Server IGN vyzpovídal Jeffa Chamberlaina, víceprezidenta pro příběhy a frančízy v Blizzard Entertainment (VP of Story and Franchise at Blizzard).
- Luis Barriga chtěl video, ktero připomíná prodírání se dungeonem, které se zvrtne v noční můru.
- Styl videa se kompletně liší od WoW a Overwatch videí, spousta tvůrců se dychtivě přihlásilo na tento projekt, protože chtěli zkusit něco nového. Pro mnohé to byl projekt snů.
- Bylo cílem, aby video bylo mnohem temnější než Diablo 3, stěžejním bodem bylo, že ne vždy všechno skončí dobře.
- Zatímco Diablo 3 cinematic se zaměřoval na nadpřirozené síly v Sanctuary, Diablo 4 má zcela jiný přístup. Místo hrdinů využívá zbytné postavy (učenec a šermíř).
- Důvod využití anonymních postav, které hledají zlato a skončí škaredě, je, aby s nimi hráči měli soucit a pocit spojení. Z těchto důvodů dostanete na konci videa emocionální šok. Je těžké mluvit o andělech a démonech, jelikož z našeho pohledu jsou úplně jiní. Ale použití běžných postav se můžete s příběhem více ztotožnit.
- Blizzard nechce prozradit, kdo je onen temný kultista z videa.
- Konec videa měl být noční můrou, krásný a hrozný zároveň.
- Diablo 4 je v počátku vývoje, Blizzard se stále rozhoduje, jak v budoucnu mají videa být temná, stejně tak vyprávění příběhu.
Zdroj: WoWhead
„Diablo 4 je v počátku vývoje, Blizzard se….“ Jasněéé, a proto v předchozích rozhovorech padlo, že D4 se vyvíjí už nějaký ten rok. Tedy klasické marketingové cancy. To spíše věřím tomuto – že jsou na začátku.
Jede se na zcela novém engine, takže to vývoj vlastní hry pozdrželo. Navíc hra byla podle indicií minimálně jednou restartována, takže ano, můžou být na začátku vývoje současné verze (Fenris).
tak ono zase aj v D3 zazil hrac par sokov a dejovych zvratov. Najprv ked Cain zahynul a potom este vacsi sok ked to schytala aj Leah. Vela hracov s ich pribehom bolo stotoznenych a fandili im. A hlavne malokto ocakaval taky rychly koniec pre Leah a k tomu este z ruk jej matky
Ještě, víc, temněji… !!!