Na PTR realmu se objevil patch 2.1.2, změn a novinek je hodně. Na co se můžeme těšit? Více v novince.
V první řadě se ve hře objeví na Blizzconu oznámené Ancient předměty, jedná se o legendární předměty s 30% vylepšením a zlatým rámečkem. Za zmínku stojí změna v léčení, nyní se jmenuje Recovery a počítá se krapet jinak. Minoritních změn se dočkaly tyto postavy: Barbar, Monk, Wizard; DH byl solidně překopán. Druhá sezóna je na spadnutí, kdy se dočkáme? Osobně tipuju na Vánoce. Potěšení budou milovníci riftů, jelikož byla navýšena odměna za jejich splnění.
katastrofa se sentry? FML DH breci ze budou muset sledovat hru a ne na vedlejsim monitoru porno? sakra tak to me jako WD vecene mackajiciho klavesy fakt mrzi:D
Je nějaké info o tom, zda to bude nasazeno i na konzolích? Konkrétně mám na mysli PS3. Díky za odpověď.
no ved odmena v klasickom rifte je nulova. padne par zlteho, bieleho a key of trial. Tak to je fakt odmena ! pricom radsej sa oplati chodit greater rift 5 a na konci padnu legendarky. trapne
Dík, jinak teda DH s buildem setry tak to je katastrofa….
@lonewolf_x – Zkopírovat, viz návod úplně dole zde: http://diablofans.cz.webx3.d2.cz/ptr-patch-21-velky-seznam-novinek-a-zmen.html
Ahoj, možná hloupý dotaz, hraji PTR poprvé, musím znovu vylevlovat postavu, nebo jde aktivovat nějak moje stavající ze hry. Díky
PTR včera lehce projeto :). Zatím positivní dojem, hlavně z trialu a GR, je tam mobů jak ***** a u trialu nastoupí další vlna hned :).
Největší radost ovšem zatím z Monka 🙂 :).
no na PTR razím nejsou funkční tak se uvidí
Myslel jsem ze rikali neco o tom ze zebricky zrusi uplne…
jen v riftech +Griftech a žebříčky poběží pro sezonu nové ale normálni se resetovat samozřejmně nebudou
A budou i resetovat zebricky?
Hustota mobů se zvýší celkově nebo jenom v riftech?
zkusil jsem PTR behal sem si jen tak T3 rifty a musím říct že díky hustotě mobu se mi na 10 riftech skrátil celkový čas z 62 minut na 34 minut takže ta hustota je opravdu krásná
Taky si říkám že jak bude ta větší hustota mobů tak to bude mnohem lepší, né jak teď člověk musí lítat jak zběsilý a hledat moby jak jehlu v kupce sena 😀
No ak je ta hustota mobov vačšia asi začnem tiež hrať. Naposledy to bolo dobre keď ešte bolo MP1-10 vtedy tý hustota mobov bola vážne parádna potom to zas vrátili.
Veľmi rýchlo som prebehol PTRko a hral som par rifov a Griftov s crusom a prvy dojem je taky, ze je to zas lahsie. Samozrejme sa tu bude ešte veľa ladit a ten patch tu bude možno pred Vianocami. Griftom 22 som preletel ako blesk ale nie kvôli tomu, že som silnejší ale konečne hustota mobov je neskutočná. Skoro vôbec som sa nemusel presúvať koňom. Odmeny—zatiaľ vidím viac expov a viac goldov, ale drop je cca rovnaký. Vyšší toughness je fajn a aj to že nie sú žlté extra health elitky (čo boli niekedy silnejšie ako boss) a ostatné úpravy na elitkách mi dávajú ten pocit, že je to ľahšie.
Tých zmien je veľa na to, že to nie je major patch a hlavne veeeeeľa ľudí bude pindať na Demon Huntera, ale o tom sa budú písať asi zvlásť články, ale isté je, že konečne to zmenili. Predsa nie je možné, aby niektorý class alebo build zaručoval neobmedzenú immunitu ako tomu bolo s permanentným Smoke Screen, o tom nie je táto hra. A to, že konečne DH bude musieť aj niečo útočiť, nie len položiť Senty, tak je tiež dobré, lebo priznajme si, že to bola dosť nuda. Ano treba si zvyknúť na iné, urobiť nové návyky a asi aj upraviť ten equip, ale v konečnom dôsledku by to mohla byť väčšia zábava. Tak uvidíme čo nakoniec zvíťazí – zdraví rozum alebo strach z odchodu nejakých hráčov.
No patrilo by sa veru, aby navýšili odmeny za rifty. Momentálne hrávam za monka sezónu, aktuálne mám paragon 250 (mimo sezónu 415), hrávam T4-T5. Legendáriek padá veľmi málo, v niektorých greater riftoch úrovne 22 a viac nepadne z bossa ani jedna legendárka, iba nejaké dve tri žlté veci, to je úplne zlý vtip. V obyčajných riftoch to tiež nie je o nič lepšie, keď za niekoľko riftov nepadne okrem žltých vecí nič a tých som rozbil a predal už niekoľko tisíc. Najlepšie z toho vychádza bounty, tam aspoň z cache dačo padne. Každopádne, čo tam po tom, neberte to zas tak, že tu vyplakávam ako malé decko, aj tak mám celkom slušné veci za ten relatívne krátky čas. Hra je však o loote, takže myslím, že moje slová sú celkom na mieste. Za zmienku však stojí, že v hre viacerých hráčov je úplne vidno, že niekto sa pripojí a zrazu to padá, odpojí sa a nepadá zrazu nič alebo minimum. Ako keby existovali obrovskí šťastlivci, ktorí dostávajú hromadu legendáriek a v ich okolí sa aj iným lepšie darí. Dosť zvláštne chovanie hry…
Za ešte horšie považujem však neustále opakovanie sa toho istého dookola, žiadna variabilita úloh, nuda. Mám vyše 300 žltých rift kameňov a cez 50 trial kameňov, ale ani sa mi do toho nejako nechce 🙂