Třináctá sezóna – představení

Třináctá sezóna se pomalu blíží. Opět nás čeká levelování, sbírání a dobývání příček nejvyšších. A taky nějaké ty odměny. Co vše musíme splnit?

Nové odměny

Jako vždy dostaneme dvě části z Conqueror’s setu – helma a ramenní chrániče. Portrét nás čeká taktéž, a tuto sezónu dostanete medvídka, kterého potkal nepěkný osud.

Season Journey odměny

Jak většina z vás ví, pro rožšíření truhly je potřeba splnit Conqueror kapitolu. Zde je seznam úkolů:

  • Complete a Torment XIII Rift in under 5 minutes
    • Dokončete Nephalem Rift pod pět minut na Torment XIII
  • Complete Greater Rift 60 solo
    • Sám úspěšně dokonči Greater Rift Level 60
  • Kill Greed on Torment XIII
    • Zabij Greed na obtížnost Torment XIII
  • Kill Cydaea on Torment XIII in under 15 seconds
    • Zabij Cydaea za méně než 15 sekund na obtížnost Torment XIII
  • Reforge a Legendary or Set item
    • Udělej Reforge legendárního, nebo setového předmětu
  • Augment an Ancient item with a Level 50 or greater Legendary Gem
    • Použij Kanai’s Cube pro Augmentaci dvou Ancient předmětů za použití legendárních gemů s minimálním levelem 50
  • Level three Legendary Gems to 55
    • Dosáhni se třemi legendárními kameny levelu 55
  • Complete two Conquests
    • Dokonči dva Conquesty

Nové Conquesty

Jaké Conquesty nás čekají tuto sezonu? Milujete rychlou jízdu? Pak jsou vám určeny Sprinter a Speed Racer conquesty. Radši překonáváte sami sebe? V Divinity a Lionhearted musíte pokořit Greater Rift 75. Milujete zabíjení obrovského počtu monster? Snad vaši touhu po krvi utišíu Curses! a Stars Align. Zvládnete Greater Rift 40 bez setu? Pokud ano, budou vám po chuti The Thrill a Super Human. Masters of the Universe a Masters of Sets jsou určeny pro ty, kteří ovládají perfektně všechny postavy.

Sety nachystané pro třináctou sezónu

  • Barbarian – Might of the Earth
  • Crusader – Thorns of the Invoker
  • Demon Hunter – The Shadow’s Mantle
  • Monk – Monkey King’s Garb
  • Necromancer – Grace of Inarius
  • Witch Doctor – Raiment of the Jade Harvester
  • Wizard – Firebird’s Finery

ČKD (Často Kladené Dotazy)

Kdy začne třináctá sezóna?

Ve pátek 23. února 2017 v 17:00 CEST.

Jak dlouho bude trvat třináctá sezóna?

Přibližně tři měsíce.

Zdroj: Battle.net

Jste připraveni?

Co říkáte na novou sezónu? Zdá se vám výběr Conquestů, nebo setů do Haedrig’s Gift vhodný?

30 komentářů u „Třináctá sezóna – představení

  1. Dotazoval jsem se dole na rozdílné obtížnosti na sezóně a nesezóně. Popíšu stav, který se již několikrát opakoval! Například teď jsem skončil S12 s paragonem asi 1330, připsal experience z předchozích sezón na cca 1980 a měl jsem problém se stejnou výbavou udělat +2 na max GR. Nerozumím tomu a jediné vysvětlení pro mne je, rozdílné podmínky hry sezóna a nesezóna. Dík za vaše názory.

    1. Nevim, ale pod tohle bych se asi nepodepsal… Ja nemam tak vysokej para (mam ted na normalu cca 1200 a na HC cca 1000), ale kdyz uz ty mas takhle vysokej, tak nejakejch +1000 k hlavnimu atributu z paragonu neudela zas tak velkej rozdil. V tvym pripade je to cca +3000 k atributu. Je to hezkej bonus, ale ve vysledku je to jako mit par augmentu (respektive jako mit 3 primal ancienty jen s hlavnim atributem na sobe navic). Na takhle vysokejch GR, ktery s tim pravdepodobne chodis je kazdej lvl GR znat hodne moc (hlavne takovy ty prelomovy 89->90, 99->100 a tak).

      Treba ja ted mam na wizardovi INT tusim kolem 15000. A vazne si nemyslim, ze kdybych mel 18000, ze najednou dam treba o 10 lvl vyssi GR. Zalezi, jestli mas problem s dmg, nebo s prezivanim. Ale v obojim vic pomuzou lege vlastnosti itemu (+/- % na itemu udela na techhle statech podle me mnohem vetsi rozdil, nez paragon).

      Tim nerikam, ze para neni dulezitej, ale nemyslim, ze je to to, co je samo o sobe ta spasa. Po lvl 1000 uz to podle me neni tak hrozne moc znat. Samozrejme je rozdil mit 1000 a 2000 paragonu, ale myslim, ze ty 2-5 GR lvl je tak nejak akorat v tom rozdilu cos uvedl.

      1. Mám známého, dlouholetý hráč D2 a D3 hraje pouze nesezónu. Říkal mně, že kolikrát kouká, jakou perfektní výbavu mají hráči, kteří spadnou ze sezóny a mají prg cca 800, on má asi 1900 na nesezóně a tiše jim „závidí“:) Jestli chtějí tímto způsobem natlačit hráče do sezóny, nevím. V každém případě mně krátké sezóny hrubě nevyhovují, když si chci zahrát, tak končí sezóna.
        Psali, že primálky budou hráčům pasovat – ani omylem, už to začínám vyhazovat. Padl mně PA armor sunwoko a je totálně k ničemu, používám normální setový, ani to není ancient, to samé třeba ramena. Třeba u monka co hraju, dex a vit jsou naprosto nezajímavé parametry a čísla dmg, jsou čísla domovní.

  2. Ahoj, chci se zeptat. Když začne sezona dá se nějakým způsobem převést i s vybavením postava z non sezony? Případně převádí se věci, které má postavička na sobě nebo i v invu? Je mi jasné že para se nepřevede ani výbava z truhly… Prosím o odpověď hlavně Ty, kteří to už zkoušeli. Díky moc

    1. Na sezonu se ti neprevede NIC. Vsechno, co mela postava na sobe a co mel jeji folower se ti posle postou na nesezoni postavu. Pokud postavu pred tim vysvleces z vybaveni a odstrojis i folowera a das to do bedny, neprijde ti postou samozrejme nic. Postava bude mit spolecnou s tou nesezooni proste jenom jmeno a classu. Bude na sobe mit jen bilou zbran, stejne, jako kdyz si zalozis novou postavu.

          1. „Vsechno, co mela postava na sobe a co mel jeji folower se ti posle postou na nesezoni postavu. Pokud postavu pred tim vysvleces z vybaveni a odstrojis i folowera a das to do bedny, neprijde ti postou samozrejme nic.“

            … IMHO: tak jak to napsal, já v tom rebirth jednoznačně nevidím

          2. OK 😀 … tak příště doporučuji se přesněji vyjadřovat, protože tak jak si to napsal, to přinejmenším vypadá zmateně 😀

          3. Nevim, ale vzhledem k dotazu, kterej se tykal jen prevedeni postavy z non season na season, mi to neprijde tak strasne zmateny… Kdyby se ptal na moznosti toho, jak udelat sezonni postavu, tak bych to rozepsal vic, ale takhle mi to prislo dost zbytecny, kdyz se neptal na zakladani novy postavy, ale jen na prevod.

  3. Neco k zamysleni. Jaky je rozdil mezi sezonou a nesezonou? Sezona trva tri mesice a podle me je to taky kratky cas. Je hezke zacina od zacatku, ale nakonec je to vse jen o honeni paragonu a skilovani augmentu, coz je v nesezone vyhoda. Zabavnost nesezony je taky vyssi, protoze progres trva dyl, protoze tu trapne nedostavame kusy setu apod. Hrat sezonu vlastne nema vubec zadny smysl, protoze odmeny jsou stale stejne. Avsak nejake portrety apod nesmysly nemuzeme povazovat za odmenu. Kdyz to tak vidim, hrat sezonu opravdu nema asi smysl, pokud to nekdo chce hrat dlouhodobe.

          1. Za to mi to nestoji 😀 Nejspis to bude jen pocit z toho, ze hra se pomalu zjednodusuje tim, jak itemy dostavaji silnejsi lege power a tim padem ses vsude rychlejs, nez sezonu pred tim. A navic uz nesezonu ani nehraju…

  4. A to já si to zase rozjedu. A s barbarem, se kterým jsem v podstatě nikdy pořádně nehrál. Pěkně v klidu si udělám journey a se sezónou skončím v momentě, kdy další posun v GR výše už bude jen o augmentování, paragonech nebo čekání na dobrou mapu. To je pak fáze, kdy už je to pro mě hraní o ničem. Od D1 je pro mě na téhle hře stejně pořád nejzajímavější to postupné sbírání a vypilovávání equipu k „dokonalosti“. A to mi sezony dopřávají.

    Jediné co mi kazí prožitek ze sezóny jsou Set dungeony …nenávidím to a musím těžce kousat tu povinnost dát tohle pro splnění Season journey. Zlatý conquesty proti tomu …

    1. Set dungeony taky moc nemusím, horko těžko jsem se kousnul, abych je dal kvůli křídlům a 100% achievementům. Ale v sezóně to není zas takový opruz, většinou dělám immortalovský (barbar) nebo marauderový (DH), protože jsou EAF – zkrátka hodně jednoduché :-). Hlavně ten immortal se dá udělat v podstatě s jakýmkoliv vybavením.

  5. Opet zadna zmena. Staci to rychle prejet ocima a je temer vsechno stejny. Pokus o nejakou zmenu aspon tech conquestu proste neni. Navic uz behem nekolika hodin se da dat pomerne vysoke gr, protoze eq se sezene pomerne rychle. Honeni paragonu a augmentu me prestane za chvili. Je to skoda, protoze me Diablo vzdy bavilo, ale tohle uz ne.

  6. Me se az na par conquestu nelibi skoro zadnej. Treba GR45 bez set itemu je dobrej, protoze tam je treba premejslet (obzvlast na HC), GR 75 solo je taky v pohode, ale treba master 8 set dungeons je totalni pi…. Sorry, ale kdyz uz mam vsecny set dungy hotovy, vazne me nelaka je jit znova v sezone, kdyz vetsina z nich ma k zabavnosti hodne daleko. 350 monster u bedny je zajimavej, kdyby ovsem nebylo mozny tenhle conq splnit jen u 2 beden v cely hre s nahodnym spawnem. Kdyby kazda bedna byla schopna tohle naspawnit a zalezelo jen na dmg, pak ok, ale takhle kempit jednu lokaci jak idiot dokolecka dokola… Kampan pod hodinu je jen do grupy a jen pro vybrany classy. Minuloiu sezonu conquest typu: DOsahnte GR 60 v 8mi ruznejch setech… WTF. To jako MUSIM hrat vic postav? Proste conquesty nemaji opet spatnej napad, ale provedeni je tragicky dost casto. Nerikam, ze to ma dat kazdej s prstem v nose, ale treba to s tou bednou neni o nicem jinym, nez ze budete dva dny v kuse dokola zakladat novy hry a zkouset, jestli se tam nahodou neobjevi bedna.

Napsat komentář