Diablo III Patch 2.1.1 – v2.1.1.27255
Postavy
-
Obecné
-
Peti
- Filozofie: Chceme, aby schopnost přežití petů byla zhruba stejná, jako má hráč, který je vyvolal.
- Většině nepřátelských útoků by se hráči měli vyhnout, ale peti dostávali plnou "nálož". Nyní tyto útoky výrazně méně zraní pety.
- Oprava chyb: Peti nyní správně dostanou štít z Shield Pylons.
-
-
Crusader
-
Aktivní dovednosti
- Shield Bash
- Nyní může být přerušen během animace.
- Shield Bash
-
-
Witch Doctor
-
Aktivní dovednosti
- Fetish Army
- HP fetishů byly výrazně navýšeny.
- Rychlost fetishů byla výrazně navýšena.
- Fetishové mají nyní volnější "vodítko".
- Gargantuan
- Gargantuan je vyvolán v místě vašeho kurzoru.
- Rychlost animace vyvolání byla navýšena.
- Spirit Walk
- SW nyní není zrušen, pokud tělo, které opustíte, dostane dost poškození.
- Summon Zombie Dogs
- HP psů bylo výrazně navýšeno.
- Fetish Army
-
Pasivní dovednosti
- Fetish Sycophants
- HP fetishů byly výrazně navýšeny.
- Rychlost fetishů byla výrazně navýšena.
- Fetishové mají nyní volnější "vodítko".
- Fetish Sycophants
-
Předměty
-
Legendární předměty, které mohou padnout se specifickými bonusy pro jednotlivé postavy
-
Firebird's Finery
- DoT debuff má nyní unikátní efekt.
-
Legendární kameny
-
Boon of the Hoarder
- Počet kopiček zlata, které vypadnou z monstra po zabití, byl snížen.
- Každá kopička obsahuje víc zlata.
- Celkový počet zlata zůstal nezměněn. Tato úprava má snížit trhání hry, kvůli velkému počtu předmětů na zemi.
- Opravy chyb
- Opravena chyba u Moratorium – nyní může být spuštěno i při asistenci během zabití nepřítele.
- Opravena chyba u Bane of the Trapped – Zamražení (Frozen) nepřátelé nyní správně dostávají větší poškození.
- Opravena chyba u Gem of Efficacious Toxin – jedová (Poison) DoT je správně udílena i pety.
Adventure Mode
- Rift Guardians a Greater Rift Guardians nyní dávají více surovin pro řemesla.
-
Infernal Machine
- Key of Bones, Key of Gluttony, Key of War mají nyní group drop (buď všichni, nebo nikdo).
-
Greater Rifts
- The Rift of Trials dostal několik úprav, aby lépe posoudil, jaký klíč od Greater Riftu vám udělí.
- V GR se nebudou objevovat příliš velké mapy Aqueduct a Sewer.
-
Kadala
- Filozofie: Ačkoliv Kadala odvádí "dobrou práci", myslíme si, že celá věc je těžkopádná a nepohodlná. Výsledkem je snížení frekvence s jakou hráči běhají od Kadaly ke kováři. Nyní bude potřeba méně návštěv u kováře, kvůli rozložení předmětů zakoupených u Kadaly.
- Byla výrazně navýšena cena předmětů. (5 násobně)
- Byla výrazně navýšena šance, že od Kadaly získáte legendární předmět. (z 1,5 % na 10 %)
-
Opravy chyb
- Opravena chyba, kdy Rift Guardian upustil více stejných legendárních kamenů.
Profese
-
Mystik
-
Očarování (Enchanting)
- Filozofie: Chceme, aby hráči lépe získávali díru v klenotech, aby si mohli užít legendární kameny. Stále máme dlouhodobé plány s nevyužitými legendárními kameny. Též máme plány na navýšení možných způsobů získaní kamenů, které hráči potřebují. Je to zatím běh na dlouho trať, takže jsme se zaměřili na vylepšení současného stavu.
- Snížili jsme nároky na očarování prstenů a amuletů, nyní je potřeba kámen kvality "Imperial" místo původního "Flawless Imperial", čímž jsme chtěli zlepšit prožitek ze hry a zároveň ulehčit získání díry v klenotech.
-
Monstra
- Electrified affix má nyní krátký interní CD.
- Butcherův útok Fan of Spears nyní uděluje o něco menší poškození.
- Charging Beasts mají nyní o něco nižší dosah Charge útoku.
- Plague Nest Bats nyní pouštějí výrazně méně léčivých kuliček (health globe).
- Nephalem Rifts and Greater Rifts
- Maggot Broods nyní nejsou schovaní ve chvíli, kdy začnou útočit.
- Sand Dwellers nyní nejsou schovaní ve chvíli, kdy začnou útočit.
- Demonic Hellflyers nyní zdrhají méně častěji a neútočí ze vzduchu.
- Ghosts nyní zdrhají méně častěji a neprolítávají skrz zdi.
- Rockworms se neobjevují v Nephalem Rifts a Greater Rifts.