PTR patch 2.6.9: Update z 5. června

Diablo III PTR obdrželo další patch. Vývojáři vyslyšeli zpětnou vazbu a mění fungování nových věcí.

Novinky jsou vyznačeny červeně.

Sezóna

  • Elementy tě považují za vyvoleného. Peklo bude čelit Trials of Tempests.
  • Elementy se objeví každých 90 sekund.
  • Byl přidán buff, aby bylo vidět, kdy bude další vlna elementů.
  • Poškožení elementů bylo v multiplayeru lehce navýšeno.
  • Tvá postava každých 90 sekund vyvolá sílu přírodních elementů:
    • Meteory padají z nebe.
    • Pliveš blesky.
    • Ohnivé stěny pohltí vše kolem.
    • Vyvolá tornáda čisté energie.
    • Zničí nepřátele obrovskou sněhovou koulí.
  • Ohnivé stěny se objeví u hráč a zastaví se, pokud narazí na stěnu.
  • Meteory budou následovat hráče.
  • Dvě zcela nové odměny za splněnou sezónu: Rámeček okolo portrétu a pet.

Předměty

  • Gears of Dreadlands
    • Nový set pro Demon Huntery
    • 2. setový bonus: Získáš stack Momentum za každý útok primárním útokem. Každý stack Momentum trvá čtyři sekundy, maximálně může trvat 20 sekund. Primární útoky dávají o 10 % více poškození za každý stack Momentum. Momentum získáš okamžitě po vystřelení, ne až po zásahu nepřítele.
    • 4. setový bonus: Strafe automaticky vystřeluje poslední použitý primární útok. Během Strafe je snížené příchozí poškození o 60 %, trvá 5 sekund po ukončení Strafe. Za každý stack Momentum se pohybujete o 8 % rychleji.
    • 6. setový bonus: Primární útoky udělují o 10 000 % větší poškození.
  • Leonine Bow of Hashir
    • Bolas mají 100% šanci, že při výbuchu přitáhnou všechny nepřátele v dosahu 24 yardů. Bolas udělují o 100 % až 150 % vyšší poškození.
  • Emimei’s Duffel
    • Bolas vybuchují okamžitě a uděljí o 150 % až 175 % vyšší poškození.
  • The Ninth Cirri Satchel
    • Hungering Arrow má 100% šanci, že projde cílem. Hungering Arrow uděluje o 450 % až 600 % vyšší poškození.
  • Odyssey’s End
    • Nepřátelé zachycení Entangling Shots dostávají o 100 % až 150 % vyšší poškození ze všech útoků.
  • Hunter’s Wrath
    • Primární útoky jsou o 30 % rychlejší a udělují o 150 % až 200 % vyšší poškození.
  • Holy Point Shot
    • Impale vyhodí dvě další dýky. Impale uděluje o 75 % až 100 % vyšší poškození.
  • Masquerade of Burning Carnival
    • Nový set pro Nekromanty
    • 2. setový bonus: Během Simulacrum nedostáváte poškození. Simulacrum využívá všechny runy. Cooldown je obnoven, když umřete.
    • 4. setový bonus: Když máte Simulacrum, udílené poškození je sníženo o 50 %. Příchozí poškození je sdílené se Simulacrum.
    • 6. setový bonus: Bone Spear uděluje o 10 000 % vyšší poškození. Bone Spear od Simulacrum uděluje o 30 000 % vyšší poškození.
  • Grasps of Essence
    • Pokud výbuch mrtvoly poškodí nejméně jednoho nepřítele, pak Corpse Explosion uděluje o 150 % až 200 % vyšší poškození po dobu 6 sekund. Má 5 stacků.
  • Haunted Visions
    • Simulacrum vysává každou vteřinou 1 % maximálních HP. Trvá navždy. Haunted Visions duplikují Grim Scythe místo Skeletal Mage.
  • Razeth’s Volition
    • Skeletal Mage má runu Gift of Death a Singularity. Pokud nemáte plnou Esenci, příchozí poškození je sníženo o 35 % až 60 %.
  • Jesseth Arms
    • 2. setový bonus: Pokud je Skeletonům přikázáno útočit na nějaký cíl, jejich poškození je zvýšeno o 400 %.
  • Grace of Inarius
    • 4. setový bonus: Bone Armor garantuje za každého zasaženého nepřítele další 3 % sníženého příchozího poškození.
  • Pestilence Master’s Shroud
    • 6. setový bonus: Každá zkonzumovaná mrtvolka garantuje Empowered Bone Spear charge, který zvedá poškození Bone Spear o 3 300 %. Poškození Corpse Lance a Corpse Explosion je zvýšeno o 3 300 %.
  • Shield of Fury
    • Crusader
    • Efekt se stackuje 10krát.
  • Stone of Jordan
    • Přidána legendární síla: Bonusy k poškození elementy jsou rovny nejvyššímu elementálnímu bonusu, který máte
      • Např.: Máte 1 000 000 Fire DMG a 1 200 000 Frost, tak automaticky budete mít 1 200 00 u Fire i Frost.
      • Myslím si, že toto bude vhodné pro mágy.
  • Reaper’s Wraps
    • Dostaly 2sekundový interní cooldown.
  • Mantle of Channeling
    • Nyní fungují i s nekromantským Siphon Blood.
  • Convention of Elements
    • Přidáno slovo „non-static“ do legendární síly. Funkčnost zůstala zachována.

Úpravy dovedností

  • Nekromant
    • Simulacrum
      • Simulacrum se přiteleportují k Nekromantovi, pokud se dostanou příliš daleko od hráče. Funguje pouze když má Nekromant nasazený amulet Haunted Visions, nebo set Masquerade of the Burning Carnival.
      • Simulacrum nemůže používat Grim Scythe (s amuletem Haunted Visions), nebo Skeletal Mage pokud je Nekromant nepoužíval, když vyvolal Simulacrum.
    • Final Service
      • Nyní nepozře pety.
      • Nyní se aktivuje před sebeobětováním Simulacrum.
    • Bone Prison
      • Simulacrum nyní benefituje z této pasivky.
    • Serration
      • Simulacrum nyní benefituje z této pasivky.
    • Corpse Explosion
      • Poškození zvýšeno z 350 % na 1 050 %.
  • Witch Doctor
    • Spirit Barrage
      • Spektry z runy Phantasm nyní nebenefitují z bonusů do petů.

Opravy chyb

  • Opravena chyba, která způsobovala, že hráči mohli vstoupit do uzamčené party, čímž si znemožnili vstoupit do jakékoliv hry a měnit nastavení.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že Skeletal Mages neútočili na některé potvory.

Zdroj: Battle.net

Komentáře 4

  1. Mám dojem, že nové buildy s každou sezonou, jsou záměrem jak natáhnout maximum hráčů do hraní sezony.
    Jestliže NS hráči musí ,,de factum“ fungovat jako sezonní, proč nehrát sezonu?
    Jestliže by hra fungovala pouze na principu sezon, snad příliv nových hráčů…
    Myslím si, že by měli stavět na ,,skalní “ základně – NS hráčích… jinak hrozí ztráta i této základny.
    Ale třeba je to z podnikatelského hlediska jedno…

  2. Activision už s D3 provádí značné nesmysle. Důkazem budiž buffy pro nadcházející sezónu, kdy hlavně barbar na PTR ukazuje jak moc šlápli do hnoje. To je děs už tohle. Hned jak jsem poprvé otevřel PTR a viděl ty buffy v praxi, tak jsme si pomyslel cosi o nesmyslu a gameplay za barbara to ukázal v plné nahotě.

    • Asi by to s tím barbarem chtělo rozvést. Co přesně je špatně?

      • Barbar jen nahrnuje nyní potvory na hromadu a udržuje je na hromadě a čeká až je sezónní buff zabije. Proto je v žebříčku už hromada PTR barbarů s pokořeným levelem 150. Tedy hra typu ultra tank a čekání na zabití sezónním buffem. Taky jsem si to zkusil – ano funguje to.

        Druhej styl je klasické buildy v aktuálním kabátě, kdyby mačkám myšoida a klávesnice jak zběsilej abych udržel max dmg. To jsem nyní hrál na PTR za 3 charaktery. Chtěli aby hráč byl nucen hrát živěji. Je to přepísknutý. Výsledkem je nyní buď bu hrát nudu na čekání na sezónní buff nebo mě po nějaký době brněj prsty a mám uklikanou ruku. Super. Jsem snad nějakej bot:? :O

  Přidat komentář