Monk – Defensive

PopisAktivní skillyPasivní skilly

PrimarySecondaryDefensiveTechniquesFocusMantras

Blinding Flash

  • Cooldwodn: 15 sekund
  • Odemyká se na úrovni: 4
  •  

Záblesk světla, oslepující na 3 sekundy všechny nepřátele v okruhu 20 yardů. Elitní nepřátelé se vzpamatují rychleji, ale mají 30% šanci, že jejich útoky minou.

Level Runa Popis
12 Self Reflection – prodlužuje dobu trvání oslepení na 6 sekund.
19 Mystifying Light – oslepení nepřátelé jsou navíc na 5 sekund zpomaleni o 80%.
28 Replenishing Light – každý oslepený nepřítel obnoví 10 Spirit.
41

Crippling Light – oslepení nepřátelé spůsobují o 25% menší poškození 5 sekund po odeznění oslepení.

55 Faith in the Light3 sekundy po použití schopnosti je poškození navýšeno 29%.

 

Breath of Heaven

  • Cooldown: 15 sekund
  • Odemyká se na úrovni: 8
  •  

Střely svaté energie, léčící mnicha a spolubojovníky v okruhu 12 yardů za 6973591192 HP. Hodnota je navýšena o 30% bonus léčení z Health globů.

Level Runa Popis
14 Circle of Scorn – kromě léčení navíc způsobuje poškození za 505%. (Holy)
21 Circle of Life – regenerace HP je navýšena na 139469182383. Hodnota je navýšena o 30% bonus léčení z Health globů.
32 Blazing Wrath – na 9 sekund zvýší veškeré poškození o 10%.
44 Infused with Light – na 5 sekund všechny útoky regenerující Spirit dodatečně přidají 14 Spirit.
59 Zephyr – zasaženým spojencům navyšuje na 3 sekundy rychlost pohybu o 30%.

 

Serenity

  • Cooldown: 16 sekund
  • Odemyká se na úrovni: 16
  •  

Kolem postavy vytvoří ochranný štít, který na 3 sekundy zachytí veškeré poškození a poskytne plnou imunitu na kontrolující nežádoucí efekty.

Level Runa Popis
23 Peaceful Repose – při aktivací schopnosti regeneruje 93874120695 HP. Hodnota je navýšena o 40% bonus léčení z Health globů.
29 Unwelcome Disturbance – dokud je Serenity aktivní, nepřátelé v okolí 20 yardů obdrží každou sekundu poškození za 438%. (Physical)
39 Tranquility – štít je na 3 sekundy rozšířen na spojence do okruhu 45 yardů a zajišťuje imunitu proti efektům omezují pohyb a až 120158 poškození je převedeno na mnicha. Hodnota štítu je navýšena o 40% bonus léčení z Health globů.
47 Ascension – doba ochraného štítu je prodloužena na 4 sekundy.
54 Instant Kharma – pohyb je nepozorován.

 

Inner Sanctuary

  • Cooldown: 20 sekund
  • Odemyká se na úrovni: 22
  •  

Vytvoří na 6 sekund ochranný kruh, který mnichovi a spojencům navýší redukci proti poškození o 55%.

Level Runa Popis
26 Sanctified Ground – oblast je neproniknutelná nepřáteli a doba trvání je prodloužena na 8 sekund.
31 Safe Haven – postava a spojenci uvnitř kruhu regenerují 35779 HP za sekundu. Hodnota je navýšena o 7% HP za sekundu mnicha.
37 Temple of Protection – spojenci v oblasti jsou ochránení proti efektům kontrolujím pohyb.
43 Intervene – rychlý přesun do cílové oblasti, na 3 sekundy aktivace štítu absorbujícího až 107284 poškození všem v 11 yardech a následně vytvoření Inner Sanctuary. Hodnota absorbce poškození je navýšena o 28% bonus léčení z Health globů.
58 Forbidden Palace – rychlost pohybu nepřátel je zpomalena o 80%.

 

Napsat komentář