Screenshoty z PTR Patch 2.6.7

PTR je zapnuté a tak jsme využili příležitosti vyzkoušet chystané novinky.

Buff pro 19. sezónu se jmenuje Season of Eternal Conflict. Po dobu trvání sezóny budou mít hráči stackujícíse buff, který trvá tak dlouho, pokud jste během posledních 5 sekund zasáhli, nebo zabili nepřítele. Zapli jsme PTR a vyzkoušeli nový buff a přinášíme pár postřehů, případně vyjasnění. K samotnému buffu: Jak předchozí text naznačuje, stačí potvoru zasáhnout, aby vám naskočil jeden stack buff. Neexistuje, že byste si buff namlátili na jedné potvoře. Opakovaným mlácením do potvory se stack akorát obnoví, další nedostanete. Stack buffu taktéž nedostanete za útoky petů, nebo pokud má potvora štít. Dobré můžou být i Thorns buildy, resp. Thorns na vybavení, poškození z Trnů způsobuje započítávání/obnovování stacků. Pokud vám „někde vzadu“ zůstane tikat DoT, stacky se vám budou obnovovat, čehož by se dalo využívát. Massacre bonusy přidávají stacky buffu. Rozbíjením beden a prostředí nezískáváte buff. Bohužel proti buffu hodně hraje jedna již dlouho kritizovaná věc, kterou  se Blizzard snažil již několikrát opravit, ale zatím bez úspěchu: Prázdné rifty. Pokud se jim to nepodaří ani tentokrát opravit, budou opět hráči donuceni dělat Rift fishing. Nezachrání to ani nové mapy použité pro rifty.

  • Za 15 zásahů/zabití v řadě: Je vyvoláno 5 tornád.
    • Tornáda jsou skutečně silná a udělují výrazné poškození.

  • Za 30 zásahů/zabití v řadě: Z pod nepřátel vytrysknou temné gejzíry.
    • Další solidní poškození.

  • Za 50 zásahů/zabití v řadě: Vybuchující slepice hledají nepřátele a vybouchnou.
    • Podle všeho zatím nefunkční. Slepice jsem neviděl.
  • Za 100 zásahů/zabití v řadě: Z nebe padají mrtvoly.
    • Pokud jste někdy hráli Witch Doctora, toto je stejné.

  • Za 150 zásahů/zabití v řadě: Je vyvolána Frost Nova s velkým poloměrem.
    • Frost nova zamrazí nepřátele. Poškození je solidní, ale zdá se, že nefunguje na elitky. Nepovedlo se mi zachytit na screenshot.
  • Za 200 zásahů/zabití v řadě: Bedna s pokladem spadne z nebe.
    • Beden je víc, udělují poškození a padají z nich zlaťáky.

  • Za 300 zásahů/zabití v řadě: Ohnivý kruh vše zapálí.
    • Nova z Fireballů. Nepovedlo se mi ji zachytit na screenshot.
  • Za 400 zásahů/zabití v řadě: Z nebe padají meteority.
    • Spíš než meteority se jedná o sloupy světla.

  • Za 500 zásahů/zabití v řadě: Z nebe sestoupí andělé, kteří bojují po vašem boku.
    • Halelujah!

  • Za 1 000 zabití v řadě: ???
    • Pentagram, nalezeno na Redditu. Podle informací každý nepřítel, který vstoupí do Pentagramu, je okamžitě zabit.

Aegis of Valor

Na PTR jsem si všiml i pár nových monster, z větší části se týká o reskin současných. Jeden příklad za všechny.

Pet – Goblin Tyrael – za splnění CELÉ sezóny.

Pet za splnění sezóny je Darth Jednorožec. Ve které sezóně jsme ho viděli? Ano, je to sedmá sezóna.

Legacy of Dreams legendární gem.

Mezi nedokumentované změny asi nejspíš patří i upravený drop Menagerist Goblina, když máte všechny pety, dá vám jednu legendárku. Ale může to být způsobeno upraveným dropem na PTR. Dále jsem si všiml upravených prostředí, na několika místech chybí vrata, např. v Royal Crypts.

Nejsem si jistý, zda Flavor of Time disponoval Legedární silou již dříve, proto to uvedu zde: Efekty z Pylonů trvají dvakrát déle. A funguje to skutečně na VŠECHNY Pylony. AKTUALIZACE: Dostal jsem zprávu, že disponoval, takže můžete ignorovat.

Zdá se, že prsten Skull Grasp, který zvyšuje poškození Whirlwing, byl odebrán ze hry. Zatím mi na PTR nepadl, a to ani z balíčků, ve kterých by jinak měl být. AKTUALIZACE: Po několika hodinách padl.

Komentáře 8

  1. SoulCrusher

    Vcera mi padol PA Zodiac 🙂 Tragediou tohto prstena je fakt, ze nikdy vam nepadne so socketom a s 50% CHD, cize musite tocit ale pretocit sa da iba jeden stat. Paradoxne tak nemusi byt ziaden rozdiel medzi normal, ancient a primal verziou a hlavne idealny roll, o com by mal byt primal ancient, nikdy neziskate. Uveril som tomu az ked som si to nasiel na offiko strankach. Pokial viem, primal prstene a amulety padaju so socketom koli legendarnym gemom, zbrane zase zasadne bez socket aby sa dal dodatocne dorobit. Vynimkou je napriklad spominany Zodiac. Je mi zahadou preco niektore veci robi Blizzard tak ako ich robi…

  2. Za splnění celé sezóny? Jako i Conquestů?

    • Ano. Všechny kapitoly, všechny conquesty.

      • Tak to ať jdou do řitě!!

        • SoulCrusher

          Vsetky conquest podla mna nie. Posledne min. 2 sezony bolo potrebne splnit myslim 3. V aktualnej 3 z celkovych 5

        • Tak to jsme se nepochopili, myšleno to bylo za splnění všech kapitol a všech tří Conquestů, které jsou potřebné ke splnění kapitol 🙂

  3. SoulCrusher

    pripadne dat do hry od vyssich levelov / paragonov artefakt / predmet, ktory navysuje pocet nepriatelov v hre…

  4. SoulCrusher

    to je fakt taky problem navysit monster v hre? Nielen v riftoch ale v celej hre. Ked to uz ma byt hlavne lakadlo tak snad to neposeru

  Přidat komentář