Popis – Aktivní skilly – Pasivní skilly
Primary – Secondary – Defensive – Techniques – Focus – Mantras
Blinding Flash
- Cooldwodn: 15 sekund
- Odemyká se na úrovni: 4
Záblesk světla, oslepující na 3 sekundy všechny nepřátele v okruhu 20 yardů. Elitní nepřátelé se vzpamatují rychleji, ale mají 30% šanci, že jejich útoky minou.
Level | Runa | Popis |
12 | Self Reflection – prodlužuje dobu trvání oslepení na 6 sekund. | |
19 | Mystifying Light – oslepení nepřátelé jsou navíc na 5 sekund zpomaleni o 80%. | |
28 | Replenishing Light – každý oslepený nepřítel obnoví 10 Spirit. | |
41 |
Crippling Light – oslepení nepřátelé spůsobují o 25% menší poškození 5 sekund po odeznění oslepení. |
|
55 | Faith in the Light – 3 sekundy po použití schopnosti je poškození navýšeno 29%. |
Breath of Heaven
- Cooldown: 15 sekund
- Odemyká se na úrovni: 8
Střely svaté energie, léčící mnicha a spolubojovníky v okruhu 12 yardů za 69735–91192 HP. Hodnota je navýšena o 30% bonus léčení z Health globů.
Level | Runa | Popis |
14 | Circle of Scorn – kromě léčení navíc způsobuje poškození za 505%. (Holy) | |
21 | Circle of Life – regenerace HP je navýšena na 139469–182383. Hodnota je navýšena o 30% bonus léčení z Health globů. | |
32 | Blazing Wrath – na 9 sekund zvýší veškeré poškození o 10%. | |
44 | Infused with Light – na 5 sekund všechny útoky regenerující Spirit dodatečně přidají 14 Spirit. | |
59 | Zephyr – zasaženým spojencům navyšuje na 3 sekundy rychlost pohybu o 30%. |
Serenity
- Cooldown: 16 sekund
- Odemyká se na úrovni: 16
Kolem postavy vytvoří ochranný štít, který na 3 sekundy zachytí veškeré poškození a poskytne plnou imunitu na kontrolující nežádoucí efekty.
Level | Runa | Popis |
23 | Peaceful Repose – při aktivací schopnosti regeneruje 93874–120695 HP. Hodnota je navýšena o 40% bonus léčení z Health globů. | |
29 | Unwelcome Disturbance – dokud je Serenity aktivní, nepřátelé v okolí 20 yardů obdrží každou sekundu poškození za 438%. (Physical) | |
39 | Tranquility – štít je na 3 sekundy rozšířen na spojence do okruhu 45 yardů a zajišťuje imunitu proti efektům omezují pohyb a až 120158 poškození je převedeno na mnicha. Hodnota štítu je navýšena o 40% bonus léčení z Health globů. | |
47 | Ascension – doba ochraného štítu je prodloužena na 4 sekundy. | |
54 | Instant Kharma – pohyb je nepozorován. |
Inner Sanctuary
- Cooldown: 20 sekund
- Odemyká se na úrovni: 22
Vytvoří na 6 sekund ochranný kruh, který mnichovi a spojencům navýší redukci proti poškození o 55%.
Level | Runa | Popis |
26 | Sanctified Ground – oblast je neproniknutelná nepřáteli a doba trvání je prodloužena na 8 sekund. | |
31 | Safe Haven – postava a spojenci uvnitř kruhu regenerují 35779 HP za sekundu. Hodnota je navýšena o 7% HP za sekundu mnicha. | |
37 | Temple of Protection – spojenci v oblasti jsou ochránení proti efektům kontrolujím pohyb. | |
43 | Intervene – rychlý přesun do cílové oblasti, na 3 sekundy aktivace štítu absorbujícího až 107284 poškození všem v 11 yardech a následně vytvoření Inner Sanctuary. Hodnota absorbce poškození je navýšena o 28% bonus léčení z Health globů. | |
58 | Forbidden Palace – rychlost pohybu nepřátel je zpomalena o 80%. |