Aktuální úpravy v Patchi 1.0.7 na PTR – dropy, duely a další

Patch 1.0.7, který mohou hráči testovat na veřejném testovacím realmu (Public Test Realm, zkr. PTR), prochází úpravami. Zde je jejich přehled. Ze skillů postav byla posilněna Wave of Light, zatímco změny dropu se týkaly hlavně Demonic Essence a plánku na různých levelech Monster Power. Upraveny byly také duely.

Diablo 3 PTR

Achivements

oprava chyby

Skupiny rare monster Colossal Golgor se nyní správně započítávají do achivementu „Rare Kills“

Monk

aktivní skilly

Wave of Light

dodatečné zvýšení poškození z 390% na 829%

runa Explosive Light

zvýšeno poškození z 430% na 914%

runa Pillar of the Ancients

nyní uděluje poškození 595% následované dodatečným poškozením 595% po dvou sekundách (zvýšeno z 280%)

oprava chyby

tornáda vygenerovaná skillem Sweeping Wind by nyní měla směřovat zhruba stejným směrem, kterým postava hledí

Crafting

obecně

Demonic Essence

tato substance padá z elitních monster a z bossů na infernu

většina herních událostí (eventů), která po dokončení přidává jeden Nephalen Valor, nyní může dropnout i Demonic Essence

Každá vyšší úroveň Monster Power zvyšuje šanci na vypadnutí Demonic Essence z elitek a z bossů následujícím způsobem:

MP0: 15.0000% (původně 20.0000%)
MP1: 16.5000% (původně 23.0000%)
MP2: 18.1500% (původně 26.4500%)
MP3: 19.9650% (původně 30.4175%)
MP4: 21.9615% (původně 34.9801%)
MP5: 24.1577% (původně 40.2271%)
MP6: 26.5734% (původně 46.2612%)
MP7: 29.2308% (původně 53.2004%)
MP8: 32.1538% (původně 61.1805%)
MP9: 35.3692% (původně 70.3575%)
MP10: 38.9061% (původně 80.9112%)

Kovář

speciální předměty vázané na účet

Změna několika hodnot u zafixovaných hlavních vlastností těchto předmětů

Archon Spaulders

nyní je možné vlastnosti obratnost, inteligence, vitalita rolnout v rozsahu 201 – 230

síla již těchto hodnot dosahuje, proto je beze změn

Archon Gauntlets

síla a vitalita se nyní mohou rolnout v rozsahu 201 – 230

obratnost a inteligence již těchto hodnot dosahují, proto jsou beze změn

Archon Armor

síla, obratnost a inteligence se nyní mohou rolnout v rozsahu 201 – 230

Razorspikes

síla, obratnost, vitalita a inteligence se nyní mohou rolnout v rozsahu 201 – 230

craft těchto předmětů vyžaduje 1 Demonic Essence (ostatní suroviny se mění v závislosti na konkrétním předmětu)

potřeba a typ Rare a Magic surovin na vycraftování Archon Gloves a Razorspikes bylo aktualizováno:

Archon Gloves

nyní požadováno 20 Iridescent Tears místo původních 50 Exquisite Essences

Razorspikes

nyní požadováno 30 Exquisite Essences místo původních 25 Iridescent Tears

Klenotník

přidána nová úroveň craftovaných kamenů (gemů) – Marquise

Marquise Topaz

Zbraň: Útočník na blízko obdrží poškození 2500 (původně 2200)

tyto kameny mohou být pouze vyrobeny u klenotníka a vyžadují následující suroviny

10 Demonic Essence (původně 1)

pro všechny existující i nově vyrobené rubíny následujících typů bylo navýšeno poškození, pokud jsou vloženy do zbraní – Radiant Square, Star, Flawless Star, Perfect Star a Radiant Star – a to následujícím způsobem:

Radiant Square: +40 minimalní poškození/ +40 maximální poškození (zvýšeno z +16/+16)

Star: +60 minimalní poškození/ +60 maximální poškození (zvýšeno z +17/+17)

Flawless Star: +80 minimalní poškození/ +80 maximální poškození (zvýšeno z +18/+18)

Perfect Star: +100 minimalní poškození/ +100 maximální poškození (zvýšeno z +19/+19)

Radiant Star: +120 minimalní poškození/ +120 maximální poškození (zvýšeno z +20/+20)

Dueling

obecně

Demon Hunter, Witch Doctor a Wizard nyní dostává 30% redukci poškození pokud je ve Scorched Chapel

Barbaři a Monkové dostávají 35% redukci poškození, pokud jsou ve Scorched Chapel

Vysvětlení: Barbaři a Monkové mají o 5% vyšší redukce protože obecně musí být blíže svým cílům (většinou bojují na blízko oproti Demon Hunterům, Witch Doctorům a Wizardům)

NPC Neck the Brawler byl přesunut ze Slaughtered Calf Inn v prvním aktu a postává u followerů (Templar, Enchantress, Scoundrel) ve všech aktech

Byl přidán kanál do chatu „PVP“

Předměty

obecně

plánky na craftové předměty vázané na účet budou (kromě hrudního štítu, který se dá koupit) náhodně padat z následujících bossů s pravděpodobností 50%, pokud budete mít 5 Nephalem Valorů: Skeleton King, Spider Queen, Maghda, Zoltan Kulle, Ghom, Cydaea, Rakanoth, Izual

šance na padnutí plánku nyní záleží na Monster Power

MP0: 20%
MP1: 23,2%
MP2: 26,912%
MP3: 31,218%
MP4: 36,213%
MP5: 42,007%
MP6: 48,728%
MP7: 56,524%
MP8: 65,568%
MP9: 76,059%
MP10: 88,228%

Vanishing Dye a All-Soap’s Miraculous Dye Remover se dají nyní použít na legendární předměty

Hellfire ring se nyní dá rozložit na legendární craftové suroviny

Oprava chyb

oprava na PTR

Poškození vracené zpět na postavu při útoku na monstra s afixem Reflect Damage je nyní omezeno na hodnotu maximálně 10% stávajícího množství zdraví daného monstra (pokud má hráč extrémně silné poškození dostane v reflektu maximálně poškození o hodnotě 10% zdraví monstra a obrovský hráčův útok již nehraje takovou roli)

Zdroj: Battle.net

30 komentářů u „Aktuální úpravy v Patchi 1.0.7 na PTR – dropy, duely a další

  1. já právě i na mp8-10 umírám jen na dvě věci, který teď budou oboje měnit – bug u reflectu(obyč championi s reflectem bez HL jsou naprosto vpohodě) a takový to omráčení když dostanu hodně hitů zaráz, který dělaj třeba firechains, to mě taky vytáčí když nemůžu třeba 2s nic dělat. Kdyby tu byl affix na itemech jako v D2 fast(er/st) hit recovery tak ani nemuknu, ale jelikož tu není tak nevím proč to do hry dali když to nejde ovlivnit. Bohužel některý věci nejsou schopný promyslet.

  2. Quetak: no to máš pravdu, alebo to mali spraviť tak ako hovorili, že iba chvílu budú mať tú auru na reflekt jak je to schieldingom, ja zase chápem že na SC je to nuda mať damage 50K, keď to ide dať v poho na 200K a MP5, keď sem tam umrieš tak v pohode, ale dúfame, že to D3 nejako vybalancujú pre spokojnosť väčšiny!

  3. Tapeworm: Já sem za opravu reflectu, protože tak jak je teď bugnutej mi leze krkem. Není možný aby měli minioni 3x silnější reflect než ostatní. Další bug je kombo health link+RD kdy dávám 100% dmg rozdělený mezi 3/4 moby a zpátky z LS dostávám jen jako bych mlátil jednoho. Chápu, že na hc to je jiný protože tam má člověk 100k hp, 70k dps, 1k all res, loh, ls, regen atd, prostě max defense, ale přeci kvůli jednomu affixu nebudu takhle stavět equip i na SC. Klidně ten reflect mohli nechat perma jak je teď a jen opravit ty hodnoty u minionů a u komba HL+RD, pak by to bylo ok. Tak jak je to teď si zaslouží jednoznačnej zásah shora protože je to nesmysl. To jak to udělali už je věc jiná.

  4. sorry ja neviem o čom točím, ale reagoval som na toto tvoje vyhlásenie o paragonu/farme – esopeso    Tato hra není o paragonu ( takze kecy o zvetseni xp za zabiti moba mi prijde v poho) ale o farme. A pokavad nekdo nechce farmit tak nechapu na co hraje D3.

    Len som sa vyjadril k tej farme tak prepáč hlboko sa ti ospravedlňujem za svoju hlúposť Cože?!

  5. esopeso: teraz budem ako Delosombres Vyplazující jazyk, aby si vedel prečo môžeš farmiť Diablo 3 iba z dôvodu, že ste všetci plakali že je inferno ťažké, ak si z vás niekto spomína aké bolo inferno na začiaku a ko každý platil za opravy tak by asi nikto nefarmil, na druhej strane by to veľa deciek nebavilo bo neprešlo v druhom akte ani cez ten kaňon a Blizz by utrpel veľkú stratu na RMAH. Farmíš a zarábaš Blizzu prachy lebo mu to vyhovuje! Ale nikomu to neberem, keď ho to baví farmiť nech sa páči!!!!

  6. Peeto: Ako v pohode ja to berem, lenže na HC som tak zahučal lebo som hodil gear na farm a zdvihol MP, takže teraz sa uspokojím čo padá normálne jedine čo mi padlo sú boty zo setu immortal kings. Tak na SC je to ofarme na HC je to skôr o hraní a prežití ak tam investujete čas tak sa uspokojíte aj s 1 – 2 mil. za vec, hlavne že prežijete Usmívající se

  7. LorDrek – mas max MF ked farmis? Nerozumiem vete, nepada. Najdrahsia vec za 650k a podobne. Ludia su zmagoreni recami typu, MF je nanic, aj tak nic nepadne. Vyborne ludia, famrmite si mp0 a este aj bez max MF a cudujte sa, ze Vam nic nepada. Ja hovorim, ze to pada nonstop, hravam tak 30-60minut denne, casto ani to nie a pravidelne predavam ako legendarky tak aj zlte predmety. Za tyzden vzdy minimalne tych 100-150m nazbieram z predaja na AH. Myslim, ze som cisto poor, hlboko podpiremerny, pretoze nad hrou nesedim 5 hodin denne.  Ale mam rad, ked mi padaju legendarky a zlte s vacsou sancou na good item. Si hovorte, ze legendarky crap a crap, ano.. ale ked ti padnu za tych 40min 3-5 tak raz za dva, tri dni Ti padne predmet nad 100m. Proste padne, pretoze je velka sanca, ze pri viac afixoch sa namixuju spravne atd… OD MF500 a vyssie staci 1-2 kratke zrychlene runy v a3 a vzdy padne nieco nad 50m na predaj. Vzdy. Toto robim len pre zabavu, pretoze potrebujem upgradovat moju postavu, aby bolo z coho…… inak to prestriedavam s non MF gearom a farmim MP0 na expy. Ale ludia, ak chcete predmety na predaj, obcas si musite dat aj hnusne pomaly jeden – dva runy s MAX MF gearom a aspon na MP5. Vzdy Vam tam nieco padne, opakujem vzdy. Prepacte, ale vzdy ked vidim narek aj na chate v D3, tak po pol hodinke naucenia co a ako, mi za dva dni dotycny vzdy podakuje a jo uz to pada, 100m sem, 200m tam mal si pravdu, konecne upgradujem etc. Toz rada zadarmo, uzivajte hru. 🙂 enjoy

  8. Evilbringer: toto už ma prestalo baviť sa nad tým zamýšlať, lebo je to zbytočné, to asi tak ako veci na postavu opasok pre barbara a má to dexu, intoš bez sili a vitality, že náhodný roll, neviem načo to tam tak dávali. Ešte dva patche a vyhodia reflect damage, alebo bude fungovať tak, že mobovia s affixom reflect damage budú do vás sekať a sami sebe vracať damage aby boli všetci spokojný Mrkající a patch 1.20 tak na MP0 bude exp bonus 150% aby každý mal na inferne už PL min 50 a Diablo sa sám obesý aby nemusel s nami bojovať veď načo!!!! sorry ale vidím to takto Usmívající seUsmívající seUsmívající se dúfam že som vás pekne pobavil 

  9. Marquise Topaz: Zbraň: Útočník na blízko obdrží poškození 2500 (původně 2200)

    Uz kdyz jsem tuhle zmenu cetl na ofic foru, tak sem myslel, ze si delaji srandu:D Zbytek patche jakz takz ujde, nekde to porad skripe, ale je videt, ze uz jim dochazi, ze kovarovo recepty jsou tak moc sux, ze potrebovaly alepson 2x vyssi staty, aby je nekdo vubec zkousel. Ale ten topaz… Uz vidim, jak nekdo vyhodi 20m oknem za dmg 2500 melee utocnikum 😀 Tenhle stat uz meli davno uplne vyhodit ze hry, nebo to udelat jako: Melee attackers takes % of weapon dmg. A ne takovyhle nesmyslny hodnoty. Dneska cerstve doexpenej hrac ma dps kolem 100k a ma ho vytrhnout 2500 za marquise topaz? Malem jsem se udusil smichy vazne.

  10. esopeso:paragon jsem bral a beru zatim jako prestiz… Za chgvili to bude ale burt bude mit velky paragon kde kdo… Nelibi se mi to ze: staci se podivat na barbara bud ma skorna nebo fury… Skoro kazdy ma skill jak se toci a mohl bych pokracovat proste vsechno jak hozeny pres kopirak ted jeste ty expa a bude to uplne bez nejakych viditelnych zmen kazdej jeden jako druhej…

  11. to LorDrek : Jo to máš pravdu, mě taky když padne legenda tak je to v 90% šmejd co se hodí leda na brimstony 😀 moje první legenda byla witching hour kterou jsem si nechal a pak manticore co sem prodal za mega…jinak samé šroty a čím mám vyšší bonus k magic find tím mi to padá měně 🙁 ale je to vše o haluzi, nezbývá než se s tím smířit 🙂 je to jen hra…. jsem rád za ten paragon, tak to expení má aspoň smysl 🙂

  12. esopeso. lebo je to akýsi dôkaz doby hrania toho hráča a na HC aj poukazuje na dôraz prežitia, nie je to iba tak dať na HC PL nad 50. Neviem ak hráš SC tak potom to celkom nič neznamená. Ale neber totak že je rozdiel medzi hráčmi HC a SC, to je iba o každého volbe čo si zahrá, nikto nie je lepší či horší.

  13. to Tapeworm : jo máš pravdu s tím Reflectem, musím uznat že je to fuška udělat postavu tak aby byla vybalancovaná. Mě se to celkem podařilo u mojí čarodějky – http://eu.battle.net/d3/en/profile/Jimmy55-2235/hero/5029804


    A ceny na AH to je kapitola sama o sobě. Nechápu ale magory co za některé legendy chcou i 50 mega. Já u toho nesedím denně a myslím že nejsem sám a pro mě je sehnat i mega celkem honička jelikož nemám moc equipu co by dával bonus k gold dropu.

  14. NERF Reflect Damage ???

    V podstatě ustoupili lidem, kteří hrajou na meximální DPS a vůbec nekoukají na životaschopnost jejich postavy.

    Ostatní novinky celkem ujdou. Ceny na AH se podle mého moc nezmění, protože ty nové crafty prodávat nepůjdou a krom  pevného stato 201 – 230 to bude pořád stejný craft jako doposud. To pro každého nebude. Sice nevím kolik to bude stát mimo potřebných surovin, ale pořád bude spousta lidí, kteří radši zaplatí za jistotu na AH než tohle.

  15. Hmmm zase ten reflect nerfli, jedine že by boli elitky s extra healt potom to bude asi o niečom inom alebo MP10, s tým ofarbením to konečne urobili aspoň z tých poskládaných legendáriek nebudem vyzerať ako veľkonočný zajac s vianočným blikajúcim osvetlením!!! No len či naozaj budú padať tie recepty lebo je to celé úbohé s tým craftom. no čo sa týka nových vecí a Ah tak to tie staré klesnú tak o 10% lenže pri hodnotách 100mil je to aj tak naprd, takže toto asi moc nepomôže. Dúfam, že to príde čo najskôr ten patch  Usmívající se

  16. Super článek, tasky už se těším až to bude 🙂 Já stejně hraju max MP3 takže si moc nevěřím co se týče te demonic essence. klíč z wardena 2 aktu nemám doteď, zato s 1 a 3 aktu mám už 4 klíče 😀 o plánku na otevření IM nemluvím 😀

     

    Co se týče barvení legend tak se mi to moc nelíbí, ale zas jak vidím bílé oblečky u zunimasy na wizardovi tak jsem i pro 😀

     

    Já používám  celý set tal rasha a vypadá to krásně ta fialová čarodějka 🙂

     

    PVP bude zajímavé…ale že bych to nějak vyhledával 🙂

Napsat komentář