate byla předělána. Magic Missile nyní projde nepřítele a způsobí, že začne hořet za 130 % poškození během 3 vteřin. Stackuje se 3x a hoření se s každým průchodem obnoví na maximální délku.
        • Runa Seeker – způsobené poškození zvýšeno z 211 % na 285 %
      • Magic Weapon
        • Runa Conduit byla upravena, každý zasažený nepřítel obnoví až 3 AP.
        • Runa Deflection – štít nyní absorbuje 10728 poškození z původních 8253.
        • Runa Ignite – způsobené poškození zvýšeno z 86 % na 300 %
      • Meteor
        • Zvýšeno poškození v místě dopadu z 501 % na 740 %
        • Runa Molten fire má zvýšeno poškození z 167 % na 235 % během 3 sekund.
        • Runa Comet byla předělána, vyvolá kometu, která při dopadu udělí 740 % poškození jako ledové a zamrazí (Freeze) zmražené (Chilled) nepřátele na 1 sekundu. Místo dopadu je pokryto ledovou mlhou, která uděluje 235 % poškození během 3 sekund jako ledové a zpomalí (Chill) nepřátele o 60 %
        • Runa Lightning Bind byla nahrazena runou "Thunder Crash" – odstraní zpoždění Meteoru.
        • Runa Molten Impact – Molten fire má zvýšeno poškození z 549 % na 625 % během 3 sekund.
        • Runa Star Pact byla předělána. Kouzlo spotřebuje veškerou zbývající Arcane Power. Za každý spořebovaný bod AP je poškození meteoru zvýšeno o 20 %
      • Ray of Frost
        • První útok uděluje 430 % poškození a zvedá se o 405 % za každou vteřinu do maxima 1240 %
        • Runa Black Ice – způsobené poškození zvýšeno z 1204 % na 1625 % během 3 sekund.
        • Runa Sleet Storm – první útok uděluje 300 % poškození a zvedá se o 220 % za každou vteřinu do maxima 740 %
        • Opraven bug, kdy Ray of Frost nezasáhl nízké (?!) nepřátele, pokud vaše postavička měla Light of Grace.
      • Slow Time
        • Opraven bug, kdy nebylo možné vykouzlit více Slow Time bublinek naráz.
      • Spectral Blade
        • Runa Barrier Blades – štít nyní absorbuje 10728 poškození z původních 8253.
        • Runa Thrown Blade je nyní blesková z původní Arcane.
      • Storm Armor
        • Zvýšeno poškození z 147 % na 175 %
        • Runa Shocking Aspect – Electrocute má zvýšeno poškození z 51 % na 425 %
        • Runa Thunder Storm – zvýšeno poškození z 194 % na 315 %
      • Teleport
        • Runa Reversal – opraven bug, kdy se postavička občas nevrátila na původní místo.
      • Wave of Force
        • Zvýšeno poškození z 351 % na 390 %
        • Runa Arcane Attunement – bonusové poškození za každého zasaženého nepřítele zvýšeno z 2 % na 4 %
        • Runa Debilitating Force – redukce poškození a trvání zvýšeno z 10 % a 3 sekund na 20 % a 4 sekundy.
        • Runa Heat Wave – zvýšeno poškození z 427 % na 475 %
        • Runa Static Pulse byla předělána, za každého zasaženého nepřítele získáte 1 AP.
    • Pasivní dovednosti

      • Arcane Dynamo – opraven bug, kdy Hydra neměla zvýšené poškození z této dovednosti.
      • Astral Presence nyní generuje 2,5 Arcane Power místo původních 2.
      • Cold Blooded – opraven bug, kdy Hydra nedávala tuto dovednost.
      • Dominance – štít pohltí 16093 poškození z původních 12379.
      • Elemental Exposure – opraven bug, kdy Hydra nedávala tuto dovednost.
      • Galvanizing Ward – štít pohltí 81536 poškození z původních 62720.

Napsat komentář