Popis – Aktivní skilly – Pasivní skilly
Úvodem
Mnichové jsou svatí bojovníci, kteří soustřeďují svou božskou sílu skrze nezdolnou sílu vůle. Léčivé vlny, ochranné mantry a útoky posílené o svatou sílu, toto všechno je v rámci jejich možností.
Zkušení mniši zasazují velmi rychlé útoky beze zbraní nebo s velmi dobře vyváženými zbraněmi. V boji upřednostňují raději pohyblivost než hrubou silou. Vběhnutí mezi skupinku nepřátel a zase pryč – to je jejich styl boje.
Mnichovy útoky jsou primárně určené na blízko. Mohou zneškodnit jednotlivé nepřátele s extrémní silou nebo uštědřit několik menších, na krátkou vzdálenost určených útoků s plošným útokem. Vlny elementálních vln jim vycházejí z pěstních úderů a obloukových kopů.
Pozadí příběhu
Mniši víry Sahptev trénují svá těla a mysli tak, že se mohou stát nejdůležitějšími svatými bojovníky v zemích Ivgorodu. Uvnitř klášterů Patriarchů mniši snáší tvrdé zkoušky – fyzické i duševní – aby prokázali oddanost a získali nepřekonatelné soustředění.
Denní rituální očisty pomáhají mnichům očistit jejich duši a překonat zhoubu, která nahlodává srdce všech lidí. Jejich snaha není jen o dosažení dokonalosti v bojovém umění, snaží se také utužovat svou legendární rovnováhu a bystrost – schopnosti jež jim umožňují mistrovsky ovládnout nejen boj beze zbraní, ale také jiné zbraně a jejich posvátné síly.
Pomazaným mnichům je po celoživotní přípravě dovoleno opustit síně klášterů a sloužit nařízením Patriarchů. Emblém na jejich čele je označuje jako přeživší, úspěšné žáky a oporu jejich společnosti.
Mniši reprezentují vůli tisíc a jednoho Ivgorodského boha v každém svém kroku a úderu.
Výbava
Mnichova bojová umění často obsahují specializované zbraně. Dokonce i holé pěsti mnicha jsou zbraní, ale mohou být obohaceny o pěstní zbraně jako katary – pěstní dýky, které jsou drženy v jedné nebo obou rukou a bodají do nepřátel. Mniši jsou také jediní hrdinové co jsou schopni používat daibo – opáskované dlouhé hole, použitelné k rozbíjení lebek a odrážení útoků.
Vývoj brnění
![]() |
||
Na začátku je mnichovo brnění prosté, pospojované dohromady na ochranu jejich orgánů bez omezování jejich pohybu. Je to lepší způsob ochrany, než pobíhat po bojišti nahý. | Jakmile se zkušení mniši dostanou k lepším řemeslníkům, penězům a vybavení, kvalita jim přístupné zbroje se velmi zvyšuje, obsahující ornamenty a lepší materiály. | Dokonce i skvělé brnění se zdá nesrovnatelné vůči hrdinským hávům, opatrně vybraným ke zlepšení mnichova rychlého bojování a ochraně před ohněm, drapáky a meči. |
Hlavní znaky
Duchovní síla
Jak mniši udílejí rány, budují si zásobu Spiritu, kterou mohou využít k úžasným manévrům – dezorientování několika nepřátel, odkopnutí skupin démonů nebo ke strategickému ústupu z dosahu ručních zbraní.
Komba
Mnichovy útoky na blízko jsou mnohem účinnější, pokud se použijí v perfektní kombinaci – generují další duchovní energii, udílejí vyšší zranění a dělají unikátní efekty, kterými mohou mniši zneškodnit skoro jakéhokoliv nepřítele.
Mantry
Disciplinovaní mniši mohou ze své duchovní síly vytvořit mantry – dlouhotrvající „pláště“ síly, které můhou léčit nebo zesílit schopnosti mnicha a jeho spojenců.
Pohyblivost a rychlost
Mniši ovládají jedinečnou taktickou pohyblivost na bojišti. Jakýkoliv mnich je schopen pohybovat se mezi nepřáteli – uhýbat nebo útočit na jejich životně důležité orgány, jak si žádá situace. Mniši jsou také nejlepší v uhýbání před útoky nepřátel.
Zdroj: Spirit
K poražení nelidských démonů, proti kterým se vrhají, se mniši uchylují ke svým vnitřním rezervám Spiritu, zdroje, který odráží jejich osobní bojové umění a trénink.
Spirit se doplňuje pomalu. Generuje se ve dvou cestách – určitými dovednostmi a útoky a komby. Mniši, kteří spojují své útoky do řetězce, mohou docílit skoro nekonečné baráže Spirit doplňujících úderů.
Spirit je cenný zdroj, ale masivní výdaje této síly umožňují mnichovi povolat mocné úhybné manévry a obranné pohyby, stejně jako různé dokončující údery.
Díky perfektnímu bojovému umění a koncentraci, jsou mniši schopní uštědřit velké množství útoků, jak jen jim to dovolí zásoba Spiritu bez čekání na cooldowny.