Popis – Aktivní skilly – Pasivní skilly
Primary – Secondary – Defensive – Force – Conjuration – Mastery
Ice Armor
- • Cena: 25 Arcane Power
- • Odemyká se na úrovni: 14
Obklopí postavu ledovou bariérou, která redukuje útoky z blízka o 12%. Útočící nepřátelé jsou zmraženi nebo zchlazeni na 3 sekundy. Štít vydrží 10 minut a aktivní může být vždy pouze jeden ze skupiny štítů.
Level | Runa | Popis |
21 | Chilling Aura – sniží teplotu kolem postavy, nepřátelé poblíž jsou prochlazeni a jejich rychlost pohybu je snížena o 80%. | |
31 | Crystallize – když je postava zasažena útokem na blízko, bonus k brnění je na 30 sekund navýšen o 20%. Tento efekt se může násobit až 3-krát. | |
42 | Jagged Ice – útočníkům je navíc způsobeno Cold poškození za 189%. | |
49 | Ice Reflect – útoky mají 40% šanci, že bude spuštěna Frost Nova na útočníkovi s Cold poškozením za 75%. | |
53 | Frozen Storm – po aktivování štítu je postava ledovým štítem s Cold poškozením za 28% za sekundu. |
Storm Armor
- • Cena: 25 Arcane Power
- • Odemyká se na úrovni: 17
Obklopí postavu elektrickým polem a nepřátele, kteří zaútočí na blízko nebo na dálku zraní Lightning poškozením za 147%. Štít vydrží 10 minut a aktivní může být vždy pouze jeden ze skupiny štítů.
Level | Runa | Popis |
23 | Reactive Armor – Všichni útočníci jsou zasaženi za 189% jako lighting. | |
33 | Power of the Storm – cena všech schopností je snížena o 3 Arcane Power dokud je Storm Armor aktivní. | |
37 | Thunder Storm – poškození je navýšeno na 194%. | |
43 | Scramble – když je postava zasažena útokem na blízko nebo na dálku, rychlost pohybu je na 3 sekundy navýšena o 25%. | |
58 | Shocking Aspect – při kritickém zásahu je šance, že jsou nepřátelé poblíž zasaženi Lightning poškozením za 51%. |
Magic Weapon
- • Cena: 25 Arcane Power
- • Odemyká se na úrovni: 20
Magické okouzlení zvyšující poškození zbraně o 10%. Okouzlení vydrží 10 minut.
Level | Runa | Popis |
27 | Electrify – útoky na blízko spustí obloukový výboj, který zasáhne až 3 nepřátele Lightning poškozením za 61%. | |
35 | Force Weapon – poškození je navýšeno na 20%. | |
38 | Conduit – Šance, že zásahy obnoví 1 Arcane Power. | |
46 | Venom – Zásah pálí nepřítele za 86% jako fire za 3 sekundy. | |
55 | Deflection – Útok vyvolá štít, který po 3 sekundy absorbuje 4% z hodnoty vašich životů jako poškození z příchozích útoků. |
Familiar
- • Cena: 20
- • Odemyká se na úrovni: 22
Vyvolá společníka, který zaútočí na cíle Wizarda s 179% Arcane poškozením. Společník nemůže být zaměřen nebo poškozen nepřáteli a vydrží 10 minut.
Level | Runa | Popis |
30 | Sparkflint – dokud je společník aktivní, poškození všemi schopnostmi je navýšeno o 10%. | |
40 | Icicle – Společníkovy střely mají 35% šanci na zmrazení nepřítele na 1 sekundu. | |
44 | Ancient Guardian – pokud má sesilatel pod 50% HP, společník absorbuje 1 útok každých 6 sekund. | |
50 | Arcanot – dokud je společník aktivní, regeneruje se 2 Arcane Power za sekundu. | |
57 | Cannoneer – střely společníka explodují při zásahu a způsobí Arcane poškození za 240% všem v dosahu 6 yardů. |
Energy Armor
- • Cena: 25 Arcane Power
- • Odemyká se na úrovni: 28
Energetický štít, zvyšující brnění o 35%, ale zároveň snižující maximální množství Arcane Power o 20. Štít vydrží 10 minut a aktivní může být vždy pouze jeden ze skupiny štítů.
Level | Runa | Popis |
32 | Absorption – když je postava zasažena útokem na blízko nebo na dálku, obdrží 4 Arcane Power. | |
41 | Pinpoint Barrier – dokud je štít aktivní, šance na kritický zásah je navýšena o 5%. | |
48 | Energy Tap – místo snížení je maximální hodnota Arcane Power navýšena o 20. | |
54 | Force Armor – příchozí útoky, které by způsobili poškození za více jak 35% HP, uberou pouze 35% HP. | |
60 | Prismatic Armor – všechny odolnosti jsou navýšeny o 25%. |
Poznámka: Hodnoty na této stránce odpovídají postavě na úrovni 60.