První pohled na Patch 2.6.6 (PTR)

Dvacátéhopáteho července jsme dostali informace o běžícím PTR, na kterém byl nasazen patch 2.6.6. se spoustou úprav a novinek.

Obecné

  • Byl přidán pet pro ty, kdo si koupí Warcraft III: Reforged Spoils of War Edition (pouze PC).

Sezóny

  • Buff pro 18. sezónu se jmenuje Season of the Triune.
    • Triune’s Will: Všechny dovednosti při zásahu nepřítele mohou vyvolat jeden náhodný kruh, který přidává sílu. V jeden moment může být aktivní jen jeden kruh. Kruhy mají rozdílnou barvu podle bonusu, který tento kruh poskytuje:
      • Power: Hráč dává o 100 % vyšší poškození.
      • Resource Reduction: Cena kouzel je snížena o 50 %.
      • Cooldown Reduction: CD jsou rychlejší.

Komentář vývojářů: V minulých sezónách jsme se zaměřovali na end-game. Tuto sezónu jsme chtěli zkusit něco jiného. Chtěli jsme dát nějakou formu bonusu všem bez rozdílu. Triune’s Will bude využitelný od prvního levelu až do konce sezóny.

Předměty

Komentář vývojářů: Pro patch 2.6.6 jsme chtěli představit několik nových legendárních sil zaměřených na dva typy hráčů:

  1. Pro některé postavy bylo několik dlouhodobých požadavků na vyvážení/QoL.
  2. Širší hráčská základna chtěla experimentovat s Kanai’s Cube. To znamená méně specifických legendárek pro jednotlivé postavy, ale více legendárek, které mohou používat všichni.

Experimentovali jsme se sety, které si můžete vytvořit u kováře, šlo nám o to, aby byly přitažlivější pro čerstvé 70, nebo pro hráče, kteří chtějí být maximálně efektivní při farmení.

  • Flavor of Time
    • Nová legendární síla: Efekty Pylonů trvají dvakrát déle.
  • The Executioner
    • Nová legendární síla: Pokud má nepřítel méně než 5 % – 10 %, je instantně zabit.
  • Stone Gauntlets
    • Nová legendární síla: Armor je o 50 % vyšší, rychlost pohybu je o 15 % nižší, rychlost útoků je o 20 % nižší. Má 5 stacků.
  • Echoing Fury
    • Nová legendární síla: Zabití nepřátelé zvyšují rychlost útoku o 15 % a rychlost pohybu o 5 %. Má 5 stacků.
  • Squirt’s Necklace
    • Nová legendární síla: Pokud hráč nedostal poškožení, poškození udělené hráčem je zvýšeno o 100 % a příchozí poškození je zvýšeno o 50 %.
  • Messerschmidt’s Reaver
    • Nová legendární síla: CD jedné dovednosti je snížen o 1 sekundu, pokud zabijete nepřítele.
  • Mortick’s Brace
    • Nový legendární předmět: Wrath of the Berserker má efekt všech run.

Komentář vývojářů: Mortick’s Brace jsme testovali na 2.2.0 PTR, ale do hry se nedostal. Tou dobou se jednalo o příliš silný předmět. Diablo 3 se za tu dobu posunulo a přišel správný čas jej vrátit do hry.

  • Spite
    • Poznámka: Tento předmět můžete vytvořit pouze u kováře.
    • Nová legendární síla: Gargantuani, kteří nemají Cleave získají Cleave a Chilling efekt Humongoid runy.
  • Legacy of Dreams
    • Nový legendární gem
    • Pokud hráč nemá žádný setový bonus, každý legendární předmět zvyšuje poškození o 3,75 % a snižuje příchozí poškození o 2 %.
    • Rank 25: Tento bonus je dvojnásobný, pokud máte Ancient legendární předměty.
    • Maximální level gemu je 99.

Komentář vývojářů: End-game se s buffem (Legacy of Nightmare’s) sedmnácté sezónou otevřel Komunita dala jasně najevo, že se jí líbil. Chtěli jsme tento buff zachovat do budoucna, proto jsme se rozhodli pro jednoduchý postup a udělaji z něho jakýsi základ. Tento gem by měl zajistit a nadále posunout. Otevírají se jím další možnosti, než jen pushovní GR.

Vyrobené sety

Poznámka: Následující sety byly upraveny. Předměty vyrobené před patchem 2.6.6 budou i nadále existovat, zůstanou jim staré statistiky, které NEBUDOU aktualizovány po patchi 2.6.6. Po nasazení patche 2.6.6 nebude možné předměty vyrobit a hráči budou muset znovu získat recepty potřebné na jejich výrobu.

  • Sage’s Journey
    • Do setu byl přidán pásek.
    • Tento set bude dostupný u kováře hned poté, co jej dostanete na Rank 12.
  • Captain Crimson’s Trimmings
    • (2) Set Bonus
      • Hráč obnovuje 6 000 HP za sekundu.
      • Snižuje CD u všech dovedností o 20 %.
      • Snižuje Resource Costs o 20 %.
    • (3) Set Bonus
      • Udělené poškození je zvýšeno o stejné procento jako máte Cooldown Reduction. Např. máte 60 % CDR, poškození bude zvýšeno o 60 %.
      • Příchozí poškození je sníženo o stejné procento, jako máte Resource Cost Reduction. Např. máte 50 % Cost Reduction, příchozí poškození bude sníženo o 50 %.
  • Aughild’s Authority
    • (2) Set Bonus
      • Příchozí poškození je sníženo o 15 %.
      • Udělené poškození je zvýšeno o 30 %.
    • (3) Set Bonus
      • Příchozí poškození od elitek je sníženo o 30 %.
      • Udělené poškození elitkám je zvýšeno o 30 %.
  • Cain’s Destiny
    • (2) Set Bonus
      • Rychlost útoku je zvýšena o 8 %.
      • Hráč získává o 50 % více zkušeností. Na levelu 70 získává pouze 5 %.
    • (3) Set Bonus
      • Je o 25 % vyšší šance, že získáte bonusový Greater Rift Keystone.

Zdroj: Battle.net

Komentáře 21

  1. PTR teda nic moc ale tak na 2 tyzdne d3 opat zabavi

  2. BaronDevil666

    Mimochodem… Napriklad Echoing Fury. Peknej popis buffu, ale jaksi nam Blizz na neco malinkyho zapomel – jak to sakra ma trvat dlouho? To mi to jako zvysi permanentne, nebo co? A ocividne je tohle moc nezajimalo ani u stone Gauntles… No proc taky, ze jo?

    • není zas tak pracné jít na PTR otestovat ne?

      • BaronDevil666

        Patch notes by snad mohl bejt presnej a ne odflaknutej. ne – neni to prace. Ale to je jako kdybych byl novinar a napsal: V CR vykolejil vlak. A to je vsechno. Neni prece tak tezky jit si nekam zjistit jakej, kde a co se presne stalo. Ale jaksi to neni povinnost toho, co to cte,ale mela by to byt povinnost toho, co to pise – on je za to placenej.

        • Už jsem se lekl, že jsem na něco zapoměl 🙂

          • BaronDevil666

            Witku, kdybys to zapomel ty, tak ti postnu PM a neresim to tady 😉 Ty to delas z vlastniho enthusiasmu a to je enco jinyho. Odflaknuty to bylo bohuzel primo u zdroje, coz je fakt trapny.

  3. SoulCrusher

    Inak neviem ci ste zaregistrovali sezonneho wizzarda s GR 142. Nakoniec sa LoN buff ukazuje silnejsi ako setovky

    • Bohužel to jsem čekal ( a i jsem to psal ), snáží se maximum hráčů natáhnout do sezon…
      Myslim si, že to není dobrý-skalní základna jsou NS, Ti vždy zůstanou…
      Jinak zkoušel jsem s17 a jsem přesvědčen, že drop rate primal je mnohem vyšší na season/NS a to min. 10x ( na season para 1200 3 x super primal pro impale, na NS řádově 1000 hod. nic)

      • to je čistě náhoda. Mě třeba na sezoně v prvním týdnu padly 4 PA. Od té doby vůbec nic. Mám na sezoně aktuaálně kolem 300 hodin. Takže vážně, opravdu náhoda.

  4. SoulCrusher

    no a co tie tajomne lokacie po zabiti goblinov? nakoniec zostal Vault (aspon ze ho rozsirili o ancient a PA verziu) a kravi level. v hre je este Whimsydale ale na ten sa uz nemyslelo. Dokonca nezapojili ani standardny pony level. Tiez nieco mohli vymysliet s primalkami. Nejaky recept do Kanai cube, kde by sa dali primarky aj cielene ziskavat. Pri GR je krasne vidno, ze cap pre legendarne gemy nema sancu nikto dosiahnut. To chlapci z Blizzardu nejako nedomysleli.

    • jakej CAP se neda dosahnout? vzhledem k tomu, ze lidi behaj GR 150 tusim ze uz kolem 8 minut, tak si myslim ze CAPu asi docela dosahli ne?

  5. SoulCrusher

    Torment 17, 18, 19, 20 nebude? :DDD

  6. BaronDevil666

    No… doufam ze toohle je tak 1% z planovanejch zmen, jinak (sorry ze to tak rikam) odpad.

  7. Pár legendárek a nové efekty ke starým po čem se volalo už dááávno toho moc nezmění. Jediný malinký posun vidím v gemu na podporu LoN buildů, ale i tak je toho moc málo a co je důležitější přichází to moc pozdě. Sezónní buff mi připadá hloupý, ale kouknu na ptr jestli aby se mi potvrdilo že bude špatný na použití tam jak si myslím že bude (taký oculus 2.0)

  8. Mortick’s Brace O.O

  Přidat komentář