Popis – Aktivní skilly – Pasivní skilly
Primary – Secondary – Defensive – Utility – Laws – Conviction
Shield Glare
- • Cooldown: 12 sekund
- • Odemyká se na úrovni: 4
Oslepí na 4 sekundy všechny nepřátele stojící do 30 yardů před crusaderem.
Level | Runa | Popis |
12 | Divine Verdict – Oslepení nepřátelé navíc na 4 sekundy obdrží 20% poškození ze všech útoků. | |
18 | Uncertainty – Zasažení nepřátelé mají 50% šanci, že budou 8 sekund bojovat na Vaší straně. | |
28 | Zealous Glare – Každý oslepený nepřítel přidá 9 Wrath. | |
41 | Emblazoned Shield – nepřátele s méně než 25% života mají 50% šanci, že během oslepení explodují. Exploze způsobí v okruhu 8 yardů poškození za 60%. | |
51 | Subdue – Zasažení nepřátele budou na 6 sekund zpomalení o 80%. |
Iron Skin
- • Cooldown: 30 sekund
- • Odemyká se na úrovni: 8
Změní kůži na železo a tím na 4 sekundy absorbuje 50% veškerého poškození.
Level | Runa | Popis |
14 | Reflective Skin – Když je schopnost aktivovaná, vaše Thorns poškození je navýšeno o 300%. | |
21 | Steel Skin – Prodlouží dobu trvání na 7 sekund. | |
32 | Explosive Skin – Po ukončení Iron skill následuje exploze do vzdálenosti 12 yardů s poškozením za 1400%. | |
44 |
Charged Up – Železná kůže probíjí a v okruhu 10 yardů je 20% šance, že nepřátelé budou omráčeni na 2 sekundy. |
|
56 | Flash – Dokud je Iron Skin aktivní, rychlost pohybu je navýšena o 60% na 5 sekund a Crusader se v této době může pohybovat skrz nepřátele bez zábran. |
Consecration
- • Cooldown: 30 sekund
- • Odemyká se na úrovni: 16
Posvětí zem okolo Crusadera do vzdálenosti 20 yardů. Po dobu 10 sekund regeneruje 32185 života za sekundu jemu i spojencům, kteří se v posvěcené oblasti nacházejí.
Level | Runa | Popis |
23 | Bathed in Light – zvětší okruh posvěcené země na 24 yardů a hodnotu léčení pro vaši postavu a spojence na 48278 životů za sekundu. | |
29 | Bed of Nails – Nepřátelé v oblasti kouzla obdrží 100% poškození jako je vaše hodnota Thorns poškození každou sekundu. | |
39 | Aegis Purgatory – Okraj posvěcené země je obklopen štítem, který zabraňuje nepřátelům v průniku dovnitř. Trvání schopnosti je však zníženo o 5 sekund. | |
46 | Shattered Ground – Nepřátelům v cílové oblasti bude způsobeno Fire poškození 155% za sekundu. | |
53 | Fearful – nepřátelé stojící v cílové olbasti mají 100% šanci že začnou na 3 sekundy ve strachu utíkat. |
Judgement
- • Cooldown: 20 sekund
- • Odemyká se na úrovni: 22
V cílové lokaci jsou všichni v dosahu 20 yardů zadrženi na místě (Root) po dobu 6 sekund.
Level | Runa | Popis |
27 | Penitence – Za každé zasažené monstrum je regenerováno 2682 života za sekundu po dobu 3 sekund. | |
31 | Mass Verdict – Všechna monstra budou vtažena do středu cílové oblasti. | |
37 | Deliberation – Prodlužuje dobu trvání zadržení na 10 sekund. | |
43 | Resolved – poškození udělené odsouzeným nepřátelům má 8% šanci, že budou uděleny kritické zásahy. | |
59 | Debilitate – Nepřátelé v zasažený oblasti spůsobují o 40% menší poškození po dobu 6 sekund. |
Poznámka: Hodnoty na této stránce odpovídají postavě na úrovni 70.