Zdravím všechny hráče a hráčky Diabla, jmenuji se Sloun a zde na Diablofans budu psát občasníky ohledně buildů. Všechny buildy, o kterých budu psát mám vyzkoušené několika hodinami hraní. Mám v plánu informovat o meta buildech nebo jen o buildech které mě baví, ale již nemusí být tak efektivní na hraní.
Tento build jsem si vytvořil sám při expení mého HC necromanta. Napadal mi set a offhand a já si říkal, jestli se to nedá nějak dobře zahrát. Tady máte nakonec finální verzi tohoto „one button“ buildu. S tímto buildem nečekejte absolutně žádný push, je dobrý spíš na nějaké speed farmy.
Také bych řekl že se dá použít tato verze s Trag’Oul’s setem, ale verze s Inariusem by šla taky, to ovšem nemám otestované. Poškození bude větší, na druhou stranu přijdeme o healing.
Poté, co jsem se rozhodl napsat tento build, Googlil jsem a našel na Icy-Veins víceméně stejný build, který využívá Legacy of Nightmares set, teď ovšem o tom s Trag’Oul’s setem.
Legenda
- Int – Inteligence
- Vit – Vitality
- AR – All resist
- AD – Area damage
- AS – Attack speed
- CD – Cooldown reduction
Vybavení, doporučené staty
- Helm: Trag’Oul’s Guise
- Int, Socket, Crit Chance, Death Nova %
- Shoulders: Trag’Oul’s Heart
- Int, Vit, AD
- Gloves: Trag’Oul’s Claws
- Crit Dmg, Crit Chance, Int, AD
- Chest: Trag’Oul’s Scales
- Int, Vit, Life
- Belt: The Witching Hour
- Crit Dmg, AS, Int, Vit
- Pants: Trag’Oul’s Hide
- Int, Vit, Armor
- Boots: Trag’Oul’s Stalwart Greaves
- Int, Death Nova %, Vit, Armor
- Bracers: Nemesis Bracers
- Psych Dmg %, Crit Chance, Int, Vit
- Amulet: The Traveler’s Pledge
- Socket, Psych Dmg %, Crit Chance, Crit Dmg,
- Ring 1: The Compass Rose
- Socket, Crit Chance, Crit Dmg, Int
- Ring 2: Convention of Elements
- Socket, Crit Chance, Crit Dmg, Int
- Weapon: Scythe of the Cycle
- Co největší dmg roll, Int, Socket (ideálně z Ramaladni’s Gift), AD, DMG %
- Offhand: Iron Rose
- Int, Death Nova%, Crit Chance, Vit,
Proč tyto věci?
Trag’Oul’s set
- 2-piece bonus – Blood Rush má všechny runy.
- 4-piece bonus – Pokud mám nekromant plné životy, healing ze skillů je přidán do maximálního zdraví na 45 sekund. Tento efekt se stakuje až do 100 % max HP.
- 6-piece bonus – Spelly které stojí HP mají zvýšené poškození o 3800% a healing z našich skillu je zvýšený o 100 %.
Endless Walk set
- Pokud stojíme, udělený dmg se zvyšuje až do 100 %.
- Pokud se pohybujeme, dostáváme nižší poškození až o 50 %.
Nemesis Bracers – Shrine spawnuje elitku.
Scythe of the Cycle – Sekundární skilly (Death Nova) mají zvýšené poškození až o 400 %, pokud je aktivní Bone Armor.
Iron Rose – Útočení skillem Siphon Blood má až 100% šanci že vyčaruje Death Nova. Tento cast je zadarmo.
Kanai’s Cube
- Weapon – Bloodtide Blade
- Armor – Dayntee’s Binding
- Accessory – Krysbin’s Sentence
Aktivní skilly
- Levé myšítko: Death Nova – Blood Nova
- Pravé myšítko: Siphon Blood – Drain Life
- Tlačítko 1: Frailty – Aura of Frailty
- Tlačítko 2: Devour – Cannibalize
- Tlačítko 3: Blood Rush – no rune
- Tlačítko 4: Bone Armor – Dislocation
Pasivní skilly
- Stand Alone
- Final Service
- Draw Life
- Swift Harvesting
Gemy
- Helm – Flawless Royal Amethyst – Zvyšuje maximální HP.
- Torso and Pants – Flawless Royal Topaz – Přidává inteligenci.
- Weapon – Flawless Royal Emerald – Zvyšuje Crit dmg.
Legendární gemy
- Bane of the Trapped
- Gogok of Swiftness
- Bane of the Powerful
Paragon priority
- Core – Movement Speed, Int, Vit
- Offense – Crit Dmg, Crit Chance, CD, AS
- Defense – Armor, Life %, AR, Life Regen
- Utility – Life on Hit, AD, Resource Cost Reduction, Gold Find
Popis hraní
Na začátku riftu zapneme skill Devour. Tím myslím, že buď budeme neustále mačkat, nebo použijeme Numlock trik. Devour využívá mrtvoly a léčí nekromanta.
Frailty máme v buildu jako curse auru, takže všechny monstra v okolí 15 yardů (+ 50 % našeho pick up radiusu) označí a pokud budou mít méně jak 15 % HP, umřou.
Bone Armor dá stun okolním monstrům a snižuje naše obdržené poškození o 3 % za jedno monstrum, maximálně je deset stacků. Také nám přes naši zbraň zvyšuje poškození, které dáváme my nepřátelům.
Blood Rush má všechny runy díky našemu setu, takže máme například léčení za monstra, kterými proskočíme, taktéž zanecháme za sebou mrtvolu. Tento skill používáme k pohybu po mapě.
Death Nova je náš hlavní skill kterým dáváme poškození, ovšem ho vůbec neklikáme. Kdybychom ho mačkali, bude nás stát 10 % našeho HP, takže by nás docela brzy stál život.
Siphon Blood je skill který nás opravdu zajímá, protože použitím tohoto skillu, se nám skrz offhand používá Death Nova, která nás nestojí vůbec nic. Ovšem její bonusy normálně fungují. Tím mám na mysli zvýšené poškození skrz náš set, a zvýšené poškození za každé monstrum které máme v okolí (zbraň v kostce). Siphon Blood nás léčí za 6 % našeho HP.
Takže jak se build hraje? Blood Rush do skupiny monster (čím víc, tím větší dmg), použití Bone Armor (vždy musíme mít stack, ale nemusíme používat neustále). Siphon Blood na nějaké monstrum a čekat, než Death Nova vše zabije. Skillem Devour a Siphon Blood léčit poškození. Až skupina umře, postup opakujte.
Zde je vytvořený build na stránce D3planner – https://www.d3planner.com/351053261
Ještě jednou bych chtěl upozornit, že tento build není tvořený na push žebříčku. Build mi s ideálními itemy (žádný ancient) a ne ideálními staty fungoval na pomalé farmení T16. S Ancient věcmi a poladěnými staty je možné T16 farmit, řekl bych, s přehledem. Berte prosím tento build tak, že vznikl náhodou, na rozdíl od jiných buildů necromanta je jednoduchý na hraní a nevyžaduje téměř žádné složité mechaniky na hraní.
Jaký máte názor na tento build vy? Vyzkoušeli jste ho? Dejte nám vědět do komentářů, nebo například na našem Discordu – odkaz zde.
Ahoj,
musím pochválit tento super článek. Je to perfektně a srozumitelně popsáno od A do Z. Tento build jsem si vyzkoušel a hraju za něj. Je opravdu perfektní, moc jsem si jej oblíbil. Doufám, že chystáš článek k dalším buildům. Chystám se rozjet v 18té sezóně Wizarda, takovej článek s dobrým buildem by se velice hodil 🙂 Ještě jednou díky a přeji hodně úspěchů nejen v Diablu. Zdraví Dawe 🙂